Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Transit91 Creative Commons License 2004.11.30 0 0 14
Itt a kicsi-kocsi
Transit91 Creative Commons License 2004.11.30 0 0 13

Hali.

 

Nekünk egy 91-es Transit L -ünk van. Már 12éve lesz hogy megvettük de nagyon jó a kisautó.Szereti az egész  család. Főleg én.

2.5d szívó,világoskék,szgk-nak vizsgáztatva.

NAGY becsben van tartva.Én 10éves voltam mikor vettük de remélem majd nálam fog megöregedni a gép, velem egyetütt. :)))

 

CaterlacaSTD Creative Commons License 2004.11.29 0 0 12

Nos a dolog ott tart, hogy van egy jelölt autó, 98as szívódízel, 241ezer km,9 szem,  ABS, ASR, airbag, szervó, vonóhorog, téligumi, Fordszervízben veszem, beszámított autó, de van ott egy gyermekkori barátom aki átnézeti aprólékosan.

Ja és 2 millát kérnek érte.

 

Üdv L.

Doktorbr Creative Commons License 2004.11.29 0 0 11

Helló, 5 ös be megy ennyit. de tök gáz. nemtudnál fehér szinkódot?? majd küldök a kocsiról képet. helló.

 

Előzmény: GGV (10)
GGV Creative Commons License 2004.11.28 0 0 10

Szerintem benne maradt egy kicsit a magyarországi szerelő egy kis darabja, az húzza fel a fogyasztást, meg le a sebességet.

Vagy van még egy jó ötletem: tedd négyesbe!!! :)))))

 

Azért ez tényleg gáz. Hol csinálták?

 

GGV

Előzmény: Doktorbr (9)
Doktorbr Creative Commons License 2004.11.25 0 0 9
Helló. ehez anyit szolnék még hozzá, hogy az apám cégének van egy 2003-as tdci busza, és 3 hónapig volt ugyanabban a szervizben, ahol a platós, és ugyanúgy szart adtak ki, szerencsére garanciális volt, mert a 4 befecskendező 500000 ft lett volna, ugyanis örökké leált, aztán megcsinálták egy másik szervízbe. Nem tud valaki színkódot fehér transithoz? ja és mért van hogy a platósom 125 lovas, de 3000-res fordulatnál 25 literes fogyasztás mellet 90-nel megy??? üdv
Előzmény: GGV (8)
GGV Creative Commons License 2004.11.25 0 0 8
Cere:

Ez egy barátságos topic, itt nem dobálódzunk, meg gyanúsítgatunk szervizeket. Főleg nem tárgyaljuk ki őket nevesítve, hátha az egyik szerelő is olvas minket. Rámismer, aztán vége a barátságos hozzáállásnak.
A CROMAX volt. :)

Mindezekkel együtt "stílusilag" rendben vannak, tényleg rendesek a szerelők, és a munkafelvevők is. Még a hibák kezelésével van óriási gáz, meg a vevőkkel, hogy nincs pénzük egy gyári szervizben, gyári alkatrészekkel javíttatni az autójukat. Bár ezekről sem hallottam túl sok jót.

GGV
Előzmény: cere (7)
cere Creative Commons License 2004.11.25 0 0 7

Melyik volt ez a szakértö szervíz?

Nekem elsökerekes fékpofáit tették a hátsókerekesbe (legalábbis egy másik szervíz szerint), a borsodi megyeszékhelyen.

Előzmény: GGV (6)
GGV Creative Commons License 2004.11.24 0 0 6
Sziasztok!

Én elsírom a bánatom. Tavaly(!!!) az egyik szervízben észrevették, hogy le van törve a bal első rugóm első menete. Azt mondták, hogy azonnal ki kell cserélni, mert életveszélyes. Kezdő voltam, benyaltam. Kicserélték. Azt mondták, hogy nem lehet egy rugót cserélni mert az új sokkal erősebb és nem tesz jót az autónak. Azt mondtam, cseréljék az egyiket, és ha lesz pénzem, akkor (kb két hét) a másikat is. Belementek. Mikor megláttam az autómat, azt hittem elsírom magam, úgy festett mint egy szakadt IFA, totál ferde volt és kb. kéttenyérnyi hely volt a sárvédőív és a kerék között, persze a verebeket világította annyira felfelé állt. Azt mondták, hogy ők szóltak, hogy rossz lesz az autó. Már az első métereken éreztem, hogy valami nem az igazi, olyan hosszú új rugót tettek bele, hogy ha a kerék elindult lefelé 1cm-t, óriási csattanással jelezte a gátló, hogy ő csak eddig tud nyúlni. Kiderült hogy nincs rugójuk benzines Transithoz, de azt mondták, hogy visszaveszik a saját rugójukat és egy jó hosszúságú de erősebb rugót tesznek bele. Nem sikerült. Az új rugó erős és hosszú. De, a sajátjukat visszavették 12ezerért, és vettek egy bontottat 8ezerért. Beletették 3900-ért, tehát kaptam 100 Ft-ot vissza. Tehát én fizettem mindkét beszerelést (az első nem 3900 volt, hanem sokkal több) plusz vettem egy használhatatlan rugót 8000-ért, amit mindenképpen ki kell cseréltetnem, de csak párban lehet rendelni.
Így a tanulópénzem: Két beszerelés, egy bontott hosszú és erős rugó, és ha nem bírta a gyűrődést, akkor egy lengéscsillapító, plusz a két új rugó, és a hozzájuk tartozó beszerelés.

Bocsi a hosszú történetért, de azt hiszem jellemző történet egy magyar autószerviz és egy nem arrogáns átlagember kapcsolatáról. Úgy látszik mégiscsak azoknak van igaza akik bemennek, és ráborítják az asztalt a szervizfőnökre, és leszarja, hogy ha a szerelők meglátják azonnal hánynak, annyira utálják. És annyiszor borít, ahányszor nem sikerül valamit megcsinálni az autóján.

Az én autóm 1986-os rövid, alacsony, hátsókerékhajtású és négy nagyon durva sebességfokozata van. Benzines, 2000ccm OHC, karburátoros.

Üdv GGV
Doktorbr Creative Commons License 2004.11.24 0 0 5

Helló mindenkinek.

Nekem egy 2001-es utolsó kiadású van 2400cm3-mas duplafülkés, leghosszabb platós h. kerémeghajtás dupla hátsó kerekes, és én vagyok az 1 - ső tulaja, mást nem is engedtem a volánhozülni sem, egyébként 160 000 van benne. A szervizzel eggyetértek,tavaly egy rongyot bennehagytak kötelezőn,miélött mentem volna ki németországba, és köln magasságába beadta szerencsétlen a kulcsot. Este az autópályánalvás, utána másnap, egy 10t-s tréler vitt be a szervízbe. ott 10 perc alatt végeztek vele, és ki is nevettek a rongy miadt. szóval ennyit ér a magyar szervíz. Ez a váci úti fordszervízben volt a 13. kernél. További jó fordulást. üdv

cere Creative Commons License 2004.11.24 0 0 4

A mienk már az új széria elsö példányainak egyike, 2,4 TD 90LE, közepes tengelytáv, hátsókerékhajtás. Újonnan vettük, most van benne 190e km. Eddig 3x kellett elvinni, egyszer a generátor hagyott cserben, azelött pedig kuplung hidraulikája, legutóbb pedig eltörött a hátsó fékpofa. Mindig 30e alatt volt a javítás, de mégis mozgásképtelen volt a kocsi. Most valami futómübaja van, és 60-70km/h sebességnél úgy ráz, mintha földúton mennénk.

 

Egyéként garanciában nagyon sok minden volt cserélve, gondolom a gyártás kezdeti hibái miatt.

 

Amúgy ha épp megy, akkor klassz, jó a kilátás belöle, kényelmes, és a fogyasztás sem vészes.

 

 

 

Előzmény: CaterlacaSTD (3)
CaterlacaSTD Creative Commons License 2004.11.23 0 0 3

Az megeggyezik a 96-os szériával igaz?

 

Mik a tapasztalataid, mit érdemes megnézni vásárlásnál?

 

Előzmény: cere (2)
cere Creative Commons License 2004.11.23 0 0 2

Én egy 2000-es dízelt hajtok (többek között), és sajnos a szervizröl csak hasonlókat tudok mondani.

 

A megbízhatóság hagy egy kis kívánnivalót, de ha megy, akkor tényleg nem lehet panasz rá.

Előzmény: GGV (-)
CaterlacaSTD Creative Commons License 2004.11.22 0 0 1

Hali!

 

Én mostanában tervezek venni egyet, mondjuk dízelt, és 96 utánit, de az is szgk kategória lesz.

 

Eddig akikkel beszéltem mindenki dícsérte, úgyhogy remélem nekem is beválik.

 

üdv:L.

4KEREKES Creative Commons License 2004.11.12 0 0 0
nekem 0
Előzmény: GGV (-)
GGV Creative Commons License 2004.11.12 -1 0 topiknyitó
Sziasztok!

Nem találtam topicot a Ford Transitról, hát nyitottam egyet.
Én lassan nyolc éve járok egy BENZINES!! Ford Transittal (személyautónak vizsgáztatva), és mostanra úgy gondolom, hogy akár mi is történik, megtartom az "Öreget". Nagyon szeretek vele menni, pedig rengeteg hibája van (4 sebességes váltó, nem magasított, nem hosszú, nem elhúzható hátsó ablakok, 1986-os gyártási év).
A legnagyobb hibájának mégis azt tartom, hogy nem tudom egy külföldi szervizben szervizeltetni, amit pedig itthon csinálnak vele javítás címén, az kritikán aluli.

Üdv
GGV
ggv@freemail.hu

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!