Sajnos nem emlékszem, hogy mennyi szokott lenni az ellenállása, de ez az érték akár jó is lehet.
Meg kellene nézni katalógusban a ennek a mágneskapcsolónak az áramfelvételét.
Egyszerűbb, de veszélyesebb, ha áram alatt mérsz a behúzótekercsen.
Rákapcsolva a feszültség, a BE-gomb folyamatosan benyomva (valakit megkérsz) és Te rámérsz a behúzótekercs két végére. A feszültségmérő váltakozó állásban legyen.
Nehezen lehet hozzáférni a tekercsvégekhez, ezért óvatos legyél a mérésnél, ne érj semmihez és ne zárj a mérőzsinór végével semmit. 230V-ot kell mérned.
Ha van rajt feszültség és nem húz be a MK, akkor rossz a tekercs (szerintem jó).
Ha nincs ott 230V AC akkor meg kell keresni a hiba okát.
Viszont pár motort már bekötöttem, műhelyembe is én vittem ki földkábellal az áramot, kint én kötöttem be a szerelvényeket. Kis megszakítókat. Ez valahogy kifog rajtam.
"jön a nulla, bemegy az mk tekercsbe" Látható a fotóimon az a hely ahova a nullát be kell kötnöm? Átkötöttem másik vezetékre, most már biztos, hogy jó a szín. A védőföld az rendben.
Ez egy dil0-52 230v tekerccsel, ami előtte van az egy Bh0 hőkioldó. Azt a célt szolgálja, hogy ha nagyobb A-t vesz fel, kiold és megvédi a motort. Ez egy soros kapcsolás a hőkioldó tekercse és a MK tekercse között. Tehát jön a nulla, bemegy az mk tekercsbe másik kapcsáról átmegy a hk. tekercsébe, majd a másik kapocsról megy a fázisba (kapcsolóra)
A fali dugaszba a szín nem jó de kell a nulla a 230v os tekercs miatt. A fédőföldet külön a PE pontról vidd a testre. A főáramkörhöz ne nyúlj, az működik.
Mit kellene kötni a barna keretben lévő csavar alá? Számomra a rajz az magas. A gomb nincs most a közelemben, de az szerintem biztos jó, legalábbis szakadás mérővel nézve. Viszont amennyiben a tekercsek kivezetése a körrel és a téglalappal jelölt. Szóval ott is néztem szakadás vizsgálóval és ott nem sipol.
Talán még fontos lehet, hogy ha csavarhúzóval l
Mit kellene kötni a barna keretben lévő csavar alá? Számomra a rajz az magas. A gomb nincs most a közelemben, de az szerintem biztos jó, legalábbis szakadás mérővel nézve. Viszont amennyiben a tekercsek kivezetése a körrel és a téglalappal jelölt. Szóval ott is néztem szakadás vizsgálóval és ott nem sipol.
Talán még fontos lehet, hogy ha csavarhúzóval lenyomom az "áthidalót" akkor indul a motor.
Hogy a barna keretben lévő csavar alá nincs kötve semmi az elég érdekes...
Egy rajzot kellene készíteni és rendbe rakni a káoszt. A nyomógombot is lefényképezhetnéd akkor színnel is jelölni lehetne mit hova milyen színnel kell kötni.
A semminél jóval többet ér :D Esetleg figyelj oda arra, hogy ne teljesen merítsd bele, hanem a szigeteléstől egy fél centire, és jól borzold szét a szálakat.
" fejemben az van, hogy egy konnektorból nem rángatunk ki semmit sem, hanem eleve megtámasztjuk az egyik kezünkkel és ésszel kihúzzuk a benne lévő dugvillát."
Azok fejében vajon hogy van ahol akár rendszeresen kijön az aljzat pedig nincs a köröm a levegőben,nem a vakolatot,gipszet,...stb kaparja.
"... mi a bajotok a gipsszel..."
Semmi! De egy szerelvény doboz átmérőben matatni ahol a doboz mélyre került, lehet hogy a burkoló az ujjával ki is kente csemperagasztóval a doboz átmérőig, nem fogok a csempe alá vésni.
A vezeték is útban van, a visszahúzása körülményes is lehet és mindez kinyújtott karral a munkalap felett a lehető legkényelmetlenebb természetellenes pózban.
Ez csak annyiban színesíti a dolgot, hogy ha 230V-os a tekercse, eleve öt vezetéknek kellene bejönnie a dugvillából aminek természetesen öt érintkezője van.