1987-be semmisült meg az utolsó FAÜ csuklós, ez is a Gyömrői úton történt, mivel a Közlekedési Múzeum még levédetni sem volt hajlandó! Ez a két 60-as talán ad egy esélyt egyszer a FAÜ csuklósnak... Annak idején is 2db szóló kocsiból építették őket.
A gépészet és a forgó zsámoly is meg van ;)
Jelenleg a további áztatási időszakukat élik, a szebb napjaikat várva.
Ha már 290-es, az 1977-es protónak és a négy 1981-esnek, ami itt szolgált, tudja valaki a számaikat (illetve hogy eleve TE-s számokkal álltak forgalomba, vagy volt rendszámuk is)?
Sziasztok! Valaki tudja milyen motor lehet ez? Hang alapján elég D10esnek tűnt, a rács is oldalt arra utalt, de bal oldalt a kipufogó és jobb oldalt a hűtő? Kicsit furi. Előre is köszönöm! http://vegyesbuszok13.atw.hu/ik350/fkc-882_12.JPG
Egy fura kérdéssel fordulok hozzátok. Rába motoros Ikarus(ok) önindító motorjának a teljesítményére volnék kíváncsi. Pontosabb járműtípust hirtelen nem tudok mondani, mert igazándiból teljesítménytől függően szeretnék beszerezni egy ilyen motort, egészen más célra.