Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Nicsak75 Creative Commons License 2011.05.30 0 0 388

JA váltó is olajos, most néztem meg. Teszek fel képet.

Nicsak75 Creative Commons License 2011.05.30 0 0 387

A szervóba még talán sok is, mert olajos a teteje, de a szint rendben. A váltóban nem tudom, bár kívülről nincs nyoma szivárgásnak. Javítva nem volt, én (és az asszonyka .-) ) hajtom kezdettől fogva.

vwopel Creative Commons License 2011.05.30 0 0 386

olajszint(ek) rendben??

Előzmény: Nicsak75 (385)
Nicsak75 Creative Commons License 2011.05.29 0 0 385

Sziasztok!

Van egy 7 éves 1.4-es 142.000km-et futott G Astrám. Eddig szerencsére nem volt gondom vele...most kicsit változik a kép :-(. Több kisebb nagyobb probléma mellett (megszólalt /sípol/ a kormányszervóm és elkezdett sípolni a váltóm is ötödikben. Nem erősen, de én hallom. A kormányszervóról azt hallottam, hogy tipusbetegség és nem okoz gondot (remélem így lesz!), viszont a váltó zavar. Nincs más zavaró jelenség, megy simán a váltás, nem zörög, recseg.

Tudjátok esetleg mi okozhatja? Mit tehetek? Mibe fog ez kerülni?

A válaszokat előre is köszönöm!

Üdv,

Géza

Harcsa_R. Creative Commons License 2011.05.25 0 0 384

Szia!

Szinte minden kocsin 99%-ban a töltésjelző közvetlenül kapcsolódik a generátorra, de most abba ne menjünk bele hogy milyen kapcsoláson keresztül mert az most hosszab lenne leírnom. A lényeg hogy ennek a csatlakozását kéne megnézni a generátoron, mert szerintem az lesz gócpont. Elég ha csak kicsit oxidált és már annyi feszültségesés van rajta hogy a zener diódát megkerülve a visszajelző lámpa áramkörén halad tovább az áram.

Talán még test probléma is lehet szintén a generátornál, de amúgy további testkábelek bekötése biztos csak jót tesz neki.

Üdv.: Roli

Előzmény: grga_pitic (383)
grga_pitic Creative Commons License 2011.05.25 0 0 383

No, új felemény, vettem reggel egy multimétert, a következőket mértem ki:

Feszültség csak gyútással (nem járó motornál) : 12,2V - ebből gondolom, hogy az Akksi rendeben van.
Járó motornál, alapjáraton fogyasztók nélkül: 13,6-13,9Volt
Járó motornál alapjáraton, minden fogyasztó max.on (klima, ventillátor, ködfény, hátsó ablakfűtés, lámpa, rádió): 12,40Volt - normális érték, vagy alacsony???

Menet közben mérve: 13,0-13,2 Volt körül. Igaz ez lehet nem túl pontos mert hát mérés közben vezettem is..
Ebből ki mire következtet?

Üdv.



""""""""""""""""""""
Opel Astra G Caravanom van, X16XEL motorral (1,6 16V), 99-es ; 212e km-rel

A probléma:

Vezetés közben olykor bevillan, vagy teljesen égve ismarad a a töltésjelző "akkumlátorjel". Regebben(6-7e km -óta) is csinálta ezt a kocsi olykor (2-3-400 km-enként), aztan kb 3000 km alatt semmi, majd ma egy 300km-es uton vagy 10szer. Van hogy csak 1-2 mp és elmegy a jel, van, hogy 10mp, és ilyenkor a szervó is kiesik. A jelenseg magától elmegy, nem befolyásolható (ha lakapcsolom a fogyasztókat (klima, lámpa, rádió), nem sokat változtat, csak késöbb szűnik meg a kontroll-lámpa fénye. Arra sem reagál, hogy jobban pörgetema motort vagy sem, akármelyik sebesség/fordulat tartományban vagyok előjön (0-130-ig autóztam kb. -fordulat 1000-4000/perc)
"""""""""""""""""""""

gyuriX16XEL Creative Commons License 2011.05.24 0 0 382

Hat kuzdelem az lesz, ebben biztos vagyok... Legalabbis igy elso ranezesre.

Előzmény: vwopel (380)
vwopel Creative Commons License 2011.05.23 0 0 381

Mérhetsz onnan, de 1 ledes mérő jobb lenne sztem (látványosabb)

ha a kormányszervód is elmegy akkor már ott nagy feszkó esésnek kell lenni, ezért tippeltem a gykapcsolóbetétre .Akkor viszont leállna a motor 1 pillanatra de lehet, h pont ez van de csak a töltésjelet veszed észre

generátor szíjad automata spanolós, ha csúszik akkor visít.

Előzmény: grga_pitic (379)
vwopel Creative Commons License 2011.05.23 0 0 380

Madách Imre már régen megmondta erről a szakmáról: ,,ember küzdj és bízva bízzál,,...

Előzmény: gyuriX16XEL (378)
grga_pitic Creative Commons License 2011.05.23 0 0 379

@vwopel:

 

Az akksi nem régi, kb 1,5 éves.

Ha multiméterrel mérem a feszültséget a szivargyújtóban, akkor ugyanazt a feszültséget látom mint ami az akksi és a generátor között van, vagy le van még transzformálva elötte? mert így talan lehetne nézni hogy mennyit esik amikor bejön a je és ebből valami következtetést levonni

 

Gondoltam én is, hogy kontakthiba talán, viszont ennek szerintem ellentmond, hogy ha zöttyen egyet a kocsi vagy az ut dob egyet rajta nem változik a dolog, tovabbra is ég, vagy nem ég. Tök sima úton (autóoálya) is előjön.

 

Szóval kicsit tanácstalan vagyok mit kene csinalni, sajnos az egyetlen autónk, így nem tudom beadni szervízbe sem sokaig, hoyg tesztelgessék, főleg hogy pl. ma reggel semmi hibája nem volt.

 

Esetleg meg az ékszíj feszességét gondoltam, hogy lehet az lenne a gyenge láncszem, de nem tudom hogyan kontrolláljam azt.

üdv.

gyuriX16XEL Creative Commons License 2011.05.23 0 0 378

Sziasztok!

 

Egy x16xel motorral felszerelt F Astra tulajdonosa vagyok. Azt vettem észre, hogy kihagy a motor, 1 és 2 fokozatban érezhetően rángat és ujabban hidegen nehezen indul (hőmérséklet szenzor?). Megnéztem a gyertyákat és rendben vannak. Gondoltam megnezem az EGR szelepet meg az alapjárati motort, viszont azok úgy bevannak oda szerelve, hogy fogalmam sincs, hogy tudom öket kiszerelni, egyszerűen nem tudom kiszedni az alsó csavarokat. Mindenképp ki szeretném szerelni, hogy megisztítsam őket. Kérdésem az lenne, hogyan férek hozzájuk? Előre is köszönöm a válaszaitokat.

vwopel Creative Commons License 2011.05.23 0 0 377

Lehet aksi, gyujtáskapcsoló betét, kontakthiba, generátor. Nem online kategória:-(

Előzmény: grga_pitic (376)
grga_pitic Creative Commons License 2011.05.23 -1 1 376

sziasztok, következő a problémám, remelem tudtok segíteni:

Opel Astra G Caravanom van, X16XEL motorral (1,6 16V), 99-es ; 212e km-rel

A probléma:

Vezetés közben olykor bevillan, vagy teljesen égve ismarad a a töltésjelző "akkumlátorjel". Regebben(6-7e km -óta) is csinálta ezt a kocsi olykor (2-3-400 km-enként), aztan kb 3000 km alatt semmi, majd ma egy 300km-es uton vagy 10szer. Van hogy csak 1-2 mp és elmegy a jel, van, hogy 10mp, és ilyenkor a szervó is kiesik. A jelenseg magától elmegy, nem befolyásolható (ha lakapcsolom a fogyasztókat (klima, lámpa, rádió), nem sokat változtat, csak késöbb szűnik meg a kontroll-lámpa fénye. Arra sem reagál, hogy jobban pörgetema  motort vagy sem, akármelyik sebesség/fordulat tartományban vagyok előjön (0-130-ig autóztam kb. -fordulat 1000-4000/perc)

 

Voltam vele még az első ilyen jellegű produkció után szervízben, ahol persze minden nomalisan működött, semmi hibát nem mért ki a szervízes, a computerben sem talált ilyen hibára utaló bejegyzést.

 

Az utánaolvasom alapján vagy  generátor lenne a hibás, vagy valami feszültségszabályozó elektrónika. Aztan lehet hogy teljesen más az oka. Ti is találkozatok már ilyesmivel? Javaslatok a kezelésre? túl sokat nem szeretnék rá költeni, csak szeretném, hoyg üzembiztos legyen.

köszi

Harcsa_R. Creative Commons License 2011.05.17 0 0 375

köszi szépen majd megpróbálom ha nem lesz más választás

Előzmény: vwopel (373)
laci2581 Creative Commons License 2011.05.17 0 0 374

vwopel köszönöm a segítséget,az üzemanyagszűrőt kicseréltük,a probléma megszűnt.Thanks.

Előzmény: vwopel (371)
vwopel Creative Commons License 2011.05.16 0 0 373

Jó kérdés, 14 vagy 16

akaszd 1 drótra, melegítsd pirosra a gázon és tedd hideg vízbe , puha lesz mint a vaj

Előzmény: Harcsa_R. (372)
Harcsa_R. Creative Commons License 2011.05.16 0 0 372

sziasztok!

 

tudja valaki esetleg fejből hogy mekkora rézalátétt kéne az olajleeresztő csavarhoz?

(1.6 8v X16SZR)

előre is köszi.

 

Üdv.:Roli

vwopel Creative Commons License 2011.05.16 0 0 371

1500ft 1 benzinszűrő...........ha nem tudod a folytatást max anyagáron kicserélik...

ha ez nem jön be akkor folyt.köv.

Előzmény: laci2581 (370)
laci2581 Creative Commons License 2011.05.16 0 0 370

Sziasztok,a problémám a következő.1994-es 1.8 16v(18XE) f Astra Caravan-t hajtok,de úgy 1 hete amikor felmelegszik a motor rángatni kezdett.Alapjárat tökéletes,hidegen tökéletes,melegen rángat..illetve csak akkor ha emberesen gyorsítok,ha nagyon finoman nyomom a gázt,tökéletes.Nem szeretnék egy vagyont rákölteni,bármit megcsinálok rajta ha valaki segít hogy mihez nyúljak.Segítségetek előre is köszönöm,Laci.

Bobo772 Creative Commons License 2011.05.14 0 0 369

úgy nézem a vezetékek jók töltés nincsen müszer szerint az nem lehet,hogy44ah-s aksi van benne az 55 ös helyett..

Előzmény: vwopel (367)
Zsombor91 Creative Commons License 2011.05.14 0 0 368

Sziasztok! egy 99-évvégi 1.2 16.V-s G-s Astrám van ...és olyan furcsaság jött ma elő, hogy mentem vele kb 10km-t megálltam 1-2 óra múlva mentem volna tovább és beindúlni beindúl csak a fordulatszám alapjárat alatt épp ketyeg és ha nyomok egy kis gázt akkor meg is áll. Üzemanyag szivattyúra gyanakszom csak még szerelőt nem értem el idáig h beszéljek vele . ha van valami ötletetek és mondjuk olyan webáruház ahol olcsó alkatrészek vannak akkor megköszönném a tippeket! mivel 3 éve van nállam a kocsi és még eddíg hozzá se kellett nyúlni. Üdv.: Zsombor

vwopel Creative Commons License 2011.05.14 0 0 367

Nézd át a kábeleket és mérj töltést

Előzmény: Bobo772 (365)
Bobo772 Creative Commons License 2011.05.14 0 0 366

Sziasztok  van egy 99-es G astrám 5 éve ven nállam , kisebb hibái ellenére nem volt gondja. Most tönkrement az aksim,  egyre nehezebben inditott, 4-5 nap állás után bikázni kellett, minap épp mentem vele mikor kigyulladt a töltés lámpA, felakadtak az órák, de még elmentem egy parkolóig ahol megállt,. Lemerült az akksi, gondoltam ,beszart. Sebaj épp nállam volt egy  másik betettem indul megy, irány haza, erre 1550 fordulat felett kigyullad a töltés lámpa, aztán már 1200 felett, aztán elment a kormányszervó, azután hazafelé ha felkapcsoltam a lámpát ég a töltéslámpa , ha lekapcsolom nem ég....  huha.. na levettem a generátort, szétszedem, biztos a kefe el van kopva... de nem jó nagy, megforgatom satuba, gerjed  de nem mutat töltést a müszer, felteszem, nem tölt ég a motorhiba lámpa azután már villog, és nem megy a kormányszervó...

szakik ki tud erre valamit, mit nézzek meg rajta, biztiket jónak találom, beszart a generátor,  elöször inkább nézegetem, és érdeklödök mint sujos ezreket költögetni rá...

ha tudtok segítsetek,...üdv Attila

Bobo772 Creative Commons License 2011.05.14 0 0 365

Sziasztok  van egy 99-es G astrám 5 éve ven nállam , kisebb hibái ellenére nem volt gondja. Most tönkrement az aksim,  egyre nehezebben inditott, 4-5 nap állás után bikázni kellett, minap épp mentem vele mikor kigyulladt a töltés lámpA, felakadtak az órák, de még elmentem egy parkolóig ahol megállt,. Lemerült az akksi, gondoltam ,beszart. Sebaj épp nállam volt egy  másik betettem indul megy, irány haza, erre 1550 fordulat felett kigyullad a töltés lámpa, aztán már 1200 felett, aztán elment a kormányszervó, azután hazafelé ha felkapcsoltam a lámpát ég a töltéslámpa , ha lekapcsolom nem ég....  huha.. na levettem a generátort, szétszedem, biztos a kefe el van kopva... de nem jó nagy, megforgatom satuba, gerjed  de nem mutat töltést a müszer, felteszem, nem tölt ég a motorhiba lámpa azután már villog, és nem megy a kormányszervó...

szakik ki tud erre valamit, mit nézzek meg rajta, biztiket jónak találom, beszart a generátor,  elöször inkább nézegetem, és érdeklödök mint sujos ezreket költögetni rá...

ha tudtok segítsetek,...üdv Attila

vwopel Creative Commons License 2011.04.27 0 0 364

én erre gondoltamhttp://www.teszvesz.hu/opel_astra_f_uzemanyag_szint_jelzo_elado_1448334317.html#product-images

 

felül az űlés alatt van 1 fekete kupak, alatta a tank,  abban a pumpa http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/motorikus_alkatresz/szuro_tomites/opel_astra_f_uzemanyagtartaly_tank_1452708290.html

 

és a pumpa http://www.cserebere.hu/termek/elektromos-uzemanyag-pumpa-f-astra-6

 

sok lehetőség nincs , 1 fél méteren belűl csak megtalálod;)

és most Te linkeld be amit alul láttál:-DD

Előzmény: 1 Gyáli lakos (363)
1 Gyáli lakos Creative Commons License 2011.04.27 0 0 363

Szia bocsi denem értem nekem ma azt monták hogy a hátso ulés alat van.

de te szetintem a kocsialjánál moindod ugye?? mert amikor aláfekszem látok egy szivagyu szerűt az az????? mert én ugy tudom hogy az a ben zin szivatyu.De ha egy linket ntud nál melékel ni akor hálás lenék mert én sehol nem találom.

 

Kőszőnőm az edigio seghitséget.

Előzmény: vwopel (362)
vwopel Creative Commons License 2011.04.27 0 0 362

a tank elején, elől

akkor vedd ki ha majdnem üres, és már minden vezetéket ellenőríztél

Előzmény: 1 Gyáli lakos (361)
1 Gyáli lakos Creative Commons License 2011.04.27 0 0 361

Sziasztok!

 

Kéne gy kis segitség.Brobléma a kővetzkező. Van egy Opel Astra f 1.4-es 1993-as Benzines autom.

Az a problémám hogy a benzin szint mérőm a műszerfalon őszevisza ingázik vagyis ha telitankolom hol mutatja hogy teli hol azt mutatja hogy űres de néhazt hogy félig van a tank. Mi lehet a baj ???? Mert a szint mérőre gyanakszom és nem tom hogy hol találom. Ha valaki tud segitené kérem setitsen.

vwopel Creative Commons License 2011.04.26 0 0 360

mivel nem kérdeztél semmit, ezért a ,,válasz,, ...............:-DD

nézd meg a vezeték nincs-e lecsúszva-beoxidálódva-stb

ha nincs akkor testeld le és ha úgy kimegy maxra akkor gombacsere

Előzmény: emi1986 (359)
emi1986 Creative Commons License 2011.04.26 0 0 359

Sziasztok!

 

Van egy kis probléma egy 1998-as 1.4-es 60l-ős astrával. A vízhőfokmérő a műszerfalon meg sem mozdul. Hűtőfolyadékhőmérséklet jeladó cseréje megoldja problémát. Előre is köszi a válaszokat.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!