Autóvásárlás előtt állok, a p. 308 SW 1.6 HDI a befutó. 2011-es évjáratú 92 LE példányokat nézegetem. Ennél a motornál is igaz, hogy nincs kettős tömegű lendkerék, illetve nincs FAP szűrő?
A kedvedért utánanéztem: 1.6 VTI 120 pacis 6000-es fordulatszámon, 1.6 THP 156 pacis szintén 6000-es fordulaton. Ha 5000-nél leszabályoz, akkor ott valami nem kerek...
A régebbi modelleknél úgy volt beállítva gyárilag, hogy ne tudja leadni a max. fordulatot. A 305-nél névleges max. fordulat 6000 ford/perc volt, a GL 1300-as max. fordulata 5350, az 1500-ös SR-é pedig 5250 f/perc volt. Hasonlót tapasztaltam a 406-nál, a 407-nél és most a 308 SW-nÉl nem. Igaz, a 308-nál nem is próbáltam. Viszont ha abból indulok ki, hogy a 90 Le-s dizel gyárilag megadott max. sebessége 174 km/h és 2000f/perchez majdnem 100km/h tartozik, akkor 4000 f/p-hez 180-190 km/h tartozna. Úgyhogy lehet, hogy a 308-as is így van beállítva..
Sziasztok! Nemrég került a tulajdonunkba egy 308 SW, 1.6 benzin Abszolút nem az állatkodás miatt,de úgy vettem észre hogy már 5000-es fordulattól letilt a motor! Mi lehet az oka,mert gondolom ez nem a gyári érték! Mit nézzessek meg és kivel? A segítségeket előre is köszönöm! :)
Talán valaki tudna nekem segíteni , mert nem régen vettem egy 308 SW -t , 1,6 hdi , amibe most szereltem tempomatot ( Limiteres ) . A programozás után úgy tűnt ,hogy működik , de a beállítható sebességnél csak három vízszintes vonal van és a kijelzőn pedig OFF . Nem csinál semmit , de nincs ötletem hogy mi lehet a gond . Köszönöm ! Attila
Nemrég tulajdonosa lettem egy 308-asnak (2008-as, 1.6 benzin). Szuper az autó, nagyon tetszik. Azt szeretném megtudni, hogy a kesztyűtartóban lévő rca bemenetet hogyan lehet működésre bírni! Próbáltam rádugni egy mp3 lejátszót rca-jack kábellel, el is indítottam a zenét, azonban a rádión (RD4-es) hiába nyomtam a source gombot, nem váltott át a bemenetre. (CD és rádió között vált, szóval a gomb jó) Valamit rosszul csináltam, vagy a bemenetet valahol engedélyeztetni kell?
A másik kérdésem pedig az lenne, hogy lehet úgy mp3 cd-t írni, hogy a kijelzőn megjelenjenek a könyvtár nevek, illetve a számcímek? Én egy nagyon régi mp3 cd-vel próbáltam, de könyvtárnevek helyett directory 1, directory 2 ... stb. írta ki, ha beleléptem, akkor pedig a számcímek helyett track1, 2... stb.
Sziasztok!! Érdeklődnék, hogy mi lehet abban az esetben ha a hűtőventilátor nem áll le, röviddel az autó leállítása után?? A mai napra teljesen leszívta az akkumulátort ( indításkor olyan volt mintha nem is lenne az autóban ). Másik autó és kábel segítségével elindítottuk a peugeot 308-ast, és már majdnem elindultam egy új akkumulátort venni amikor feltűnt, hogy a ventilátor nem kapcsol ki, annak ellenére, hogy a maximális hőfokot még meg se közelítette. Én a Hőgomba cseréjére gondoltam. Érdemes szerelőt felkeresni? vagy orvosolhatom én a hibát? A válaszokat előre is köszönöm!!
tavaly jan óta mentem 45 e-t az 1,6HDi vel.. 195 van benne.. semmi gondja....akkor ?????Jah és gun is tudja.. tolom neki rendesen.. mert időre kellmenni meg dolgozni is kell
A fönököm 3500-4000f/p-el használta, elment 80e km-ig, a gyerek az övét 2800-3000 f/p-el, az övé 75 e km-körül van, de már nehezen indul, meg a fogyasztása is magasabb mint az enyémé (115 e km), a sógoroméban (igaz az VW Passát) 55 e km van - ő is szereti nyomni mint süket a csengőt - Ausztriába menet sielésnél utána kellett tölteni a motorolajnak. Lehet, hogy ők mind pecchesek, de azért elgondolkoztatott.
Ja, a Peugeot-ok nem száguldozásra vannak csinálva, főleg a dieselek nem. Egyenletes fordulaton jól mennek, nem kell sokat váltani. Az 1,6-os diesel kb, 2400-2500 fordulatig szereti. Megy az többet is, de akkor jelentősen lerövidül az élete. A nem turbós benzines 4000 fordulatig tartós. A benzines turbót nem ismerem, de a nyomatéki görbéje alapján azt hiszem, hogy a hasonló fordulatot szereti mint a diesel.
Az enyém 2010-es, első tulajdonodos vagyok. 115e km-t futott. 1,6-os diesel, 90Le-s. Ez már a sokadik Peugeot-om. Volt 305, 406 és 407-em. Ezzel eddig hiba nem fordult elő, se mechanikus, se elektromos. Azt mondják, hogy a duplakuplungosoknál a kuplung szokott elromlani, leálláskor nagyot csattan. De ezt csak másoktól tudom. A 305-t 120e km-el adtam el, azzal voltak apróbb hibák, de azt Afrikában használtam három évig és túlélt egy nagy homokvihart. A 406-t 140e km-el adtam el, azzal az összes hiba az volt, hogy középen a kijelző képernyőjét cserélni kellett. A 407-t több mint 200e km-el adtam el, annak 37 e km-nél volt egy komoly hibája, tréleren kellett bevinni.
Szeretnék vásárolni egy 2009-2011 közötti 308-ast 1.6 benzin vagy dízel kivitelben. Tudnátok segíteni abban, hogy ennek a típusnak milyen népbetegsége van? Olyanra gondolok, hogy ez is kűzd elektronikai gondokkal hogy valamit mindig kiír hibaüzinek vagy ez már nem? Mire érdemes odafigyelni?