Az a problémám hogy a vezetőoldali elsó ajtó ablaka mikor felmegy teljesen ütközésig akkor nem marad ott hanem lemegy vissza kb. félig.Nem tudja valaki hogy ez mitől lehet?Előre is köszönöm a választ.
Nah mára már eldobtam az agyam teljesen.Tőltésem rendben van,szénkefe probléma.Hozzáteszem együtt kapható a fesz.szabályzóval 36.000Ft körül.Na persze.Leforrasztottuk a régi szénkefét és kapott egy újat aztán vissza az egész.Párezerből megvolt.A km órában motort cseréltem,megjavult.A benzinérővel kiidegeltem magam.Fogtam tele tankoltam erre a rohadt nem megjavult..Félig volt a tank és sz.rt rá,hogy kimutassa.Hihetetlen egy autó ez.Most kicsit totál elegem lett belőle...Ma kétszer elhangzott,hogy lecserélem egy zsigulira......! :)) De most,hogy jó...Inkább nem!!! :)
Akkor nincs értelme rövidre zárni...Fene..Nem tudom mit kezdjek vele,így nem maradhat.Mindenképp megpróbálom lecsavarni a gyűrűt és kivenni.Akkor ez ugyanaz a megoldás mint Xantiánál mert ott is gyűrű volt.Az tuti,hogy mire kicsavaram eltelt egy kis idő..Egyébként kicseréltem a komplett órát,azzal meg rendesen mutatta az üzemanyag szintet,de annk sem lehetett hinni mert kehes..Lassan ment vissza és meg is torpant egy szinten.Ráadásul a sárga lámpa sem aludt el.Így azt gondolom nem a mutató a rossz.Egyébként a mutató állásának semmi köze a sárga lámpához ugye?Csak mert a másik órán sem aludt el pedig ott felszalad egyből majdnem a feléig.Köszönöm az infót !
Ez nem úgy működik mint egy régi autó a tankműszernek van egy szoftvere a bsi ben ha lehuzod a csatlakozot ugyan annyit fog mutatni vagy nem mutatni , van egy nagy fekete gyűrű az rögzítí az egész egységet de ilyen hidegben könnyen eltörhet mert nem könnyü leszedni .
Tudna valaki segíteni,hogy kell kivenni a benzinmérő szerkezetet?Addig eljutottam tegnap,hogy levettem az ülés alatt található műanyag takaró korongot.
Tovább nem is gondolkoztam,mert kezdett sötétedni.Ma meg inkább úgy állnék neki,hogy kapok valami tippet mielőtt eltörök valamit.Esetleg ha azt is megtudná valaki mondani,hogy a vezetékekt közül melyik az AC pumpához és melyik a mérőhöz tartozó?Megpróbálnám rövidre zárni a mérőt mielőtt kibontom,hogy egyáltalán ott van-e a gond.Amennyire láttam van egy 4vagy 5 vezetékes csatlakozó illetve külön még egy műanyag csőben lévő vezeték is megy oda egy kék színű csatlakozóval.Köszönöm a segítséget!!!
A 2.0 c5 hideginditási probléma régóta ismert első lépésben kell rá egy szoftverfrissités , 5w40 olaj mert ha sűrű az olaj már egy kicsit másképp dolgoznak a hidrótökék és nem megfelelően nyitnak a szelepek a map szenzor ezért meghülyül és rosszul vezeérli a gyujtást ill befecskendezést és máris nehezen indul, de elő lépésben mindenképpen kell rá egy szoftverfrissités.
Oké megkérdem, bár a 2.0 HDI motorvezérlő lesz az alany, sok különbség nem lehet az értékek közt, PSA előírás szerint mennek ezek akárki is gyártja.
Szerintem az akksiddal semmi baj, a 10,6V indításkor tökéletes akkut jelent. Érdekességképpen láthatod az én autóm 5 éves akksiját indítózás közben amint 7 volt alá esik a feszültsége az indítás pillanatában.
Kis magyarázat az ábrához. A 1 osztás a függőleges tengelyen 2 Voltot jelent, a vízszintesen pedig 2 másodpercet.
Tehát balról jobbra haladva 12V-ról indulunk, 5 másodperc után ráadom a gyújtást, feszkó leesik 11,8V-ra, 3 másodperc múlva indítok, ebben a pillanatban lemegy 6,92-re, majd indítózás alatt közel 10V a feszültség 1 másodpercig. Aztán elindult az autó, feszültség ismét 12V, majd a generátor gerjesztést kap és felmegy 14-re és végig ott marad.
Üldöz a balszerencse..Ma vittem megcsináltatni az autót,mert tegnap nem ért rá a szerelőm.Elindultam és a km óra mutató meg sem mozdult.Elmentem tankolni raktam bele 20 litert és meg sem mozdult a benzinmutatóm... A lámpa is sárgán maradt.Egyre jobb.A téllel megjöttek a gondok is.
Igen érdekel. Ha megkérhetnélek nézz utána. Az akksim 1 éves. Azért vettem tavaj, hogy talán ezzel megoldódik ez a reggeli nyűg. De nem. Most viszont kiváncsiságból megmértem, és csak 10,6 V. van az indítózáskor hidegen. De tekeri rendesen. A töltés az rendben, ( 14.4 V ) Egy perc járás után, már 11.9 V-al indúl, rendesen. Amúgy az akksi reggel 12,4 V-os. Arra gondoltam, hátha az a 10,6 kevés a computernek hogy feldolgozza a jeleket, és hogy állítson a rendszeren.
A minap elkiabáltam magam,máris itt az új probléma...2 napja csinált olyat a tőltésem,hogy elindult lefelé a mutató majd visszament rendesen középre.Ma ugyanezt kezdte el csinálni,helyre állt megint majd szépen lekúszott és most ott is maradt már..Hiába pörgetem a motort,meg sem moccan.Computer is kiírta,hogy tőltés hiba.... Megyek a szerelőhöz,remélem egy vagyon lesz.. :(
Igen, már beszéltünk róla régebben, és abba maradtunk, hogy elkellene vinnem hozzád pár napra hogy tudjad paraméterezni a rossz indulás közben. Mert ugye a gép hibát nem ír. Minden jó, de mégsem jó. : ( Sajna mostanában biztos nem tudok hozzád eljutni még egy fél napra sem. Amiért elég szomorú vagyok. Így itthon próbálok valami okot kideríteni.
Sajna nekem se sikerült még kideríteni hogy mitől indul nehezzen hidegben hideg motorral. Pedig többek közt azért is vettem benzinest, hogy ne legyen a hideg indítással gondom. Hát erre tessék! : ( A múlt telet is végíg szenvedtem, és most megint kezdődik.
Sajnos nem gyógyult meg,de csak apró hibák vannak ezért nem panaszkodom!:) Örülök,hogy ebben a hidegben is egy fordításra indul.Pedig az utcán van szegényke,csillag garázsban....
Akit érdekel még mindig van eladó citroen gyári cd-s rádióm rendkívűl olcsón,mivel itt csak a helyet foglalja!betq kolléga tudja okosítani,hogy ne csipogjon!
1db. Clarion és 1db.Siemens VDO !
Teszteltem,működnek.Fura módon egész más menüt ír ki mint az én gyárim.Érdekesebb,látványosabb ahogy kipakolja a fedélzetire az rádió állomásokat. :)
Hurrá gyerekek! Meggyógyult minden C-5!! Négy napja nem mukkant meg senki! Vagy csak betojt hogy elveszik a nyugdiját...brrrrr Egy kis lazitás:
Hogyan adjuk be a tablettát a cicának?
1. Vedd fel a cicát és fektesd a bal karodra, mintha kisbabát dajkálnál. A jobb mutató- és hüvelykujjaddal gyengéden nyomd meg kétoldalt a cica pofiját és amikor kinyitja a száját, a tenyeredben lévő tablettát dobd a szájába. Hagyd, hogy a cica becsukja a száját és nyeljen.
2. Vedd fel a tablettát a padlóról és a cicát a heverő mögül. Fektesd a cicát a bal karodra és ismételd meg a műveletet.
3. Dobd el az átázott tablettát és hozd vissza a cicát a hálószobából.
4. Nyomj ki másik tablettát a fóliából, a bal karodban tartott cica első mancsait balkézzel fogd szorosan. Feszítsd szét a száját és jobb mutatóujjaddal lökd le a tablettát a torkán. Fogd be a száját és számolj tízig.
5. Vedd ki az akváriumból a tablettát és a gardróbból a cicát. Hívd be a párodat a kertből.
6. Térdelj le a padlóra, a cicát tartsd szorosan a térded között és fogd le a mancsait. Ne törődj a morgással. A párod fogja meg szorosan egyik kezével a cica fejét, a másik kezében levö vonalzót tegye a szájába és csúsztassa le rajta a tablettát majd masszírozza a cica torkát.
7. Szedd le a cicát a függönyrúdról és vegyél elő másik tablettát. Ne feledd, hogy új vonalzót és függönyt kell venned. Szedd össze az eltört nippet, később majd megragasztod.
8. Bagyuláld be a cicát egy nagy törülközőbe, a párod feküdjön rá, hogy csak a cica feje lógjon ki a hóna alól. Tedd a tablettát egy szívószál végébe, egy ceruzával feszítsd szét a cica száját és fújj bele a szívószálba.
9. Ellenőrizd a gyógyszer ismertetőjét, nem káros-e emberekre és igyál egy pohár vizet, hogy elvegye az ízét. Ragaszd be párod alkarján a sebeket és a vért hideg vízzel és szappannal mosd ki a szőnyegből.
10. Hozd be a cicát a szomszéd udvarából. Vegyél elő másik tablettát. Tedd a cicát a szekrénybe és csukd be az ajtót úgy, hogy csak a feje lógjon ki. Kanállal feszítsd szét a száját és gumiszalaggal lődd be a torkába a tablettát.
11. Hozd be a garázsból a csavarhúzót és tedd vissza a szekrény pántjait. Tégy hidegvizes borogatást az arcodra és ellenőrizd, nem járt-e le a tetanuszoltásod. Dobd el az elrongyolt pólódat és vegyél fel másikat.
12. Hívd fel a tűzoltókat, hogy vegyék le a macskát az útszéli fáról. Kérj bocsánatot a szomszédodtól, aki belerohant a kerítésébe, hogy ne üsse el a macskádat. Vedd elő az utolsó tablettát.
13. A macska első és hátsó lábait drótozd össze és erősítsd az ebédlőasztal lábához. Vegyél fel kertészkesztyűt és feszítsd szét a macska száját egy feszítővassal. Nyomd a szájába a tablettát és önts utána egy liter vizet, hogy lemossa.
14. Kérd meg párodat, hogy vigyen el az ügyeletre, ülj nyugodtan, amíg az orvos összevarrja a sebeket az ujjaidon és az alkarodon és eltávolítja a tablettadarabkákat a jobb szemedből. Hazafelé álljatok meg a bútorboltnál és rendeljétek meg az új asztalt.
15. Hívd fel az állatorvost és beszéld rá, hogy jöjjön ki hozzátok.
16. Nézd végig, ahogy az állatorvos karjába veszi a cicát, a másik kezével beadja a tablettát, és azt mondja: "Na ugye, milyen egyszerű ez?"
Ma napközben megmértem, és minden ok vele. Leállított motornál 0,5 a nyomás, gyujtásnál egyből felugrik 3,5-re, és persze pöccre indul. A rendszerből elengedtem a nyomást, és úgy is egy pillanat alatt meg volt a 3,5 a gyujtásnál, és meg is tartotta. A nyomás szabályozó szelep ebből itélve rendesen dolgozik. Holnap reggel megint mérek. Ma reggel nem mértem, de tegnap reggel gyújtásnál sem ment fel a 0,5-ről hiába ment a szivattyú. Így indítva hosszan kell tekertetni, mire nagy nehezzen összeszedi magát. Ezután megint normál a nyomás. De ez egyenlőre még rejtély hogy egy 8 - 10 órás állás után miért nincs gyújtásnál rendes nyomás. Esetleg valami ötlet? Köszi a segítséget!!
A tükörről nem tudok biztosat, de a lámpáról igen, ha eredeti xenonos lámpatestre cseréled ki, akkor működnie kell, csak a kanyarkövető funkció nem fog, nekem ezt mondták. Végül én nem találtam xenonos lámpatestet hozzá, az új nagyon drága, az utólagos xenon pedig tilos, mostmár szedik el érte a forgalmit is akár.
Köszi a gyors választ!!!! Nálam csak akkor van meg a 3,5 ha beindult a motor. Addig 0,5 a nyomás. Akkor is ha megvárom míg a pumpa leáll. Ez mitől lehet? Különben az a baj, hogy hidegen nehezen indul. Főleg így télen ha kihül a motor. Hibakód nincs. Nagyon gyanús a befecskendezés. Ugyanis kivettem a porlasztó sort, és az indítózásnál mint ha nem lenne meg a megfelelő nyomás, mert a porlasztók nem ködöltek, ha nem csak két sugárban nyomtak. Így arra gyanakszom, hogy hideg motorba ez a szinte befolyó üzemanyag túl sok, és nehezzen robbantja el. Viszont ha már egy picit melegebb, már a párolgás miatt könnyen indul. Könyebben berobban. Ha meg beindult akkor meg már úgy is fel áll a normális üzemi nyomás, és megy szépen.