Motorhíd van, de csápos nincs. A másik műhelyemben van, de ott pörög a meló. Holnap hívj fel, és megdumáljuk, hátha van hely...de csak Neked! Másnak nincs.
Akkor elnéztem. Bocsi! Mindenesetre a golfból is létezik nagyobb csomagterű kombi változat, de ha asszonykádnak jobban tetszik a Seat és te is, kiegyeznél vele, akkor alkalom adtán nézz egy cordoba variot ami, szintén viszonylag nagy jól pakolható raktérrel rendelkezik
Nem gyerekkoromban! Fiatalkoromban:) De most már más szempontok alapján mérlegelek. Családos emberként nem jó a kisautó, így pl. nem biztos hogy elég a Golf csomagtere, ráadásul az asszony nem nagyon van oda a Golfért. Asszonynál az R19, a Cordoba meg az Ibiza a bejövős most éppen, de azt mondta hogy a lényeg hogy nekem tetsszen. (azaz jó feleség:) Astrából láttam jót, de fehér volt, asszony meg nem akar fehéret:)
Most lehet hogy belerakok a jelenlegi Ibizába egy kis pénzt, hogy kiszolgáljon márciusig, aztán eladom 30ezerért (ugyanis áprilisban lejár a műszakija).
Ma kicseréltem a ladán a "főkuplunghengert", és kapott új fékfolyadékot. Jó bőven kipumpáltuk az alsó munkahengerből is a levet. Addig, amíg a friss fékfolyadék minden koszt ki nem hozott. Először valami szürkés zagy jött ki a légtelenítőcsavaron..
..ja, kapott új gumicsövet is, nehogy a régi bedagadjon az új "olajtól".. :-)
A kuplungpedál sokkal finomabban jár, és végre nem marad lent minden 10. váltásnál..
Köszi mindenkinek az ezzel kapcsolatos tanácsokat!
Bár ügyesen titkoltad, csak sikerült megfejtenem, hogy mikori és milyen motor. ):-(( 120ezrente kell cserélni a szíjat, mivel 94 utáni. A gyár ugyan 5évet ír, de én nem cserélném még akár további 3-5 évig sem. De dönteni Neked kell. Mindenesetre elgondolkodtató, hogy egyik gyár, ugyanarra a szíjra 5, a másik 7,-10 évet ad, aztán van amelyik szót sem szól időről.
Nem tud valaki olyan helyet pesten ahol lehet műhelyt bérelni egy napra? Régebben valaki írt ide, hogy kiadja az övét de nem találom a hozzászólást :-S
5-6 évet mondanak. nekem a Suzuki swiften 45Ekm-ert ment de 7,5 év alatt sehol egy repedés , szálalódás, gumi öregedés a 7,5 év miatt , Japán UNITTA szíj volt. Most Gatest tettem fel ez volt a boltban azonnal, és megbízható márka. Fiat Punton 5 év alatt 91Ekm-ert ment, csere , igaz 120 nál kellene csak. Márkajelzés lekopott, de a szíj hibátlan volt. Görgőt és vízpumpát ne cserélj 25Ekm után a szíj 6 E a munkadíj pedig 6-7 E ha nem saját magad csinálod. Dayco és egyéb angolos hangzású kínait ne vegyél jó Neked a Gates is +1E Ft megéri a nyugalmat, a márkátlanabbak alig olcsóbbak nem éri meg a kockázatot.
Ha már a marketingnél tartunk, akkor szinte mindegy, hogy milyen autót szeretnél, mert így is, úgy is megpróbálnak rábeszélni más típusra, hogy az a jobb kényelmesebb stb., De ha neked csak az adott márka tetszik, akkor következetesen, kitartasz mellette, és még az atyaúristen sem tud meggyőzni, arról hogy ne azt vedd meg
Ford Escort Turnier-nél történt 2004 februárban egy komplett vezérműszíj csere görgőkkel egyetemben. Good Year vezérműszíjról van szó.
A szerelő mondta, hogy 30000 km megtétele után ellenőrzés - utánfeszítés kell (ezt megtörtént hamarabb) és a csere pedig 60000 km megtétele után esedékes. Viszont 5 év alatt is csak 25000 km-t tettem meg.
Kérdésem: hány év után ajánlott a csere a természetes öregedés miatt, függetlenül a megtett km-től?
Ha a gyermekkorodban a Golf tetszett és vágytál is rá akkor már szerintem meg is van, hogy mit vegyél. Természetesen egy Golfot, mert hiába próbálnak rábeszélni egy Opelra, mert sok van belőle és olcsóbb a fenntartása de, esetleg nem érzed jól magad benne úgy még akkor is utálni, fogod, ha kifogy belőle az üzemanyag. Szóval tényleg tiéd a döntés de a helyedben én a szívemre hallgatnék. És szerintem a Volkswagen fenntartása sem lehet olyan vészes az Opelhez képest. mellesleg a polo classic is egy Seat cordoba csak Volkswagen emblémával, és úgy tudom mind a kettő ugyan abban a gyárban is készült, tehát olyan nagy minőségbeli különbség sem lehet.
Az astrát azért mondta problémásnak a szerelő, mert sokkal találkozott.. Ez nem feltétlenül azt jelenti, hogy sűrűn romlanak, hanem azt, hogy rengeteg van belőle, és mégtöbb a leharcolt cégautó. sok-sok százezer km-el. Ha ebből 1.4, 8V kifogsz egy megkiméltebbet, (esetleg olyat, amit magyarok gyártottak, és nem lengyelek) akkor egészen hálás autó is lehet. A rengeteg bontott alkatrész, és a jól kiépült alkatrész utángyártás, kereskedés is ennek javára lehet.