A matricát korlátlan mennyiségben pótolják, akár hetente is, pl. szélvédő cserék alkalmával 1.150,- Ft-ért, de annak feltétele, hogy le kell adni a régit, és a leadott matricán vagy a rendszámot, vagy a vonalkódot azonosítani lehessen. Amennyiben egyikből sem lehet beazonosítani a matricát, akkor új rendszám, forgalmi, matrica, hátsó rendszámra matricák, pénz, pénz, pénz.... bosszúság.
Ügyesen le lehet venni a regisztrációs matricát, és újra ragasztani, megspórolva ezzel az okmányirodai fél napos ücsörgést, de ha valaki nem akar vele ügyeskedni, akkor üveggel együtt kivágva kell vinni, és kérni a pótlását.
Ha egy rendszámból 4 is lehetne nyilván 2 autóra is jó lenne..Cégesnél nekem matricára cascós cserénél ezt mondták,(1x pótolják utána csere)igaz 2006 körül
Igen, egyszer lehet egy darab táblát rendelni (ha még egyet lehetne, akkor lenne egy újabb pár az adott kombinációból, az meg visszaélésre adhat lehetőséget).
Szélvédőcsere után általában visszaragasztják a régi matricát, de szerintem ha leadod a régit, kaphatsz újat.
Ezeket is érdemes lehet megnézni. Ennek az eleje volt kicsit törve, 2008-as első lökhárító van rajta, de szép ezüst színű. Legyél határozott, és mondj a kereskedőnek 1,1-et.
Itt van egy magánszemélytől, annyi, hogy nincs rajta 2 kiló paszta... Van szervízkönyv is, ami a lányoknak fontos lehet autóvásárláskor, kilómétresállás is beleférhet. (ilyeneket meg sem említenék ha férfi keresne autót, mert egy szervízkönyv 25 ezer forint, óraállítás meg 5 ezer forint.)-Állapotot veszünk.
Na mind1, szóval ezt is érdemes megnézni, és keményen alkudni.
Műszaki friss, vszínüleg nő vezette, kuplungra figyelj oda teszteléskor nem-e csúszik, könnyű-e kinyomni.
Ha találsz valami hibát, mondj be egy elképesztő összeget, pl 1,050,000 ft tól többet nem adok érte, mert ezt meg ezt kell még cserélni, ha nem hagyd ott, majd visszahív úgy is mert kell az embereknek a pénz...
Én egyiket sem venném meg. Lelakottnak néz ki mind a kettő, de amúgy műszaki szempontból még lehetnek jó állapotba.
Az én régi 2006-os Swiftem pl viazos ápolást kapott negyedévente, ablakok speckó szerrel lettek bevonva, hogy leperegjen rólla a dzsuva meg az esőcseppek, stb. Szóval kozmetikáshoz volt vive meg minden, csak a szervizelés volt kicsit elhanyagolva.
MÁS: A Suzuki ház eladta a verdám, szóval siker :) Alig kellett nekik rajta kozmetikázni xD
Amit írtak, hogy furcsa a kormány. Nem is az a lényeg, mert a kiszállítás, és a gyártás nem mindig voltak közel, és pl. a 2006 őszi modellfrissítés után is jóval adtak még el az előtti autókat. Az autók jó része pár hónappal van eladva a gyártás után, és akkori forgalombahelyezésű a dátum. Egyes autók akár egy évvel később kerültek közútra, itt is volt ilyen eset. Ennyitől még lehetne más kormány, ha csak ez lenne.
De amitől mégis gyanús, és sanszos a törés, hogy tudomásom szerint csak mindkét rendszám eltűnése esetén kapsz új rendszámot, és hozzá forgalmit. Ha csak az egyik tűnik el, akkor még legyártják a párját, ( persze az illő összeg leadásáért az okmányirodában ), és a forgalmi marad.
Mivel így nem stimmel a sztori, inkább lehet megtört, forgalomból kivont, és javítás után újra forgalomba helyezett autó.
- a kormány biztos hogy cserélt, mert csak az egyik oldalon vannak gombok, az pedig csak 2006 végétől volt (?) 2005-ben olyan kormány volt (az enyém is ilyen) amin mindkét oldalon voltak gombok. (Lehetséges nagyon tört a kocsi, légzsákok miatt volt kormánycsere, de ki tudja.)
- eléggé fel van "frissítve", nagyon ki van glancolva, ami nem baj, de túl erőltetett kicsit.
Megnézést megérne, mert ritka szín, de nagyon fenntartásokkal kezelve.
Egyébként felhívtam a székesfehérváriakat is és ahogy szinte mindenhol a szokásos szöveg javítva, fényezve itt ott.. azok amúgy banki tárolt kocsik, amikből állítólag kiválasztották a legjobbakat..
A pirosnál még mondta a srác, h korábban lelopták az első rendszámtábláját és így új van neki, de ezért lett új forgalmi is csinálva, ez befolyásol még valamit?
Szia!
Nemrég vettem én is egy GLX Swiftet Baján. 2006/12. havi. Pestről mentem le érte. Mindenképpen GLX vagy GS felszereltséget vegyél.
Nekem még ez is tetszik képek alapján, szerintem érdemes lenne megnézned:
Hát megnéztem a feketét...és nem tudom.. az eladó nem volt túl szimpi, szervízkönyv, majd lesz, de vidéken maradt.. árból nem enged.. volt itt-ott fényezve, mert női kocsi volt és ráfért-ezeket állítja.. :( ja és 2005/4 havi a hirdetésben más van ha jól emlékszem.
Igen a piros GLX már a telefonba is mondta a srác csak elírta.. az árából lehet alkudni vagyis telefonba ezt mondta..
És mi szól a piros ellen? mindenki határozottam a feketére szavazott.
Egy meglátás: Szerintem így használtan nincsen jelentős árkülönbség a felszereltségek között.
Így, ha teheted, a GLX szinttől válassz autót, és a GC-ket hagyd ki. Sok apróság a különbség közöttük, meg pár talán lényeges extra, amik utólag szerelve sem igaziak.
A fix ülés, fix kormány, sima kakukkos óra frodszámmérő nélkül, csak időóra, és hőfok, fogyimérő hiánya, a kapaszkodók hiánya, eghyben dönthető hátsó támla inkább kényelmi dolog. A bekapcsolva hagyott lámpák jelzése már hasznos. A központi zár kulcsban lévő távirányítóval nekem már szükséges, neked lehet, hogy nem fontos. Ahogyan az elektromos ablakok, tükrök sem. A fkete műanyag kilioncsek, tükrök csak külcsín.
De ezek hiánya szerintem nem éri meg, hogy a GC-t válaszd. Már nem itt nézve, hanem általánosságban én a GC hirdetéseket meg sem nézném. A GS-ek meg talán annyival drágábbak, de, ha van azonos árban, ezt a két szintet figyeld. GLX és GS.
Én a feketét nézném meg , illetve arra szavazok.Igaz, én ki nem állhatom az utólagos fóliákat.Igaz ezt csak én mondom..Szerintem.Nyugodtan kérdezzél, itt nem zavarsz senkit.
A múltkori után már félve írok, de gondolom majd csak szóltok, ha sok vagyok :)
Most nagyon belelkesedtem, igaz a hétvégi fővárosi autópiacon semmi nem volt!! hiába voltunk 2 órát a nagy szélbe, csak egy torokfájással lettem gazdagabb :)
Viszont van egy másik ami Miskolcon van, nagyon szimpi volt a pasas, 25 percig ecsetelte az autót.. és elmondta, h belement egy vonóhorogba és a motorháztető újra lett festve, így ez teljesen elbizonytalanított, de legalább bevallotta.. ezen kívül azt mondta, h semmi baja és tényleg nagyon szép, jó állapotban van ad hozzá téli, nyári gumit, tetőcsomagtartót stb..
"Ön járó motornál kiszáll az autóból - én Ön mögött beugrok, és elviszem az autót. Ön elmegy uszodába - én ellopom az autó kulcsát távirányítóstól az öltözőszekrényből. Ön kimegy az irodából - én elemelem az autókulcsot az asztaláról.
A Duett rablásgátlót arra találtuk ki, hogy az autó beindítása után, vagy járó motornál történő bal első ajtónyitás után Önnek egy rejtett kapcsolóval -vagy bármi más, egyedi megoldással- nyugtázni kell a jogos használatot, egyéb esetben elindul az autó leállítási folyamata, és 30 másodperc múlva az autó leáll. Így a Duett rablásgátló kicsit módosít az előző példákon, mert ha én beugrok az autóba, vagy beindítom az ellopott kulccsal, akkor elindulok és 30 másodperc múlva az utca közepén megáll az autó, és ott már nagy valószínűséggel nincs rá mód, hogy bármi módon megpróbáljam beindítani (anti hijack). "
Ezt egy mezei elektronikai levezérli, hogy lemerült 30% alatti elem esetén nem tudsz beszállni, illetve már nem indul be a kocsi.Ha meg 30,001% nál még elindult akkor is megy, amig 0% nem lesz, de ez nem 1 nap....
Mikor megállsz mivel 30% alá ment az elem, nem nyitja ki neked az ajtót.Lemerült ennyi.Egyébként szerintem így kellene müködnie.Semmi gond ezzel.Még soha nem hallottam, hogy tolvaj ezért halt volna meg, pedig van pár ilyen riasztó-rablásgátló rendszer az tuti!Persze lehet csak nem hiresztelik...
Mindenesetre vitázni nem akarok, csak a véleményem ez, meg mondom az enyém így müködött anno!
Nem azért, de nem is olyan régen volt rablásgátlóval ellátott riasztóm.Ez annyit tett, ha kirángattak volna a kocsiból menetközben akkor az x perc mulva megállt.Azért nem rögtön, mert pépéverik a tulajt a kocsiért.Ha viszont megszerzik pár sarokkal odébb pedig megáll, már nem tudnak mint csinálni. Max elmenekülnek ha tudnak.Nincs ezzel semmi gond, nem fog csikorgó satufékkel megállni a kocsi.Hanem egyszerűen legurul ahová tud.Ennyi erővel ha kifogy az üzemanyag az sokkal gyakoribb mint hogy elopják a kocsit és azért áll meg.Mégsem vijjóg előtte 2 percig, hogy életveszély, életveszély kifogy az üzemanyag 10,9,8,7...Szintén ha lerobbansz.Engem egyszer előzni akartak majomgyerekek, mert betartottam a sebességet és írtálta öket az 1000éves járműnek előzés közben besült motorja! :DNah az szép volt.Mégsem lett belőlle gond.Félreálltak, kerregett ott minden aztán meg füstölni kezdett!Azt hittem gőzös előz:D Ha nem nyomják a fiatalok talán hazaértek volna, de hát hátul a szökéknek meg akarták mutatni, hogy lenyomjuk a swfitet... gondolom szopatni akartak, de ők szoptak...