Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Köhike Creative Commons License 2014.10.19 0 0 57964
Ez biztos, hogy ilyen eltérés van a 2 kocsi közt?
Előzmény: Papalac (57956)
Köhike Creative Commons License 2014.10.19 0 0 57963
Azokat fekvő nem tudom pontosan mik, de világítás, ablakfűtés, ködlámpa és hasonló dolgok lehetnek. Viszont mindegyikhez oda van írva vagy egy piktogram vagy egy szám amiből ki lehet deríteni mi a feladata.
Előzmény: Zlatan93 (57959)
Köhike Creative Commons License 2014.10.19 0 0 57962
Akkor félrértettem. Ami kép felkerült az a motortéri relétábla.
Előzmény: Zlatan93 (57959)
Köhike Creative Commons License 2014.10.19 0 0 57961
Hát azok relék de semmi közük az indexhez. Az egyik az ecu tápja, a másik a hűtőventillátoré, a harmadik az AC pumpáé. És felszereltégtől függően lehet még benne pár. De nemrég került fel róla kép, hogy melyik micsoda.
Előzmény: Zlatan93 (57958)
Airbag. Creative Commons License 2014.10.19 0 0 57960

Nincs valakinek eladó, 4db 14"-es renault dísztárcsája?

Zlatan93 Creative Commons License 2014.10.19 0 0 57959

A(relék)természetesen a kormány alatt bal oldalt helyezkednek el a leírt módon.

Zlatan93 Creative Commons License 2014.10.19 0 0 57958

Üdv.Szóval akkor ,ha szépen megkérlek, légyszíves küldj egy videót ,mivel lehet,hogy mégis elakadáskapcsoló hiba?Az én talicskám 2001 06.havi 1,4 16v  benzines törökök szórták össze.Ha nincs benn indexrelé a boltos ,hogy a pi..ába adja el,nem is tudom akkor mit cserélgetek.Ha el tudjátok küldeni, onnét ahol a motorháztetőt fel lehet nyitni, mik azok a téglalap alakú, különböző színű (relék)melyik mit csinál,mi a neve, kívülről befele haladva.Az első egy fehér,a másodikat cserélgetem fekete színű,harmadik barna,negyedik kék színű.Nekem 4 (relé) ha nem ez a nevük akkor legyetek szívesek,ha tudjátok kívülről befelé haladva megnevezni őket,mi mit csinál.Mindent elolvasok,mindent kipróbálok lehetőségeimhez képest.Elakadáskapcsoló széthúzásával az index nekem nem működik.Válaszokat köszönöm.

rezso 1 Creative Commons License 2014.10.19 0 0 57957

Üdv urak!

Minap átnéztem az alját az autónak és érdekes dolgot láttam. Nem tudom, hogy ez gyárilag van így, vagy pedig hiányzik valami onnan? A katalizátor és a középső dob közötti tartóról (kipufogó) van szó. Ilyennek kell lennie?

Papalac Creative Commons License 2014.10.19 0 0 57956

Thalia I-ről beszélünk (2001). Abban még van index relé az UCH-nál. A II-ben már csak csipog, nincs kattogás.

 

A 16V-nél az olajmérő pálca jó mélyre került, de az egész thaliához nőgyógyászkéz kell :-)

 

Ha lehúzott elakadásjelzőnél nem kattog, akkor nem hiszem, hogy UCH hiba. Valami vezeték lehet zárlatos. Én megpróbálnám járó motornál finoman megmozgatni az irányjelző kapcsolót, hogy nem-e az csinálja. Lehet, hogy beégett már. Az enyémben már csereérett, de még megy :-) Ha nem, akkor megmozgatnám a vezetékközegeket az elakadásjelzőtől ameddig elérhető és az index kapcsolótól is. Hátha előjön a hiba.

 

A füst a fűtésradiátorból jön. Majd leég az olaj róla.

Előzmény: Köhike (57955)
Köhike Creative Commons License 2014.10.19 0 0 57955
Ha akarjátok csinálok róla videót, hogy megy nélküle. Én nem tudom ti milyen reléket cserélgettek benne. Nincs indexrelé. UCH van amit meg ha egy mód van rá ne nagyon cserélgessetek, mert nem fog elindulni az autó. Abban van az immobiliser is. Az ismeri fel a kulcsot, majd engedélyezi a motorvezérlőnek az indítást. És ha van can-bus is az autóban, szintén az az egység felel érte. ( nem tudom thaliaban van-e egyáltalán, az enyében még nincs) Szóval ha biztosan azt kell cserélni az nem egy egyszerű dolog, mert a bontott uch kulcsok nélkül semmit sem ér, és még az ecu-val is össze kell barátkoztatni. Szerintem továbbra is valami egyszerű kis probléma lehet. Vagy az index kapcsoló, vagy valami kábelezés, vagy testelés.
Előzmény: Zlatan93 (57954)
Zlatan93 Creative Commons License 2014.10.18 0 0 57954

Üdv.Az indexrelé problémám már jó 2-3-éve meg van.Relé csere után egy darabig jó(változó.1év ,félév)aztán minden kezdődik előröl, a vége relé csere,mert hiba előhívás nincs,a találgatás meg túl sokba kerülne, mire miden lehetőség kivan cserélve,mint már említtetem van párdolog feleslegesen.Az index biztosan nekem sem működik az elakadásjelző kapcsoló széthúzásával,mert mindig azzal próbálkozom először.A relé igaz akkor csendben van,de nem is működik nélküle az index az enyémen sem . Ha biztos lennék abban ,hogy elakadásjelző kapcsoló a hiba 6-7-ezerből meg is lépném.Radiátor cserénél hál istennek nem volt fennakadás de kellettek a normális szerszámok,azzal inkább a szaggal van baj,ma reggel a napsütésben láttam ahogy első szélvédőre fűtésnél füst száll elő,honnan a pi..ából jön az is,nem túl jó illatú,azzal is mit lehet egyáltalán kezdeni?Köszönöm válaszaitokat.Ja, mi is az amiről a jelet kapja,nagyon nem tudok róla semmit, az a drága vezérlőpanel?Azt említettem dél előtt?

tefi Creative Commons License 2014.10.18 0 0 57953

Könnyű azt mondani,hogy meg kell nézni a pálcán az olajszintet!

Aki nőgyógyász kézzel rendelkezik, annak könnyű, de én a lapát kezemmel nem férek hozzá! :) Pedig igencsak igyekeztem, így kénytelen vagyok az elektronikára hagyatkozni, de eddig még nem csapott be.:)

Az enyémbe 1.4 16V-s motor van,állítólag a többibe könnyebb.

Előzmény: Papalac (57941)
Köhike Creative Commons License 2014.10.18 0 0 57952

Kipróbáltam, és működik nélküle. De emlékeztem, hogy így kell lenni, mert amikor az asszony beleöntött valami joghurtot vagy egy hétig nem volt benne amíg nem sikerült szereznem.

Előzmény: Papalac (57950)
Köhike Creative Commons License 2014.10.18 0 0 57951
Akkor ott valami mást is szétszedtél. Nekem simán megy nélküle.
Előzmény: Papalac (57950)
Papalac Creative Commons License 2014.10.18 0 0 57950

Kipróbáltam radiátorcserénél. Elakadás nélkül meg se nyikkant az irányjelző.

Előzmény: Köhike (57949)
Köhike Creative Commons License 2014.10.18 0 0 57949
Nem megy keresztül rajta. Próbáld csak ki. Párhuzamosan van kötve.
Előzmény: Papalac (57948)
Papalac Creative Commons License 2014.10.18 0 0 57948

Azt megnézném, hogy elakadáskapcsoló nélkül is megy az index :-)

Azon is keresztül megy!

 

Nem a radiátor cserénél sérült valami vezeték a kormánynál?

Előzmény: Köhike (57946)
Köhike Creative Commons License 2014.10.18 0 0 57946
Vegyétek ki az elakadásjelző kapcsolót, az indexnek anélkül is kell mennie, és egy hibalehetőséggel kevesebb.
Előzmény: Zlatan93 (57943)
Köhike Creative Commons License 2014.10.18 0 0 57945
Ha valamelyik irányban villog akkor semmi baja. Ha valamelyik irányba nem villog akkor ott vagy kapcsoló probléma vagy kábelezés, testelés gond van. Ezeket nézzétek át. A jel az uch-tól jön, és megy az indexkarba ami vagy a jobb vagy a baloldali izzókat kapcsolja rá.
Előzmény: Zlatan93 (57943)
Köhike Creative Commons License 2014.10.18 0 0 57944
Srácok ezekben az autókban már nincs klasszikus indexrelé. Ne is keressétek. Az uch csinál mindent.
Előzmény: Zlatan93 (57943)
Zlatan93 Creative Commons License 2014.10.18 0 0 57943

Üdv.Autóvillamossági szerelő tanácsa az indexrelé problémámra,szakszerviz.Lehet,hogy vezérlőpanel, az pedig sokba kerül,százezernél is,annyit lassan ezek a talicskák nem is érnek.Mi van ha más a hiba , számítógépre többször csatlakoztattuk, hibát nem jelzett ,lehet a szervizé  ír majd egyet, ami megfelelő,de még is jó.Van egy tökéletes irányváltó kapcsolóm ami v.szerelő tanácsára 100-100volt,hogy az a hiba ,még se az lett.Ha valaki hasonlót tapasztalt, vagy hallott kérem írjatok.Mi a pi..áért kattog az indexrelé,mikor nem működtetem az indexszet,mitől kaphat áramot.

Köhike Creative Commons License 2014.10.18 0 0 57942

A blokk elején van, középen alul.

Előzmény: Papalac (57941)
Papalac Creative Commons License 2014.10.18 0 0 57941

Nekem állandóan "oil ok" és maximumot jelez, de a múltkor megnézve a pálcát, már közelített a minimumhoz :-) Kérdeztem a szervizben, hogy mi van ilyenkor.

Az csak egy tájékoztató jelzés. Meg kell nézni időnként a pálcán.

 

Hol van ennek az olajszint jelzésnek az érzékelője?

Előzmény: tefi (57932)
Köhike Creative Commons License 2014.10.17 0 0 57940
Vonóhorgod nincs? Nézz rá még az elakadásjelző kapcsolójára esetleg.
Előzmény: Zlatan93 (57938)
szaki213 Creative Commons License 2014.10.17 0 0 57939

Bocsi, rosszul irtam. A relét nem tisztítottam. Hanem az index kapcsolót. 

Előzmény: Zlatan93 (57938)
Zlatan93 Creative Commons License 2014.10.17 0 0 57938

 Üdv.Az index relét tisztítottad?Azt nem hiszem ,hogy ami most megint be sza.t szét lehet szedni,már nézegettem ha szét feszítem akkor biztos,hogy kukás.Nekem a gyári teljesen megadta magát.Az indexreléből már a  2.-ik adja meg magát,összesen 3-mat nyírt már ki a talicskám , utóbbi 2-ő egyforma nem tudom a gyártót.Nem tudom mi a sza.t csináljak vele, számítógépre is tettük 2-3 alkalommal, amikor intenzív volt a hiba(az indexrelé úgy magától mintha használnám kattog, )az indexlámpát viszont nem működteti ezért tudom használni. Az irányváltó kart is átcseréltem a kormánynál,hiába.Azt gondoltam másnál is van így ha nálam évente elő jön a hiba.  

Köhike Creative Commons License 2014.10.17 0 0 57937
Viszont feleslegesen ne cseréld ki. Ha jól működik ami benne van akkor csak pénzkidobás.
Előzmény: szaki213 (57933)
Köhike Creative Commons License 2014.10.17 0 0 57936
De az eltéréstől nem kell megijedni. Mindkét szonda cirkónium-oxid, ugyanúgy 0-1V közt dolgozik csak annyi, hogy a planár alacsonyabb hőmérsékleten is már működik, és elvileg hosszabb az élettartama.
Előzmény: Köhike (57935)
Köhike Creative Commons License 2014.10.17 0 0 57935
Denso dox-2002. Csatlakozó megegyezik, ugyanaz a 4 vezetékes szonda mint ami benne van, annyiban más, hogy hoszabb a vezetéke, illetve ez mintha planár lenne nem nernst mint a gyári beszerelés. 16szelepes már alapból ilyet kapott.
Előzmény: szaki213 (57933)
Köhike Creative Commons License 2014.10.17 0 0 57934
Komárom-Esztergom megye. Denso szonda került bele, és 15-16 körül volt. Nem teljesen azonos a gyárival, de eddig működik rendesen. Kíváncsi leszek a fogyasztásra, hogy az hogyan alakul.
Előzmény: szaki213 (57933)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!