Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zee2003 Creative Commons License 2008.11.28 0 0 15127

Köszi az infót.

Józan paraszti ésszel valami hasonlóra gondoltam, azzal a különbséggel, hogy csak jelzi, mikor állíthatom le. Az, hogy ő maga járatja tovább, illetve állítja le a motort jópofa dolog.

Előzmény: Radar75 (15124)
gambl-R Creative Commons License 2008.11.28 0 0 15126
Bár, foggalmam sincs miről beszélsz, de egy ilyen kütyü jól jönne nekem ! :)
Előzmény: Radar75 (15124)
gambl-R Creative Commons License 2008.11.28 0 0 15125
Költenék én szívesen ingatlanra is, de nem szándékozom a hátralévő  éveim alatt  a néhány tízmillás adósság törlesztésére keresni. Így hát maradok panelproli ... Hacsak nem nyerek a lotton ! :)
Előzmény: Törölt nick (15123)
Radar75 Creative Commons License 2008.11.28 0 0 15124

Egy utólag beszerelhető elektronika ami figyeli a motor fordulatszámát, paramétereket és terheléstől függően adott ideig járatja a motort a gyújtáskulcs kivétele után is visszahűtve a turbot. Persze van más funkciója is de az alapkérdésre tekintve ez a lényeges funkciója. Van pár autómárka amiben gyári tartozék, de inkább a turbo tuninggal felhúzott gépek alap kiegészítése a valamit magára adó tuningcégeknél. Sok esetben társítva van a boost controllerrel sőt sok cég közös házban forgalmazza. Én a GReddy, APEXi, HKS, Blitz típusokra szavaznék.

Előzmény: zee2003 (15117)
gambl-R Creative Commons License 2008.11.28 0 0 15121
Nekem sincs garázsom ! Akkor most adjam el a vasat ? :)
Előzmény: Törölt nick (15118)
dirige Creative Commons License 2008.11.28 0 0 15120
Nem tudom, egyről beszélünk-e, de van a hahu-n maranello 90 LE.
Előzmény: Törölt nick (15087)
dirige Creative Commons License 2008.11.28 0 0 15119
Kellemesen Mikulás-szín. Sok jó élményt hozzá, annyit mint minden bravosnak! A felni klassz.
Előzmény: bravo07 (15085)
zee2003 Creative Commons License 2008.11.28 0 0 15117

Az meg milyen? Nem is hallottam ilyenről :O

Okos ember holtáig tanúl...meg talán én is?!

Előzmény: Radar75 (15112)
gambl-R Creative Commons License 2008.11.28 0 0 15116
Tudom én ! Én ne tudnám ? :)))
Előzmény: Törölt nick (15115)
gambl-R Creative Commons License 2008.11.28 0 0 15114

Nem is csodálom,ezt sosem fogja megérteni egy Kopel asztma,fosvágen bassát vagy seját ronda fan stb

Mi van ? :)

Előzmény: Törölt nick (15113)
Radar75 Creative Commons License 2008.11.28 0 0 15112
Vagy veszel egy turbo timert és már le is a gond. Van pár márka ahol szériatartozék.
Előzmény: bravo07 (15108)
zee2003 Creative Commons License 2008.11.28 0 0 15111

Szia!

 

Gratulálok a paripához Neked, Stilosnak pedig, hogy láthattuk is :-))

 

Most akkor hogy is van?? Stilosnál már egyedi rendszámot is lehet rendelni? Kiterjesztette a profilját erre is a xenon mellé? :-)))))))))

 

Amikor én ültem bele az autómba (május) még szinte minden szembejövő Bravoval köszöntünk egymásnak valamilyen formában, sajnos az utóbbi időben ez teljesen elkopott :-((

Jó a gyári 16-os télinek, tényleg. Az én 15-ösöm után, mindent nagynak látok, még a süteményes tányért is :-))

Jöhetne már a tavasz...

Előzmény: bravo07 (15109)
zee2003 Creative Commons License 2008.11.28 0 0 15110
Értem én, világos :-) Azért ezzel a gyári dísztárcsával sztem nem rossz. De sportcsomagosnak ez is sportcsomagos, hiszen ott a spoyler és a króm az övvonalon. Spoyler nélküli maranellot továbbra sem vágom?? Esetleg egy import emotion, dehát azon meg ott a krómkilincs, ami egyből szemet szúr. Természetesen nem a Te szavad vonom kétségbe, csak fura. Mégha a spoylert le is vették róla, akkor is tele lenne lyukkal a küszöb...na mindegy, valahogy biztos ott volt, hiszen láttad.
Előzmény: Törölt nick (15087)
bravo07 Creative Commons License 2008.11.28 0 0 15109
Tegnap menet közben találkoztam két Bravos kollégával is, villogok, kis duda, oszt' csak néznek, hogy mi a baj...Fel se fogták, hogy épp haverkodás megy, mint anno Alfás koromban, ott ez evidens volt, itt még szoktatni kell őket... Sebaj, szoktatunk!!:)
bravo07 Creative Commons License 2008.11.28 0 0 15108
Tehát ahoz, hogy ne felejtsem el járatni, vennem kell egy garázst... Értem.::-)))Kösz a tippet:))
Suti83 Creative Commons License 2008.11.28 0 0 15107
Jah értem. Az mondjuk más tészta...
Előzmény: vinjo (15104)
vinjo Creative Commons License 2008.11.27 0 0 15106
Nálam szinte szóról szóra ugyanez a napi gyakorlat.A nyitott garázsba beállás nálam is annyi ideig tart,hogy simán megfelel a visszahűtésnek.És csak azután állítom le a motort,hogy a kaput becsuktam és még fél métert előrébb gurultam...
Előzmény: mcI_2.0 (15099)
vinjo Creative Commons License 2008.11.27 0 0 15105
Az alsó képen látható ízléstelen fehér hűtőtakarót én nem vettem volna meg,az biztos...
:-)))
Ettől eltekintve nagyon szép.
Előzmény: Törölt nick (15073)
vinjo Creative Commons License 2008.11.27 0 0 15104
Megmondom őszintén,hogy fogalmam sincs.Amikor átvettem az autót,úgy kértem,hogy átszerelt téli kerekekkel adják át.A 17-es kerekek a csomagtartóban-utastérben voltak.
Előzmény: Suti83 (15063)
vinjo Creative Commons License 2008.11.27 0 0 15103
Én is most kaptam egyet az asszonytól!
:-DDDD
Előzmény: Törölt nick (15052)
gambl-R Creative Commons License 2008.11.27 0 0 15102

Én, amióta (üzemanyag)takarékos üzemmódban közlekedek, azóta még a turbó se kapcsol be ! :)

Előzmény: Törölt nick (15101)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.27 0 0 15101

Ha jól tudom, ez csak erős igénybevétel után szükséges.

 

Tehát mindig!!!! :-DDD

Előzmény: gambl-R (15086)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.27 0 0 15100
Valami nagyon nem jött össze. :-(
Előzmény: gambl-R (15088)
mcI_2.0 Creative Commons License 2008.11.27 0 0 15099

Akkor én vagyok a másik véglet, mert mindig várok, talán sokat is, de nem sajnálom rá az időt, benzint, ha később ezt meghálálja. Pl.: ha alapgázon csak gurulok egy kicsit, azután is várok. Garázsba állásnál eleve lassan közelítek, alapjáraton, kinyitom az ajtókat, alapjáraton, kis gázzal állok be, s mégis járatom még úgy is. Nem beszélve arról, mikor meghajtom, olyankor minimum egy percet várok. S mint korábban többször megbeszéltük, ez elengedhetetlen a turbó élletartamát szem előtt tartva!

 

A bejáratásra az itt hallottak / látottak alapján csak annyit mondhatok (amit én is alkalamaztam), h a 2/3-ad szabály: max 2/3 gáz, max2/3 fordulat. Emberi nyelvre lefordítva nincs padlógáz, s legfeljebb 3-4 ezer között váltás. Nagyon durva, hirtelen gázadások is kerülendők talán, mintha hideg autót vezetnél. Ezt kb. 1500 km-ig, utána folyamatosan kitolva a határokat mehet az autó kihasználása. :)

Előzmény: bravo07 (15091)
cropduster Creative Commons License 2008.11.27 0 0 15098
Szop-ránt!! :-P
Előzmény: Törölt nick (15083)
cropduster Creative Commons License 2008.11.27 0 0 15097
Nem.Most értem haza,friss az infó,de naon kiváncsi vok! :-O
Előzmény: gambl-R (15095)
cropduster Creative Commons License 2008.11.27 0 0 15096
soktam=szoktam :)
Előzmény: cropduster (15094)
gambl-R Creative Commons License 2008.11.27 0 0 15095

Mi lehetett a gond ? Hallottál valamit ?

Előzmény: cropduster (15092)
cropduster Creative Commons License 2008.11.27 0 0 15094
Szép a GT !

Én csak akkor szoktam járatni leállítás előtt ,ha hajtottam,mint a "tatár".Bár egyébként is kb 10-15 másodpercet soktam neki hagyi,azonnal soha nem lövöm le.
Előzmény: bravo07 (15091)
gambl-R Creative Commons License 2008.11.27 0 0 15093
De én már 4 és fél hónapja használom ...
Előzmény: bravo07 (15091)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!