"németeknél elsőre 15%bukik itthon meg 2,5%!!!!!!!!"
talan irtam mar hogy szeptemberben voltam egy 1,6D T3 -al a TüV-Süd-nel (nem DEKRA, nem GüS, nem KüS hanem TüV). 2 eve nem ment ezert valoszinuleg szarok a szelepszarszimeringek, es az elotoltest is fülre allitota be az egyiuk srac => ugy fustol, hogy a muhelyben a be es kiparkolas utan alig lehetett latni. (ja es egy TD adagolo van a szivoD-n)
...viszont a Demszky nem azt mondta, hogy a zöld matricásokat engedi be, hanem hogy a sárgákat kitiltja. Illetve valamilyeneket kitilt, mert az új KRESZ-táblák alá tehetnek valamilyen színű pöttyöt.
a ZK csak a lehúzásról szól 1 perctől fogva ! üres kattal-szar kipuffal-mocsok levszűrővel -friss Zkval:-( a rádióban mondták 1 pár éve:a németeknél elsőre 15%bukik itthon meg 2,5%!!!!!!!! meg ketyerék a neten 20-40E .na Xarni bele aZkba a hátsó rendszámmal,forgalmival némi kp-val megy a nepper műszaki vizsgáztatni!!!!! na ettől felhúzom magam!!!!!!!
Rosszul végződő hét: betegeskedés és talonba maradt karthagó koncert jegyek. Ehhh! Nade on. Ford fusion 1,4tdci mot.olaj. 5w-30, A1 a belevaló. Mivel csipegeti az olajat, gondoltam teszek bele kicsit sűrűbbet. Viszont az A1 besoroláshoz csak ezt az egy viszkozitást találtam. Nem is létezik benne más viszkozitású?
"Az új autó 4 éves műszakit kapott eddig, és 2 év zöldkártyát, most nem kell zöldkártyát csináltatni 4 évig hozzá, ha valaki ennyi idő alatt megy az autójával 2-300 ezer km-t, akkor az értékek "biztos olyanok lesznek, mint újkorában"
Oszt mert ha csinál rá zöldkártyát, akkor a papírfecnitül egyszercsak jobbak lesznek az értékek, vagymi?
Ha egy autó szar, akkor szar. Ha meg nem szar, akkor nem szar. Akkor se, ha egy papírfecninek lejár a dátuma.
"De a rendesen karbantartott 120-as skoda szennyezi a levegőt, és majd ki lesz tiltva Bp-ről télre....."
Idézet a 77/2009 rendeletből: 2. Környezetvédelmi tulajdonság és a plakett színe A plakett fekete, piros, kék vagy zöld színével jelzi a jármû környezetvédelmi tulajdonságát, amelynek alapja a jármû környezetvédelmi osztályba sorolása. A jármûveket a környezetvédelmi tulajdonság szerint a következõ négy csoportba kell sorolni: 2.1. Fekete színû plakett – korszerûtlen, nem környezetbarát jármûvek, amelynek a környezetvédelmi osztályba sorolása: 0, 1, 3.
Tehát a Skoda 120, plakettet feketét kap.
A pirosat, kéket, zöldet korábban már beírtam.
Zöld plakettet a rendelet szerint csak a 2005 utáni autók kaphatnak majd. (69124. hsz.)
"....nem tudja megvalósítani az online kapcsolat lehetőségét (nincs ADSL), azt ki kárpótolja."
A 7/2002 rendeletben benne volt, hogy kell rendelkezzen a fenti lehetőséggel.
"És az ilyen horderejű változásról nem sokkal korábban kéne értesíteni az embereket, hogy ne vegyél zöldkártyás sort, mert a vizsgával együtt lesz,..."
Még most is árulják, lehet venni. Az információ az pénz, és hatalom.
Vizsgasort is árultak/ják már régen, és még most sem olvastam egyértelműen sehol, hogy alanyi jogon beszálhatsz a vizsgáztatásba. Lehet beleraksz 10-20 milkát, és nem kapsz vizsgáztatási lehetőséget.
Csak annyit kérdeznék a vizsgarendszer módosítóitól, hogy az a szerelő, aki eddig egy olyan helyen (műhelyben) dolgozott, zöldkártyázott, ahol a telefonos hálózat, illetve a mobil hálózat lefedettségének jellemzői miatt nem tudja megvalósítani az online kapcsolat lehetőségét (nincs ADSL), azt ki kárpótolja. Ne csak a falvakra gondoljunk, sok helyen nem megvalósítható a DSL, vagy gyors mobilinternet... Akkor ezek az emberek bukták a beruházást, vagy költözhetnek el? És az ilyen horderejű változásról nem sokkal korábban kéne értesíteni az embereket, hogy ne vegyél zöldkártyás sort, mert a vizsgával együtt lesz, vagy 30 napnál régebbivel nem mehetnek vizsgázni, ezért nem fognak tolongani ott? Az új autó 4 éves műszakit kapott eddig, és 2 év zöldkártyát, most nem kell zöldkártyát csináltatni 4 évig hozzá, ha valaki ennyi idő alatt megy az autójával 2-300 ezer km-t, akkor az értékek "biztos olyanok lesznek, mint újkorában".... De a rendesen karbantartott 120-as skoda szennyezi a levegőt, és majd ki lesz tiltva Bp-ről télre..... És a "csoda FAP" szűrős dízel autókról még nem is beszéltünk, kisebb koroszemcséik tovább maradnak a levegőben, és könnyebben bejut méreténél fogva a szervezetbe... Azokat kéne összezárni ilyen levegővel, akik ezt a variálást agyatlanul kitalálták....
abból a szempontból szerintem nem mindegy hogy ha egy autón több a gitt mint a fém akkor esetleg kiszedik belőle ami használható a többi meg nem az olvasztóba hanem a veszélyes hulladékba megy. bár azt nem tudom ha túl vastag a gitt miért nem szabad bontani.