Harmadikba? Egyesbe, vagy hátramenetben biztosabb.
Tudja valaki, hogy a sima, ford.szám mérő nélküli km. órában az üzemanyagszint jelző lámpa működik e, mert az enyémbe nem volt izzó, tettem bele, de nem működik. Vagy ennél a tipusnál ez ki van iktatva?
Nekem ezelött astrám volt, na, azon taposni kellett a féket, hogy megálljon. Cseréltem benne fékfolyadékot, egy hangyaf...nyit jobb lett, de a vectráénak a nyobába sem léphet.
Hát én is meg vagyok elégedve a fékekkel :P pont tegnap kipróbálta az egyik ismerősöm akinek egy 1996-os Audi A4 1.9TDI gépe van, és azt mondta, hogy jóval jobban harap a fék a vectrán mint az audin.. Pedig sokan lenézik az Opeleket legalább is itt felénk azzal basztatott, hogy miért nem Audit vagy VW-t vettem.. nem értette meg, hogy én nem akartam beállni a sorba (mert, hogy itt nállunk az Audi meg a VW az etalon) meg nekem ez tetszik el kell fogadni. Különben is egy szar mind :DDD az összeset tankolni kell és javítani ha elromlik :)
Másodsorban a fék... háááát... azért azt taposni kell, hogy megálljon
Én teljesen megvagyok elégedve a fék teljesítményével. Amikor először vezettem a Vectrát, majdnem lefejeltem a kormányt. Na az igaz, hogy Watrburgból ültem át ebbe a kocsiba. :)
kérdés a tisztelt publikumhoz: bal első indexet majd cserélni akarom, mert egy kis repedés van rajta. Mit kell hozzá bontani, hogy kezdjem?
A motorom nekem is Szenthotthárdi, a karosszéria meg Rüssenheim. :) szóval van benne Hungarikum :) Visszatérve a felni ügyre 17" is adtak ki Vectra B-t az i500-at a BBS felnivel. Nekem az van alatta.. 7,5J 17-es ET45-ös, és eredeti mert az agyrésznél a belső felébe bele van ütve az összes felnibe, hogy Irmscher :) csak a gumik ne lennének 235/45-ösök. Az a lényeg, hogy nekem nem ér bele sehova sem, de az tény, hogy a szervót jobban igénybe veszi mert jóval nehezebb forgatni a kormányt, de szerintem ez a 235-nek köszönhető... nem tudom, hogy rá menne a 7,5J széles felnire a 205-ös gumi.
"Most a kategória legjobb úttartású autóját hajtom (3-as BMW)"
Áruló!!! :))))))
Majd ha egyszer nagy leszek, akkor talán nekem is lesz 3-as BMW-m. :) (pár év múlva már tudok venni egy 20 éveset)
Amúgy igazából sokat nem mentem BMW-vel, de én mindig is idegenkedtem a "telitalpas" gázpedáljaitól...
Olyan mint a "százas skoda". :)))
Azért meg kell hagyni, hogy a Vectrának megvan a maga kis "hajóhintázása". Ettől még nem kényelmetlen... Elsőre inkább szokatlan.
Másodsorban a fék... háááát... azért azt taposni kell, hogy megálljon. Ekkora autó alá azért illő lett volna némileg nagyobb tárcsákat rakni... (lehet, hogy csak nekem szar, mert az enyém hátul dobfékes)
Most a kategória legjobb úttartású autóját hajtom (3-as BMW), ugyanúgy 205/55R16 a gumi. Egy rendben tartott B Vectra nincs nagyon elmaradva, tisztességes fék/futómű van alattuk.
Nekem már nincs meg a Vectra szervízkönyve, eladtam az autóval, de biztos vagyok benne, hogy a 195/65R15 és a 205/55R16 szerepelt benne. Előbbit télinek, utóbbit nyárinak használtam.
A 205/50R15 nagyon kicsi lenne, majdnem 5cm-el! kisebb átmérő mint a fentiek. Kb. Corsa méret!
Nézd, először képzeld el rugók nélkül a felfüggesztést. Ugye a kerék ki-be mozoghat, ahogy a lengőkarok engedik. Nálad befelé nem mehet, csak néhány centit, utána beleér a kerék a sárvédőbe. Annyira kemény rugót kellene betenni, hogy szinte alig mozogjon a kerék a legnagyobb terhelés esetén sem (5 ember, csomagok, kátyúk).
Ha találsz is ilyen rugót, csináltál egy komfortos, jó úttartású limuzinból egy szekeret.