nekem is ijen autom van szerintem elég karaj, keveset fogyaszt viszont nem megy :-D
amúgy 4-5 kilót megéri amennyiért dobálják, üzembentratóval megveszed alkudsz 1 kicsit, aztán ha nem akarod kitakarítani szervizelni elpattintod valakinek majd veszed a következőt
kerekati a 43819 hozzászólásban leírta, hogy a motortéri relék közül melyik micsoda, képet is küldött róla. Igaz azok között se kék, se fehér, se fekete, itt a hozzászólás közvetlen linkje:
Ami meg a sima reléket illeti ha cserélni kell, ezekben diódás relék vannak. Boltban elvétve kapni ilyet. Általában ellenállásos van csak. Igazából mindegyiknek kell működnie de ki tudja.
Azokat fekvő nem tudom pontosan mik, de világítás, ablakfűtés, ködlámpa és hasonló dolgok lehetnek. Viszont mindegyikhez oda van írva vagy egy piktogram vagy egy szám amiből ki lehet deríteni mi a feladata.
Hát azok relék de semmi közük az indexhez. Az egyik az ecu tápja, a másik a hűtőventillátoré, a harmadik az AC pumpáé. És felszereltégtől függően lehet még benne pár. De nemrég került fel róla kép, hogy melyik micsoda.
Üdv.Szóval akkor ,ha szépen megkérlek, légyszíves küldj egy videót ,mivel lehet,hogy mégis elakadáskapcsoló hiba?Az én talicskám 2001 06.havi 1,4 16v benzines törökök szórták össze.Ha nincs benn indexrelé a boltos ,hogy a pi..ába adja el,nem is tudom akkor mit cserélgetek.Ha el tudjátok küldeni, onnét ahol a motorháztetőt fel lehet nyitni, mik azok a téglalap alakú, különböző színű (relék)melyik mit csinál,mi a neve, kívülről befele haladva.Az első egy fehér,a másodikat cserélgetem fekete színű,harmadik barna,negyedik kék színű.Nekem 4 (relé) ha nem ez a nevük akkor legyetek szívesek,ha tudjátok kívülről befelé haladva megnevezni őket,mi mit csinál.Mindent elolvasok,mindent kipróbálok lehetőségeimhez képest.Elakadáskapcsoló széthúzásával az index nekem nem működik.Válaszokat köszönöm.
Minap átnéztem az alját az autónak és érdekes dolgot láttam. Nem tudom, hogy ez gyárilag van így, vagy pedig hiányzik valami onnan? A katalizátor és a középső dob közötti tartóról (kipufogó) van szó. Ilyennek kell lennie?
Thalia I-ről beszélünk (2001). Abban még van index relé az UCH-nál. A II-ben már csak csipog, nincs kattogás.
A 16V-nél az olajmérő pálca jó mélyre került, de az egész thaliához nőgyógyászkéz kell :-)
Ha lehúzott elakadásjelzőnél nem kattog, akkor nem hiszem, hogy UCH hiba. Valami vezeték lehet zárlatos. Én megpróbálnám járó motornál finoman megmozgatni az irányjelző kapcsolót, hogy nem-e az csinálja. Lehet, hogy beégett már. Az enyémben már csereérett, de még megy :-) Ha nem, akkor megmozgatnám a vezetékközegeket az elakadásjelzőtől ameddig elérhető és az index kapcsolótól is. Hátha előjön a hiba.
A füst a fűtésradiátorból jön. Majd leég az olaj róla.
Ha akarjátok csinálok róla videót, hogy megy nélküle. Én nem tudom ti milyen reléket cserélgettek benne. Nincs indexrelé. UCH van amit meg ha egy mód van rá ne nagyon cserélgessetek, mert nem fog elindulni az autó. Abban van az immobiliser is. Az ismeri fel a kulcsot, majd engedélyezi a motorvezérlőnek az indítást. És ha van can-bus is az autóban, szintén az az egység felel érte. ( nem tudom thaliaban van-e egyáltalán, az enyében még nincs) Szóval ha biztosan azt kell cserélni az nem egy egyszerű dolog, mert a bontott uch kulcsok nélkül semmit sem ér, és még az ecu-val is össze kell barátkoztatni. Szerintem továbbra is valami egyszerű kis probléma lehet. Vagy az index kapcsoló, vagy valami kábelezés, vagy testelés.
Üdv.Az indexrelé problémám már jó 2-3-éve meg van.Relé csere után egy darabig jó(változó.1év ,félév)aztán minden kezdődik előröl, a vége relé csere,mert hiba előhívás nincs,a találgatás meg túl sokba kerülne, mire miden lehetőség kivan cserélve,mint már említtetem van párdolog feleslegesen.Az index biztosan nekem sem működik az elakadásjelző kapcsoló széthúzásával,mert mindig azzal próbálkozom először.A relé igaz akkor csendben van,de nem is működik nélküle az index az enyémen sem . Ha biztos lennék abban ,hogy elakadásjelző kapcsoló a hiba 6-7-ezerből meg is lépném.Radiátor cserénél hál istennek nem volt fennakadás de kellettek a normális szerszámok,azzal inkább a szaggal van baj,ma reggel a napsütésben láttam ahogy első szélvédőre fűtésnél füst száll elő,honnan a pi..ából jön az is,nem túl jó illatú,azzal is mit lehet egyáltalán kezdeni?Köszönöm válaszaitokat.Ja, mi is az amiről a jelet kapja,nagyon nem tudok róla semmit, az a drága vezérlőpanel?Azt említettem dél előtt?
Könnyű azt mondani,hogy meg kell nézni a pálcán az olajszintet!
Aki nőgyógyász kézzel rendelkezik, annak könnyű, de én a lapát kezemmel nem férek hozzá! :) Pedig igencsak igyekeztem, így kénytelen vagyok az elektronikára hagyatkozni, de eddig még nem csapott be.:)
Az enyémbe 1.4 16V-s motor van,állítólag a többibe könnyebb.
Kipróbáltam, és működik nélküle. De emlékeztem, hogy így kell lenni, mert amikor az asszony beleöntött valami joghurtot vagy egy hétig nem volt benne amíg nem sikerült szereznem.
Ha valamelyik irányban villog akkor semmi baja. Ha valamelyik irányba nem villog akkor ott vagy kapcsoló probléma vagy kábelezés, testelés gond van. Ezeket nézzétek át. A jel az uch-tól jön, és megy az indexkarba ami vagy a jobb vagy a baloldali izzókat kapcsolja rá.
Üdv.Autóvillamossági szerelő tanácsa az indexrelé problémámra,szakszerviz.Lehet,hogy vezérlőpanel, az pedig sokba kerül,százezernél is,annyit lassan ezek a talicskák nem is érnek.Mi van ha más a hiba , számítógépre többször csatlakoztattuk, hibát nem jelzett ,lehet a szervizé ír majd egyet, ami megfelelő,de még is jó.Van egy tökéletes irányváltó kapcsolóm ami v.szerelő tanácsára 100-100volt,hogy az a hiba ,még se az lett.Ha valaki hasonlót tapasztalt, vagy hallott kérem írjatok.Mi a pi..áért kattog az indexrelé,mikor nem működtetem az indexszet,mitől kaphat áramot.
Nekem állandóan "oil ok" és maximumot jelez, de a múltkor megnézve a pálcát, már közelített a minimumhoz :-) Kérdeztem a szervizben, hogy mi van ilyenkor.
Az csak egy tájékoztató jelzés. Meg kell nézni időnként a pálcán.
Hol van ennek az olajszint jelzésnek az érzékelője?