Keresés

Részletes keresés

Gyümölcsfás Creative Commons License 2011.03.12 0 0 84756

Jó estét urak.

Olyan gondom lett, hogy kifúrtam volna 1 Oregon lapon új olajzó furat miatt a ps-en, de az új olajzó furat csak kb 1/3 részben került bele a nútba, ahol a lánc fut. A lyuk 2/3-a a lap tömör részében van. 

Elég ha csak az olajzó furat 1/3-án kap olajat a lánc?

Törölt nick Creative Commons License 2011.03.12 0 0 84755

De remélem ha rá jössz,te legalább rendes leszel és elmondod nekem a hiba okát!:-))

Előzmény: srécike (84754)
srécike Creative Commons License 2011.03.12 0 0 84754

Sürgősnek éppen nem sürgős, de már engem is érdekelne, hogy mi a gondja. :-)))

Előzmény: Törölt nick (84752)
srécike Creative Commons License 2011.03.12 0 0 84753

Meg akkor is előnyösebb, ha nagyobb fogszámú a csillagkerék. Ezzel együtt a láncsebesség is nagyobb, ami jobban visszafogná a kisebb gépet. Szerintem. :)

Előzmény: Törölt nick (84751)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.12 0 0 84752

A (84670) hsz-re,nem nagyon tudok mit írni...:-) ..hiszen, ezek szerint a helyzet változatlan...de az a jó ha nem sürgős !:-))

Előzmény: srécike (84749)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.12 0 0 84751

A nagyobb hengerűr tartalomnak,inkább csak dupla laphossznál lenne látványos előnye ! ..ott,már kiütközne a nyomaték különbség.

Előzmény: srécike (84749)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.12 0 0 84750

A kompresszió mértékét,nem csak az oktánszám befolyásolja,hanem a tömítettség mértéke is,ami gépenként,típusonként nagyon különböző lehet....

Előzmény: kavicsos64 (84747)
srécike Creative Commons License 2011.03.12 0 0 84749

Főleg annak tükrében, hogy a 660-asnak majdnem 1,5-szer akkora a hengerűrtartalma. Szerintem elég jól helyt állt a "kis" Oleo. :)

 

A (84670) hsz-re direkt nem reagáltál, vagy csak véletlenül siklottál el felette? :$

 

:))))))

Előzmény: Törölt nick (84748)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.12 0 0 84748

Ennél a két kűrésznél a versenyt,leginkább a jobban élezett lánc döntheti el.....na meg a max fordulatszám.

És tényleg meglepően jó- nak tűnik, ez a profinak szánt oleo ! ..itt a videón,veszi az ívet.

 

Előzmény: keszeg88 (84746)
kavicsos64 Creative Commons License 2011.03.12 0 0 84747

heló mindenkinek ! ezek kompreszió mérös adatok számomra meglepöen magasak , én rég tanultam gépészetet ,de ugy emlékszem hogy 9,5 bárig ,mostani üzemanyag 95 oktán alatti, 9,5-nél magasabb nyomásnál 98 oktánszám kell ,na de 10,5-nél magasabb nyomáson már milyen üzemanyagot kell használni hát nem tudom??  vagy enyire le vagyok maradva technikailag , vagy a magas fordulatnál nincs ideje hamarább robbani a keveréknek?? valaki magyarázza el hogy van ez ? vagy pedig a husi ,stil mivelhogy náluk létezik saját forgalmazásu üzemanyag az valami spéci 105 oktánu benzin ????

 

 

 

 

 

 

 

 

,,

keszeg88 Creative Commons License 2011.03.12 0 0 84746

 

Nahát, ezt is megértük, ipari oleo üzem közben a youtube-on. :)

forest240 Creative Commons License 2011.03.12 0 0 84745

Mindig is szimpatikus volt nekem ez a fiatalember - elég ránézni, de most, hogy így "megcsinálta magát", ha lehet még nagyobbat nőtt a szememben. Ez igen így kell ezt, bátran kiállni és jól megmondani a tutit.

http://www.hir24.hu/belfold/230369/szanyi-kikelt-magabol-ciganyokrol-zsidokrol-es-fekete-csotanyokrol-beszelt.html

Miért kellenek ezek a "politikusok"és a hozzá hasonlók - mindkét oldalról - ennek az országnak,  nem értem... Felberreg a fűrész a zsebemben.

bowdy Creative Commons License 2011.03.12 0 0 84744

Szia.

Nem volt kedvem beszólni, mert sok jó dolgot is leírt. Az az 1 mondat azonban sok lett egy kicsit.

Ez volt a "Spártai" ok....

Majd talál rajtam fogást, de nem bánom.

Előzmény: Törölt nick (84742)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.12 0 0 84743

Szerintem abból,amiből a többi bér szerelő .....majd előáll olyan problémákkal is a kuncsaft felé,amik ugyan nem léteztek,de ő azért azt is faszáúl megcsinálta,és ha kell, "kicserélt" alkatrészekkel is bizonyítani tudja !:-))))

(a kuncsaft meg fizet..mert egyébként hülye hozzá....:-) ...a legtöbb esetben.......

Előzmény: Törölt nick (84742)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.12 0 0 84742

Olyan szenya vagy ! Szegény Sr.mók most miből fog megélni ? :-))))

Előzmény: bowdy (84736)
méray Creative Commons License 2011.03.12 0 0 84741

Szia!

 

:-)

 

Kb. 8- 10kg.

 

Amije nem fém: külső olajtartály, légszűrőház, légyszűrő.

 

Jó sok mi?

 

méray

Előzmény: bowdy (84738)
bowdy Creative Commons License 2011.03.12 0 0 84740
bowdy Creative Commons License 2011.03.12 0 0 84739

Gyönyörű motorhang,

ennél szebb csak a csillagmotornak van, na meg a 2 hengeres Solo-nak.

Előzmény: Törölt nick (84706)
bowdy Creative Commons License 2011.03.12 0 0 84738

Nem kell izgulni, ha beindul legfeljebb a derekad szakad le estére:)

Gondolom nem pehelysúlyu, full alu az egész...

 

Előzmény: méray (84737)
méray Creative Commons License 2011.03.12 0 0 84737

Szia!

 

Nagyon köszi a válaszod!

 

Tegnap eléggé besz..tam miatta, mert alkatrész ellátása magyarországon 0. És még tegnap meg kérdeztem a rotációs kapa fórumon is és ezt írták ők is hogy ez a hőtágulás miatt van ez a hézeg, mert ha ez nem lenne, szorulás lenne a vége.( már mint a fűrésznek, nem pedig nekem:-)  ). Úgy, hogy már meg nyugodtam, azt hittem nagyobb baj van.

 

Hát 4 le, de a kompressziója olyan mint a 200 ccm 2 ütemű rotakapánké. Majd le szakad a karom mire beindul.

 

A főtengőjével nincs gond.

 

méray

Előzmény: bowdy (84735)
bowdy Creative Commons License 2011.03.12 0 0 84736

Szia, most volt nálam egy 210-es Stihl 'elgyengülve'. Membráncsere után ugyanaz.

Hát tele volt a kipufogója.

Ennyit a nagy titokról.

Előzmény: Sr.mók (84672)
bowdy Creative Commons License 2011.03.12 0 0 84735

Szia, azt nem írtad hogy milyen irányban lötyög a dugó, de ha keresztirányban 1-2 rtzedet az nem gond, mert a dugó teteje a legkisebb átmérőjű a meleg miatt. Mivel ez egy nagy átmérőjű dugattyú ami nagyobbat tágul, ezért nagyobb az illesztési hézagja is.

Ha van benne kompresszió és nem zörög a főtengelye én nem bántanám.

A főtengelyszimmeringeket ellenőrizd le.

Előzmény: méray (84625)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.12 0 0 84734

Üdv.

pintérjani Creative Commons License 2011.03.12 0 0 84733

Sziasztok!

Törölt nick Creative Commons License 2011.03.12 0 0 84732

Pálinkás jó reggelt! :)

méray Creative Commons License 2011.03.12 0 0 84731

Szia!

 

Széria 660-nal.

 

 

Előzmény: darki2 (84658)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.12 0 0 84730

:-DDDD

Előzmény: LandCruiser (84728)
LandCruiser Creative Commons License 2011.03.12 0 0 84729

Hát ezek tényleg szerencsétlenek. Ebből a szempontból eleve szar helyen vannak, úgy általában is, aztán meg bejön egy ilyen, és pusztítás van.

Ez meg megint érdekes, hogy a Japán gazdaság amúgy is a padlón volt. Valami nagyon nagy baj van ott.

Előzmény: pintérjani (84664)
LandCruiser Creative Commons License 2011.03.12 0 0 84728

A kétütemű végnyomásáról pedig Indole legendákat tudna mesélni..... :):)

Bocs Indole, de ezt nem lehet kihagyni. :)

Előzmény: LandCruiser (84727)
LandCruiser Creative Commons License 2011.03.12 0 0 84727

Szerintem Csigával elbeszéltek egymás mellett. Vagy Te mire érted ezt ?

 

"""és megáltozik a káros-hasznos tér aránya. 15 bar már majdnem diesel."""

 

Mert ha arányról írsz, akkor az a sűrítési viszony, amit nem Bar-ban mérnek, hanem egy hányados szám, aminek nincs mértékegysége, és ha sűrítési viszonyra gondolsz, akkor igazad van, mert a dieselnél az tényleg kicsivel több mint 15 (de nem Bar, hanem csak egy arányszám) Amit meg Bar-ban mérnek, az nem a sűrítési viszony, hanem a végnyomás. Ez viszont dieselnél illik, hogy 30 Bar felett legyen.

Előzmény: Sr.mók (84681)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!