Olyan gondom lett, hogy kifúrtam volna 1 Oregon lapon új olajzó furat miatt a ps-en, de az új olajzó furat csak kb 1/3 részben került bele a nútba, ahol a lánc fut. A lyuk 2/3-a a lap tömör részében van.
Elég ha csak az olajzó furat 1/3-án kap olajat a lánc?
Meg akkor is előnyösebb, ha nagyobb fogszámú a csillagkerék. Ezzel együtt a láncsebesség is nagyobb, ami jobban visszafogná a kisebb gépet. Szerintem. :)
heló mindenkinek ! ezek kompreszió mérös adatok számomra meglepöen magasak , én rég tanultam gépészetet ,de ugy emlékszem hogy 9,5 bárig ,mostani üzemanyag 95 oktán alatti, 9,5-nél magasabb nyomásnál 98 oktánszám kell ,na de 10,5-nél magasabb nyomáson már milyen üzemanyagot kell használni hát nem tudom?? vagy enyire le vagyok maradva technikailag , vagy a magas fordulatnál nincs ideje hamarább robbani a keveréknek?? valaki magyarázza el hogy van ez ? vagy pedig a husi ,stil mivelhogy náluk létezik saját forgalmazásu üzemanyag az valami spéci 105 oktánu benzin ????
Mindig is szimpatikus volt nekem ez a fiatalember - elég ránézni, de most, hogy így "megcsinálta magát", ha lehet még nagyobbat nőtt a szememben. Ez igen így kell ezt, bátran kiállni és jól megmondani a tutit.
Szerintem abból,amiből a többi bér szerelő .....majd előáll olyan problémákkal is a kuncsaft felé,amik ugyan nem léteztek,de ő azért azt is faszáúl megcsinálta,és ha kell, "kicserélt" alkatrészekkel is bizonyítani tudja !:-))))
(a kuncsaft meg fizet..mert egyébként hülye hozzá....:-) ...a legtöbb esetben.......
Tegnap eléggé besz..tam miatta, mert alkatrész ellátása magyarországon 0. És még tegnap meg kérdeztem a rotációs kapa fórumon is és ezt írták ők is hogy ez a hőtágulás miatt van ez a hézeg, mert ha ez nem lenne, szorulás lenne a vége.( már mint a fűrésznek, nem pedig nekem:-) ). Úgy, hogy már meg nyugodtam, azt hittem nagyobb baj van.
Hát 4 le, de a kompressziója olyan mint a 200 ccm 2 ütemű rotakapánké. Majd le szakad a karom mire beindul.
Szia, azt nem írtad hogy milyen irányban lötyög a dugó, de ha keresztirányban 1-2 rtzedet az nem gond, mert a dugó teteje a legkisebb átmérőjű a meleg miatt. Mivel ez egy nagy átmérőjű dugattyú ami nagyobbat tágul, ezért nagyobb az illesztési hézagja is.
Ha van benne kompresszió és nem zörög a főtengelye én nem bántanám.
Szerintem Csigával elbeszéltek egymás mellett. Vagy Te mire érted ezt ?
"""és megáltozik a káros-hasznos tér aránya. 15 bar már majdnem diesel."""
Mert ha arányról írsz, akkor az a sűrítési viszony, amit nem Bar-ban mérnek, hanem egy hányados szám, aminek nincs mértékegysége, és ha sűrítési viszonyra gondolsz, akkor igazad van, mert a dieselnél az tényleg kicsivel több mint 15 (de nem Bar, hanem csak egy arányszám) Amit meg Bar-ban mérnek, az nem a sűrítési viszony, hanem a végnyomás. Ez viszont dieselnél illik, hogy 30 Bar felett legyen.