Ez igaz De ha szar a résoljcsö egy idö utánn vissza tud levegösödni szerintem bizonyos tipusoknál:) De a fordnál szerintem nem mert a out csavarba zár a golyo!
Figyi,a résolajcsőtől a nagynyomású rendszer nem tud fellevegősödni,ha leszeded róla is megy az autó,max csöpög. Nézd meg megy e az izzítás,és húzogasd vissza a nagynyomású csöveket.Ha van izzítás akkor indítsd padlógázon azt majd kidolgozza a levegőt ha már jár a motor.
Valaki tudna oylan ügyben tanácsot adni, ha 1.8 TD mondeo '97 résolaj csöveket cseréltem, a rendszer feltehetőleg levegős lett.
Megpróbáltam a kézi AC-val felpumpálni de nem keményedik fel akármennyiszer nyomkodom.
Meglazitottam a porlasztóknál a hollandereket és tekertettem 3 hengernélmár megjelent a nafta, a 2-.es hengernél még várat magára akksilemerültség miatt.
Rendeltek bele uj akkut, mert hulla.
Kérdésem a kézi AC-re vonatkozik, mit jelent ha nem keményedik fel pumpálásra?
És azzal mi a baj? Ha eleve csak ilyen autó lenne az utcán, nem lennének ekkora dugók, meg balesetek, idegeskedés, stb... A baj az, hogy az első balesetnél felülvizsgálat, és betiltás. Az nem számít, hogy a napi 20-30 helyett heti 1 lenne...
Aki meg autózni akar, menjen ki egy pályára, és élvezze!
5 éve még lehet nem ezt mondtam volna... Most 28...
lehet ezt nem a megfelelő forumba íróm de talán még kitalálják majd, azt is hogy nem kell sem, kormányozni sem pedálozni, hanem beírom GPS-be hová szeretnék menni egy gombnyomás, és többit elvégzi az a „drága” elektronika az ember, addig meg újságot olvas. Lehet ez baromság, de ezt is el tudom képzelni ezekről a fejlesztőmérnököknek mondott marketingesekről
Most nem tudok képet küldeni de ha küldenél te azt megköszönném!(melozok a cégnél) Amugy II clio 1999év 1.2b, hoztak hozzá váltot de az nem passzol mert ami az auton volt elöl van az önindito amit hoztak azon meg hátul :(( külömben hasonlit rá:) Mail-ra is küldheted
Szia Egyszerübb-jobb megoldás egy bontott váltót szerezni hozzá,amúgy valószínüleg a reteszelő rendszere van szétkopva,de többe kerülne megcsinálni mint a bontott váltó.Képet mellékelj a váltóról,van itt nálam egy 60 ezret futott,hátha pont olyan.
A kiengedet kézifék figyelmeztetésére, tényleg elég lenne a duda de, a miértre szerintem roppant egyszerű a válasz. A sznob emberkék már nem akarnak kart rángatni. Persze mind tudjuk nem mindig a legbonyolultabb dolgok a legjobbak. Bár lehet csak mi magyarok, vagyunk ennyire maradiak? Én pl azt sem értem miért kellett a lámpát vagy az ablaktörlőt automatizálni? A sznobja már azokat sem akarja kapcsolgatni? Jó talán azt aláíróm, hogy legyenek ilyen lehetőséget de, akkor legalább ne adná mindegyikhez, hanem csak a luxusba és ott is hagynák meg a választási lehetősége a leendő vásárlók számára
Váltoprobléma elöfordul vele néha hogy két sebességbe lehet rakni általába harmadikba akad meg és nem lehet kivenni de ilyenkot hátramenetet lehet kapcsolni:(( Elözmények a váltot kétszer javitották:((ezzel a hibával:(( Most nálam lenne a következö én váltocserét javasoltam. De nem egyszerü állitolag ritka válto:(hoztak hozzá egyet de nem jo más helyen van az önindito:( Valaki csinált már ilyen problémával küzködö váltot????Állitolag tipushiba de én még nem találkoztam ilyen hibával rönyonál. Szerintetek érdemes javittani vagy egyátalán lehet ???vagy kuka!!
Az MkII gyertyája 18mm, ebből szoktam esztergálni. Bele tehető az MkI-é is, ami 20,5mm, de ez lényegesen vékonyabb. Ennél hosszabbat én nem tennék bele, az már mélyen bele lóg a porlasztási sugárba.