Ezekből (GX-255, GX-620, GX-625, GXC-715D, GX-F80) csak egyféle nyomógombos változat van. A nyomógombok alaphelyzetben sötétszürkék, ha megy a transzport, akkor színesen világítanak. Egy egyszerű izzó van a gombok belsejében, meg egy színes műanyag betét.
Az ottani árat ne az itteni jövedelmi viszonyok szerint értelmezd, mert az eredmény hamis lesz. Sarkadi rononom mondta, hogy megfordult az irány, már innen járnak oda dolgozni, mert a romániai cégek jobban fizetnek, és több a munkalehetőség is.
Momeg ott egy másik dágvány, a GX-fely szerkezete, a mag anyaga, ami nem homogén, hanem egymásra tekert rétegekből áll. elég a fejtükrön 30 mikronos bekopás, és elkezdődik a kagylós kitöredezés....
Volt ott előtte a mondat elején egy sokkalta lényegesebb dolog......
No meg azért több mint 30 éves, és nem valószínű, hogy nem járatták hanem csak pihent. Ha meg használták, akkor miért is a legalacsonyabb sebességen használták volna? Ha meg amagasabb sebességen, akkor biza valószinűtlen a feltételezés, hogy új állapotú a feje, mert azon biza nem éri el a 40e üzemórát.
1. Nem hiszem, hogy lesz ilyen magnóm, mert a mai rögvalóság talajáról elrugaszkodott árak nekem túl magasak.
2. A szalagfeszítés nem biztos, hogy megfelelő lenne a stúdiószalaghoz, de meg a GX-fej se nem szeresse a smirglit ami a PER528 pl. egy Maxell XLI-hez képest.