Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

probody Creative Commons License 2016.11.22 0 0 74556

Nem szeretek olyat lenni, hogy én megmondtam, de most olyan leszek. Én megmondtam már mielőtt belekezdtél:

"Ez az a pont ahol én elbontom az autót és veszek egy másikat"  Szigorúan tilos motorfelújításba fogni mert mindig van kötelező gikszer. Sajnos most is volt/van. Ki tudja mennyi lesz a végösszeg.

De az, hogy gyermeked lesz a legjobb dolog ami történhet az emberrel. Sok sikert holnapra:-)

Előzmény: Kappa 5.10 (74553)
Kappa 5.10 Creative Commons License 2016.11.22 0 0 74555

Pár nap múlva kiderül.Levettem volna már ma de nem túl bizalomgerjesztőek a csavarok.Majd a szerelőnél.Holnap szül ha minden jól megy a párom.Mivel kell az autó  ezért kapott a szivósor egy ideiglenes direktszűrőt ami volt elfekvőbe h ne szívja fel az olajat.Bár szerintem nem tenné de jobb az óvatosság.

Előzmény: JAMIE222 (74554)
JAMIE222 Creative Commons License 2016.11.22 0 0 74554

Turbó.

Nekem egyszer a 16vt turbója megàllt.Kèzzel nem lehetett 

forgatni.Kapott bontottat.Kèsőbb kézbe vève ès szemlélve a régit kiderült, hogy csak egy leváló koromlemezke szorult a lapát ès a ház közé.Règi turbó vissza ès még sokáig ment gond nélkül.

Előzmény: Kappa 5.10 (74553)
Kappa 5.10 Creative Commons License 2016.11.22 0 0 74553

Üdv!

A történet folytatodik.Na azért Checkelt néha meg azért indult akkora füsttel néha mint a szomszéd Liaz-a gyerekkoromba mert a böszme hengerfejes(bocs megfogalmazásért) aki összerakta a Szakál után elvágta az aranyból lévő új jeladósp. vezetékét és annyira kokányul forrasztotta meg bandázsolta h néha összeért a 2 nyers szál.Még mielött rádugtam gépre megnéztem mit művelt.Hát..

Na ezt szépen összeforrasztottam meg teljesen behúztam zsúgorral.Mint ha új lenne.Hiba elmúlt.Jól indul,füstmentesen(ez állitja az adagolónak az előtöltést).Mentem ismét egy nagyobb kört finoman egyszercsak (20km után) megint nincs erő és ha odalépek fekete füst.Vissza a garázsba.Nem látok semmit .Szembe lévő öregnek szólok nyomogassa finoman a gázt.Hát semmi nyomás nincs a coolercsövekbe.Lehúzom nagy nehezen a turboról a xsöveket.Nem pörög.Westgate nincs leragadva.A lapátok éppek,kézzel pörgetve kicsit szorul.

A héten megint leviszem a szerelőhőz azt leveszük.Valamiért arra jutottam h eltört a tengely....

Barátom mondta is azért csinálta mert sokat költöttem rá és már tudja h nem adom el....

Szóval ha valaki tud rá turbot az szóljon.Elvileg IHI VL6 van rajta.

 

Előzmény: Kappa 5.10 (74496)
vizes10 Creative Commons License 2016.11.22 0 0 74552

Ez is megfordult a fejünkben.

Sőt, az is, hogy megkapja a jelenlegit. Ez még egyszerűb tmint a jtd.

 

Előzmény: gyoer (74549)
probody Creative Commons License 2016.11.22 0 0 74551

 

Előzmény: gyoer (74549)
DonPrego Creative Commons License 2016.11.22 0 0 74550

Használ valaki autós tartót Kappában? Melyiket érdemes megvenni?

Corollától eltérően itt a szélvédő messzebb van és a műszerfal is leejt. Eddig a lenyitott hamutartóra fektettem a telefont, de most elkezdtem Waze-t is használni és jó lenne ha jobban kézre esne a képernyő. Egy 5.5 colos telefonom van jelenleg.

gyoer Creative Commons License 2016.11.21 0 0 74549

Mondjuk,ha tényleg használni akarja,és nem villantani vele,akkor egy JTD Kappa teljesen ki van zárva?

Épp ilyen használatra lett anno kitalálva.

Ha találtok belőle egy 2-300.000 km közöttit,és minden olyan elemet kicseréltek,ami az üzembiztonságát befolyásolja(akku,fékek,kerékcsapágyak,szíjak,szűrők,feszítők,LMM mérő,pumpák,generátor,kuplung,esetleg tempomat bele...)akkor sem vagytok 1.5 millió fölött - sőőőt - ,és további 2-300.000 magában a motorban simán benne van.

Aztán,akkor a Kappa kényelmet sem kell nélkülözni.

Persze,akkor egy 20 éves,olasz kocsival közlekedsz,de valójában semmivel sem lesz több esélyed egy tréleres mentésre,mint egy 5-8 éves autóban.

Ja,és nem az enyémet ajánlgatom - jött privátban érdeklődés - az nem eladó egyenlőre,csak egy vicc volt részemről,mivel kétszer annyiért sem látok olyat,ami mindent tud,amire nekem szükségem van,és amire ne kéne még a legalább a vételár felét rákölteni,hogy olyan állapotban is legyen. 

Persze,az évi 40.000 km miatt 5 év múlva újra autót kell majd nézni,de évi 300.000 ft amortizáció egy újabb autóban is benne van,ilyen intenzív használat közben.

Ez is egy lehetséges megoldás,szerintem.

Előzmény: vizes10 (74524)
probody Creative Commons License 2016.11.20 0 0 74548

Én is így látom a dolgokat mint te. Kezelésen unalmamban a Tényeket szoktam nézni. Olyan blőd balesetek vannak nap mint nap, hogy egyszerűen hihetetlen a nem odafigyelés miatt. És soha nem az ember a hibás -szerintük. Pl. este hátulról belerohant egy haladó, szabályosan kivilágított traktorba. Az eke benyomódott az utastérbe...

Hibás sofőr: "Kötelezővé kellene tenni, hogy villogót rakjanak az ilyen járművekre"

Nem ám Ő a hülye, hogy nem figyelte az utat nem. A traktor volt a hibás! És számtalan ilyen van.

Oda kell figyelni mindig amit csinál az ember ilyen egyszerű.

 

Előzmény: tintacska (74547)
tintacska Creative Commons License 2016.11.19 0 0 74547

Nem az a lenyeg hanyszor.Mint irtam lehet maradi vagyok de szamomra az a fontos hogy elvezzem a vezetest.Legyen az varosban orszaguton vgy barhol.Nekem az ad elmenyt ha valthatok ha diktalhatom az autonak mit akarok.

Az hogy egy auto dontse el helyettem mikor mit tegyek nekem nem elmeny.

Hogy vezetes kozben netezzek csajozzak vagy eppen egyek nem az en vilagom.Mindennek megvan a helye es idelye.

Vezeteskor odafigyelek es vezetek.Kaja kozben kajalok kirandulas kozben kirandulok.

Nem mondom hogy rossz dolog de szerintem nincsenek meg erre felkeszulve az emberek.Talan nem is lesznek.

Ilyen erovel akkor mar a kreszt sem kell megtanulni mert minek.Es majd ki lesz a felelos ha baj tortenik?Az auto mert a sofor netezik?

Inkabb allok meg 10szer aludni mint egyszer a gep miatt legyek bena.

 

De mint irtam ez az en velemenyem.Ha ez a jovo haladni kell vele es ha nem lesz valasztasom es megtehetem akkor olyanom lesz.Addig ezt a nezetet vallom...

Előzmény: JAMIE222 (74546)
JAMIE222 Creative Commons License 2016.11.19 0 0 74546

És ezt havonta 1-2-3x, éveken át?

Mert ha igen, akkor ritka ember vagy, jellemzően mindenki megunja, elfecsérelt időnek tartja.

Előzmény: tintacska (74545)
tintacska Creative Commons License 2016.11.19 0 0 74545

Igazad van. 6-8orat nem nyomtam.Csak 32orat Angliaba.Ugy hogy tudom es nem ereztem a hianyat hogy kellene robotpilota.Eleg volt a tempomat.Angliaban Londonnal a korgyuruben 4oras dugo aztan Bimingham nal egy 7oras dugo.

Előzmény: JAMIE222 (74543)
Berkenye8 Creative Commons License 2016.11.19 0 0 74544

Kedves Márkatársak,

a 21 éves 2,4 TDS javításának újabb fejezetéhez értem. /nyikorgó,csikorgó hang a motortérből/

Generátor a nem rég cserélt cseréje,vezető görgő,feszítő,szíjtárcsa, 2 db izzító gyertya,klímakompresszor csapágyazása,légtömegmérő csere,stb,stb

Miután én csupán vezetni tudom a családi kedvencet,szerelő dolgozott a kocsin.

Most megy,nem füstöl,de a motor hangja rendkívül kellemetlen lett,sokkal "dízelesebb",kerregő,bántő,fémesen csattog.

Check panel üzeni,hogy ellenőriztessem a motort...

Hogyan tovább?

Ki kéne olvasni a hibát,de itt megálltunk,mert nem olvassa a szerelő olvasója...

 

JAMIE222 Creative Commons License 2016.11.19 0 0 74543

Nyomnál csak 6-8 órás etapokat autópályán, 2-3 határon át, majd tudnád értékelni a robotpilótát. A legnagyobb élmény a táj bámulása., hacsak nem valami Porsche kaliberű gépben ülsz...

Előzmény: tintacska (74539)
JAMIE222 Creative Commons License 2016.11.19 0 0 74542

A más alattira:

 

Igazad van, pont ezért soroltam én is a közepes japó benzineseket, ezeknél élményfaktor nuku, cserébe nem sok időt töltenek szervizben.Villantani meg főleg ne akarjunk, az rossz üzlet.

Előzmény: BmS1 (74540)
JAMIE222 Creative Commons License 2016.11.19 0 0 74541

Nekem is, én is osztrákból ingázom:)))

Előzmény: vizes10 (74538)
BmS1 Creative Commons License 2016.11.19 0 0 74540

Urak.

 

Azért történnek jó dolgok is az autógyártásban. Ha a nosztalgikus 30 évvel ezelőtti járgányokat nézzük, hol volt azok biztonsága a mai (jobb, de még nem csillagászat árú) darabokhoz?

30 -35 éve sima wolfram-szálas izzók, legfeljebb halogén lámpák, ma xenon, méginkább LED. A külömbség óriási. Csak a vak nem látja.

Biztonság: ha kicsit csúszik az út, egy öreg 911-es Porsche többet megy keresztben az úton, mint hosszában. A maiakhoz mért biztonsági, menetstabilizáló rendszerek szinte teljesen hiányoznak. Lufikból korábban semmi, ma 6? 8? 12?

Az autók tömege úgy csökkent 20-30%-kal, hogy a kocsiszekrény merevsége nagyon sokkal jobb.

A korábbi 3-4 fokozatú man. váltók helyett ma úgy 6 fokozat, az automatákról ne is beszéljünk.

A motorok fajlagos teljesítménye bő kétszeresére nőtt, fajlagos fogyasztása ugyanakkor nagyon sokat csökkent. Fajlagos károsanyag kibocsájtás (HA minden rendben van) sokkal alacsonyabb.

A korábbi, csak hírek hallgatására alkalmas rádiók helyett eszetlenül jó hangú rendszerek....

...stb.

 

Az 1200-as, 1500-as Zsiguli / Lada motorokat 60....80e km-ként rendszeresen szét kellett szedni, mert koptak a dugók, a hengerfalak, a gyűrűk, a himbák, a vez.tengelyek, nyúlott a lánc, törött a lánc-lengéscsillapító, kartergázos, olajzabálós szutyokká vált.

 

Most meg nem esik jól, hogy nincs már Poltona Frau??  :-)))

 

Most is van persze igényes autó, van qrva jó bőr is, csak azt én pl. nem tudom/nem akarom megfizetni.

 

 

Más.

Vizes10, és a fia kifejezetten "munkaautót" keresnek, nekem legalábbis ez jött le.

"havi min. 3000 km-t fog futni"   "legyen kényelmes, biztonságos"

"1-2 milla között"

Ez az összeg kompromisszumokra kényszeríti az embert. Lehet dobálózni márkákkal, típusokkal, ebből a pénzből olyan autót venni, aminek az élvezeti értéke magas, ugyanakkor keveset futott, és várhatóan megbízható lesz, egyszerűen nem lehet. Sem idehaza, sem külföldön.

Valamiből engedni kell. Ha az összeg jelentősen nem emelhető, akkor vagy az "élvezeti faktor" fog csorbát szenvedni, nemigen tud bejönni a fiataloknak tetsző, virítós, jó autó. Vagy egy szemre mutatós, ám sokat futott, "minden km. ajándék" autót ragasztanak az emberre, amiből hosszabb távon csak óriási veszteséggel, csalódottsággal lehet kiszállni.

 

Amikor a lányomnak / vejemnek (szolid összeghatárig) autót nézegettünk, ezeket kellett nekünk is mérlegelni.

 

üdv.

 

tintacska Creative Commons License 2016.11.19 0 0 74539

Epp ez az...Azert vannak pihenohelyek hogy megaljunk es gyonyorkodjunk a tajban vagy egy varosi setaban.

Ezeket ne vezetes kozben csinaljuk mar.

Tudom maradi vagyok de mindent a maga idelyeben.

 

Eves kozben sem szaladgalok hanem nyugodtan kenyelmesen leulok es eszek.

A vezetes a vezetesrol kellene hogy szoljon. Szerintem...

vizes10 Creative Commons License 2016.11.19 0 0 74538

Azért megmondom őszintén, néha jól jönne. 

pl a monoton autópályázás közben nincs igazán vezetési élmény. 

Ott el tudnám képzelni..

Vagy amikor nyaraláskor/külföldön azért nem tudom tátani a számat, a tájban gyönyörködve, mert éppen vezetek :-) 

Vagy dugózva a városban. Mennyivel egyszerűbb/hatékonyabb lenne...

És ez nem jelenti azt, hofy nem szeretek vezetni...

Előzmény: JAMIE222 (74537)
JAMIE222 Creative Commons License 2016.11.19 0 0 74537

Önvezetésre szerintem olyanok vágynak, akiket a vezetés mint tevékenység nem izgat, vagy aki unja már az 5-10 órás etapokat, inkább aludna,olvasna, netezne, kettyintene közben...:)))

Előzmény: tintacska (74536)
tintacska Creative Commons License 2016.11.19 0 0 74536

Talán még azt tegyük hozzá,hogy a mi korosztályunkat azért is érdekli jobban az autó,mert a mi időnkben újdonság volt egy egy új kijövő márka.Külömböző újdonságokkal,extrákkal felszerelve.

Ma már szinte elmondható,hogy az autóipar elérte a "csúcspontját". Azonos külsők,belsők,felszereltség.Régebben meglehetett külömböztetni egymástól (jobban) a tipusokat.(szerintem),

Nagyon sok újdonságot nem nem tudnak felmutatni.Ahhoz hogy nagyon új dolog legyen az autóiparban el kell érniük a tényleges nagy hatótávolságú elektromos meghajtást,illetve a sokak álltal várt önvezető technikát.

 

Személy szerint én nem vágyom rá.Tudom maradi a gondolkodásom,de nekem kell a vezetési élmény.Kell a kéziváltó,kell a kuplung stb.Nekem az adja meg az élményt.

Előzmény: granturismo (74532)
granturismo Creative Commons License 2016.11.19 0 0 74535

1977, 1978, 1980

 

Sofim. Az volt a Thema-ban is. És a Rayton Fissore-ban is.

Előzmény: vizes10 (74534)
vizes10 Creative Commons License 2016.11.18 0 0 74534

Érdekes okfejtés. 

Igaz is.

Kicsit nosztalhgiázok.

Nekem az első autóm egy 131 1.6 TC volt dupla verzérműtengellyel 105 lóval, központi zárral, elektromos ablakokkal. 1991-et írunk. 

Brutális autó volt pl. egy Skodához képet. Képzelem a 2000-es milyen lehetett.Hátsó üvegen matrica Rally Word Champioship 1977, 197?, 197? Imádtam. 

Szívesen beleülnék egybe próbaképpen, hogy miylen érzés lenne a mai autók után..

 

 

Sajnos egy év alatt rommá törtem. Utána vettem egy másikat 2,5 d-t. Imádtam. Ebben még a szívó Sofim motor volt, amit a Ducatokban is használtak. 

Előzmény: granturismo (74532)
sooty Creative Commons License 2016.11.18 0 0 74533

Nálunk majdnem ugyan ez. Megan, Ceed (az olyan mint az I30) és most az említett skoda.

Ma napig azt vallom, hogy a megan volt a nyerő. Nem kappa, de fiatalabb utódnak szerintem jó. Persze laguna még jobb.

Előzmény: vizes10 (74527)
granturismo Creative Commons License 2016.11.18 0 0 74532

Milyen jól elbeszélgettek itt:-)) Sajnos nem nagyon tudok hozzászólni.

 

De azért ott volt a lényeg, hogy a KappaCoupe az igazi:-))

 

Igazából persze a KappaCoupe sem az igazi hiszen, ha az ember józanult tekint rá akkor azért igencsak távol áll az ideális autótól minden szempontból, egy nagyon durva kompromisszum terméke, már az is szinte csoda, hogy egyáltalán elkészült belőle akármennyi is. Ilyen szempontból a Thesishez hasonlítható a legjobban. És nem lesznek többen ilyen autóik az olaszoknak, az biztos.

 

 

 

Olyan dolog ez az autóvásárlás, hogy nem lehet szerintem tanácsot ebben adni, én legalábbis sosem szoktam pláne konkrét modelleket.

Ez mindenkinek a saját személyes ügye. Lehet választani, mert választék az van és tényleg nem az van mint a szocializmusban, hogy volt 3-4 valamire való modell amiből igazából lehetett választani aztán kész.

Ma ez ember dönt, vásárol, aztán lehet jó kis érvrendszereket felépíteni, hogy miért volt jó az a döntés, miért is jó az az autó.

 

Persze én azt mondanám, pláne fiatalnak, pláne első autónak én valami élmény járgányt választanék magamnak és tojnék rá mit mondanak, javasolnak az ősök, szóval úgy ahogy én és még sokan tettem tettünk annak idején, de ma már ez sem feltétlen lehet igaz hiszen nap mint nap látom, hiszen az ifjúság között dolgozom, hogy legalábbis itt Pesten az YZ generáció számára az autózás, maga az autó korántsem olyan kulcsponti jelentőségű tárgy, élmény mint ami a mi generációnk számára volt. Nem is nagyon hallom, hogy ez téma lenne, hogy valakinek az lenne a vágya, hogy autót vegyen, autóra gyűjt ilyesmi, a bringa pld sokkal nagyobb hype meg a telekocsi, az Osz-car stb.. Most nem a mi időnkben ha 4 srác diskurálni kezdett azt tuti hogy egy idő után az autókra terelődött a szó. És ez a változás nem is baj ez szerintem, mert nekünk pontosan a szocializmus, a hiánygazdaság miatt van a génjeinkben ez az autóbuzéria, mert akkor még, a 80-as majd a 90-es években hatalmas dolog volt az autó, pláne egy nyugati autó és túl is volt spirázva ez a dolog. Kell hozzá ez a mostani évtizedekben szocializálódó generáció akik számára ez már nem egy központi dolog, kellenek hozzá, hogy majdan/rövidesen el tudjuk engedni ezt a dolgot.

 

Most itt van a legújabb hír, hogy itt Pesten jövőre autómegosztó szolgáltatást indítanak elektromos járgányokkal. Hát én most ebben a pillanatban el sem tudom képzelni, hogy hogyan is menne ez mondjuk nekem, hogy beülök, elmegyek, leteszem, intézem, vissza, beülök egy másikba és gurulok ide.

 

Aztán pont ezzel kapcsolatosan beszéltük, hogy ugye van most egy rendes teherautónk, mert van 3 munkanap mondjuk havonta amikor az a nagy teherautó kell, aztán van másik 5 nap amikor egy kisebb Doblo méret is elég (lenne), aztán másik 7 nap amikor igazán egy személykocsi is elég lenne és van és van kb. 5 olyan munkanap amikor személykocsi sem kell mert csak áll a kocsi, + a hétvégék, munkaszüneti napok amikor megint csak áll. És ezzel ki is futott egy hónap. Szóval, hogy van egy évben cca 35 munkanap amikor tényleg kell ez a teherautó és ezért 365 napig van egy teherautónk. Ez nekem nem merül fel hiszen számomra természetes, hogy egy cégnek van egy teherautója, de ezt pld. az YZ generáció nem így látja, pazarlásnak gondolja és várják az autómegosztást meg azt is ki lesz az aki cégek számára is majdan hasonló igény szerinti autómegosztó szolgáltatást vezet be. És ez egy cég. Akkor ez magáncélra ezerszer így van nézetük szerint. Szóval egész más szemmel nézik ezt az egészet.

 

Én nem gondolnám, hogy ma rá lehet sütni egy márkára hogy megbízható vagy nem megbízható mindenről lehet olvasni hallani pro és kontra én a nem olasz márkákat én nem ismerem nincs tapasztalatom, igazán nem is érdekel ezért ehhez én nem tudok hozzászólni. A Fiat megbízhatóságához viszont igen. Itt nemrég volt téma a Fiat utolsó helye az USA felmérésen ami elgondolkodtató, hogy az 500L siralmas megbízhatósága képes tökre tenni a teljes márka megítélését annak a tekintetében, hogy a másik USA-ban forgalmazott modell az 500 Európában erősen a statisztikák jobbik felében van. Most akkor szabad venni Fiatot vagy nem szabad. Szerintem szabad.

 

Azt azért mindenképpen el kell mondani, hogy az olasz autógyártás szempontjából az elmúlt 40 év nem egy sikertörténet az elmúlt 20 meg különösen nem az. Ez idő alatt bizonyos szempontokból a konkurencia beérte majd beelőzte az olaszokat. Most én csak a 33-asra emlékszem 90-körül ez a szentháromság, a motor viselkedése, pörgési hajlam, gázreakció, a futómű viselkedése, mennyire élvezetes vele az autózás, a kormányzás kb. ezek. Haveri, ismerősi körben a Sollár Pisti haveromnak volt 92 körül egy Deltája 1500-as 85 lovas pedig az vagy 5 évvel idősebb autó volt az is nagyon klassz volt különösen a motorja aztán Apukám kollégája annak meg egy Fiat 131 1600CL, az autó nagyon sokáig az övé volt sajnos már meghalt és a fia eladta.. Hát mikre láttam én párhuzamosan rá akkor? Most ilyen 200-as Merci, Renault 5, Opel Kadett, ilyesmi vonal. Szóval ezektől az autóktól egyszerűen más ligában játszottak azok az olasz gépek, azok a motorok, futóművek. Jó, igen, lehet a 33 fék az már nem volt olyan jó akkor, a megbízhatóság sem, elektromos hibák, széteső beltér, aláírom. (Mondjuk a 33 16v-m annak már ATE fékrendszere volt ABS-el az már jó volt.) De akkor is szóval volt olyan amiben az olasz a kategóriájában érezhetően, határozottan jobb volt és akinek az volt a fontos (mint én) azt ezt vette, mert azt szerette benne. 

 

Most csak azért hozom fel példának ezt a mostani Deltát, mert konkrétan szóba került.

 

Esztétikai dolgokkal nem foglalkozom, szép, nem szép, ez személyes dolog, szerintem mindegy éppen én mit gondolok róla.

 

DE

 

Most valaki mondja meg hol van, mi az a tulajdonsága ennek a Deltának amiben fölé emelkedik a konkurenciának? Jó igen ennek már nem rosszabb a féke mint a nagy átlagnak, és nem áll meg, mert nincs benne villany és nem esik szét a bele sem. Dehát megyek vele ide oda és valahogy nem élmény, olyan mint a Grande közel félpénzért, de szinte pontosan. Jónak jó, de nem olyan mint mondjuk a 156-os vagy a 147-es amik szintén nem voltak kiemelkedők már a maguk idején, de az biztos, hogy azért maradandóbb élményt adtak mint ez a Delta.

Nézzünk alá.

Ja hát igen, nincs hátul az az összetett felfüggesztés ami a 147-ben volt, a Deltában már megint az ezeréves csatolt hosszlengőkar mint a Tipoban anno.

Na és elől hol vannak a kettős keresztlengőkarok amivel olyan jó pld. a 156 (ha épp jó).

Hát sehol.

Vissza a "bevált" McPhersonokhoz amely lehet jó, csak ezzel kiemelkedőt alkotni? Hát azt nehéz....

Így hogy visszafelé fejlesztünk.

 

Ez az 1,6 Mjtd..... Agyon szabályozva, fojtva, elektronizálva. Én érzem csak?,, de a 1,9MJtd sokkal motorszerűbb volt, legalábbis a 156 időkben biztosan.

 

És ha a Deltába ülök valahogy minden olyan Grandés kicsit átmaszkolva. Központi kijelző..? jéé tök Grande a menűje is csak ez kék. Kormánykapcsolók? Olyan Grandés. Rádió? Grande-szerű kék kijelzővel. Tekerők? Grande. Digitklíma kezelőpanel? Grande...

 

Nézzük a rögtön a Platino-t. BŐR... hmm. Nade hol a Poltrona Frau pecsét?? Nincs Poltrona Frau pecsét. Nincs egyben-marha bőre. Péppé darált állati nyesedék van kötő és színezőanyagokkal keverve, hengersoron lemezekbe nyújtva és az az ülésre formálva. Ez nem él, egy holt valami, nincs illata, hát még a műbarka is géppel van bele nyomtatva, hogy az életet "imitáljuk". No és a kormányon meg a váltógombon ahol masszírozzuk hamar fényesedik, feslik, mert a kötőanyag nem tart örökké. Az ülés, a szivacs kőkemény, nem ülök kényelmesen sehogy hátul meg a pad, bár ide oda állítható, de egy lovaskocsi lóca kényelme kb. Hát tényleg a Kappa ülései az kb. a Madame Dubarry vendég fogadó pamlagja hozzá képest (vagy a Madame Recamier???)

 

KAPPA hátul.

 

Olasz autógyártás.... istenem.... hova jutottunk.

 

 

 

 

Előzmény: vizes10 (74528)
vizes10 Creative Commons License 2016.11.18 0 0 74531

Nem rossz.

Előzmény: DonPrego (74529)
JAMIE222 Creative Commons License 2016.11.18 0 0 74530

Műszakilag remek cuccok alapvetően.Csak erős a traktofiling.

Előzmény: vizes10 (74528)
DonPrego Creative Commons License 2016.11.18 0 0 74529
Előzmény: vizes10 (74524)
vizes10 Creative Commons License 2016.11.18 0 0 74528

Deltát nézegettünk.No az tetszik. A Civic nem teszik.

Nézegetett Bravo-kat is. Tulajdonképpen a Delta is az, csak más köntösben.

Nem vetettük el, hiszen mégiscsak ez áll a legközelebb a jelenlegihez.

Milyenek ezek a 1.9-es Multijet motorok?

Előzmény: JAMIE222 (74525)
vizes10 Creative Commons License 2016.11.18 0 0 74527

Beszélgettünk, a gyerekeim kérdezték, hogy mit írtam. Elmondtam Nekik.

A lányom elkezdte sorolni a Verso hiányosságait a Kappához képest (Toyota Verso 70e km-el, szerintem 7 milla biztosan volt újonnan.) 

  1. A fényre sötétedő tükör nem sötétedik rendesen
  2. kényelmetlen ülések
  3. nem úgy megy
  4. a klíma közelébe sem ér a Kappáénak

Persze van ebben is érzelem bőven, hiszen ő is ebben nőtt fel, és Kappát kezdett el vezetni :-)

Ettől függetlenül, nekem is hasonló érzéseim vannak a cégnél jelenleg haszált I30-asokkal és Renault Megan-okkal.

Most cseréli a flottát Skoda Octavia 1.6 CRD-k jönnek. Kíváncsi leszek milyenek.

Előzmény: vizes10 (74524)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!