Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Zlatan93 Creative Commons License 2014.10.20 0 0 58001

Hol lehet utána érdeklődni,mennyiből jön ki?

Előzmény: Papalac (57999)
Zlatan93 Creative Commons License 2014.10.20 0 0 58000

Üdv.Azt,hogy lehet észre venni ,hogy(időközbe egy-egy gyertya kihagy).Ráadásul írtad,hogy új a járgány,hát ez fas.a,mi lesz pár év múlva ?

Előzmény: Papalac (57986)
Papalac Creative Commons License 2014.10.20 0 0 57999

A legolcsóbb megoldás az ELM327.

Ez a diagnosztikai csatlakozóra dugva (OBD II CAN BUS) megfelelő programmal (Torque Pro) kiolvassa a hibajelzéseket.

Vannak spéci hibakód olvasok, de azok drágábbak.

Előzmény: Zlatan93 (57998)
Zlatan93 Creative Commons License 2014.10.20 0 0 57998

Üdv.Szeretném megtudni,hogy honnan,legfőképp mivel nézitek meg a hibákat.Azt gondolom,hogy nem mezei számítógéppel, egy gyengébb program is egy mázsába kerül.Honnan hova csatlakoztok,hogy simán látok (néha)hiba kódot.Tuti,hogy otthon játszadoztok el,mert szerviz tarifa mellett legjobb ha a szakadékba lökjük a talicskáinkat,viccet félre téve van hiba olvasótok?

Papalac Creative Commons License 2014.10.20 0 0 57997

Jut eszembe!

Honnan tudja a rönyó, hogy mikor melyik hengernél kell szikrázni?

 

Előzmény: Papalac (57996)
Papalac Creative Commons License 2014.10.20 0 0 57996

Ez a reggeli kihagyás gyakori dolog?

Nem próbáltad ilyenkor leállítani és újra beindítani vagy 10 másodperc múlva?

 

Előzmény: fa-mester (57983)
szaki213 Creative Commons License 2014.10.20 0 0 57995

Találgatni lehet, de érdemes-e? Az mondjuk furi hogy a rönót sem tudott mit kezdeni vele... Persze ha a hiba nem jött elő így nehéz.

1. húzd le az akku sarut 5 percre

2. FHP csatiját mozgasd meg

3. milyen gyertya van benne?

Előzmény: fa-mester (57983)
szaki213 Creative Commons License 2014.10.20 0 0 57994

Köszi az infót. Asszem fölösleges méregetni. Ha meg akarom tartani az autót, akkor ki kell cserélni. 202 E Km-nél már nem is csoda.

Simán ki tudtad tekerni a lambdát? Hideg vagy meleg motornál?

Előzmény: Köhike (57981)
Köhike Creative Commons License 2014.10.20 0 0 57993
De fogjuk még ezt a keves hibát értékelni úgy 10 év múlva. Hogy milyen jó kis egyszerű autó volt az a thalia. Alig volt baj vele. :)
Előzmény: Papalac (57991)
Köhike Creative Commons License 2014.10.20 0 0 57992
Meg motorvezérlő sem, csak két bazinagy Weber karbi.:D Csak sajnos ilyeneket már nem lehet kapni. Az újakba meg bele se merek gondolni mennyi minden van.
Előzmény: Papalac (57991)
Papalac Creative Commons License 2014.10.20 0 0 57991

Egy jó autóba nem kell hibakód.

Az csak megy, megy, megy, amíg ki nem fogy a benzin :-)

Előzmény: Köhike (57990)
Köhike Creative Commons License 2014.10.20 0 0 57990
Volt egy matizunk, na azt ha erősebben fújta meg a szél már akkor is bevéste a hibakódot. Az pont az ellenkezője volt.
Előzmény: Papalac (57988)
Köhike Creative Commons License 2014.10.20 0 0 57989
Igazad van azt nekem is letárolta amikor döglődött a jeladó. Égéskimaradást viszont nem. Lehet ha akkor ránézek azonnal úgy lett volna valami.
Előzmény: Papalac (57988)
Papalac Creative Commons License 2014.10.20 0 0 57988

Nekem mindig eltárolja, hogy égéshiba az x hengerben.

Az az érdekes, hogy környezetvédelmi lámpát gyújt ilyenkor, amire azt mondja a szerviz, hogy nem kap benzint.

Eltárolta a sebesség jeladó kihagyásait is, igaz ennél nem volt hibalámpa.

A jeladó cseréje viszont törölte a hibát.

 

Előzmény: Köhike (57987)
Köhike Creative Commons License 2014.10.20 0 0 57987
Az a baj, hogy ez a siemens motorvezérlő ami a benzinesekben van öndiagnosztikából iszonyatosan gyenge. Vagy nagyon tágra hagyták a határokat a hibákra ezt nem tudom. De hogy nekem eddig még egyetlen alkalommal se volt képes egy hibakódot se beírni az nem semmi. Pedig ment már tönkre kétszer gyújtótrafóm, most utoljára a lambda volt rossz. Nemrég amikor eláztattam az egyik gyertyát ami áthúzott akkor is annyit csinált, hogy villogtatta az engine check-et, és 6km múlva már tök üres volt, semilyen letárolt hiba nem volt beírva. Szóval sokszor méregetni kell, mert az ecu nem fog szólni. Vagy max már akkor ha tényleg nagyon nagy baj van.
Előzmény: Papalac (57986)
Papalac Creative Commons License 2014.10.20 0 0 57986

A dekódoló egység F28-as biztosíték (2A), indításgátló dekódolás.

 

Én 2 hónapig jártam az új thaliámmal a szervizbe, mert időnként kihagyott valamelyik henger. Hibalámpát is gyújtott, mégse tudták kideríteni mi okozza. Cseréltek gyújtótrafót, összecserélgették a gyertyákat, megpucolták a befecskendező szelepeket. Végül arra jutottak, hogy rossz benzint tankolok. Menjek Németországba tankolni :-)

 

Kipucolták a benzinszűrőt, hogy tele van valami fekete porral. Mondtam, hogy ezt csak a gyárba tehették a tankba :-)

Mostanában nem jelentkezett a hiba. A vezérműszíj cserénél kicseréltettem a benzinszűrőt is.

 

Előzmény: Zlatan93 (57984)
Zlatan93 Creative Commons License 2014.10.20 0 0 57985

Az olyan hibák,mint neked is ami jelentkezett,arra jó,hogy a szerviz meg él belőle.Biztos vagyok abba is,hogy ezeket (a talicskákat)nem véletlenül gyártották így,kár,hogy kevesen merjük bevallani.Találgatások sora következik,talán hamar előkerül a hiba,tedd fel ha sikerült meg oldani,gőzöm sincs róla,injektort is nézték a szervizben?

 

Előzmény: fa-mester (57983)
Zlatan93 Creative Commons License 2014.10.20 0 0 57984

Köszi.Sokat segít a táblázat.Mégis irányjelző(indexrelét)cserélgetek,ha az ajtótól haladva a sorrend-B-C-D-E-F a motor felé( előre).Ha ezt megtudnátok erősíteni jó lenne. Az ,hogy a dekodoló egység , mit csinál nem tudjátok véletlenül?Köszönöm szépen.

Előzmény: szaki213 (57979)
fa-mester Creative Commons License 2014.10.20 0 0 57983

Thalia 1,4 16V reggeli indításnál a fordulatszám ugrál, majd 1-2 henger kihagy, 1-2 percig.

Már volt egy hétig egy helyi villamossági szerelőnél, majd egy újabb hétig renault szervizben.

Gyújtótrafó cserével mind a 2 helyen próbálkoztak, gyertyacsere megvolt.

A renault szervizből elhoztam mert elmúlt a hiba, de ők sem tudják miért. 2 nap és megint ezt csinálja.

Valami ötlet? Nincs kedvem megint hetekig szerelőnél legyen. (1-2 perc alatt kellene a hibát megtalálni)

Esetleg automata szívató?

 

Köhike Creative Commons License 2014.10.19 0 0 57982

" Nekem is kb ennyire, talán még egy picit jobban volt el volt lustulva" Na ezt szépen leírtam... Szóval jobban el volt lustulva.

Előzmény: Köhike (57981)
Köhike Creative Commons License 2014.10.19 0 0 57981

Igen mértem. Most várom az első fogyasztás adatot. Kíváncsi leszek. Egyébként ami érdekes, hogy eddig amikor megálltam viszonylag rövidebb út után akkor a katalizátornak mindig olyan hangja volt ahogy hűlt le ( az a tipikus pattogás), mint amikor több száz kilóméteres út után áll meg az ember. Most ez is elmúlt.

Találtam két videót, ahol elég jól látni mit lehet mérni. Nekem is kb ennyire, talán még egy picit jobban volt el volt lustulva. Első videó az öreg, második az új szenzor,.

http://www.youtube.com/watch?v=-SuVs4T-c_I

http://www.youtube.com/watch?v=24Rp7BghSLM

 

 

Előzmény: szaki213 (57980)
szaki213 Creative Commons License 2014.10.19 0 0 57980

Feleslegesen nem akarom, azért nem 5 Ft-os alkatrész. Hibajelzés nincs. Viszont ahogy írod, nekem sem jelzett hibát. De kimérted hogy nem működik tökéletesen. 

Előzmény: Köhike (57937)
szaki213 Creative Commons License 2014.10.19 0 0 57979

Előzmény: Zlatan93 (57978)
Zlatan93 Creative Commons License 2014.10.19 0 0 57978

Köszönöm szépen a relé hozzá szólásokat,de amit én kérdeztem nem a motortérben van, hanem  az utastérben kormány felőli bal oldal, első ajtó előtt térdmagasságban van. Kívülről befelé haladva a színek fehér, fekete, barna, kék színű relék. 

Zlatan93 Creative Commons License 2014.10.19 0 0 57977

NE tedd!

Előzmény: Törölt nick (57970)
Köhike Creative Commons License 2014.10.19 0 0 57976

Szuper, akkor nem is tökölök a videóval. Egy újabb rejtély megoldva.

Előzmény: Papalac (57974)
Papalac Creative Commons License 2014.10.19 0 0 57975

Az 1,4 16 szelepes (98LE) azért sok autót le tud gyalázni ám, főleg az ilyen nagyhangú tuning gyöngyszemeket, az 1,6-osról nem is beszélve. Csak annyit látnak, hogy huss valami itt hagyott :-)

Előzmény: Törölt nick (57971)
Papalac Creative Commons License 2014.10.19 0 0 57974

Holnap megnézem az enyémeken mi van, de szerintem abban guminak kéne lenni.

Mintha nem tömör gumi lenne, hanem valami ilyesmi :

http://www.startapro.hu/hirdetes/auto_jarmu_gep-alkatresz-szemelyauto_alkatresz-kipufogo_katalizator_turbo/renault_thalia_kipufogo_tarto_gumibak/xiv_kerulet/772172

 

Köhike!

Igen, ilyen eltérések vannak a két típus között. Nekem mindkettőből van (I és II; 2001 és 2005-ös; 1,4 8V és 16V)

Előzmény: rezso 1 (57957)
rezso 1 Creative Commons License 2014.10.19 0 0 57973

Köszi. Akkor megnyugodtam :) Én is kerestem autós boltban. Még jó, hogy nem vettem meg :)

Előzmény: Mók Zsolt (57972)
Mók Zsolt Creative Commons License 2014.10.19 0 0 57972

Szia!

 

2002 04.hó 1.4 16v.

Az enyém is ilyen.Hátsó dob csere volt és én kerestem oda valami tartót.Nem találtam (Bárdi,Unix)pedig fénykép és a kezemben az alkatrésszel mentem.Az alumínium konzolból kivehető az a gumi.Látszólag nem hiányzik belőle semmi nálam.Én az összes kipufogó tartóbakot ki akartam akkor cserélni,amit találtam elöl egy gumi tartó hátul egy konzolos tartó középen meg ez a valami amiben szabadon mozoghat.

Üdv:Zsolt

Előzmény: rezso 1 (57957)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!