2.2. Piros színû plakett – korszerûtlen, kevésbé környezetbarát jármûvek, amelynek a környezetvédelmi osztályba sorolása: 2. 2.3. Kék színû plakett – korszerû, környezetbarát jármûvek, amelynek a környezetvédelmi osztályba sorolása: 4, 6, 7, 8. 2.4. Zöld színû plakett – korszerû, kiemelten környezetbarát jármûvek, amelynek a környezetvédelmi osztályba sorolása: 9, és az e fölöttiek. A tiszta gázüzemû vagy elektromos meghajtású, illetõleg – hibrid (elektromos és Otto- vagy dízelmotoros) 5. számú környezetvédelmi osztályba sorolt jármûvekhez, amennyiben az az Otto- vagy dízelmotor osztályba sorolása szerint korszerûtlen, akkor piros, minden más esetben zöld színû plakettet kell kiadni.
Még egy gondolat. Ha a "főváros" bevezeti az idén elhalasztott rendeletét, miszerint télen csak a zöld matricások közlekedhetnek, akkor jövőre ez azt jelenti, csak a 2005 után gyártott autók mehetnek.
Üdv! Fiesta '91 1.1 89bm motorkód nincs szikra. Holtpont jeladó 280ohm. Az autó hirtelen állt meg. Trafó hibára gondolok. Ezek javíthatók, vagy csak egybe kapható? Esetleg más tipp?
Autósboltban láttam egy faszinál egy kb. 2-3 cm vastag könyvet, aminek valami Vezérlések vagy mi volt a cime és annyit mondott hogy kurva sok tipus vezérlése van benne.
Valaki meg tudná mondani mi lehetett a könyvnek cime?
"Mondjuk, nem is értem, hogy annó 1992-ben minek kellett bevezetni..."
Nem a vizsgálat a probléma, az, szerintem, kell, csak vállalkozásba adni volt marhaság. De, mint most sem, akkor sem volt pénz a normális megvalósításra, úgy gondolták a beruházás legyen más dolga. Most, ahogy én gondolom, arról van szó, ki akarták ebrúdalni a vállalkozókat belőle, de az első nekibuzdulás után kiderült, ebből kártérítési perek keletkeznének, így visszakoztak és most az ellehetetlenítési trükk jön, hogy önként hagyjanak fel a tevékenységgel. Meg, ezidáig a vizsgálat dologi feltételeit sem tudták megvalósítani. ( pedig a PM rendesen betervezte a + bevételt )
Nekem egy angol gyerek mondta, aki a Fiestájába 1.1 helyett 1.3 motort rakott, hogy be kell jelentenie levélben, hogy a következő MOT-on ne legyen gond vele. Igaz, nem friss info, 3-4 éve történt.
mocc kód akkor változik ugyi ha más a típusa, ccm, befecsi, KW, stb. itthon ez átépítési engedélyhez kötött. ott hogyan van? fogsz és beszerelsz egy mondeoba a 2lit 4heng helyére V6 2,8 mocit és kész?
Közben mégis elolvastam a 77/2009-es rendeletet. Nekem a ZK temetése jön le belőle.
Mondjuk, nem is értem, hogy annó 1992-ben minek kellett bevezetni... Addig is, meg a mai napig is ellenőrizték, ellenőrzik műszaki vizsgán az ide vonatkozó dolgokat.
Lehetett volna csak ezt fejleszteni szerintem.
De nem csak ez változik, hanem szinte minden ami a gépjárműfenntartással kapcsolatos.
Simán előfordulhat, erre pl nem is gondoltam. De ahhoz hogy kiszárítsam, és valahogy vízhatlanítsam, ugyanúgy ki kell szednem. Akkor meg már miért ne rakhatnék be egy újat?