"Hát azért kicsit könnyebb egy tucat használt villamost összeszedni, mint félszázat, amit már budapesti mennyiségnek számít..."
Miért kell félszáz? Miért nem lehetne apránként Budapestre hozni ilyeneket? Szépen, viszonylatonként lehetne cserélni, nem kell egy egész városrész összes viszonylatát ellátni egyszerre "új" villamosokkal. Szerintem.... Úgy gondolom, hogy Budapesten az általad említett utolsó két dolog hiányzik leginkább....
A tavalyi évben 309.329 Ft támogatás érkezett be felajánlásaitok által egyesületünkhöz, melyet ezúton is szeretnénk megköszönni! Többek között ebből tudtuk fedezni a budapesti éjszakai közlekedés reformjáról szóló tanulmányunkkal kapcsolatos költségeket és ez idei évben is hasonló tevékenységekre szeretnénk fordítani a beérkező támogatásokat.
Idei terveink közt szerepel javaslatok készítése Budapest közlekedésének rövid távú (tervek Buda közlekedésének átalakításáról, terv a XVII. kerület közlekedésének reformjáról, garázsmeneti útvonalak hasznosítása, stb.) és egy árnyalattal távolibb (A budai észak-déli villamostengely kiépítése, avagy a 17-19/41 villamosok összekötése, M5-szakvélemények és lobbitevékenység, a Fogaskerekű rekonstrukciója és meghosszabbítása, stb.) fejlesztésére, valamint a már elkészült javaslatok (éjszakai közlekedési reform, dél-pesti tanulmány, stb.) nyomatékos képviselete. Üzemtörténet munkacsoportunk jövő évre is célként tűzi ki nosztalgiamenetek szervezését és évfordulók megünneplését, a közösségi közlekedés gazdag múltjának neves eseményeiről való megemlékezést.
A jövőben is szeretnénk rászolgálni a bizalomra, ezért várjuk az idei évben is az SZJA 1%-os felajánlásokat! A VEKE adószáma 18104202-1-42 A Rendelkezési Nyilatkozat letölthető weboldalunkról.
Köszönettel:
A Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület Elnöksége
Hát azért kicsit könnyebb egy tucat használt villamost összeszedni, mint félszázat, amit már budapesti mennyiségnek számít. Egyébként pedig személyes tapasztalat szerint sok lelkesedés és munka kell hozzá.
SZVSZ nem a bontónál kellett volna kezdened... pár éve engem is elhajtottak, bár ma már állítólag eladják az apróbb dolgokat, talán itt írták páran, hogy vettek UV-pót székeket, meg ilyesmit.
Jó, erre mondjuk lehet azt mondani, hogy Budapest vett egy rakat hannoveri "villamost". Csak amíg Szeged modernizálja, kiszépíti azokat a Tátra csodákat, addig Budapesten kiszerelik az összes extrát szegény TeWékből...
Még egy kérdés. Szegeden is olyan sok szabadidejük van a fiataloknak, mint Pesten( mármint, hogy unalmukban rongálják a járműveket... )? Vagy ott ezek a villamosok szépek is maradnak? És a takarítással hogy állnak ott? Budapesttel ellentétben, ismerik ezt a fogalmat ott? ( még nem utaztam Szegeden villamossal, mint kiderült, de most elhatároztam, hogy lenézek... )
Emberek! Hogy a francba lehet az, hogy Szeged ilyen "pofátlanul" fejleszti a közlekedését?! Gyönyörűek lettek a KT4-esek, a pótkocsikról meg eddig nem is tudtam, hogy lesznek... Nagyon kíváncsi leszek azokra is, ha elkészülnek. Nem tudtam továbbá a berlini villamosokról sem.... Szeged a fél világból összevásárolja a használt villamosokat, és csodákat csinál belőlük...
Budapest vaj' miért nem tud hasonló dolgokat csinálni?
Érdekelne még továbbá, hogy Szeged készül e esettleg villamoshálózatának bővítésére, átépítésére, esettleg egyéb járművek beszerzésére? Asszem mostantól kicsit jobban odafigyelek arra a városkára :)
És még egy: most volt a híradóban, hogy ma két villamosbaleset is volt Budapesten. Ebből az egyik a 8. kerületben, egy KCSV ütközött egy autóval. Meg tudná vki mondani, melyik KCSV volt az?
Gratulálok a képekhez, a "fostalicska" idő ellenére szépen sikeredtek! Egy apró kiegészítés: a T6A2-knek lengőajtaja van, nem bolygóajtaja. A bolygóajtó a Csufin meg az IK 280-on van, legalbbis én így tudom:-)
Ez az, ami miatt magam sem nagyon szeretem az internetes csevegéseket és fórumokat: a kontaktus nem személyes és élő, így gyakran mást is belelátunk a beszélgető partner véleményébe, mint amit az tartalmaz.
[...] ha nem csak egy topicon indulatoskodsz, hanem felemeled a telefont, és utánajársz.
Az élet nem csak az Index fórumokon keresztül intéződik.
A témát néhány barátommal, leendő kollégámmal, csoporttársammal együtt boncolgatjuk régóta, jártunk már személyesen is a bontóban, mivel telefonon éppenséggel nem voltak hajlandóak erről beszélni. Talán neked szerencséd volt, hogy sikerült... A helyszínről kétszer zavart el minket a kutyás biztonsági őr (egyszer megfenyegetett), egyszer viszont beengedtek - kizárólag fotózni!
Nézd, amit leírtam, nem tartom "indulatoskodásnak", ez távol áll tőlem, aki ismer, tudja. Ezek csupán kérdések voltak... És örülök, hogy néhányra (amelyeket nem költői kérdésnek szántam) válaszokat is kaptam.
Az "illetékes elvtárs" kifejezéstől pedig több okból magam is tartózkodnék a továbbiakban is, ahogy eddig is tettem!
Az Értékesítési (vagy milyen) Osztályt fel fogom keresni ezügyben, köszönöm az ajánlásod!
Nem tud6ja mindenki,hogy melyik milyen villamos(típusra értendő)!!!Az ucca emberének ami sárga és sínen áll,az nagy valószínűséggel CSAK villamos lehet!!!
Hogy klasszikusokat (traficc) idézzek: brummm..!!!
Nem vagyok illetékes (elvtárs meg pláne), de azért pár kérdésedre tudom a választ:
1. Talán hívd fel a BKV-t, és kérdezd meg tőlük, az Értékesítési, vagy milyen Osztályon. Egészen konkrétan tudsz velük beszélni róla. Tudom, mert próbáltam.
2. Amennyiért el tudod intézni magadnak. A BKV elad neked valamit, te meg oda viszed záros határidőn belül, ahova akarod, mert onnantól már a magánügyed.
3. Ezt meg a vállalkozóktól kérdezd meg, akik belevágnak. De végülis nem mindegy?
4. Nem ódzkodik, itt a topicon már többünknek majdnem lett saját villamosa (aztán végül nem volt rá szükség, mert pl. megmarad a 6000-es pót), volt, akinek volt saját busza, stb. Régebben is csak eladódtak azok a sörvillamosok, a várpalotai UV, aztán van egy a Városligetben, egy Újpesten, egy meg a Vakok Intézetében. Honnan veszed, hogy ódzkodnak ettől? Saját pénzen az összeset félretenni, azt nem szeretik - de Traficcnak igaza van, nem lehet mindent csak tőlük elvárni. Aki ódzkodott, az szerintem a volt MÁV a Nohabokkal.
5. Valamiért ma mindenki tévesen értelmezi a nyilvánosságot. A te munkadód és a közti munkaszerződés miért nem nyílvános? :)) Egyébként én már annyi embertől hallottam annyi árat, hogy még az is lehet, hogy nyilvános, csak nincs kiírva a weboldalukra. De mondom, hívd fel őket, és kérdezd meg! (Ha megtetted volna esetleg, és tényleg lepattantál volna, akkor elnézést kérek, de én pl. nem pattantam le, amikor pár hete érdeklődtem. Viszont amit mondtak, azt nekem mondták, így aztán most nem írok árakat, mert nem hatalmaztak fel rá.)
6. Így van. De ezt mind kideríthetted volna, ha nem csak egy topicon indulatoskodsz, hanem felemeled a telefont, és utánajársz. Az élet nem csak az Index fórumokon keresztül intéződik :-/ Az, hogy reális ár, vagy hogy milyen feltételek közt, az persze relatív,d e végülis neked sem szabhatja meg senki harmadik fél, hogy mennyiért adod el a használt verdádat :) De ha a szegediek meg tudtak egyezni velük, akkor te is meg tudsz.