Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Robi-1976 Creative Commons License 2015.02.11 0 0 45307

Szia Bolti!

 

Köszi a választ!

 

Elmentem két hajtósabb körre, 5.-ben játszottam a turbóval, most megint jó az autó, szépen gyorsul, a turbó finoman sípol, a fogyasztásomat nem tudtam mérni. De nem szeretnék itt megállni.

 

Az általad elmondott dolgokat mindenképp megnézem és azokat a szűrőket, amik tisztíthatók/cserélhetők, azokat "felújítanám".

 

Elég sűrűre pakolták a kocsi motorterét, le kellene vennem az elejét, hogy a csövekhez hozzáférjek? Mi a legjobb módszer?

 

Továbbá szeretnék kartergáz leválasztót pucolni (gázolaj vagy benzinben átmosni, kiszárítani, vagy lehet venni is?) vagy cserélni, mert szerintem van benne anyag, levegőszűrőt cserélni, gázolajszűrőt cserélni.

 

A levegőszűrő cseréhez találtam képet, az akku mögött van, állítólag rövid csavarhúzóval ki lehet bányászni akku kivétel nélkül.

 

A gázolajszűrőt a hátsó tengely környékére írta valaki.

 

Robi

 

A torque prot megvettem, de hibakód nincs, túl sok mindent meg nem mutat, mert nincs adat...

Előzmény: Bolti (45288)
bnorci71 Creative Commons License 2015.02.11 0 0 45306

beázás :(

Előzmény: sivinyo (45305)
sivinyo Creative Commons License 2015.02.11 0 0 45305

Az aksi nem tudom mikori nem tudtak róla mondani semmit. az olajcsere ikonja az villog ezen kívül más minden rendben van.

A motor viszont nagyon csilli-villi vélhetően lemosták. Miért mire gondolsz?

Előzmény: bnorci71 (45304)
bnorci71 Creative Commons License 2015.02.11 0 0 45304

nem tudom de érdekes

 

valami ott nem lesz rendben :(

 

aksi mikori? ha eredeti és elmúlt 6 kuka ha már cserélték és 4 akkor is

 

rendesen megtudja bolondítani az elektronikát

 

nem ártana ha valami hozzáértő is ránézne, mert a utastéri komputerből azért csak úgy nem kellene hogy eltűnjenek funkciók

 

más rendelleneset nem tapasztalsz?

 

rádió a kijelzésen kívül egy külön egység annak nem hiszem hogy köze van az utastéri komputerhez

 

ja motormosás nem volt véletlenül, vagy klímatisztítás

Előzmény: sivinyo (45303)
sivinyo Creative Commons License 2015.02.11 0 0 45303

Nem tudom. Most vettem az autót. lehetséges, hogy a rádió is ezért vacakol?

Előzmény: bnorci71 (45302)
bnorci71 Creative Commons License 2015.02.11 0 0 45302

attól függ merre laksz

Pesten és környékén vannak akik tudnak segíteni

 

és igen aktiválni kell a kijelzést clip gyári diagnosztikai program kell hozzá

 

de miért tűnt el?

Előzmény: sivinyo (45301)
sivinyo Creative Commons License 2015.02.11 0 0 45301

Köszönöm a válaszokat. Ha nincs bekonfigurálva az órába az ellen mit lehet véteni? Renault szervíz?

Különben kiderült, hogy működik a dolog csak nem lehet a beállított értékeket megjeleníteni a fedélzetin.A km állás és a napi számláló az megvan valamint az üzemanyag fogyasztással kapcsolatos dolgokat hozza, viszont a tempomatról tök csend van.

Előzmény: develooper (45299)
develooper Creative Commons License 2015.02.11 0 0 45300

A sárga mini iso csatlakozón keresztül... A kormánytáv kábelek a kijelzőbe mennek.

 

Előzmény: sivinyo (45296)
develooper Creative Commons License 2015.02.11 0 0 45299

Tunerlist hátulján nincs üres csatlakozó. Csak az Update Lintnél van üresen, ahogy lentebb a képen látod.

Ha nem jelenik meg a tempomat ikon akkor a km órába nincs bekonfigurálva. Ergo lehet hogy óracserés volt az autó?..és az újfajta óra került bele?

Előzmény: sivinyo (45287)
DAndras79 Creative Commons License 2015.02.11 0 0 45298

Nem tudom, van-e ügyvéd ismerősöd, reklámozás szándéka nélkül mondom, hogy fordulj a Totalcar - Autójogász rovatának ügyvédjéhez (ha nincs jobb kéznél hirtelen).

Nekem volt 2 éve egy 50.000.-Ft-os parkolási "balhém", a szakmai segitségével kemény "nulla" forint lett a vége. Az autós témák az egyik szakterülete.

Előzmény: zolcsicsi (45231)
fvcc Creative Commons License 2015.02.11 0 0 45297

... akkor hamarosan számíthatsz csomagtér-ajtó elektromos zárhibára.

Előzmény: Bolti (45293)
sivinyo Creative Commons License 2015.02.11 0 0 45296

Ok értem. Most már csak azt lenne jó tudni, hogy hogyan jut el a rádiótól a kijelzőig a jel.

Előzmény: bnorci71 (45295)
bnorci71 Creative Commons License 2015.02.11 0 0 45295

2 nagy csatlakozó a tápfesz hangszórók stb

a kicsik a kormánytáv CD váltó AUX bemenet ha van

Előzmény: sivinyo (45287)
zolcsicsi Creative Commons License 2015.02.11 0 0 45294

Nagyon köszönöm!

Előzmény: Bolti (45293)
Bolti Creative Commons License 2015.02.11 0 0 45293

Nekem az SII csomagtérajtó ázik be és itt visszakeresve találtam egy okot, mégpedig az ablaktörlő és az öveg közötti gumitömítés hibája. Nekem talán nem ázik a pótkerék, viszont ha eső/kocsimosás után felnyitom a csomagtartót kiömlik a müanyag mögűl egy liter víz :(

Ahoyg nézem az MII grand is ilyesmi.

 

Ez az amire gondolok: http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=84043340&t=9098903

 

Amúgy a meganeklub fórumon lehet többet találsz MII-ről :)

 

Előzmény: zolcsicsi (45292)
zolcsicsi Creative Commons License 2015.02.11 0 0 45292

Köszönöm ;-)

Más is lehet,mondjuk valami elfolyója arra felé és ellene dugulva?

Előzmény: stevie-13 (45291)
stevie-13 Creative Commons License 2015.02.11 0 0 45291

Grandtour Megane csomitartóba áll a viz ahol a pótkerék van,mi lehet a hiba???

 

 

Elátkozott autóba sikerült belenyúlni? :-(

 

Ha nem működik a hátsó ablakspricni, akkor annak a vezetéke csúszott szét, és a csomagtartóba nyomja a löttyöt. Jó esetben csak össze kell dugni a szétcsúszott csővégeket

Előzmény: zolcsicsi (45289)
Zsolt dci Creative Commons License 2015.02.11 0 0 45290

Sört kell inni, amíg ki nem szárad, és kiszedni mindent a csomiból, és keresni hol juthat be. :)

 

Előzmény: zolcsicsi (45289)
zolcsicsi Creative Commons License 2015.02.11 0 0 45289

Sziasztok!

Grandtour Megane csomitartóba áll a viz ahol a pótkerék van,mi lehet a hiba???

Bolti Creative Commons License 2015.02.11 0 0 45288

Szia!

 

Az a fémcső a turbótól megy be az intercoolerbe. Az ha ott olajos akkor vagy a turbó nyomja ki az olajat (ez lehet maga turbó köztes tömítése, vagy csak a be/kimenő olajozócső tömítése, ez utóbbi a szerencsésebb). A másik, hogy a leállítószelepnél jön az olaj. Ez az intercoolerből jövő müanyagcső ott legfelöl és van rajta egy szelep (mint egy benzines fojtószelepháza) vákumdobozzal. Nézd meg, hogy a szelepház alatt, körben illetve a vákumdoboz és az alatta lévő mechanika nem olajos-e. Ha igen akkor gáz is lehet, mert a leállítószelepház alatti kábelekbe befolyva szétmarja a szigetelésüket és akár kuka lehet a vezérlő elektronika stb. sógornak innen indult a kocsi halála.... A többit Trotter leírta előttem.

 

A sima ELM327-es OBD olvasó sem Torque-val sem más obd progival nem mutat semmi használhatót 1.9dci-nél - sajnos. Fordulatszám, vízhőmérséklet és hibakódok elvileg amit mutat. Legalábbis az enyém nem. 1,5-nél van rail nyomás stb ha jól tudom.

Előzmény: Robi-1976 (45284)
sivinyo Creative Commons License 2015.02.11 0 0 45287

Még valami. Csináltam egy képet a rádió hátuljáról. van egy üres aljzat oda nem kellene valaminek csatlakozni? nézetem a rádió mögötti részben de semmit nem láttam lógni.

Előzmény: develooper (45285)
sivinyo Creative Commons License 2015.02.11 0 0 45286

Hi!

 

A hőmérséklet és az idő kijelzése az működik. A rádió ami benne van az tuner list.

Más témában is kérném a segítségeteket. A tempomatba nem nagyon tudok életet lehelni. Hiába kacsolom a kapcsolót bármelyik állásba a visszajelzőn nem világít az ikon.valami ötlet?

 

Előzmény: develooper (45285)
develooper Creative Commons License 2015.02.11 0 0 45285

Elötte még 1-1 dolgot ellenőrizz.

-Óra hőmérséklet kijelzés meg jelenik rádió bekapcsoláskor?

Ha igen akkor, nézd meg a km órán a piros csatlakozót, és az autórádión a sárga csatlakozót.

Amennyiben mindkettő be van dugva, (friss vásárlás esetén) elképzelhető hogy beledobtak valami rádiót ami nem is bele való.

2 féle rádió van általában:

Tuner List  (2005.09 hóig)

Update List (2005.09 hótól)

 

Ezeket ellenőrizd.

Előzmény: sivinyo (45279)
Robi-1976 Creative Commons License 2015.02.10 0 0 45284

Szia!

 

76000 mérföld van benne és direkt nem városban használom, mert be sem melegedne szegényem... az előző tulajról nem tudok túl sokat. Az utóbbi időben sokat futott autópályán.

 

Az EGR tisztításáról már néztem videókat (egy Cliot tisztított ki a fickó), mert szerintem a megbontásos takarítás lenne az igazi.

Itt kint (UK) mostanában eléggé felfutott a Terraclean módszer, amikor vegyszerrel, megbontás nélkül "decarbonizálnak".

 

Lehet, hogy be kellene vállalnom a vegyszeres takarítást? Elég nehéz úgy EGR-t kiszedni, hogy nem csináltam soha és látni sem látom, mert csak a kezeim férnek oda.

 

Apropó, mi az a fémcső és hova megy a folytatása?

 

Robi

Előzmény: Trotter66 (45276)
bnorci71 Creative Commons License 2015.02.10 0 0 45283

és ha elzárod a másikat is?

 

a ventinek milyen lesz a hangja, nem hallasz süvítést a műszerfalból?

 

arra tippelnék szétcsúszott a cső

Előzmény: gg69gg (45282)
gg69gg Creative Commons License 2015.02.10 0 0 45282

Üdv!

Megnéztem ...a belső lapátot viszi a tekerő..de azt érzem, ha a középső szembe levegőfujókákat lezárom...ventillátort maxra teszem...akkor bal oldalon jól jön a levegő...jobb oldalon fele annyira se.....mi lehet a gong? Köszike a segítséget...

 

 

 

 

kvalus Creative Commons License 2015.02.10 0 0 45281

köszönöm a segítséget,akkor műszerfal szétbontás következik :(

Előzmény: ThomBoy (45258)
bnorci71 Creative Commons License 2015.02.10 0 0 45280

akkor pasz

rádió kivesz aztán nézze meg egy műszerész

Előzmény: sivinyo (45279)
sivinyo Creative Commons License 2015.02.10 0 0 45279

Nem is látszik a kijelzőn semmi, tök sötét. a kód kéréséig el sem jutok.

Előzmény: bnorci71 (45277)
szalaics Creative Commons License 2015.02.10 0 0 45278

Torque pro-ért pénzt ne adj! :) Nem azért mert rossz lenne, én is használom! :)

Előzmény: Robi-1976 (45272)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!