Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

flenfer Creative Commons License 2012.04.09 0 0 16847

Igen, de megtalálni az állítócsavart sem lesz egyszerű annak, aki még ezt nem szedte szét.

 

Előzmény: MBman (16846)
AAAAAAAAAAAAAAA
MBman Creative Commons License 2012.04.09 0 0 16846

Először a feszítőjét kell kiengedni úgy, hogy csavarhúzóval benyúl az egyik furaton. Különben nem jön le.

Előzmény: flenfer (16845)
flenfer Creative Commons License 2012.04.09 0 0 16845

Igen. Vedd le a tárcsát, az agynál vannak a pofák. Lehet, hogy nem lesz egyszerű levenni.

Előzmény: Dózerbike (16843)
flenfer Creative Commons License 2012.04.09 0 0 16844

Vagy még próbáld meg, hogy leveszed az akku saruját ha nem használod, kb 1 hétig, és csak akkor tedd vissza, ha mész vele. Lehet, hogy az akksid zárlatos. Én már jártam így.  Egyébbként hány Ah-S?  

Előzmény: Riko24 (16839)
Dózerbike Creative Commons License 2012.04.09 0 0 16843

a kéziféknek van külön dobfékje? Mivel az üzemi fék hátul is tárcsa.

Előzmény: Vlad19 (16827)
flenfer Creative Commons License 2012.04.09 0 0 16842

Kösd le a zenecucc "+"vezetékét, és nézd meg, hogy ha összeérinted a vezetékeket, nem e szikrázik egy minimálisat. Ugyanis az erősítőknek is van nyugalmi helyzetben minimális áramfelvétele. 

Előzmény: Riko24 (16839)
MBman Creative Commons License 2012.04.09 0 0 16841

"A beltér világításom folyamatosan világít .... mi lehet az oka h nem alszik el ?"

Kapcsolója jó? (világítás kapcsoló tekerője kihúzva). A késleltetését a multittmer végzi bent a biztosítékdobozban. HA netán égve is hagyod, akkor is lekapcsol 15-20 perc múlva.

Ha minden más jó, én a multitimerre gyanakodnék a helyedben. Egy fekete doboz, amiről csak azt lehet tudni, hogy mit csinál, de azt nem, hogyan :)

 

"Tudnátok ezen kívül fogyasztót mondani ami húzhatja az aksit?"

Minden, ami áramot fogyaszt bekapcsolva maradhat.

Persze ez nem fog kisegíteni, de csak azt tudom írni, amit már leírtam itt egypárszor: 16654 hozzászólás

Előzmény: Riko24 (16839)
aTavasz Creative Commons License 2012.04.09 0 0 16840

csomagtérvilágítás?

Előzmény: Riko24 (16839)
Riko24 Creative Commons License 2012.04.09 0 0 16839

Üdv mindenkinek.

 

96 os b Vecim van.

 

A beltér világításom folyamatosan világít .... mi lehet az oka h nem alszik el ? 

 

Tudnátok ezen kívül fogyasztót mondani ami húzhatja az aksit? (ez lelett kötve és akkor is lemerül az aksim , pedig vatta újj)

 

Ötleteket várok . Mi szívja le az aksit állásban. Igaz h nem volt használva kb  másfél hete a gépezet de akkor is. Az aksi új. Van zenecuccom is a kocsiban 2 erősítő de azok is levannak kapcsolva mikor áll az autóm.A fejegység is offon van, nem világít.

 

?Előre is köszönöm az ötleteket.

MBman Creative Commons License 2012.04.08 0 0 16838

Lényeg a lényeg, nem kell itt beszarni néhány mm ET különbségtől. Semmi baja nem lesz az autónak, olyan felnitől, amihez nem kell hozzá faragni az autót, hogy ne érjen bele a sárvédőbe. ET35-től 49-ig bármilyen elmegy.

Meg egyébként is, nehogy már a kocsit faragjuk hozzá a felnihez. Fordítva kell azt.

Előzmény: MBman (16836)
MBman Creative Commons License 2012.04.08 0 0 16837

"15-ösben ugyanez már ET49 és 6J." Ez már az 5X110-es ha jól tudom.

 

Nemcsak az 5x110-es ilyen, hanem a 4x100-as is.

Előzmény: d.joci (16834)
AAAAAAAAAAAAAAA
MBman Creative Commons License 2012.04.08 0 0 16836

Biztos hülye mindenki aki erről papol, hogy a gyári ET-től maximálisan 3mal lehet eltérni plusz illetve minusz irányban..... 

 

Érdekes amit mondasz, mert mint írtam a 14"-os és a 15"-os gyári acélfelnik között 10 mm az ET szám különbség :) Na most akkor hogy is van ez? :)

Az én felnim ET35-ös, a gyári 14"-os acélfelnihez képest csak 4 mm-rel tér el. A 15-östől viszont 14 mm-rel :)

Előzmény: kiskaldi! (16760)
MBman Creative Commons License 2012.04.08 0 0 16835

"Én ezekhez a felnikhez potom pénzért jutottam hozzá, és szinte vadonat újak."

 

Oké, de ha a futóművet át kell alakítanod miatta (másik rugók, másik gátlók) meg peremezni kell miatta a sárvédőt, akkor már nem is biztos, hogy megéri :)

Előzmény: flenfer (16830)
d.joci Creative Commons License 2012.04.08 0 0 16834

Hali!

"15-ösben ugyanez már ET49 és 6J." Ez már az 5X110-es ha jól tudom.

Egyik barátom B Vekién ET33 7J R15 (Gyári Omega B felnik) voltak, igaz már lecserélte, de az új felni paraméterei maradtak ezek. Semmi gond nincs az autóval, 4 éve van nála, de már így is vette.

A B omi felniket azóta már elboltoltam vele! ;)

Előzmény: MBman (16815)
Laliiii Creative Commons License 2012.04.08 0 0 16833

Cali-é is ugyanilyen, Én is sokat szívtam vele, ezért az egészet egyszer szédszedtem, új kötél, új pofák, minden új. A kis kallantyút, tartó lemezeket lehomokszórtam, majd horganyzás, azóta nem rohad be, pedig héten max 2xer megyek a kocsival. Felújító készlet is max 1000 Ft.- 

Előzmény: MBman (16829)
flenfer Creative Commons License 2012.04.08 0 0 16832

Szerintem tudok növelni, mert anyag van rajta bőven.

Előzmény: MBman (16831)
MBman Creative Commons License 2012.04.08 0 0 16831

Ha az anyag megengedi, az ET számon is tudsz növelni. Vagy csökkenteni megfelelő pogácsával.

Előzmény: flenfer (16830)
flenfer Creative Commons License 2012.04.08 0 0 16830

Igazad van. Én ezekhez a felnikhez potom pénzért jutottam hozzá, és szinte vadonat újak. Csak amíg ki nem próbálom, nem tudom milyen. Vettem rá gumikat, de elötte ki kellett esztergálni az agyméretet, mert 1 mm-el kisebb volt. Az ET 30 valóban túlzás, de hát ez van. Viszont menet közben ég és föld a gyári kerekekhez képest. Előző autómon (ASTRA) is hasonló méretű kerekek voltak, és valószinű, hogy ezeknek köszönhetem, hogy elkerültem egy szembe jövő, kanyarban előző kamiont.

Előzmény: MBman (16819)
MBman Creative Commons License 2012.04.08 0 0 16829

6-os csavar amúgy, de ezen kívül még ezer más gondja szokott lenni. Berohad a kötél, elkopnak a betétek, vállas lesz a tárcsa belül, meg hasonló finomságok :)

 

Előzmény: Vlad19 (16827)
Sankaka Creative Commons License 2012.04.08 0 0 16828

Ugyanilyen méretű felnim van, kicsit megnyugodtam akkor. Ráadásul most vettem hozzá új csavarokat is. Reméltem, hogy nem csak pénzkidobás, ha felnicsere kellett volna mégis... :)

Előzmény: MBman (16815)
Vlad19 Creative Commons License 2012.04.08 0 0 16827

Megnyugodhatsz, nem elektronikus a kézifék :-) Ha csak könyékig kell felhúzni hogy fogjon, akkor azon könnyen lehet segíteni. Felpattintod a kézifékszoknyát, ez nagyon könnyen maradandó sérülések nélkül megoldható, és a kézifékkar tövének a környékén találsz egy talán 8as méretű anyát, azzal tudsz állítani a bowdenen.

Ha viszont sehogysem fog, akkor meg kéne nézni hátul a dobfékeket. Vagy az is lehet hogy az 1ik kerékhez menő bowden elszakadt és csak az 1ik kereket fogja a kézi (nekem volt ilyen mikor 1x elszakadt a bowden), na akkor tényleg nem volt értelmes fékhatása a kéziféknek...

Előzmény: Dózerbike (16824)
AAAAAAAAAAAAAAA
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.08 0 0 16826

Az B1-es. 1999-től jöttek a "felvarrott" szériák. :)

Előzmény: Dózerbike (16824)
MBman Creative Commons License 2012.04.08 0 0 16825

Egyben van az index a fényszóróval, vagy sem. Ez itt a kérdés. Mert akár ki is cserélhették B2-esre.  

Előzmény: Dózerbike (16824)
Dózerbike Creative Commons License 2012.04.08 0 0 16824

És azt honnan lehet tudni, B1 vagy B2 az autó? Ezt 1998 márciusban helyezték forgalomba.

 

A kézifék igen... Az nekem momentán egyáltalán nem fog. Vagyis kb csak annyit, mint ha lábbal fékeznék, mint Frédi-Béni. :-)

Mit kell állítani, vagy javítani a kéziféken, hogy fogjon? Remélem ez nem elektronikus. Amúgy megszoktam a Wareszon sem volt jó sosem a krézifék, de nem bánnám, ha a Vectrán működne.

Előzmény: Törölt nick (16801)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.08 0 0 16823

Sík terepen, kézifékkel együtt... akár kilencedikbe is rakhatnám. :)))

Ha MTZ lenne...

 

Nagy lejtőn kézifék+1. sebesség. Ha az se fogja meg, akkor ott egye meg a fene gödörben, ahová majd elgurul. :)

Előzmény: MBman (16821)
Vlad19 Creative Commons License 2012.04.08 0 0 16822

A szöveget nem én írtam, itt most csak a jelentések miatt másoltam be. Hogy ezt a szöveget ki irta azt nemtudom, de rajta kérd számon a dolgokat :-)

Előzmény: MBman (16820)
MBman Creative Commons License 2012.04.08 0 0 16821

A harmadik nem annyira jó ötlet. Nem mondom, hogy átfordítja úgy a motort egy nagyobb emelkedőn, de jobban megvan rá az esély, mint 1-ben :)

Előzmény: Törölt nick (16806)
MBman Creative Commons License 2012.04.08 0 0 16820

"1998-ig az alvázszámot egy kis fémlemezen helyezték el, elől, homlokfal felső részén, a motorháztető alatt."

 

Nagy tévedés :) Az csak egy kis tábla, amit bármikor kicserélek neked.

Az alvázszám az anyósülés jobb oldalán lévő helyen a karosszériába van beleütve. Hozzáférni úgy tudsz, ha kipattintod az ülés jobb oldalán lévő burkolatot. Mikor vettem az autót, én is csak azt a táblát ellenőriztem, az előző tulajom sem tudta valószínűleg. Aztán eredetvizsgakor szembesültem vele, hogy az semmi, csak egy info tábla, és az alvázszám hol is van valójában. De szerencsére nem volt gond, mert ott is ugyanaz volt, mint a forgalmiban és az előbb említett táblán.

1998 utáni modelleknél is csak tábla az, ami a B oszlopon van.

 

"Német motor esetén a motorszám a hengerfejen, a tengelykapcsoló háza előtt található."
Ez is tévedés. A hengerfejen biztos, hogy nincsen semmiféle motorszám. A motorblokkon, a hengerfejtömítés síkjában, a hengerfejtömítés által nem fedett helyen van a motorszám. Elölről olvasható:

 

Előzmény: Vlad19 (16795)
MBman Creative Commons License 2012.04.08 0 0 16819

Egyébként én nem úgy vettem ezeket a felniket a kocsihoz, hanem az autóval együtt adta őket az előző tulaj (+ gyári 14-es lemezfelnik). Úgy voltam vele, hogy tetszenek, és mivel eddig gond nem volt velük/miattuk, csak azért nem cserélem le őket, hogy gyáriak legyenek.

Persze ha nem lett volna alufelni szett a kocsihoz, akkor választottam volna valamilyen gyári opel alufelnit, B vekire való szélességben és ET számban.

Előzmény: flenfer (16817)
MBman Creative Commons License 2012.04.08 0 0 16818

A te eseted ennek ellenére mégiscsak túlzás. Egy szar alufelni szett miatt peremezni a sárvédőt, pogácsákat, új rugókat berakni nem túl jó dolog. És persze ezek után jöhetnek elő még további problémák.

Előzmény: flenfer (16817)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!