Vagy még próbáld meg, hogy leveszed az akku saruját ha nem használod, kb 1 hétig, és csak akkor tedd vissza, ha mész vele. Lehet, hogy az akksid zárlatos. Én már jártam így. Egyébbként hány Ah-S?
Kösd le a zenecucc "+"vezetékét, és nézd meg, hogy ha összeérinted a vezetékeket, nem e szikrázik egy minimálisat. Ugyanis az erősítőknek is van nyugalmi helyzetben minimális áramfelvétele.
"A beltér világításom folyamatosan világít .... mi lehet az oka h nem alszik el ?"
Kapcsolója jó? (világítás kapcsoló tekerője kihúzva). A késleltetését a multittmer végzi bent a biztosítékdobozban. HA netán égve is hagyod, akkor is lekapcsol 15-20 perc múlva.
Ha minden más jó, én a multitimerre gyanakodnék a helyedben. Egy fekete doboz, amiről csak azt lehet tudni, hogy mit csinál, de azt nem, hogyan :)
"Tudnátok ezen kívül fogyasztót mondani ami húzhatja az aksit?"
Minden, ami áramot fogyaszt bekapcsolva maradhat.
Persze ez nem fog kisegíteni, de csak azt tudom írni, amit már leírtam itt egypárszor: 16654 hozzászólás
A beltér világításom folyamatosan világít .... mi lehet az oka h nem alszik el ?
Tudnátok ezen kívül fogyasztót mondani ami húzhatja az aksit? (ez lelett kötve és akkor is lemerül az aksim , pedig vatta újj)
Ötleteket várok . Mi szívja le az aksit állásban. Igaz h nem volt használva kb másfél hete a gépezet de akkor is. Az aksi új. Van zenecuccom is a kocsiban 2 erősítő de azok is levannak kapcsolva mikor áll az autóm.A fejegység is offon van, nem világít.
Lényeg a lényeg, nem kell itt beszarni néhány mm ET különbségtől. Semmi baja nem lesz az autónak, olyan felnitől, amihez nem kell hozzá faragni az autót, hogy ne érjen bele a sárvédőbe. ET35-től 49-ig bármilyen elmegy.
Meg egyébként is, nehogy már a kocsit faragjuk hozzá a felnihez. Fordítva kell azt.
"Én ezekhez a felnikhez potom pénzért jutottam hozzá, és szinte vadonat újak."
Oké, de ha a futóművet át kell alakítanod miatta (másik rugók, másik gátlók) meg peremezni kell miatta a sárvédőt, akkor már nem is biztos, hogy megéri :)
"15-ösben ugyanez már ET49 és 6J." Ez már az 5X110-es ha jól tudom.
Egyik barátom B Vekién ET33 7J R15 (Gyári Omega B felnik) voltak, igaz már lecserélte, de az új felni paraméterei maradtak ezek. Semmi gond nincs az autóval, 4 éve van nála, de már így is vette.
Cali-é is ugyanilyen, Én is sokat szívtam vele, ezért az egészet egyszer szédszedtem, új kötél, új pofák, minden új. A kis kallantyút, tartó lemezeket lehomokszórtam, majd horganyzás, azóta nem rohad be, pedig héten max 2xer megyek a kocsival. Felújító készlet is max 1000 Ft.-
Igazad van. Én ezekhez a felnikhez potom pénzért jutottam hozzá, és szinte vadonat újak. Csak amíg ki nem próbálom, nem tudom milyen. Vettem rá gumikat, de elötte ki kellett esztergálni az agyméretet, mert 1 mm-el kisebb volt. Az ET 30 valóban túlzás, de hát ez van. Viszont menet közben ég és föld a gyári kerekekhez képest. Előző autómon (ASTRA) is hasonló méretű kerekek voltak, és valószinű, hogy ezeknek köszönhetem, hogy elkerültem egy szembe jövő, kanyarban előző kamiont.
6-os csavar amúgy, de ezen kívül még ezer más gondja szokott lenni. Berohad a kötél, elkopnak a betétek, vállas lesz a tárcsa belül, meg hasonló finomságok :)
Ugyanilyen méretű felnim van, kicsit megnyugodtam akkor. Ráadásul most vettem hozzá új csavarokat is. Reméltem, hogy nem csak pénzkidobás, ha felnicsere kellett volna mégis... :)
Megnyugodhatsz, nem elektronikus a kézifék :-) Ha csak könyékig kell felhúzni hogy fogjon, akkor azon könnyen lehet segíteni. Felpattintod a kézifékszoknyát, ez nagyon könnyen maradandó sérülések nélkül megoldható, és a kézifékkar tövének a környékén találsz egy talán 8as méretű anyát, azzal tudsz állítani a bowdenen.
Ha viszont sehogysem fog, akkor meg kéne nézni hátul a dobfékeket. Vagy az is lehet hogy az 1ik kerékhez menő bowden elszakadt és csak az 1ik kereket fogja a kézi (nekem volt ilyen mikor 1x elszakadt a bowden), na akkor tényleg nem volt értelmes fékhatása a kéziféknek...
És azt honnan lehet tudni, B1 vagy B2 az autó? Ezt 1998 márciusban helyezték forgalomba.
A kézifék igen... Az nekem momentán egyáltalán nem fog. Vagyis kb csak annyit, mint ha lábbal fékeznék, mint Frédi-Béni. :-)
Mit kell állítani, vagy javítani a kéziféken, hogy fogjon? Remélem ez nem elektronikus. Amúgy megszoktam a Wareszon sem volt jó sosem a krézifék, de nem bánnám, ha a Vectrán működne.
"1998-ig az alvázszámot egy kis fémlemezen helyezték el, elől, homlokfal felső részén, a motorháztető alatt."
Nagy tévedés :) Az csak egy kis tábla, amit bármikor kicserélek neked.
Az alvázszám az anyósülés jobb oldalán lévő helyen a karosszériába van beleütve. Hozzáférni úgy tudsz, ha kipattintod az ülés jobb oldalán lévő burkolatot. Mikor vettem az autót, én is csak azt a táblát ellenőriztem, az előző tulajom sem tudta valószínűleg. Aztán eredetvizsgakor szembesültem vele, hogy az semmi, csak egy info tábla, és az alvázszám hol is van valójában. De szerencsére nem volt gond, mert ott is ugyanaz volt, mint a forgalmiban és az előbb említett táblán.
1998 utáni modelleknél is csak tábla az, ami a B oszlopon van.
"Német motor esetén a motorszám a hengerfejen, a tengelykapcsoló háza előtt található." Ez is tévedés. A hengerfejen biztos, hogy nincsen semmiféle motorszám. A motorblokkon, a hengerfejtömítés síkjában, a hengerfejtömítés által nem fedett helyen van a motorszám. Elölről olvasható:
Egyébként én nem úgy vettem ezeket a felniket a kocsihoz, hanem az autóval együtt adta őket az előző tulaj (+ gyári 14-es lemezfelnik). Úgy voltam vele, hogy tetszenek, és mivel eddig gond nem volt velük/miattuk, csak azért nem cserélem le őket, hogy gyáriak legyenek.
Persze ha nem lett volna alufelni szett a kocsihoz, akkor választottam volna valamilyen gyári opel alufelnit, B vekire való szélességben és ET számban.
A te eseted ennek ellenére mégiscsak túlzás. Egy szar alufelni szett miatt peremezni a sárvédőt, pogácsákat, új rugókat berakni nem túl jó dolog. És persze ezek után jöhetnek elő még további problémák.