Nemregiben elkezdett a hatso ablaktorlo szorulni. Ha bekapcsolom latszik, hogy el akar indulni de nem jut sokaig. Megall.
Probaltam kezzel segiteni neki a lapaton erezni, hogy hajtana a motor de nem tudja. Ugy tunik mintha valami nagyon szorulna benne nagy kezi ero rasegitessel sikerul at torolnie.
Volt mar valakinek ilyen beszorulasos hibaja? Hogyan kene ezt javitani. Befujtam a torlo mechanikat WD40-el de ez nem segitett. A hatso uvegen nem igazan lattam, hogyan jonne szet a lapat meghajto tengely.
Basszus, egyideje csak olvasgattam a forumot, mert szerencsére nem történt különösebb esemény a géppel (2004, 2.0 HDI) De egy hete pihengetek az első ülésen, amely le volt döntve, és BUMMMM, egy örült kispolskis leszántotta a kocsi bal oldalát, majd megállás nélkül tovább!!!#$^&%$#@@&*(&%!!!! Na nosza utána, szerencsére utolértem:) a soför egy 93 éves bácsi!!!!!!!Komolyan!!Észre se vette....Mindez Lengyelországban... A bácsinál nincs papir, 2 balesetit probáltunk kitölteni, de nem látta mit ír... A vége, hogy ki kellett hivni a rendőrséget...6 óra várakozás.. a bácsi mozgássérült, de a 2. világháboruban pilota volt. Akart adni 60 plz-t.., a javítás kb 8000plz 500-600 ezer ft....Tudom, hogy nem forum téma de szörnyű a látvány..............Remélem másnak nem lesz ilyenben része, balesetmentes km mindenkinek Üdv
Szia! Nekem a levegő szívó részen elől egy kb5x5 zárt doboz van. Nem tudnád pontosan elmondani hol van az a kütyü? esetleg egy fényképet feltölteni? Kösz tamás
Hello! Köszönöm a válaszokat mindenkinek. Ezt a MAP szenzort tisztitani nem lehet csak csere? Holnap megnézem és esetleg további kérdéssel zaklatlak. Kösz mégegyszer Tamás
Senki nincs benzines topikos társ aki segíteni tudna? Adott 1.8 benzines 407.az erősebb motorral. A gondom az hogy menetközeben váltásnál és minden terheletlen állapotban(kinyomott kuplung) a motor nagyon hamar elveszti a fordulatszámot puff már ezer alatt is van, na innen viszont rohadt nehezen kapja fel ujra a fordulatot szinte befullad az auto. Az egyik topik társ régebben ajánlotta mitt kellene megnézni de nem találom ezt a hozzászólást sajan. Szóval miért ejti el ilyen gyorsan a fordulatszámot a motor és mi a megoldás? Ja a drága naftával is csinálja (100) Valaki tipp? Kössz előre is
Részecskeszűrővel kapcsolatban volna kérdésem. Mik a fő tünetei az elhasználódásnak, mikor válik szükségessé a takarítás?
Ha üresben áll az autó, adok neki egy hirtelen kövérebb gázt (2200-2500-ig), akkor egy közepes fekete pamacsot lök ki, egyébként az autó menet közben nem füstöl. A kipuff vége kicsit kormos. Ez természetes, vagy rá kell nézetnem az autóra? (1.6hdi)
Olcsóbb egy új rádiónál és akár a telefonodról is tudsz zenét hallgatni. Egy szétszedhető headsettel még egy olcsó kihangosítót is tudsz tákolni. Ha az RD3-hoz is elég lenne egy ilyen kábel, akkor nem vettem volna meg az xcarlink-et.