Nagyon örülök, hogy sok általam szkennelt dokumentumot láthatok viszont. Így biztosan több esélyük van fennmaradni az utókor számára és nem dolgoztam hiába. Köszönöm.
Az EZF bódésból épített platósokat elég könnyű kiszűrni mert fent hagyják a fülke tetején a keresőlámpát és az oldalsátor málházására szolgáló tartósineket, valamint a hátsó kifordítható pótkeréktartót az oldalsó sínes helyett. Gyári platósból jó állapotút nehéz találni mert elhasználták őket még régen. A 346os alvázszámú a csörlőn kívül még egy meghajtással rendelkezik ami vagy áramfejlesztő volt vagy pl. szivattyú az üzemanyagszállítón. Van egy csepel 344essel foglakozó könyv, ajánlom figyelmedbe:
A Magyar Néphadseregben rendszeresített akkutöltő Csepel tgk. pontos típusának meghatározásában tudnátok segíteni? Továbbá a felépítmény belsejéről lenne kép valakinek?