Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mephysto Creative Commons License 2004.07.12 0 0 1879
Opelnál is. Elég egy nagyobb emelkedő, egy felüljáró, vagy egy erősebb fékezés és már is nyersz, vagy veszítesz egy kis benyót. Persze csak rövid időre, vagy a következő hasonló szituációig :)
Előzmény: Sarkany (1873)
mephysto Creative Commons License 2004.07.12 0 0 1878
Nekem valahol 120-130 között, fordulat szám 3500 és 4000 között... ennél többet is bírna, de valszeg sosem fogom kipróbálni. Ezt még jól bírja. Amúgy amit szeret az kb 3000-es fordulat 90-100 között szerintem. Ez mehet hosszabb távon is. A hangja is normális még ilyenkor.
Előzmény: Kalóz Zoli (1871)
gyasza Creative Commons License 2004.07.12 0 0 1877

Üdv!

 

Ezek szerint másnál is rángat.. Tibor : "Azért érdekelne a műszaki oldala is a jelenségnek!" Szólj ha megtudtál valamit!

 

Négyesi : Már én sem tudom mit akartam azzal a mondattal. Most hogy visszaolvastam, elég furán fogalmaztam meg..

Talán az a jelentése, hogy : Akkor megpróbálom nem úgy nyomni, hogy rángasson :)

Előzmény: uno alufelni (1859)
ZoLiiii Creative Commons License 2004.07.12 0 0 1876

Légyszi írd le a részleteket is!Még a garancia idején cserélték,"csak" azért mert zörgött,vagy más miatt?Neked hogyan produkálta  a zörgést,illetve utána megszünt?

Előre is köszi.

Előzmény: sznuni (1866)
ak_ Creative Commons License 2004.07.12 0 0 1875

Üdv

Rángatás ügyben: az 1.6-os Lanosnál a kábelköteg néhány gyenge minőségű csatlakozója okozta a bajt. A jeladóktól jövő vezetékek csatlakozói a kábelkötegben elkezdtek oxidálódni, amitől elkezdett ingadozni a jelszint és így a szegény számítógép nem tudta kitalálni, hogy mennyi benzint adjon. Nálam a csatlakozók összeforrasztása, kollégámnál a kábelköteg cseréje segített.

ChristianID Creative Commons License 2004.07.12 0 0 1874

Hello!

 

Én épp nemrég autókáztam ki majdnem teljesen a tankot (bár nem szántszándékkal...), mindenesetre 638 km-t autókáztam el vele, mikor egy kúthoz értem... ekkor már szerencsétlen üza. szintmérő teljesen 0-n volt, sőt, 0 alatt  :)

 

Mindenesetre 41,5 liter ment bele, így kb. még vagy 3 liter volt benne (persze nem akartam nullára futni az AC miatt).

 

Egyébként most 21.000. van benne, de még semmi problémám nem volt (kivéve a régebben már leírtat) vele, nem bántam meg a vételt.

 

Bye

 

Chris

Előzmény: RockKéró (1869)
Sarkany Creative Commons License 2004.07.12 0 0 1873

Azt tapasztalta már valaki, hogy a benzinszintmérő nem teljesen korrekt információkat mutat.

 

Tapasztaltam már, de azt is tudom, hogy ebben a kategóriában egyik autónak sem erőssége a műszerek pontossága. 

Hasonlót észleltem a Ford és a Seat márkák esetében is...

Előzmény: RockKéró (1869)
Biovadász Creative Commons License 2004.07.12 0 0 1872
"és 100-nál ha középre állíom a volánt és elengedem, akkor kifejezetten jól érezhetően megyek az árokba, szép lassan elkezd jobbra húzni? Rosszul rakták fela kormányt, nem jó a futómű beállítás, vagy mi? A gumikban azonos a nyomás, nem járdáztam a kocsival még soha, csak a budapesti utak."

Az utak gyengén jobbra lejtenek, hogy lecsorogjon róluk a víz.
Akkor kezdj aggódni, balra húz. :)
Előzmény: Geraszimov (1868)
Kalóz Zoli Creative Commons License 2004.07.12 0 0 1871
Szasztok!Srácok,1.2-es Kalossal mennyi a sebességrekord?
Törölt nick Creative Commons License 2004.07.12 0 0 1870

Igen, igen, Én is megfigyeltem már, hogy középtartományban "nagyon fogy" aztán a tetejénél meg az alsó negyedben nem annyira.. De Istenbizony egyszer kiszárítom és elmondom a tapasztalatokat...

RockKéró Creative Commons License 2004.07.12 0 0 1869

Azt tapasztalta már valaki, hogy a benzinszintmérő nem teljesen korrekt információkat mutat.

 

Milyen elven működik a szintmérője????

 

Teljesen be vagyok tojva néha, hogy mennyire eszi a benyót és kiderül, hogy még jócskán van a tankban ...

Legutóbbi eset is ilyen volt: a benzinlámpa már égett vagy 20 km óta amikor tankolni tudtam és alig ment bele 33 liter benzin a gépbe!!! Akkor hol van a maradék 12 liter.

 

OFF.

a matiz pont fordítva volt, ott símán leautóztam 350 km és még mindig telit mutatott az óra, majd hirtelen leesett negyedtankra ...

ON.

 

Előzmény: Négyesi (1847)
Geraszimov Creative Commons License 2004.07.12 0 0 1868

Sokkal korábban szó volt már róla, hogy a pedál ugrál az ember talpa alatt, én 40-50 km/h -nál tapasztalom, hogy ugrándozik a pedál a talpam alatt, Ti tapasztaltatok ilyet? A rángatás nekem is megvan, de van egy határozott fordulattartomány, ahol 3. 4. fokozatban rángat, de ilyenkor az én fülem és érzésem szerint, már szeretnéa motor, ha visszakapcsolnál. Tapasztaltatok olyat, hogy 2-ben való lassú menet után a kuplung kinyomását követően úgy 8-10 másodpercig ingázik a fordulatszám, mielőtt beállna a normál alapjáratira? Nekem csinálja a kis 1.2-es? ÉS egy utolsó kérdés, húzott-e félre valakinek az autó. Én úgy érzem, - korábban már írtam róla - , hogy a kormány nincs teljesen középen, és 100-nál ha középre állíom a volánt és elengedem, akkor kifejezetten jól érezhetően megyek az árokba, szép lassan elkezd jobbra húzni? Rosszul rakták fela kormányt, nem jó a futómű beállítás, vagy mi? A gumikban azonos a nyomás, nem járdáztam a kocsival még soha, csak a budapesti utak.       

Előzmény: mephysto (1862)
sznuni Creative Commons License 2004.07.12 0 0 1867

Szia!

A Dunánál Opelt vásároltunk,de ott korrektek voltak.A Daewoo-nál én akartam venni autót aztán máshol vettem,mert elfelejtkezett rólam az üzletkötő.De a barátom ott vette a Kalost és azt mondta hogy oké a csapat.Hogy mire figyelj? Arra hogy ne magyarázzanak sokat.Azért,mert olyankor elvonják a figyelmed a kérdésekről. Javaslat:Nézz meg mindent működik-e(üléstámla dönthető-e,lámpák világítanak,a kapcsolók mindegyik műkszik-e,pótkerék megvan-e és azonos méretű a fentlévő kerekekkel,amit mondtak extrákat benne van-e stb.)Még sorolhatnám,de a lényeg nézz meg mindent hisz te vagy a vevő.  Üdv:sznuni

Előzmény: miki 01 (1861)
sznuni Creative Commons License 2004.07.12 0 0 1866

Szia!

Nekem arra a zörgésre azt mondták,hogy a kinyomócsapágy csúszóhüvely zörög.Az opelembe is ez a váltó volt,és az is így zörgött,amíg ki nem cseréltem.Elvileg az.De nem csinál galibát.

Előzmény: Négyesi (1857)
uno alufelni Creative Commons License 2004.07.12 0 0 1865
Srácok! Olyan mint üléshuzat,aki vett rá, milyet, hol,menyiért?Én is szeretnék rá a csemete végett. Irjatok!Nem akarom megvenni a szalonban 19000-ért.
sznuni Creative Commons License 2004.07.12 0 0 1864

Szia!

Az ablakemelő konzol külön beépíthető.Én már leszedtem a kárpitot.Ha jól láttam külön konzolon van,amit csavarok rögzítenek.Ez egy kókányolás és átverés.Az a baj hogy mostmár nem biztos hogy reklamálhatsz.Az autót átvetted és aláirattak veled egy papírt,hogy átvizsgált állapotban átvetted. Üdv:sznuni

Előzmény: krebstar2000 (1820)
Négyesi Creative Commons License 2004.07.11 0 0 1863
Erről írtam én is az (1849)-es ben.
Előzmény: Sarkany (1860)
mephysto Creative Commons License 2004.07.11 0 0 1862
Sziasztok!

Szerintem az 1-es 2-es probléma, illetve a rángatás is szerintem amolyan szokás kérdés. Mégpedig az előző autó utáni szokás. Nekem halálom volt az Astránál, hogy szintre csontra meg kellett álnom, hogy betoljam 1-be. A Kalos pedig ahogy tolom (nem eröltetem) 1-be és közben lassítok, eccer hopp benyeli mint kacsa a nokedlit. Szóval nincs ezzel gond. A rángatás? Ki lehet tapasztalni mikor csinálja és lehet úgy vezetni, hogy ne jöjjöb elő. Szintén szokás kérdése. Amúgy ez sem jellemző szerintem. Kijelentem, hogy a Kalos egy jó konstrukció, de lelke van :)

Hajrá 1.2! :)

minden jót...
miki 01 Creative Commons License 2004.07.11 0 0 1861

Sziasztok!

Három hete rendeltünk egy négyajtós kalost a Daewoo Dunánál. Akkor három-négy hetet igértek. Most úgy néz ki a jövő héten meglessz. Kérdésem mire kell figyelni az átvételnél? Van-e valakinek tapasztalata ennél a szervíznél? 

Előre köszönöm.

Sarkany Creative Commons License 2004.07.11 0 0 1860

Azért tűnt fel a rántgatás, mert nem alacsony fordulaton csinálja, hanem 2000-nél..

 

Valamennyi forgó gépnek van un. kritikus fordulatszáma. Ezt - pl. gőzturbináknál - a gyártó meg is adja, avval a céllal, hogy ezt a fordulatot kerülni kell. (A jelenség lényege, hogy a kritikus fordulaton a forgórész ki akarja magát "tépni" a csapágyazásból, morog, remeg az egész szerkezet.)

Gépkocsik esetében még nem láttam olyant, hogy ezt a gépkönyvben megadta volna. a gyártó. Lehet, hogy esetedben erről van szó...

Előzmény: gyasza (1856)
uno alufelni Creative Commons License 2004.07.11 0 0 1859

Gyasza!

 Már azt hittem csak az enyém csinálja,ezt a rángatást.

Igazából amikor városban gurulsz , meg a gázon pihenteted a lában,olyan finoman nyomod neki,valahogy így tudnám leírni.Én olyankor kicsit meg huzatom aztán kilököm üresbe,és mivel rohadt jól gurul a Kalos,így egész nyugodtan lehet vele sétakocsikázni,mert ugyebár kb ilyenkor rángat.Tényleg nem azért csinálja mert ötödikben 20-al mész.Azért érdekelne a műszaki oldala is a jelenségnek!

Az enyémben már van 300km.A 2,5 éves fiam nem akar kiszálni belőle,nagyon tetszik neki is a gép.

Négyesi Creative Commons License 2004.07.11 0 0 1858

"Négyesi  azt feltételeztem, hogy akkor ne ott tartsam a lábam ahol rántgat :))) , csak zavar, hogy a fenének csinálja.."

 

Ezt a mondatot nemértem?????? 

Előzmény: gyasza (1856)
Négyesi Creative Commons License 2004.07.11 0 0 1857
Nem hiszem vagy nemtudom hogy elhalgat-e.Szerintem csak rosszabb lessz.A garancia idő alatt majd megpróbálom kijavítatni.Ez a zörgést a nyelestengely csapágy adja.
Előzmény: ZoLiiii (1851)
gyasza Creative Commons License 2004.07.11 0 0 1856

Azért tűnt fel a rántgatás, mert nem alacsony fordulaton csinálja, hanem 2000-nél.. ezért kérdeztem meg.

Négyesi  azt feltételeztem, hogy akkor ne ott tartsam a lábam ahol rántgat :))) , csak zavar, hogy a fenének csinálja..  No mind1, azért nagyon szereteeeeem:) Ma töröltem először ablakot vele! :)) Esett vagy 6 csöpp eső :)

Tesóm épp most tanul vezetni, neki meg már 2x sikerült lefullasztania a TESCO parkolóban... Nekem még nem sikerült :)

Előzmény: ZoLiiii (1853)
Rozsdaboglya Creative Commons License 2004.07.11 0 0 1855

Sziasztok, újra gépközelben.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p></o:p>

Zoliiii, Négyesi: köszi a válaszokat ! Azt hiszem az első kötelező átvizsgálásig várok, hátha javul a helyzet, (ha ilyen tempóban falom a km-eket, akkor ez max.1-2 hét ) és ott mindenképp megemlítem azt a "váltós-kuplungos" gondot.<o:p></o:p>

A "rángatást" én is csak 2-esben, nagyon alacsony fordulatszámnál tapasztalom.

A baloldali tükör nekem teljesen o.k. <o:p></o:p>

<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3> </o:p>

ZoLiiii Creative Commons License 2004.07.11 0 0 1854
Nem semmi ez a Zuhmájer, 11-ből 10 versenyt megnyerni!(és még Monacoban is 1. helyről amortizálták le a kocsiját)
ZoLiiii Creative Commons License 2004.07.11 0 0 1853
Nálam sem jelentkezik ez a rángatás.De ha arra gondolsz,hogy kis lendület mellett 2-ben alapjáraton akarsz menni,ott nekem is rángat.(750-900rpm)Ilyen a motor karakterisztikája.Viszont nagyon jól,"csörgés nélkül" húz alacsony fordulatszámokról is magas sebességfokozat mellett.
Előzmény: gyasza (1848)
hugipapa Creative Commons License 2004.07.11 0 0 1852

Sziasztok!

nem tudja véletlenül valaki hogy ha a riasztó távirányítója elfelejtette a kódot hogyan lehet újra megtanítatni.  A riasztóhoz egyébként nem adtak kulcsot.

Köszi

ZoLiiii Creative Commons License 2004.07.11 0 0 1851
Akkor még az is elképzelhető,hogy Neked már a következő télen nem is fogja csinálni.(legyen szerencséd!)Nekem nem hagyta abba,mondjuk annyi a különbség,hogy télen 4-5 mp-ig,most 2-3 mp-ig csinálj ,de csak reggel az első indításnál.A szervíz azt mondta,hogy ne foglalkozzak vele,ez konstrukciós hiba,ami használat szempontjából nem okoz semmilyen negatívumot.Viszont ezen a kis zajon kívül az autó hibátlan,csak hát az ember próbál a tökéletesre törekedni.
Előzmény: Négyesi (1849)
Négyesi Creative Commons License 2004.07.11 0 0 1850
Ezt sem tapasztaltam:"Amikor épphogy nyomom EGYENLETESEN a gázpedált, akkor rántgat... Ez ugye másnál is megfigyelhető?".Ne menj ezzel a fordulattal.Szinte minden motornak van egy bizonyos fordulat ahol,-ami nem tetszik neki,ezt valahogy ki kell hagyni nem ezen a fordulaton autózni.
Előzmény: gyasza (1848)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!