Találkozott már valaki olyannal, hogy vizesedik az utastér, konkrétan elöl a lábtér? Azt gondoltam, hogy a klíma kondenzvize az, egy esetleges dugulás miatt, de PUG-os szerelő szerint inkább a fűtésradiátor lesz a ludas, mivel mindkét oldal vizes. :-(
Járt már hasonló cipőben valaki..csak, hogy tudjam, mire számíthatok....
Nekem is dettó....ha megy a klíma nyáron rángat az autó mint állat és alig megy ha ki van kapcsolva nem rángat és húzz mint a vonat....pontosan mit tegyek???mit kell ledugaszolni vagy cserélni???...köszi....tomi
kb 2 honapja előjött abs esp hiba üzenet. nem megyek sokat , 3 év alatt 20 ekm. csak helyben járok vele. leállitottam, ujra inditottam és nem volt semmi gond. ma viszont, akár mikor inditom akkor is bedobja ezt a hibát és nem is müküdik az abs. most már folyamatosan abs esp hiba üzenet van, javaslat?
előre is kösz mindenkinek. főleg a szakiknak, aki zsenik és segitenek a rászorultaknak.
Szia
Sajnos ez tipushiba. Nyisd ki az üveget úgy próbáld mozgatni, ha nem megy csak szétszedéssel lehet megoperálni. Pár oldallal lejjebb találsz leírást.
Üdv. Feri
Nemregiben elkezdett a hatso ablaktorlo szorulni. Ha bekapcsolom latszik, hogy el akar indulni de nem jut sokaig. Megall.
Probaltam kezzel segiteni neki a lapaton erezni, hogy hajtana a motor de nem tudja. Ugy tunik mintha valami nagyon szorulna benne nagy kezi ero rasegitessel sikerul at torolnie.
Volt mar valakinek ilyen beszorulasos hibaja? Hogyan kene ezt javitani. Befujtam a torlo mechanikat WD40-el de ez nem segitett. A hatso uvegen nem igazan lattam, hogyan jonne szet a lapat meghajto tengely.
Basszus, egyideje csak olvasgattam a forumot, mert szerencsére nem történt különösebb esemény a géppel (2004, 2.0 HDI) De egy hete pihengetek az első ülésen, amely le volt döntve, és BUMMMM, egy örült kispolskis leszántotta a kocsi bal oldalát, majd megállás nélkül tovább!!!#$^&%$#@@&*(&%!!!! Na nosza utána, szerencsére utolértem:) a soför egy 93 éves bácsi!!!!!!!Komolyan!!Észre se vette....Mindez Lengyelországban... A bácsinál nincs papir, 2 balesetit probáltunk kitölteni, de nem látta mit ír... A vége, hogy ki kellett hivni a rendőrséget...6 óra várakozás.. a bácsi mozgássérült, de a 2. világháboruban pilota volt. Akart adni 60 plz-t.., a javítás kb 8000plz 500-600 ezer ft....Tudom, hogy nem forum téma de szörnyű a látvány..............Remélem másnak nem lesz ilyenben része, balesetmentes km mindenkinek Üdv
Szia! Nekem a levegő szívó részen elől egy kb5x5 zárt doboz van. Nem tudnád pontosan elmondani hol van az a kütyü? esetleg egy fényképet feltölteni? Kösz tamás
Hello! Köszönöm a válaszokat mindenkinek. Ezt a MAP szenzort tisztitani nem lehet csak csere? Holnap megnézem és esetleg további kérdéssel zaklatlak. Kösz mégegyszer Tamás
Senki nincs benzines topikos társ aki segíteni tudna? Adott 1.8 benzines 407.az erősebb motorral. A gondom az hogy menetközeben váltásnál és minden terheletlen állapotban(kinyomott kuplung) a motor nagyon hamar elveszti a fordulatszámot puff már ezer alatt is van, na innen viszont rohadt nehezen kapja fel ujra a fordulatot szinte befullad az auto. Az egyik topik társ régebben ajánlotta mitt kellene megnézni de nem találom ezt a hozzászólást sajan. Szóval miért ejti el ilyen gyorsan a fordulatszámot a motor és mi a megoldás? Ja a drága naftával is csinálja (100) Valaki tipp? Kössz előre is
Részecskeszűrővel kapcsolatban volna kérdésem. Mik a fő tünetei az elhasználódásnak, mikor válik szükségessé a takarítás?
Ha üresben áll az autó, adok neki egy hirtelen kövérebb gázt (2200-2500-ig), akkor egy közepes fekete pamacsot lök ki, egyébként az autó menet közben nem füstöl. A kipuff vége kicsit kormos. Ez természetes, vagy rá kell nézetnem az autóra? (1.6hdi)
Olcsóbb egy új rádiónál és akár a telefonodról is tudsz zenét hallgatni. Egy szétszedhető headsettel még egy olcsó kihangosítót is tudsz tákolni. Ha az RD3-hoz is elég lenne egy ilyen kábel, akkor nem vettem volna meg az xcarlink-et.
Sziasztok!Kis segítség kellen vagy legalább néhány ötlet.Adott 1.8 benzines 407.az erősebb motorral. A gondom az hogy menetközeben váltásnál és minden terheletlen állapotban(kinyomott kuplung) a motor nagyon hamar elveszti a fordulatszámot puff már ezer alatt is van, na innen viszont rohadt nehezen kapja fel ujra a fordulatot szinte befullad az auto. Az egyik topik társ régebben ajánlotta mitt kellene megnézni de nem találom ezt a hozzászólást sajan. Szóval miért ejti el ilyen gyorsan a fordulatszámot a motor és mi a megoldás? Ja a drága naftával is csinálja (100) Valaki tipp? Kössz előre is
Még egy kérdés. Városban abszolút nem furikázok. Napi szinten használom, akkor is egyhúzamban teszek meg ~30 km-t, végig 90-100-as sebességgel. A fogyasztásmutató nem megy 4.2l (700km-en) fölé. Van, amikor 3.8 (200km-en). Most fogom, és teletankolós módszerrel lemérem a fogyasztásom. De lehetséges, hogy közel ilyen értéket fogok kapni, vagy tudnak nagyobbat is tévedni a kompúterek? :-)
Köszi a válaszokat mindenkinek 2.2 HDI TT ügyben. Ma kipróbáltam a gépet, egész jó volt, de a motor a kulcs elfordítása után még kb 1 sec-ig jár. Ez hiba? Leállításnál viszont nem volt klattyanás, ami esetleg a kettőstömegű hibára utalt volna (asszem itt olvastam, h így jelzi a hibát a gép...) A tulaj azt mondta, h kb 20e km-rel ezelőtt cseréltek kettőstömegűt a kocsiban. Amúgy kicsit többet vártam dinamikát illetően, a 370nm-hez képest kissé lomhának tűnt... (Mondjuk benzines 3.0 V6 24V-ből ülök át, ami máshogy gyors... :-)) Ez a dízel alattomos, nem érzed, és már gyorsan megy, csak látszik, hogy megy fel a sebességmérő, elég gyors ütemben... :-)
A 407 1.6 HDI motor felújításával kínlódom.A motorfúrás már meg van, a főtengely köszörülést is megcsinálták, de nem tudnak megfelelő csapágyat szerezni mert az utángyártottak valamilyen oknál fogva nem jók. Van e valakinek javaslata vagy csak alapméretű főtengely építhető be? Azt is mondták , hogy csak a motorblokkal eggyütt kerítsek főtengelyt mert valami egybe van építve. Segítsetek ha van lehetőség. Köszönettel Atilla
Én is voltam mikor megvettem az autót.Aztán pps el ránéztem az első hasmagaság szenzorom nem válaszolt. megkerestem ho van,erre nem volt összedugva.Levetem kitakarit összerrak összedug,PPs kalibráció és kész!
Jöttem haza a multkor éjszaka Pestről a 3-ason és annyira jó láttam hogy távolságit se kellet kapcsolni,pedig már sz egyik izzóm haldoklik.
en meg vagyok elégedve a olyan fénye volt volt mint az előző autómnak emeltfényű halogén+ távolsági azaz 4db H7
A hátsó szélvédőre megtudod venni valahogy 12-13ezer körül asszem, és a kalaptartót kikell venni a helyéről, és belevágni, igyényesen meg lehet csinálni, profi cuccokat adnak hozzá nem látszik hogy nem gyárilag van benne.
Az oldalsó ajtókra viszont csak hackeléssel tudod rátenni, ráadásul csak kárpittal együtt lehet venni újonnan, kell hozzá vágni, műanyagheggeszteni stb. Sőt a felső akasztó miatt lehet hogy még az ajtót is megkell fúrni a kéder alatt ;)
A klíma miatt van valszeg, nekem is csinálja néha. Ebbe a melegbe főleg ;)
EGR is lehet, de van pps-ed olvasd ki.
Az y amit írsz, az egy mágnesszelepre van kötve, ami vákum vezérelt. A feladata, hogy kitudja zárni a töltő körből az intercoolert, ha hideg van (gyorsabban belemelegedjen, illetve ha fap-ot akar regenerálni, hogy még jobban felhevüljön a motor). Saját tapasztalatom szerint nagyobb futásteljesítménynél jön elő. 2 dolog miatt lehet szar, vagy a vákumszelepek halnak meg (20ezer forint), vagy a felső működtető rész amit látsz (40 körül van asszem). Mindkettő megtud halni, de a jó hír, hogy ha lehúzod a felső y-ról a csövet, és ledugózod a vákumcsövet semmi baja nemlesz az autónak. Így kitudod szűrni egyébként a rángatást is. Ha kell van felső részem bontott jó.
Szia! Vagy tekersz mind2 fényszórón az állítócsavarral valamennyit felfelé, vagy üres terheletlen állapotban pps-el bekalibrálod az alap állapotot, és ehez képest állítja utánna.
először is üdv mindenkinek, most írok ide először.
407-esem még nincs, de remélem ez hamarosan megváltozik:)
2000-es benzineseket nézek, 2005 végénél fiatalabbakat. A kérdésem az lenne, hogy van-e olyan tipikus hiba, amire érdemes odafigyelni vásárláskor. Köszi előre is a segítséget.
Figyu koma, olvasni is meg kellene tanulnod az írás mellé. 150 FONT! Tudod a nagy vizen túl van egy ország, ahol ilyen pénznemmel fizetnek. :D Amúgy a váltóolajért 3 és 10ezer között kell fizetni literenként és legalább 3 lityit kell cserélni váltótól függően.
Voltam ma szervizbe bejelenteni a verdat es kertem arajanlatot a kovetkezore: olajcsere motorba, valtoba, olajszuro, uzemanyagszuro. 150 fontot mondtak en meg persze mondtam hogy rendben gondoltam a pugba 2-szer ennyit montak volna. Szerintetek sok? Igazabol meg mindig jar az agyam nem tettunk bele miota megvettuk 10.000 km-t! az most jo kerdes hogy a szalonba megcsinaltak e valamilyen cseret mikor elhoztuk nem tudom de lehet hogy megkerdezem oket. Nem sporolas miatt nem merek atomataval jatszani ha kell megcsinaltatom amit kell.
Szia gun111! Szakemberek szerint jó és takarékos motor. Én csak próbáltam, vezetni egy élmény. Nekem csak egy 110 LE-ös van, nagyon durva a különbség. Nem a H7 és a Xenon, hanem a H1 (tompított) és a Xenon között nagy a különbség, szerintem. Az országúti állásban H1 És H7 együtt világit, a halogénnál is nagyon jó. Kb. 1 Km-et elvisz a távolsági fény. Üdvözlettel: birobandi
és azt mondta az ember, hogy kettős tömegűt már cserélt rajta, illetve 10 ezrenként olajat is+apróságokat eddig a 3 év alatt, amióta nála van. Ennek a motornak mennyi a vezérműszij csereperiódusa? (km/év) Mire figyeljek a próbánál?
Általános kérdés: ebben sajnos nincs Xenon, összehasonlitva a 407 halogént és Xenont mennyivel "rosszabb" a H7-es megoldás a 407-ben? Esetleg aki próbálta már minkét félét irjon kérem! :-)
Senkit ne tévesszen meg ez 1.6hdi, tök mindegy ,hogy ford ,mazda peugeot citroen volvo vagy még ki tudja hány féle autóba szerelték amúgy ezt a takarékos és rugalmas dizelmotort ami nagyon jó is lenne ha a kenését rendesen megcsinálták volna.
Sziasztok mostanában rengeteg 1.6hdi motort cseréltem , itt egy jó cikk ahol nagyon jó feltárják a hiba okait.
1.6hdi érdemes 10ekm -ént olajcsere, és ha több mint 100ekm van benne az olajszívócsővet és szűrőjét ellenőrizni kitakaritani ,mert ezzel egy motorcserét sporolhatunk meg.
Szia zumi1974! Annyit tennék hozzá, hogy amennyiben el akarsz térni a gyári intervallumtól (Pl. 15 000 Km), akkor arra is van lehetőség, hogy erre az intervallumra állítsák be. Üdvözlettel: birobandi
Lenne egy kerdesem meg amire nem kaptam konkret valaszt. Ha visszalessz allitva a vagyis lenullazva utana automatikusan kifogja irni a kovetkezo szervizt?
Szia Tibcsi37! Egy pillanatig sem gondolom, hogy szervízbe kell vinni az autót, hogy valaki visszaállítsa a szervíz intervallumot. Én a kérdésre válaszoltam és azért írtam, hogy a szervízben automatikusan megcsinálják, tehát a tulajnak nem kell semmit sem tennie. Mivel topiktársunknak nem sokkal a -50 Mérföld elött még 1300 Mérföld hátralévő távolságot jelzett, ezért írtam, hogy olyan nagy baj nem lehet. Valóban igazad van abban, hogy az 1,6 HDI-nél az alúl tervezett olaj mennyiség (3,5 L) miatt nagyon figyrelni kell az olajcsere períodusra. A szervíztapasztalat az, hogy a 20 000 Km-et normál használat mellett kibírja, de csak a Qartz 9000 -es vagy az Ineo Ics olajjal. Bizonyára van ezzel egyenértékű is, de jobb nem kisérletezni. Üdvözlettel: birobandi
Nem kell szervízbe menni ahhoz, hogy valaki viszaállítsa a szervíz intervallumot. Csak egy gombnyomás és 10 másodperc kell hozzá. De ettől még meg kell ejteni az olajcserét, nem kell várni újabb sokezer kilométert. Ha valaki néhány száz kilométerrel(mérfölddel) átlépi az nem katasztrófa valóban, de jobb a békesség. Sőt vannak ugye olyan motorok, ahol az előírt olajcserével is elhalálozhat a motor. 1.6HDI
Szia bmgy_325tds! Tudomásom szerint 1,6HDI-ben soha nem volt részecskeszűrő nélküli kivitel gyárilag. 2,0 HDI-ben volt, de az is reimport utján került vissza az EU.-ba. Üdvözlettel: birobandi
Szia Tamás! Amennyiben nem sokkal elötte még 1300 Mérföldet írt, akkor semmi gond nincs!! Szervizben kinullázzák, nem kell semmit csinálnod vele. Üdvözlet. birobandi
Mikor vettem az üzemanyagszűrőt (motorszám alapján), azt mondta a srác, ez nem részecskeszűrős. Ez lehetséges? Valóban vannak 110 lovas 1,6 HDi-k részecskeszűrő nélküli kivitelben? Az autó 2004/8.
Véletlenül nem lehet minuszt beállítani. ;) Azért jelez, mert nem csak a megtett kilométert számolja, hanem a nullázástól eltelt időt is. A csereperiódust úgy szokták megadni, hogy xezer km, vagy 1 év.
Eloszor is koszonom szepen a gyors segitseget egy kicsit megnyugodtam. Szerinted kibir meg 100km-t? Sajnos csak 14 utan tudjuk szervizbe vinni mert akkor lessz fizu. A masik kerdesem az lenne hogy miutan meg lessz a szerviz nullazzam le? Elnezest de meg eleg kezdo vagyok ebbe a dolgokba utana gondolom az auto automatikusan a kovetkezo aktualis szerviz intervallumat vogja kiirni. Meg egyszer koszonom a segitseget.
Szia Tamás! Igen, ez azt jelenti, hogy 50 mérfölddel ezelött kellett volna szervizeltetned. Valószinűleg véletlenűl lenulláztad a szervíz intervallumot. Üdvözlettel: birobandi
Megneztem a szervizkonyvet es azt irja hogy 48.000 miles vagy 2011.05.17. Az atoba most 44.324 van mi 34.396 miles el vettuk. Hozzateszem szalonba vettuk es kaptunk ra egy ev garit ezt azert irom mert a nejem azt gondolja hogy talan valamit visszatekertek de szerintem nem.
A segitsegeteket szeretnem kerni a kovetkezo a problemam. Ma kezdte kiirni a verda a kovetkezot: kis kulcs -50miles persze ez villog utana kiirja oil ok es minden megy rendben. Most nem tudom hogy mar csak ennyi kell a zservizhez vagy tulhaladtam a szerviz beiktatasat. Lehet hogy megnyomtam valamit fogalmam sincs de elotte azt irta hogy kulcs es 1.300 miles gondolom azt irta ki hogy ennyi van meg a szervizig. Most egy kicsit osszezavarodtam. Varom a velemenyeteket, es a segitseget.
Ha ez gond akkor nálam is az. Egy-egy 300km-es etap után a pihenőben az enyém is rendszeresen "pisilt". Szerintem is a klíma kondenzvize amit elcsurgat...
A jelenség a következő: Fékezéskor valami folyadékcsíkot húz az autó maga után. Először fékcső repedésre gondoltam, de nem fogy a fékolaj, a fék nem puhul. Szerelővel nézegettük a nyomokat, nem fékolaj (de nem is hűtővíz, nem is motorolaj). Ő azt mondta, talán kondenzvíz folyhat ki? (mostanában non-stop megy a klíma)
Ez azért kelt bennem kételyeket, mert álló helyzetben rálépek a fékre (tehát nem kell, hogy az autó bólintson), akkor is jön a folyadék, rövid idő alatt sok. Természetesen nemsokára az autó akna fölé kerül, és kinyomozzuk, mi a hiba.
De hátha valaki már tapasztalta ezt a jelenséget, és tud rá mondani valamit. Köszönöm!
Az olajat le lehet engedni úgy normálisan, hogy az alsó burkolatot nem veszik le?
Ma voltam márkaszervízben olajcserén és egy-két apróságon.Hazaérve látom, hogy a térkő a kocsi alatt tiszta olajfolt.Alánéztem, a kocsi alja félig olajos!!!
Tököm kivan, hogy egy vagyont elkérnek és igénytelenek a munkájukra!
jól eldugták :) de meglett leirom hátha másis hasonlóan keresgéli majd:) a vezető oldali oldalon gázpedál meletti burkolatot kellett levenni meg a müszerfal alatti burkolatot és a tüzfalnál a középkonzolba volt elrejtve:)
Szia shuttle-83! Kb. 120-150 000 között kell feltölteni az Eolys folyadékot. Tartály a kocsi alatt. (Vagy átlátszó vagy nem). Ami húzosabb az a FAP regenerálása. Elvileg 150-200 000 között valamikor jelzi a számitógép. Szerintem nagyon jó autók, de érzékenyek. (Turbó, FAP) Üdvözlet: birobandi
shuttle-83 Ezek a modellek már részecskeszurosek igen. Féket, olajszintet proba után esetleg a futomu állapotát is fel tudod mérni. de a legjobb ha komolyan érdekel az autó akkor vidd el egy hibakód olvasásra, ott sok minden kiderulhet! Sok szerencsét. de tudok én is egy 2009-es évjáratú 1.6 hdi-t abban 145 ezer km van nagy navis jól felszerelt, ha érdekel az árat és a továbbiakat leírom e-mailben. Sok szerencsét!
Egy 2008-as 407 1.6 hdi (110Le) vásárlása előtt állok, 120000km -ig vezetett szervízkönyvvel(most kb 140e, ami reálisnak tűnik). Vásárlásnál mire figyeljek oda? Ebben a típuspan van részecskeszűrő? Az állapotát valamilyen módon tudom ellenőrizni? Regeneráló folyadék szintet? Ezeket milyen gyakran kell cserélni/tölteni? Esetleg nagyobb költség amit ebben a korban rá kellene fordítanom még a vásárlás után?
Napi szinten használnám az autót, fontos hogy megbízható legyen.
a 307 forumrol jövök és lenne egy bugyuta kérdésem.
Nincs valakinek egy rossz kormánykapcsolója amit már tutira nem használ? Nekem csak a jobb oldali bajusz kellene róla amin van nyomógomb és hátsó ablak törlés.
Ha van valakinek egy elfekvőben azt átvenném szívesen.
Szia Terrier14! Minden normális szervízben megrendelheted, de az autós alkatrész boltok is meg tudják rendelni. 17-20 000 Ft. körül van. A cseréje nem egyszerü. Üdvözlettel: birobandi
Peugeot 407 HDI 2.0 klímagondom van. Eltörött a légkeverőlapát, a jobb oldali hűtésem-fűtésem nem megy.
Olvastam a fórumon, hogy már előfordult ilyen. A Peugeot szervízben ahol érdeklődtem nem is hallottak ilyen alkatrészről, illetve ilyen hibáról. Valaki tudna nekem segíteni, hogy hol és mennyiért lehet ezt az alkatrészt beszerezni?
Hát biza az 1.6 hdi az egy kormolós fajta, a Fap szűrő ellenére is ezt sok minden okozhatja, turbó, injektorok, stb. Az olajzás kényes pontja ezeknek a motoroknak, kicsit alul vannak méretezve ilyen szempontból. Egyszerüen kevés benne az olaj, és hamar elkormozódik, különösen ha városban használod. Az újakon ezen már változtattak. Az enyém is kormol, ha odalépek neki, de egyébként semmi baja. ( 220.000. km) De a húszezres csere periódust ne vedd komolyan.. én 15 ezrenként cserélek. Ha a venti megy akkor befejezetlen regenerálás történik. Jól hajtsd meg valahol 10-15 km-t és abbahagyja. Viszont ha az olaj nivó növekszik, az nem jó ómen, gázolaj kerül az olajba!! Megnézetni!! Ezt is a FAP szűrő okozhatja. A C5 fórumon van Betg mester, őt kérdezd.
...csak most olvasom. .......nekem is rángat néha. Zolforg-nál is voltam e miatt. természetesen akkor nem jött elő. néha van, néha nincs. megpróbálok vele együtt élni. ha rosszabb lesz kivizsgáltatom, de annyira bagatellnek tűnik a probléma, hogy én egyelőre hagyom. valószínű, hogy a 2.0 HDI egyik problémája lesz ez x km felett. ...hm
Kérdésem volna az 1,6 HDi-vel kapcsolatban (407, 2004, 150E km). Kicsit kormol, mikor odalépek. Igazából csak akkor látom, amikor kihajolok az autóból, és direkt azt figyelem. Nem vészes. Nem húz csíkot maga után. Nem is nagyon látszik. Viszont mikor egyhelyben áll az autó, akkor is ereszkedik egy halvány füst a kipufogón. Ez is csak akkor látszik, ha mellé hajolok. Mivel benzines autóim voltak, nekem ez szokatlan, és talán ijesztő is. Kell aggódnom, foglalkoznom vele? Turbo dolgozik rendesen, jól húz az autó, olajat, vízet nem eszi. Viszont olaj a nívó felső határának tetején van.
Másik kérdés:
Mikor használom az autót, beindul a ventillátor. Néha intenzíven el kezd hűteni (mint minden más autó...). Viszont van, hogy leállítom az autót, bezárom, otthagyom, és még mindig megy a venti. Ez természetes, vagy ilyen funkció nincs az autóban?
Egyébként egytől-egyig az összes 407 behajtja a tükröt? Vagy ez extraként funkcionál?
Eljött az olajcserém. 2.0 HDi most van benne 170.000km mit rakassak bele? Hanyas számú és márkájú és mennyi liter? Légy szíves segítsetek, mert ehhez nagyon láma vagyok :-I ...ez az első olajcserém és tényleg nem tudom. A szervizkönyvben ugye nem írják. 10.000 km-t ment a legutóbbi óta, de Én 10.000.-ként szoktam cserélni. Mit kellene még? ilyenkor? Az üzemanyagszűrű is ki lett cserélve legutóbb. Érdemes azt is, vagy azért az már túlzás lenne? ....bocsi, első dízel :-)
Szia...
Kôszönöm a segítséget........amúgy az egr szelep ebben a kocsiban tisztítható????
Semmit nem ír ki hibának......tele van a tököm már ezzel az autóval....
Télen amikor jön a fagy akkor meg mindig habzik a szervókormány olaja és felül nyomja ki...
Ahogy jön a jó idő minden jó......
Szia Lux Kapitány! A turbónak van egy sívitó, fütyülő hangja, gondolj bele, hogy 100 000- 200 000 f/perc közötti fordulatszámon pörög. Kis mértékü rángatást -nálam okosabb emberek szerint, a turbólapát geometriai állitásának akadozása okozza. Ez állitólag akkor gyakori, ha mindig zömmel azonos fordulaton használod a motort, ezért tanácsolják, hogy egyszer-egyszer érdemes kihúzatni valamelyik fokozatot. Üdvözlettel: birobandi
Lehúzott ablaknál (szűkebb utcákon, vagy ha valami - pl. szalagkorlát - jól visszaveri a hangot - hallani valami sistergő, sziszegő, néha fütyülő hangot gyorsításnál.
Ez nyilván valahonnan a turbo (kipufogó?) rendszerből jön / jöhet.
Talán valami cső repedezett, nem jó valahol a tömítés?
Ötlete van valakinek? (2.0 HDi)
---
Az esti hiradóban láttam, hogy Újpesten kiégett egy PUG407 motortere.
Állítólag először valami robbanás szerű hang voolt, amjd pillanatok alatt leégett az eleje.
Megint probléma.....:((( megint segítség kéne!!!
407 2.0hdi egyenletes gázadásnál rángat...megy nem megy....ha komolyan nyomom neki nem érződik de ha csak módjával rángat és mindha nyáron jönne mindig ez elő...mi lehet ez????? Amikor rángat nem is megy úgy ahogy kéne:((...előre is köszi
Igen angliában mérföld per óra a hivatalos, de a poén az hogy amerikában km/h a kocsikban, de mph a táblákon helyenként, ill államonként változik, függően melyik ország gyarmata volt.
Pár napja van egy 407-esem, 2.0 hdi 136le, 2005-ös évjárat.
Azt tapasztalom, hogy a nagyobb gázadásra csak 2-3 másodperc késéssel reagál, aztán már megindul rendesen. Előtte volt több Peugeot partnerem szintén 2.0 hdi 90le, azoknál általában nem volt ilyen késés, legfeljebb, csak ha teljesen alapjáratról indultam, de akkor is csak max 1 másodperces.
A kérdés, az hogy ez normális jelenség, másnak is ilyen?
Sziasztok üdv mindenkinek! A harcom tovább folytatódik,de nincs számomra megoldás...a számítógép cseréjével és átprogramozásával sem oldódott meg a problémám.......ez az autó eldöntötte,hogy nem hajalandó semmire,a lelke csreélve és mégsem változik semmi,többen nézték mostmár meg mint egy múzeumot....így a döntésem az lesz,ha talán még lesz egy kis szerencsém,amiben már nem hiszek...valahogy csak sikerül megoldani ezt a bosszantó és kiidegelő hibát! Egy valami biztos.....megnézettem az előéletét a szervizben és a Szentendrei úton volt folyamatosan szervízelve....mikor megvettem 119000km-nél vizpumpa vezérműszíj görgökkel cseréjével kezdtem..ennek az autónak hibátlan a motorja,110 km sebbeségnél 4,5-et eszik városban 5,5-6-ot...mindene kicserélve...több mint 400e forintomba van idáig...a számítógéptől kezdve a Bypass szelepig a motatortartó bakoktól a kerékcsapágyig és féktárcsákig minden.......a 10000 km-es futásidő után mindig olajcserés állandóan karbantartva...szóval elég volt....megkapja a friss műszakit július végén és vége...én hiába vigyáztam rá valaki nagyot fog majd vele az biztos, most 180000 km van benne.......eladóvá válik a most majdnem 8 éves peugeot407 2.0 Supreme.....
Sokat szervezkedtem itt a háttérben, és a helyzet a következő:
- a találkozó időpontja augusztus 25-26 (szombat- vasárnap)eddig ez a legpraktikusabb/változtatható
- a helyszín a badacsonylábdihegyi Eldorádó Kemping (késő délután, esti program)
A kemping területén parkolási (ha teltház miatt nem férünk be a mellette lévő árnyékos kavicsos parkoló megfelelő), fürdési lehetőség adott.Medence, vizes blokkok, és nem utolsó sorban a Balaton! :)
A szállás vendégházakban van, melyek 5 szobát tartalmaznak, szobánként két, igény esetén három vagy több személynek megfelelően.
Szombat este bográcsos főzés, ha jól sikerül az lesz a vacsora (de a biztonság kedvéért csináljatok pár szendvicset :)
És a lényeg, az anyagiak:
- minden személynek "belépőt" kell fizetnie a kempingbe 500 FT
- IFA (idegen forgalmi adó) 250 Ft/nap
- 1db szoba 8 000 Ft ( Kétszemélyes)
- pótágy 2 500 Ft
- 6 éven aluli gyermek részére ingyenes
FONTOS!!!
Kérek mindenkitől visszajelzést 06.30-ig, hogy ki hány fővel (és sörrel :) jön, kinek kell szállás stb.
Email.: kisszilard@ymail.com Tel.: 0630/657-1841
Annyit kérek, hogy mindenki gondolja át alaposan, mert ha a létszám adott, és lefoglalom a szállást és a helyet, utána már nem biztos, hogy sikerül szabad szobát szerezni.
A foglaláshoz 30% előleget be kell fizetni, ezt majd a későbbiekben megbeszéljük.
Szia Erik! Volt alkalmam vezetgetni 208-ast ezzel a motorral. Nem érezni rajta a 95 LE-t. 100 körüli tempónál nagyon erőtlennek tünt az előzés. A fogyasztás a Zoli által írt körül volt. Üdvözlet: birobandi
Hát igen.... a km.... meg a többi. Mivel nincs szervizkönyv (mert nem írja) nem lehet tudni a km-t. ...de mást se, mert egész nap nem vették fel a telefont. :-(
Benzin, manuál, JBL és SW. Munkára kéne és lecserélném a kis 307-et érte. ...Szerintetek megéri? (nekem munkára benzines kell) ...Nincs véletlen valaki köztetek a környéken, hogy ránézzen?!. (hogy ne kelljen 400km-t mennem feleslegesen, ha egy lepratanya :-( Nagyon megköszönném!!
Szia! Én minden évben kitisztítom géppel. Kibérelek egy szőnyegtisztítót (2.500.-/nap) és azzal esek neki. A 10 literes tartály kap egy kupaknyi szőnyegtisztítót és gyönyörűen kihoz mindent.Kétszer kell átmenni rajta. (a második tiszta víz)
Nemrég két hónapja csináltam meg. A félbőr megkapta a maga babaolaját, az üvegszál-textil kombó meg a tisztítást. Fénylett is mint a Salamon tőke :-D
......
A találkozó engem is érdekel egyébként. A két kiskölök miatt pedig csak az egy napos jöhet szóba.
Igen aki ilyen hülyeséget mond az nem ismeri a részecskeszűrő felépítését , semmi esetre sem lehet átlátni ugyan is több ezer apró zárt cellából áll amin a kipufogó gáz kénytelen áthatolni, a koromrészecskék lerakodnak a cellákban, de most lusta vagyok a teljes működést leírni .
Szia a részecskeszűrő a felépítésénél fogva a nagy nyomás hatására porozusabbá válik igy csökken a szűrő képessége .
Az hogy kívülről szép tiszta az nem jelent semmit a belsejében lerakodott salakanyagot és hamut nehéz tökéletesen kimosni .
Én kb egy 30 -40 darabot iktattam ki idáig sokat tisztítottam is , a mosás sikere nagyban múlik a szűrő állapotán is mert a 2-3-ik mosás után már nem szűr rendesen és sokszor benne marad rengeteg salakanyag ,ez jól látszik a nyomás értékekből.
Van amikor tökéletes lesz ,van amikor elfogadható, van amikor egyszerűen szar ,vagy csere vagy kivégzés a vége .
Ránézésre tiszta, mert nincs rajta korom. Viszont ez egy porozus anyag, amibe így belemosódik az a kosz, ami soha nem került volna bele és részlegesen eldugítja. Biztosan jobb értékeket mutat mint tisztítás előtt, de távolról sem közelíti meg egy jó szűrő hatásfokát. Én még azt szoktan szeretni, mikor valaki azzal dicsekszik, hogy az övén át is lehet látni. :D
"A mosás tisztítás során jelentősen romlik a Fap hatásfoka" - kissé érdekes amit írsz.Miért,mitől romlana?Alapban semmilyen kémiai anyag nincs a FAP szűrőbe,amit a tisztítással esetleg eltávolítanál.
Hát az enyémben már egy jó ideje nincs szűrő, de nem füstölt picit sem. Csak miután kapott egy kicsiny csipszet, azóta dob egy hangyányit néha. Ettől függetlenül teljesen jól elvan. :D
Szia azért lehel ki kormot mert a részecskeszűrő már el van használódva , többet árt mint használ .
Egy diagnosztikával meg lehet állapitani az eltőmődés mértékét .
Ha nagyon el van dugulva akkor nagy ellenállás a kipufogóban ezért a kipufogó gáz nehezen távozik a motor megfullad ezért még jobban kormol ezt a szűrő már átengedi (kormol).
Lehet más oka is de tapasztalataim alapján leginkább ez szokott előfordulni.
Bár nem 407-em vanem, hanem egy öreg C5-öm, de tutira nem kormolt még kiszerelt fap-al sem. Azóta köp egy lehelletnyi füstöt, mióta húztam kicsit a motoron, de azt is csak akkor, ha nagyon kis fordulaton lepadlózom. Tehát ezek tuti nem füstölnek. Ha mégis, az valami szervi hiba előjele mint turbó, légtömegmérő. Esetleg chippelve van a már a motor, de ezt ránézésre senki nem mondja meg neked.
A levegő adagolóra egy váltószelep, ami vagy az intercooleren, vagy egy hőcserélőn keresztül vezeti e töltőlevegőt a motorba. A regeneráláshoz kell a melegebb levegő, de időnként szétestek ezek a szelepek és elzárhatták a levegő útját.
A FAP-ot nem piszkáljuk! Ha kifogyott a folyadék újratöltés, ha kiégett a szűrő, akkor meg vagy csere, vagy kiiktatás. A környezetvédelmi előírásokat fap nélkül is teljesítik a motorok álltalában, ezen nem kell aggódni, viszont az autó jobban fog menni és kevesebbet eszik. Viszont amíg működik, értelmetlen hozzányúlni.
Ui:Nem létezik olyan dízel, aminek ne lenne kormos a kipufogója, elvégre pont ez az egyik mellékterméke. A fap sem szünteti meg, csak sokkal kisebbek lesznek a korom részecskék.
elkezdet pirosodni az egyik xenomom,már pár hete.tudom a végét járja.
azt is tudom hogy D2S 4300k van benne.
kérdés mindegy hogy milyen D2s t rakok bele mehet az oltsób is?nem sok kedvem Pugénál 20e ft addin egy égőért mikor 2 kapokok 5e ftrét inkább sűrűben cserélem.
Nem voltam a sopronin, sajnos nem tudom milyen volt, de ha tényleg komolyan gondolja mindenki a két napot, akkor a javaslatom egy szombat vasárnap konstrukció, ahol azt is meg tudnánk mérni, hogy mennyi a 407-es gazdik fogyasztása (szigorúan városon belül! :)
Amivel jól megy: OMV Maxx Motion 95 (vagy 100, ha nem sajnálod bele...) + 1 tank benzinhez 1 kis üveg SPURI.
Ami pozitív: terhelésre abszolút érzéketlen, sem teljesítményben, sem fogyasztásban nem érzékelhető különbség. Példa: Szlovénián keresztül 4 személlyel hányásig pakolt csomival 130-as tempóval ugyanúgy 8-at evett, mint ha egyedül megyek pályán...
Vegyél egy 5literes olajat, és öntsd bele, max nívón lesz. Amúgy 5.2 5.3 attól függ hol nézed, egyszer vettem 5+1 liter olajat, azóta is megvan az 1literes..., pedig az olajszűrőházból is kitakarítjuk mindig az olajat.
Total Ineo ECS-t vegyél bele, vagy Quartz 9000-rest. Szűrőből pedig ne a legolcsóbbat. Javaslom kicserélni az olajleeresztőcsavar tömítését kb 40 ft, volt egyszer hogy csepegett nekem, azóta mindig kicserélem.
Ez 5 sebességes lenne, de döntően úgyis városban menne. Az a 10 liter riasztó, különösen ilyen benzinárak mellett. Lehet csak ki kéne mosatnom a Seat belsejét húszezerér' oszt használni tovább...
Köszönöm a válaszod! Pontosan ilyen válasz(ok)ban reménykedtem. Az általános dolgokon kívűl kapni némi konkrét példát is.
Hozzád hasonlóan én sem pesti forgalomban közlekedek. Hosszú kilométereket tudok menni reggel munkába menet (kis szerencsével) fékezés nélkül. Zöldhullámos útvonalon járunk sokat.
Elég puha lábbal vezetek; jól ismerem az utakat, lámpákat, sokat fut alattam a kocsi üresben. Mostani 1.4es SEATom 7.5 alatt van így full városi közlekedésben. Városon kívül ez még esik elég sokat.
Ezért is vacillálok nagyon. Egyrészt ezt a fogyasztást nem szívesen emelném, másrészt csak kéne egy elegánsabb, dögösebb kocsi, pl egy 407-es. Praktikum vs egó.
Szerinted az automata váltó mennyit tesz rá a fogyasztásra?
Nekem volt ezzel a motorral szerelt 307-esem a 407 elött.Varosban különösebb sportoskodas nelkul 10-t evett.Kesöbb hosszabb utakra jartam vele orszaguton, autouton.Ugy megallt 8-ba is.Nekem a 6. sebesseg hianyzott nagyon, mivel autopalyan 130-nal mar ilyen 3 ezreket pörgött..
Nem tudom a 407 6 gangossal van-e mar szerelve, de ha igen, nem rossz valasztas.
Természetesen működik a dolog, egy nagyon jó találkozót lehet szervezni a Balatonhoz közel, ls szívesen el is vállalom a szervezést. Az lenne a kérésem, hogy első körben abban állapodjunk meg, hogy egy vagy két napos legyen. Bográcsos ebéd elintézve.
Már majdnem eltelt egy év a tavalyi találkozó óta ( ami szerintem és szerencsére mások szerint is jól sikerült ). Itt az ideje egy új találkozó megszervezésére. Akik tavaly ott voltak gondolom idén is jönnének, viszont van egy pár új fórumtag ( szerencsére ) akiktől megkérdezem eljönnének-e ? Várom a visszajelzéseket, ötleteket !
Moó, birobandi - Köszi, erre voltam kíváncsi, a személyes tapasztalatra (Moó, a marketingrizsa bemásolását megspórolhattuk volna ;)
Azt nekem is sikerült kideríteni a Brembo weboldalán, hogy ők a 09.8303.10 cikkszámú tárcsát ajánlják a 407-hez, a kérdés inkább arra vonatkozott volna, hogy a gyári Peugeot alkatrészkatalógusban szerepel-e Brembo cikkszám és ha igen, akkor az a M09557410B-e, amit nekem is ajánlottak.
Nos nem oly rég panaszkodtam, hogy a fékjeimet gyengének érzem. Be is jelentkeztem a Gablinihez. ...mint mindig, készségesek voltak. (ilyen órabér mellett, Én is az lennék :-) )
A probléma könnyen megoldódott, de azért leírom a rövid történetet.
...Nos történt egy fékerő hatás mérés, ami jó volt. ...szakemberemet megkértem ez után, hogy menjünk vele, mert biztos, hogy valami nem ok.
Próbakör után megállapította, hogy valóban. Nyúlik, puha. (vészfékezésre még az elakadásjelző sem kapcsolt be.
Szerviztörténet felkutat és kiderült, hogy több mint 4 éve nem volt fékolaj csere. .akkor hajrá.
A csere után újra próba. Mondom a szakinak, hogy még mindig nem oké. Az első kettő vészfékre már kapcsolt a vészvillogó, de a többire már nem. Vissza a szervizbe. ...Történet elmesél. ...nem hiszik :-) ...szerelő ismét az ülésbe, visszajön ...valóban :-) Mondom emeljük meg. Kiderült, hogy nem jól húzták meg jól a csavart és ömlött a fékfolyadék a jobb hátsóból. ...csavar meghúz, kocsi leenged, próba újra. .végre éreztem a kormányba harapok érzést. ...így azért mindjárt más :-)
Egy szó mint száz, szerencsére egy egyszerű fékolajcsere segített. Minden valószínűség szerint már habosodott az olaj.
Az M3 Gablinit egyébként ajánlom, mert sokszor voltam ott a kocsikkal és mindig készségesek voltak. ...és persze csak az hibázik aki dolgozik. ...ezt csak a kis malőrre értem :-)
De milyen autód is van? Melyik motoraal? mert ez nem egy Simson :D:P
Mert ugyi a benyás is más a HDi is más és azon belül is jócskán vannak eltérések.. de Te tudod milyen autód van mi pedig nem... Ergo segítsünk.. na de hogyan??
Volt már olyan hogy hibakód olvasás nélkül is megmondták a probléma okát szoval a kérdésedre a válaszom az hogy igen meglehet modnani akinek már volt ilyen hibája az tudja.. de ha teis gondolkodtál volna ezen kicsit ahelyett hogy beszólsz lehet neked is leesett volna... és nem írsz hülyeségeket!
Két napja folyamatosan sípol a víz van az üzemanyagszűrőben figyelmeztetés. Ma voltam Szekszárdon 340 km. 10-20 km-enként egy sípolás sok sípolás. Meg őrített. :)
Szerinted hibakód olvasás nélkül lehet valamit is kezdeni? Ez kb olyan mintha telefonon elmondod a dokinak mi a bajopd és ő ír rá gyógyszertt.. szerinted?????
Kicsit off: Abba is bele kellene gondolni hogy megveszi x y z a cuccost ergo anyagilag befektet viszont senki nem aka fizetni azért hogy kiolvassák a hibát és aszerint lehessen bármit is előre lépni.. nem bajy és itt a slussz poén - nem polizizálok.. de... "emeljük-e a minimálbért?"
Mindenki gondoljhon utána mi lesz ebből.. és itt
ON nem politizálok csak tele a cipőm hogy lassan a hidegvízre sem elég ....
Fellépett nálam egy olyan probléma hogy amikor elkezd melegedni a motor látom hogy a kijelzö elkezd menni felfelé akkor elkezd rángatozni a kocsi meg olyan hullámzoan megy volt már olyan is hogy leállt menet közbe valami sipolo hangot adott ki a motorháztetöt mikor felnyitottam aztán 1-1,5 perc utan elhalgatott és csak utána tudtam ujra indítani a kocsit aztán utána nem csinálta már ezt a hullámzo mozgást. Régebben olyat is csinált hogy mentem és 1x csak rántott egy nagyot leesett a fordulat majd ujra vissza... ( kb mint mikor régen a simsonomba szar volt a benzin piszkos és nem kapott anyagot... de nem rég volt olajcsere olajszürü üzemanagszürö csere de a hiba még mindig fenn áll ) és a legidegesítöbb hogy nem midnig áll fenn a jelenség csak ha gondol egyet...:S régebben mikor rántott egyet akkor pilanatra felvillant a sárga motor jelzés de elis tünt tartos hibakodot nem hozott... érdeklödtem aztmodnták kikne olvasni a memoriájábol a hibát dehát azért is 4-5 ezret elkérnek aztán akkor még szarse csináltak vele...
Esetleg valakinek valami ötlete? vagy találkozott már ilyesmivel?
Szia Viktor! Kifejlesztve FAP-os motorokhoz lett. Bevizsgálva azonban csak Német (BMW, Mercedes, VW) autókhoz lett. Szerintem bajt nem csinál, de azért az a tuti, amit a gyár bevizsgált már. LINK
A Jurid a fékalkatrészek tesztjei alkalmával mérte, hogy130 km/h sebességről történő fékezéskor egy középkategóriás autó első féktárcsájára megközelítőleg 30 tonnányi erő nehezedik. Ekkora erő szükséges, hogy a gépjármű lassulása megfelelő legyen. Ilyenkor a féktárcsa közel 600 ?C -ra melegszik fel. Ha nem megfelelő minőségű a féktárcsa anyaga, a következő fékezéskor jelentősen csökkenhet a fékhatás.
Elhasznált fékalkatrészek működésekor a fékút akár 5 méterrel is hosszabb lehet, ami azt jelenti, hogy fékezéskor a gépjármű rászaladhat a gyalogátkelőhelyre.
Jurid szinter (fémtartalmú) fékbetétet használnak a francia TGV gyorsvonatokban is, mely a Párizs-Strasbourg vonalon 574 km/h sebességgel száguld. De Jurid fékbetétet építenek például az új 5-ös BMW-be és a magyar Suzukiba is.
Olcsóbb, gyári beszállítója a volvonak pl, rengeteg jurid féket adtunk már el, és még soha nem volt panasz egyikre sem, nekem is volt korrekt cucc. A sima brembo tárcsával pedig mint említettem volt gondunk.
Majd belejösz, amúgy szar helyen van, meg betud szivatni ha gagyi szűrőt veszel, és nem méretazonos ;) Amúgy befelé is 2 perc, ha 1000x csináltad már ;)
A lyukacsos hűti a tárcsát, a vágott meg kivezeti a fékport. A legjobb ha mindkettő van a tárcsán. 20ért jó ár a tárcsa. Amúgy egy jótanács, hogy a brembo nagyon jó féktárcsákat gyárt, de a sima tárcsáival többször volt már gondunk. A max és sport tárcsákkal viszont sosem. Ja és a brembo almákája a breco ami tök ugyanaz mint a sima brembo tárcsa csak olcsóbb. De én a helyedben amúgy is jurid-ot vennék szóval :)
Szia HZ2! Valoszinüleg a szerelődnek van igaza, mert azután fejembe jutott, hogy ez a fajta ékszíjtárcsa valoszinüleg csak a dizelekben leledzik. Sajnálom, hogy nem tudtam segiteni. Üdvözlet: birobandi
Szerelőm azt mondta, hogy az én autómba olyan főtengely ékszíjtárcsa van, mi nem tud csikorogni... Bármit is jelentsen ez :) Azt mondta, hogy normális, ha kicsit előgyútásossá válik hírtelen terhelés esetén... Nem tudom, csak azért fure mert korábban nem hallottam ilyen hangot ennél az autónál.
Féktárcsát próbálok venni a 2004-es 1.8-as, 85kW-os 407-esemhez. Ajánlottak egy Brembo első tárcsát a következő cikkszámmal: M09557410B. A Brembo weboldalán a 09.5574.10-re rákeresve azt mutatja, hogy az a Citroën XM-hez jó, viszont az eladó váltig bizonygatja, hogy a Peugeot gyári katalógus szerint a 407-hez is ez való.
Valaki meg tudná mondani, hogy most akkor tényleg jó-e a 407-re? :)
Köszönöm a tippet ,felveszem a lajstromba. Pályán is használom ,nem lenne kellemes ha megálna velem valahol a világ végén, ezért akarom megcsináltatni. Köszönöm. Tisztelettel!
Szia! Hát láttam korábban 200ért gumival, nemtudom megvan-e még, majd megkeresem. ESP-t nemkell újrakalibrálni, csak átkell állítnai a kerékméretet PPS-ben mivel ez is gyári méret, csak kikell választani.
Bp-i vagyok, XV. ker., ide elhozhatod ma pl. délután, ha van kedved. B verzióként (ami biztosabb) tudok neked ajánlani egy szerelő-ismerőst, aki fent van Budán egy hegyen, viszont szereti az ilyen jellegű kihívásokat, és biztosan meg fogja neked tudni állapítani mi a baja (aztán szereltetni már ott szerelteted ahol akarod :) ).
Elméletileg igen.. Peugeot szervízben 5-en álták körbe ,hogy mi lehet. Azért gondoltam hát ha valakinek van itt öttlete...De le fogom ellenőrízni..Ha van még öttlet azt szívesen veszem. Köszönöm. Tisztelettel!
Látom itt segítenek ha baj van:) Vettem egy pözsó 407 2.0 benzines 2006-os gépet két hete kereskedésből. Nem mentem vele 300km et sem mikor kiírta a részecskeszűrő problémát,, szóval vittem katalizátor cserére... (ki volt ütve a felső katakizátorból a kerámia). A klímára azt mondták annyi volt a baja,hogy fel kellett tölteni. Azóta 2x töltettem megfestették a gázt és kijött,hogy klímahűtő csere. De ami a legzavarobb az az, hogy amikor kis fordulaton megyek vele és mondjuk lassítok aztán újra gyorsítok akkor előjön belőle egy szőrnyű hang...nekem olyan mintha fogaskerekeket ropogása..nem ír semmi hibakódot, gyergyákat kicseréltük ,nem az a van valakinek öttlete, szívesen meghalgatom...Tisztelettel..
!Körbe érdeklődtem elég sok helyen és próbálok szerezni 407-eshez 2.0 HDI motoros... motorvezérlő számítógépet!? a típusa SIEMENS SID 803...........HW 9655041480 ilyenre lenne szükségem!segítsetek ha tudtok.............üdvözlettel!József
A javítószettben van egy szelep, meg a tömítések, meg még pár vacak. Egy pici torx csavarral van az alu szeleprész összefogva magával a jeladóval egy pici fémlapon keresztül. Azt kikell hajtani, csavar ki, csere összerakni és kész.
Szia....
Köszi a választ...
Na szóval,maga a szelep tudom ,hogy van a javítóban de maga a menetes rész talán alumínium amire tekerjük a szelepsapkát az is benne van??
Szia! Stabilizátor rúd? Kb 2-3ezer forint hozzá, nekem mindig a talpas meg a stab megy ki. A szelep pedig cserélhető, "típusbetegsége" hogy eltörik, a felújító készletet ha megveszed át lehet szerelni és akkor nem kell újra tanítani. Amúgy igen, és csak szervízben tudod, mert kell hozzá gerjesztő :)
Szia...
Nekem a menetes szelepvég tört le tőből azt mondtak hogy csak kompletten lehet cserélni....a javitó csomag ami létezik csak a szelep van benne meg a tömitések....maga a szenzor jó csak nem tudom felfújni a gumit...
Sziasztok!!
Egy kis segítséget szeretnék kérni...
Sajnos ki kell cserélném két keréknyomás szenzort mert megsérült a szelep része ...az újjakat kell tanítani hogy felismerje a kocsi???
A másik,,,,,kicsereréltem az alsó trapézgömbfejet meg a felsőt is mind a két oldalon ,de rossz utakon még mindig kopog a jobb oldala vajon mi lehet az???
Mostanában azt tapasztaltam, hogy 1-es és 2-es fokozatban nagyon alacsony motorfordulatszám mellett ha padlógázt nyomok, akkor a motor felől ciripelő, ékszíj csúszós nyekergős hangot hallok, azután ahogy emelkedik a fordulatszám a heng elhalkul majd megszűnik.
Jó helyen keresgélsz, nekem egy piknik bánta annyira kiidegelt a zörgés 3-500 m -ként megáll megnéz fülel mozgat stb...Az a csuszkáló zár fül addig jó míg csúszkál! szépen tisztitsál ki mindent vékonyan zsírozd meg és rakd össze (annak mozognia kell). A hibát (zörgés) szerintem nem ott van bár azért azt nézd meg, h a zár nem koptatta e meg nagyon a kengyelt. Na tehát a zörgés hely a hátsó ablaktörlő mozgató karja. mikor felnyitod az üveget az üveg olodali részen találsz egy kis tengelyt ami csukáskor be is tud nyomódni, ha nyitásnál elmozdítanád a törlő lapátot, melynek szerepe a lapát mozgatása. Na azon a tengelyen fogsz látni a végétől néhány miliméterre egy gumigyűrűt (vagy annak a helyét) nálam az volt megkopva és nem tudta csillapítani a tengely vergődését menet közben. Vedd le ,cseréld ki egy újra (bármilyen jó bele) és kb 5 forintba kerül. valószinűleg a többi késöbbi gondjaid kevésbé lesznek költséghatékonyak :)
Szia Roland! A gyár szerint 240 000-nél, de ezt senkinek nem ajánlanám. Azt mondják, hogy 160-180 000 reális szokott lenni. Úgy legyen :) Üdvözlet. birobandi
Köszi a tippeket! Akkor itt tényleg nem kerek valami. :-( Meg kell akkor nézessem!...de holnap azért megsasolom a betétet és a tárcsát, hátha látszik a típusa.
A Gablini itt van mellettem, megnézetem velük a hét elején és megírom majd mi volt.
.....
de. hogy másról is essék szó: A múlt héten elmentünk Dömösre piknikezni. Az oda vissza úton a 2.0-ás, némi forgalommal, 6 liter alatti fogyasztást produkált. ....döbbenetes!
Szia Eswés! Nagyon sok autót vezettem már, jelenleg is vezetek a idönként a 407-esen kívűl egy másik autót. Én még hatásosabb fékű autóval nem találkoztam. Tehát a hiba az Ön készülékében van. :) Érdemes lenne fékpadi mérést csináltatnod rajta, utána lehet tovább lépni. Elképzelhető, hogy valami gagyi fékbetét van benne, de akár lehet máshol is gond, nem szertenék találgatni. Üdvözlet: birobandi
Szia egy kemény fékbetét is lehet a gond ,a nagy környezetvédelemben egyre borzalmasabb betéteket gyártanak.
Valószínű egy puha betét megoldás lesz , de egy alapos légtelenítés sem árthat , de ha a pedál nem megy túl mélyre akkor nem valószínű ,hogy levegő lenne, esetleg a fékvákuumdobnál egy vákuum mérés.
Egy kérdésem volna ha szabad. Elég gyengének érzem a kocsi fékjét. Lassan, amióta megvettem olyan 3000km-t tettünk meg vele, de valahogy nem tudom megszokni. Olyan mintha későn reagálna. ...az az érzésem, hogy néha belemegyek az előttem lévőbe. Lehet megszoknám, hogy taposni kell, csak hétköznap a 307-es meg olyan jól fékez, hogy na......ez a 407 meg mintha olajos tárcsákkal járna. ...... Még erős fékezésnél sincs az a kormányba harapok érzés.
A fékek szinte újak, szerintem nincs bennük 5-10.000km sem.
Esetleg ez valami típushiba? Le kell cserélni valami nagyobb átmérőjűre? Esetleg lyuggatottra?
..ezt már az elején is meg szerettem volna kérdezni, csak valahogy mindig elmaradt, meg azt hittem ennyire újak és még nem koptak be. :-)
Peugeot 407 Sw 1.6 hdi. Van egy nem túl eget rengető, de mégis hosszú távon nagyon idegesítő problémám a hátsó szélvédővel.
Kíváncsiságból írok ide, mert nagyon érdekel, hogy másnak is van e hasonló gondja, vagy csak én vagyok ezzel megáldva. :) Szóval a gond: A HÁTSÓ SZÉLVÉDŐ rettentő idegesítően ZÖRÖG. Úthibáknál amikor mozog az autó kegyetlen, úgy tudnám jellemezni mintha sörösrekeszeket szállítanék :D. A hátsó lámpa műanyag borítását már leszedtem mert annak is durva hangja van, amikor rázkódik az autó. Szerelő megnézte és a külön nyitható résznél, a zár (egy U alakú fém) nagyon mozog, szétszedtük, megnéztük semmi rögzítés lehetőség nincs. Gondolom ennek a nagy holt játéknak köszönhető, hogy a szélvédő mozog és zörög. Ráadásul a hátsó kis gomb sem működik, ugyanis az a réz szál ami működtetné, a szélvédőn keresztül fut és teljesen el van korrodálva, tehát ha működésre szeretnénk bírni valószínűleg az egész szélvédő cserére szorulna. (hülye egy megoldás, na mindegy). Valakinek van esetleg hasonló gondja ,ha igen valami megoldás rá ? :) A zene felhangosítása már nem elgendő, mert szeretnék néha csendben is utazni az autóval :) Előre is köszönöm.
Szia Roli_6364 Semmi extra nincs, megfelel egy normál 20 000-es átvizsgálásnak. Nekem akkor kellett az első fékbetéteket+tárcsákat csrrélni. Üdvözlet: birobandi
Nem kell kétségbe esni, közel sem ilyen komoly a gond. Ezek a műszerek úgy működnek, hogy mikor ráadod a gyújtást, megnézi hogy van-e különbség ahhoz képest mikor levetted. Ha van, akkor hozzáállítja a mutatót és utána nem foglalkozik vele többet. Akkor már csak a motorvezérlő szerint elfogyasztott üzemanyag mennyiségét vonja le az utolsó mért értékből. Tehát ha Te gyújtáson tankoltál, akkor menet közben felülbíráltad a bsi-t, ami így nem lát külömbséget a gyújtás levétele és újra gyújtás között, ezért nem állította az órát. :D Igazából elég lett volna menni vele 50-100km-t, majd újra megtankolni és minden helyreáll, mint ahogy most is a megfelelő értéket mutatja.
A legfurább az egészben, hogy mindezek ellenére a bsi pontosan tudja mennyi üzemanyag van a tankban/van mért és kijelzett érték is a bsi-ben/ mégsem a pontos értéket mutatja.
Bocsánat igazad van!A keresőbe 2.0 írtam és ezt végig sem olvastam mert gondoltam csak az lehet benne!Akkor tárgytalan!így már értem is a különbséget!További szép napot mindenkinek!
Sikerült megtalálni Userik bejegyzését (1419-es ) mejben leír angolul egy ablak le saru le várjálkicsit nyomd a kulcsot procedúrát. erre gondoltál, ez működik?
mit veszthetek vele a riasztót olvastam, van benne más kockázat is?
Még valamit szerettem volna, meg tudná valaki mondani mekkora tartállyal vannak a 2.2 benyások szerelve? már csak hogy tudjak matekozni, a megtehető km-kel.
Ma nekem is elakadt a benzin szintjelző, mint korábban useriknek, viszont én nem gyujtáson locsoltam bele, hanem begurultam a kútra és teleraktam, viszont fél állásból csak 3/4-ig ment fel. A kérdésem annyi lenne, hogy itthon sikerült leszednem kb 50 liter benyát és kb most jól is áll kb.. de a maradékot nem tudom már kiszedni.
A kérdésem h teljesen ki kell nullázni a tankót, h helyre álljon vagy mi a teendő, utánna teljesen telekell rakni, vagy simán csak mennyek az alá mint ahól megállt, és utánna vissza lehet tankolni?
Azért kérdezek előre, mert elég macerás és bajos volt kikönyörögni azt az 50 lityit nem öntöm addíg vissza amíg nem biztos...
Köszi a válaszokat
u.i.: mi okozhat ilytet? az lehet a gondja h mikor negyedig van mindíg telerakom?
Nem adtam elég információt ezért pár hozzászólásra reagálnék: A lehúzás opel márkaszervízben történt, azért vittem oda, hogy javítási garancia legyen.Szökség is volt rá mert a beépített szűrő miatt egy hónapot ment a turbó. A második beépítése után vették ki a csavarból, de akkor már gyári javítási ajánlás is ez volt. Az olajat a Total Qarcz 9000 használom és a csere ciklus nem éri el a 3 hónapot pedig évi átlagba 12-15 e km megyek vele. Azt, hogy tervezési hibás nem én találtam ki, bár közlekedési mérnökként van némi fogalmam róla.Ez a múlt és a tapasztalataim nem kedveltetik meg ezt az autó tipust, bár ne tetszett volna annyira a formája.Soha többet nem lessz a családban francia autó.Ez a múlt most előre kell nézni hétfőn kiderül mi a baja a motornak, és eldönthető lessz, javítsuk vagy cseréljük az egészet.Állítólag komplett bontott motor 200 e ft. A felújított turbó meg 100. Ha lessz több információm jelentkezem addig is várom a tanácsokat pl: honan lehet nagyobb olajteknőt venni, vagy hogyan lehet olajhűtőt beépíteni. Egyébbként a turbó cserénél a garancia feltétele volt az összes csővezeték cseréje, olajszivattyú cseréje stb. ezért volt ilyen drága. Várom továbbra is az építő jellegű tanácsokat. Tisztelettel Atta 57
Szia c_balint! Igen a menűben a kijelző beállításánál találsz olyat, hogy "inverz". Ezzel megfordítod a világos-sötét kijelzést, de ha már komolyan károsott, akkor nem segit. Üdvözlet: birobandi
Szia. Nekem SW van. Pont a csomagtartó miatt vettem, jól pakolható, bár erősen döntött a hátulja. Ja és nem utolsó szempont volt a hatalmas ÜVEG tető !
Szia sanca7908! Jellemzően különbség nincs a két verzió között. Te tudod, hogy szükséged van e a jobban pakolható SW-re. A fogyasztása a sedánnak 0,2 L-el jobb, viszont a csomagtartó nem a legnagyobb és az ajtaja is csak közepes méretű tárgyak befogadására alkalmas. Tolató radar mindkét verziónál ajánlatos. A külföldről behozott (nepperek által) darabokkal óvatosan bánjál, érdemes az alváz szám alapján utána nézni a Peugeot számítógépes nyilvántartásában. Üdvözöl és sok sikert kíván: birobandi
Talán tudna valaki segÍteni itt!Most szeretnék venni egy Peugeot 407 sw 2.0 hdi személygépkocsit!Bár nagyon tetszik a sedan változata is!Melyiket ajánlanátok?Fogyasztás,pakolás esetleg kialakuló hibák alapján?
Köszönöm a segítséget előre is!
Ja ha valaki tud eladót ezekben a típusokban szóljon!2005-2007-es évjáratig!Köszönöm!
Való igaz, hogy meglepően kis mennyiség az 1,6 HDI-nél alkalmazott 3,5 L olaj, azt hiszem lehetett volna szerencsésebben tervezni a motort. Nézzük a tényeket: Két problémát okozhat: 1, Olaj túlmelegedés. 2, Idő elötti kenési képesség csökkenés. Túlmelegedés meglepően nem fordult elő az általam megtett 110 000 km alatt. Legkritikusabb igénybevételnél -megmásztam vele nyáron lakokókocsival az Olasz-Francia Alpokat, időnként I-es fokozat volt szükséges (!) (Tende 2100 m), ekkor sem lépte túl az olaj hőmérséklezte a 110 C fokot. Ez a tény a jól méretezett olaj hűtőnek köszönhető. A kenési képesség csökkenése valós veszély. A gyár 20 000 Km-es csere periodust ír elő és kizárolag Total Ineo vagy qartz 9000-es olajat. Nos én tartom a 20 000-es periodust, de aki vagy sokat használjha rövidebb utakon vagy sokat pályázik vele 130-as vagy feltti tempóban, annak a rövidebb csere periódust ajánlom (15 000 Km) Még egy gondolat: A PSA konszernen kívűl ezt a motort használta nagy számban egyes típusokhoz a Volvó a Ford és a Mazda is. Gondolom nem kell senkit meggyőznöm, hogy igen sokan bevizsgálták ezt a motort és egy jó konstrukció, természetesen kompromisszumokkal, mint minden ilyen műszaki alkotás. Üdvözlettel: birobandi
Vannak peches emberek mint te, nekem pár napon belül lesz 200 ezer az 1.6 hdi ben és sok márkatársat tudnék említeni akik bőven 200 ezer felett járnak már hiba nélkül.
Szerintem az hogy neked ilyen problémáid vannak nem függ össze azzal hogy tervezték meg ezt a motort!!
Ha megkérdezed pl Biróbandit Ő is megmondhatja a legfontosabb a megfelelő szervízelés!!
Ha odafigyelsz a kocsidra meghálálja elhiheted. Elgondolkodnék rajta vajon mennyi a valós km az autodban mit tett vele az előzö tulaj.
Az hogy le tudtak húzni ennyi pénzel mit mondjak balek voltál, ha hamarabb érdeklődsz itt biztos vagyok benne olcsóbban megúsztad volna mint pl ha zoolan65 csinálja a fűtésboxot biztos nem 100 ezer lett volna hanem töredéke.
"Az 1,6-os HDi sokkal kellemesebb orgánumú, közkedvelt motor, nem véletlenül szerelik Peugeot-kon kívül Citroënekbe és Fordokba is. Kár, hogy mind a 90, mind a 110 lóerős változatról kiderült, hogy 60 ezer környékén elkezdenek hullani a turbók. A 90 lóerősnél valódi konstrukciós hibáról beszélhetünk: a turbó kenését biztosító olajcső egy üreges olajáteresztő csavaron át kapja meg a kenőanyagot. A kis áteresztő csavarban van egy még kisebb szűrőcske, amely idővel megtelik kosszal és eltömődik. Ha turbófeltöltő nem kap kenőanyagot, az eltömődött szitaszűrő miatt törvényszerű, hogy tönkremegy. A csúcstartó 400 métert tudott elmenni egy új turbófeltöltővel olaj nélkül.
Már nyithatjuk is az újabb turbójavítási munkalapot a szervizben. Egy vacak kis szűrő miatt. Gondoljunk csak bele, milyen pompásan tudja fokozni az ideget, ha épp a garancia lejárta után üt be a baj, a szerelő nem ismeri a típushibát, és a frissen felújított turbót is kinullázzuk párszáz kilométer alatt. Ilyen és hasonló esetekre kell gondolni, amikor információhiányról beszélünk, illetve arról, hogy általában nem a turbó a hibás, csak ő szívja meg.
Mint a 110 lóerős HDi-nél is. Ennél egész egyszerűen alulméretezték a 3,5 literes olajteknőt. Ki tudja, talán a szervizköltségeken akartak spórolni. Idővel mindenesetre kiderült, hogy ennyi olaj nem elég ahhoz, hogy mindig megfelelő kenést tudjon biztosítani. Na, vajon mi a legérzékenyebb eleme a kenési körnek? Bizony, itt is a turbó unja meg először az olajszűkét. Visszahívást itt sem indítottak, de a gyári javítási leírás turbómeghibásodás esetén javasolja az olajteknő és a hozzá tartozó alkatrészek cseréjét. 4,5 literesre."
Régen jelentkeztem de nost már elegem lett.2008 évjáratú 1,6 hdi pugom van. Tavaly 1/4 mill. költöttem turbó cserékre,idén 100 e -t fűtőboxra és most megint turbó meg kopogó hang a motorból..Ez nem autó,ez csak egy fostalicska. A 13 éves másik kocsival szaladgálok alkatrészekért.Nagyon szomorú vagyok emiatt a helyzet nem csak ezért írok. Állítólag ennek a tipusu motornak az alulkenését a gyár is tudja, és adott ki javítási útmutatót. Ha tudtok ilyenekről jelezzétek legyetek szivesek. Most még a hiba megállapításánál tartunk Ha van valami jelentkezem
Hogy is van ez? A vezérlőegység alapból 8 jeladót tud kezelni? Nekem is csak tolatóradar van, de ha ilyen "egyszerű" akkor én is beszereltetném az első szenzorokat is.
Akkor mindegy, h 4 vagy 8 jeladót kötünk rá? Nekem gyárilag csak hátúl van de rákötnék még 4 jeladót előről, csak ha nem muszály nem venném meg a többi részét, plusz ez már be van kötve.
Esetleg azt tudja valaki, h a gyári megoldásban az elsőt azt kapcsolóval lehet aktiválni, és h akkor az összes működik vagy az eleje hátulja külön-külön?
407 SW-m van, és már régóta keresek olyan szerelőt,aki tényleg ért hozzá. Szóval ha tudtok javasolni valakit Budapesten vagy környékén,akkor megköszönném.
elvileg műszerszerint egy nem megy!! de sajna annyira új még az autó hogy nem vagyom minden csatlakozóba biztos,de szerintem a gyertya csatiát néztem,mert vezetéken a teshez azonos ellenálást mértem 4.en meg 0 át de ez a 3 ér volt.box szerint fekete csatlakozó.kitapogattam a gyertyákat és vezetékét és bal oldalra felüre jön vel egy 4es fekete csatiba azt mértem
valaki tud abba segiteni hogy pontosan hol találom az izzó relét? mert nehogy az legyen mit a hasmagasság szenzornál,hogy csak bele volt téve,összedugva meg nem!
Én még nemláttam olyan 2.0 hdi rhr-t amiben ne lett volna benne az izzítógyertya hiba. Pedig valós 60ezertől 300e közöttieken néztem 2004-2008as évjáratig.
Szia c_balint! Igen, én is takarom nyáron a szélvédőt, ennek ellenére tavaly nyáron Monacoban -(nem áll szándékomban nagyképüsködni!!) kicsit bezavarosodott. Ekkor átkapcsoltam inverzre és úgy használtam egy darabig, szerencsére tejesen helyre állt. Ez a módszer csak addig működik, amig nem éri hosszanti erős hőhatás, mert az már sajnos visszafordíthatatlan. Üdvözlet: birobandi
Kedves nyalee! Vedd már a fáradtságot és számold meg a vezetékeket az izzítógyertyák és az elektronika között. Ha teljesen véletlenül 4darad vezeték van ott egyesével a gyertyákra kötve, valószinűsíthető hogy egyesével vannak bekötve, így egyesével is figyeli azokat. Na és kapcsolási rajz zserint ez így is van, az meg Neked is megvan...
Kérdésem az lenne, hogy sikerült ilyen szépen megőrizni a monokróm kijelzőtöket ? Az én kijelzőmön sajnos ha meleg van, szinte semmit nem látni.De már így vettem.
Lenne pár kérdésem.Nemrég vásároltam egy 407 2.0 Hdi van néhány hibakódom mivel nem nagyon tudok mit kezdeni,ebbe kéne segitég.Meg valami usb-s mp3 megoldás valami gyári,nem a virtuális cd tárra se a fm transzmitterre gondolok.
Azért jött szóba a csere, mert egy barátom adja el az övét Magyarországon, és az ismert előélet szerintem nagyon sokat számít. Ha minden igaz akkor június végén megyek haza érte. Autómata váltóval szerelt ez is és Eleketromos futóművel. Sajnos nem nagyon találtam teszteket ezekről, de remélem nem túl problémásak. Köszönöm a segítséget.
Szia geri,91! Semmi rosszat nem hallottam a 2,7-es HDI-ről, általában a HDI-kat jónak tartják, amennyiben esetleg beéred a 2,2 HDI teljesítményével (170 LE), azt fogyasztás és egyéb szempontok alapján is egy nagyon eltalált konstrukcióként emlegetik. Üdvözlet: birobandi
Nem az enyém is 1.6 hdi de viszont sw így azt hiszem 350 kg al nehezebb alapból mint a te sedanod. de azért nem is rosz, úgy hogy nem ovatoskodok a gázpedállal. :)
ugyesek vagytok a fogyasztással kapcsolatban. nekem 1.6hdi-m van sajna nem igazán megy 6 liter alá a spanyol hegyvidéken:( Az autót most szeretném lecserélni, maradok a 407-nél de 2.7hdi motorral keresek most. Tud ezekrol mondani valaki valami negatívumot vagy elonyoket?
Szia! Ráadod a gyújtást, miközben a trip nullázót nyomva tartod, ilyenkor visszaszámol 10től, megvárod ameddig <0 lesz elengeded, leveszed a gyújtást, és kész.
sziaztok, ismét kérdezni szeretnék tőletek. 407sw 2.0hdi-n olajcsere után lehetséges a szervizintervallum-nullázás házilag és ha igen akkor hogyan???? köszi
Egy kicsit el voltam havazva, és persze megjértuk Francia országot.
Ha már elmentünk Párizsba, miért ne látogattam volna el a Peugeot központba a Champs Elysese-n!
Érdemes elmenni, ahogy kiderült, hogy én is Peugeot tulaj vagyok, azonnal kávéval és kekszel kínáltak.
Ott értékelik azt is, hogy ha már van pugod nem csak rádsózni akarnak valamit.
Szereztem souvenirt is, és képzeljétek, ott az összes valaha legyártott pug kis machbox-át meg lehet venni!! ÉS nem ezrekért hanem 3 euroért !!!! Vettem is egyet :) .
Szia! Milyen motorod van? Amúgy bontott motorvezérlőt simán fellehet tanítani a tiedhez is, de ha esetleg nem motorvezérlő hanem bsm kell amire következtetek a cikkszámodból, az meg van nekem itthon bontott, odaadom szívesen próbálkozni.
kb. jó egy hónapja nem írtam ........................nagy csatában úgy nézki sőt biztos,hogy az autóm lelke a motorvezérlő elektronika adta fel a szolgálatot.....és ez komoly baj..........:(:( oszciloszkóppal lett kimérve és a szervízben elmondás szerint és hiszek nekik mert nagyon rendesek voltak..........szóval melegen nem hajalandó veérelni a porlasztókhoz a gázolajat...........szovel kompletten kell az egészet javítatnom vagy kicserétetnem..............na ettől vert le a hideg............a javítatás ha sikerűl 60 és 150ezer ft-között ha nem akkor panelcser és az 230ezer..........szóval fingom sincs mi lesz most................azt nem tudom,hogy bontottan lehet ilyent szerezni hozzá és tanítható -e ...szóval nem tudom mit csináljak adjatok tippet és tanácsot........................ennyi pénztem nincs erre a szarra....és a tököm televan ezzel az autóval ,hogy így agyonszívat.....:(
ennek a rakásnak ez a sorozat illetve típus száma: 9656005680 BSM-L02-00
Na megcsináltam a légzsák bajomat, teljesen érthetetlen módon, az utasoldali műszerfalban levő lufi csatijával volt valami, leszedtem őket, visszatettem és most jó.
Köszönöm Zolysys-nek aki megmondta, hogy a túl nagy ellenállás szakadást jelent :P
Szia! Köszi előre is, úgy van, hogy a szélvédőre felvan ragasztva sima tükör esetén egy műanyag sin, erre csúsztatod rá a tükröt. A sötétedés tükör felogatása pedig fém ami miatt nehezebb, és fém tükörtalp van felragasztva a szélvédőre, amire rákell tekerni a tükröt. Jelenleg is sötétedős tükröm van, csak C5-ösből való, amire ráhackeltem a felcsúsztatós talpat, viszont szereztem 407es tükröt, és nincs kedvem ezt is átalakítani, csak nemtalálok hozzá a szélvédőre való tükörtalpat emberi áron. Ha új szélvédőt veszel, akkor a tieden alapból lesz már talp, szóval a régit nekemadhatod :)
Basszus, most jövök rá, hogy jó hogy kérdezgetem, hogy milyen tükröd, van közben meg veled alkudoztam rá :) Ha kicseréled megkaparinthatom a cuccot? Amúgy a solár dologra nemtudok választ adni, szerencsére nekem még a gyári szélvédőm van, de biztos van olyan a fórumon, akinek már volt cserélve, megkell tudakolni neki milyen van, véleményem szerint egyébként teljesen mindegy a szenzor szempontjából, a fény törésével működik a dolog, ha pl ráütögesz finoman kívülről a szenzorra, akkor is bekapcsolna az ablaktörlő.
Szia! Van többféle szélvédő is egyébként, de a kérdésedre válaszolva:
a rátolós a sima tükör
a becsabarós pedig fém talpat jelent, amire rámegy az elektrochrome (fényre sötétedő tükör) ha nem ilyened van esetleg akkoris ezt venném a helyedbe, mert kb 8-10ezer forint egy bontott ilyen tükör, és tökjó dolog, ráadásul semmilyen átalakítást nem kell eszközölni hozzá, csak más a felfogatása a szélvédőre, de azt úgyis most cseréled.
Spricnibe nem belektorni hanem levegővel alaposan kifújatni.
egyébént megfigyeltük 307 es főrumon hogy az olcsó téli nyári szélvédőmosók miatt dugul el ey kocsonyás izé lesz benn. Ha ezt sikerül kiszedni akkor minden átállásnál egy kanna vízzel át kell mosni és soha többé nem lesz ilyen gondod.
Az lemaradt, h a cső nem tud eltömődni,(ha szétszeded megltod mekkora lyuk van rajta)kizárt, nekem is az eresztő csati miat kell cserélni. A gond a fúvókában tud lenni vízkő, piszok stb.. a baj, hogy nem tudod kiszedni belőle, de azért próbálkozz.
Egyébként ha mindkettő gyengélkedik a szivattyúd is lehet a ludas de ha csak az egyik nem valószínű. Üdv
Két dolog szokott eltömődni, a spricni maga (szétszedhetetlen, ha nem tisztul csere) A másik a T elágazás ez egy szelepes (visszafolyás gátlós) megoldás és a gumiszelep szokott szarakodni. Ezt szét lehet szedni ugyan, de nem mindig lehet jól összerakni és ilyenkor orrán-száján folyik. A spricni csere nem bonyolult, hangszigetelő le, kis lukon benyúlni és kipattintani. Az uj alkatrész a kis csővel együtt van így csak berakod és csatlakoztatod a csövet. Mégvalami, nekem a motorház zsanérjánál eltört a cső ez nem gumi hanem valami gégecső ami elég tőrékeny. Ezt is nézd meg mert itt csökken a nyomás és nem tudja olyan erővel nyomni a vizet hogy porlasszon, és ilyenkor sem spriccel.
Én is hasonló cipőben járok, de nekem mindkettő döglődik... :((
Mindennel próbálkoztam , átmosás, oldószeres mosás , tisztítósteres, sűrített levegő stb.. de nem lett jó.
kb 3 napot rászántam. Most ott tartok, h kicserélem a gyanus részeket, nem vészes az ára.
kivéve a fúvóka, mert az kb 2500 ft/db. A csatlakozók szétszedésével légy óvatos, mert kb a 3 ik szétszedés után ereszteni fog... egyébként a válasz a kérdésedre, h a csatlakozó közepén lévő rögzítőgyűrűt elforgatod, és a csatlakozás szétszedhető. a fuvóka cseréje az macerás.. jó mélyen van és elég nehezen oldható a rögzítőfül...
ja és aleg fontosabb, hogy ha napon áll 1-2 órát és még kőfelverődésed is van az ablakon, véletlenül se próbálgassad a mosót !! Nekem kb 2 méteres repedéssel a szélvédőn díjazta az autó a törődést.
A verdámon nem müködik rendesen a anyósűlés felöli szélvédő spricni. Szerinteek mi lehet az oka hogyan kell szétszedni a csövet? Volt már valakinek gondja ezzel?
Nemhiszem, hogy a gomb lenne szar. Nézd meg a menüben nincs-e bekapcsolva a permanent boot lock, ha bevan szedd ki. Feltételezem hogy nem kombi az autód, és akkor 99% hogy az átvezető kábelen van megszakadva a vezeték. Forrasztás, és már vígon nyomogathatod a gombot.
Az autóról pedig képet, és infót kérünk :) Üdv a klubban.
szia! Ezt a problámát valószínűleg meg lehet oldani.A beállítások menüben lehet állítani hogy nyitható legyen manuálisan is. Ha nem találod meg irj megoldjuk itt neked.
A múlt héten lettem egy Peugeot 407 büszke tulajdonosa.
Lenn pár kérdésem hátha itt a fórumban tud valaki segíteni
Első a középső kijelzőm valószínűleg megfőtt mert amint kisüt a nap és meleglesz szinte semmit nem látni rajta de estére már egész jól olvasható bár picit csíkos. Mit lehet vele tenni??
Másik kérdésem a csomagtartót csak a távirányítóról tudom nyitni a gomb nem működik ez komoly probléma vagy könnyen orvosolhat ha igen mi lehet a megoldás.
Tavaly ősszel ugyanígy jártam én is. Nem volt baja a gépnek, csak az első befecskendezőnél mindig szivárgás volt. A hiba a porlasztó csúcs alatti réz tömítés fáradt el. Ha jól emlékszem 2000 pénz volt a tömítés készlet és kb: 1,5 óra a munka. Szerintem nem kell hozzá szakszervíz. Ja és szimeringet is rendelj hozzá, mert ha szétszeded valszeg megsérül.
Ma csak úgy felnyitottam motorháztetőt,levettem a müanyag burkolatot s akkor láttam,hogy szemben állva az autóval balról az első befecskendező csúcs ereszti a gázolajat szivárog (a többi csont száraz ).Üzemanyagcső hibátlan. Ez mitől lehet ? Vagy mit lehet vele csinálni ? Amúgy jó a kocsi nem vettem észre semmit !