Szia, én is tapasztaltam már, de nekem kuplung csere után - amikor is eléggé meg lett bontva a bal első futómű-rész (is) - megszűnt a jelenség. Indítás előtt is próbáld ki, hogy van-e hang enyhe kormányzáskor.
Van úgy hogy a rossz szilent kikoptatja az alu konzolt és akkor könnyedén kicserélhető a helyén (nem lesz 100%-os). Az esetek 90-%-ban prés kell hozzá és ahoz ki kell szerelni az öntvényt.
Ha gondolod akkor Teamwork kft. Ők pikk-pakk megoldják és van polcon nekik szilent is. Én több mint 10000km-et raktam már bele és még mindíg "feszes".
Szijasztok, a következő kérdéssel fordulok hozzátok, a részecskeszűrő regenerálását ki lehet e kerűlni úgy hogy átírnak valamit a computerben? Vagy csak a teljes törlése megoldás a regenerálás elkerüléséhez? Mert halottam már hogy átírtak valamit és így nem regenerált többet, válaszotokat előre is köszönöm. (peugeot 407 1.6hdi, részecskeszűrő fizikailak kiiktatva)
Lehet távol áll a problémádtól,de mi még úgy tanultuk, hogy a kék füst az olajégés oka. Az olaj bejut az égéstérbe valamelyik kopott alkatrész mellett és elég a gázolajjal. Ha kopott egy szelepszár vagy mondjuk a dugattyúgyűrű, az nem feltétlénül jár hibakóddal. Olajszint rendbe van?
Szenvedek a kocsimmal, mert nem tudom mi a baja...2.0HDI SW 2004/12. Bizonyos időközönként(naponta) rángat az autó,rángatásnál ha megállok alapjáraton ugrál a fordulatszám akár 1700-1800ra is felmegy egy pillanatra és ömlik a korom fekete füst a kipufogóból állóhelyzetben is!Ez egy 10-15 perces mutatvány a km-től függetlenül, utána mintha elvágták volna, nem rángat, nem kórmól. Részecskeszűrő van benne,erre gyanakszom igazából de semmi hibakód. Pár hete miután autópályáról lejöttem azt vettem észre hogy ömlik belőle tömör kék füst, valamint fehér, hamuszerű cucc. A kipufogó belseje hófehér lett. Ez az eset óta kórmól a kocsi alapjáraton abban a 15percben. Akkor rögtön kihívtam az autóklubbot, az ő programjuk nem talált semmit, részecskeszűrő 40%os, minden érték rendben volt kivéve 3 hibakódot: Additív folyadék szintje túl magas, bypass szelep zár hiba meg még valami. Az adalék tartálya kb 1 éve lett feltöltve, szerintem kizárt hogy magas legyen valójában. Gondolom regenerálással lesz valami csak akkor azt nem értem hogy az autóklubbos gépe azt írta 550km-t mentem az utolsó regenerálás óta, miközben 5-10 km-t tettem amikor jött a kék füst és a rángatás. Lehet akkor regenerál amikor nem kéne? Mi lehet a baja? Kíváncsi vagyok a véleményetekre! Természetesen viszem szerelőhöz amikor nem dolgozom, de az is kérdés hogy a sajátomhoz vagy a márkaszervízbe? Lehet az agyát frissíteni??? hátha annyi elég neki, mert mintha hülyeségeket csinálna...
Olyan kérdésem lenne, hogy első futómű csonkállvány alsó szilent cseréje ki-, ill. bepréseléssel megoldható-e? Online szaküzletben árulnak ehhez való szilentet, szerintük cserélhető is, de a helyi márkaszervízben állítólag ilyet még nem csináltak (csak új, vagy felújított csonkállványra cseréltek), ezért vagyok bizonytalan, hogy működik-e.
Ha valakinek van ezzel kapcsolatban tapasztalata megköszönném!
Sziasztok! Ha már így belelendültem, még egy kérdés. Indulás során, mikor kicsit megtekerem a kormányt, annak egy bizonyos állásában fémes kattanás hallatszik a motortérből, egy vagy kettő. Teljesen kitekert kormánynál nem csinálja, így féltengelyre nem gyanakodom. Valakinek volt már hasonló?
Sziasztok! Új tulaja vagyok egy 2004. szeptemberi Peugeot 407 Sedannak. Olvasgatom a fórumot, rengeteg hasznos dolog van benne, s volna is egy kérdésem, talán találkozott vele valaki. Csomagtér nyitó gomb egyik napról a másikra felmondta a szolgálatot, távirányítóval nyílik a zár, gombban nem. Valakinek van ötlete?
Hello!Nekem is volt ilyen, nem feltétlen komoly hiba.Nekem az ülés alatti kabelkötegben a légzsák kábelek nem érintkeztek rendesen. Ezt is nézd meg gyorsan.
Sziasztok. Nekem egy 407 2,0 hdi van. Olyan problémám van hogy 16-17 -és fogyasztást jelez, ami hihetettlen. Én még nem néztem meg a valós fogyasztást. Volt már ilyen valakinek?