Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Tibor78 Creative Commons License 2010.05.14 0 0 128
Ez valami távol-keleti betegség. Lehet, hogy az  ottani emberek magassági átlaga miatt? De akkor legalább az Európába szánt autók üléseit változtassák meg. Egy csomó dolgon tudnak variálni, a fogadó ország, vagy térség kivánalmainak megfelelően, csak pont ezen nem? A Corolla ülőlapjai is borzalmasak, egyáltalán nem támasztják alá a combot.
Előzmény: Nacrea (125)
Nacrea Creative Commons License 2010.05.14 0 0 127
Ha a mi 1,8-asunk úgy indult, ahogy le is írtam, az 1,6-ost el sem tudom képzelni, hogy elviszi azt a nagy karosszériát. Lehet, hogy a lóerőkből az egyik egy igazi ló, és indulásnál előről meghúzza...:) De komolyan, az 1,8-as is harmatgyenge volt alacsony fordulatszámon. El sem tudom képzelni, kinek jut eszébe ekkora testbe ilyen gyenge (1,6) szívet tenni. Ne dőlj be az akciónak, mert aztán szerelheted fel magadra az ajándék gumikat, hogy besegíts az Avensisnek! Legalább a 2ezres kell belőle, és a diesel -  az talán jól megy!
Előzmény: Törölt nick (115)
Nacrea Creative Commons License 2010.05.14 0 0 126

A régihez képest nekem is áramvonalasnak tűnik, de a Magentishez képest nem találom eléggé dinamikusnak. Különben itt is csak a részelemekkel próbáltak ravaszkodni, miközben a testet alig változtatták.

Előzmény: Törölt nick (115)
Nacrea Creative Commons License 2010.05.14 0 0 125
Ez eddig nem tűnt fel, de meg fogom nézni. Azt már tudom, hogy a joghurtok és a mindenféle dobozos ennivalók egyre kiesebbek (ugyanannyiért vagy drágábbért), de már az autó ülőlapnál is itt tartunk??? Miért nem tesznek be rögtön egy fapallót? Az még kisebb helyet foglal, és nagyobbnak fog tűnni a belső tér! Erre csak centizgetnek ravaszul, hátha a kedves vevők észre sem veszik.. - de te lemérted, úgyhogy a Magentis ülés-trükk leleplezve!!!
Előzmény: Tibor78 (113)
Tibor78 Creative Commons License 2010.05.10 0 0 124

Akkor nincs min töprengeni!

Előzmény: Törölt nick (123)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.09 0 0 123
Nekem csak az 1,8-ra lenne pénzem, az most akciós.
kb 1,5 MFt-al a lista ár alatt 5 év garanciával.
A 2.0-ás annyi mint egy diesel. Akkor már azt vennék, ha lenne pénzem rá.
Előzmény: Tibor78 (122)
Tibor78 Creative Commons License 2010.05.09 0 0 122
Átnéztem a Mazda6 1,8 adatait, de nekem az még kevésbé tünik meggyőzőnek. 1,8-as motorhoz kevésnek tűnik a 120 LE, igaz, hogy könnyebb és jóval alacsonyabb fordulaton éri el.  11 sec a gyorsulása. Lehet, hogy alacsonyabbról húz a másiknál, de csak 5 sebességes a váltója, ami a főleg országúti, vagy autópályás használat mellett nem szerencsés, sőt többletfogyasztást jelent. A 2.0 Mazda már rendben van és árban kb. annyi, mint az Avensis 1,8. A start-stop, meg ülésfűtés engem sem érdekel.
Előzmény: Törölt nick (121)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.09 0 0 121
A Mazda 6 amit kinéztem is 1,8 és 120 Le.De valahogy többet nézek ki belőle, mint az 1,6 132 Le Toyotából.
A mai napig érthetetlenek a japán autók felszereltség csomagjai. A tempomat és a tolatóradar jó dolgok. Míg az esőérzékelő ablak egy felesleges cucc. Én még soha nem éreztem, hogy gond lenne bekapcsolni az ablaktörlőt, ha esik. Hasonlóan gondolom a Start-stop automatikát is. Gondolom nem két fillér, én pedig soha nem járok nagyvárosban és nem állok dugóban,ezért teljesen felesleges nekem.
De sorolhatnám még (ülésfűtést sem szeretem,stb)
Előzmény: Tibor78 (120)
Tibor78 Creative Commons License 2010.05.08 0 0 120

Ne legyenek illúzióid, üzemszerü körülmények között lustának fog tünni! Az meg nem járja, hogy minden fokozatban világba pörgesd váltás előtt, mert megnézheted a fogyasztást. Van két ismerősöm, az egyiknek az előző 1,8-as Avensise van, a másiknak pedig a 2.0-es. Mindkettő középkorú un. konszolidált vezető és az erősebb motorú kevesebbet fogyaszt. Mikor C5-öt nézegettem, azt javasolták, hogy a 2,0 l-est vegyem, mert kevesebbet eszik, mint az 1,8-as. A gyengébbet mindig jobban kell nyomni, hogy ugyanazt a teljesítményt elérjük.

Visszatérve a parkradar és tempomat témára. Az a fura, hogy a középső felszerelési szinten nincs benne. A legmagassabért meg kifizetni az árkülönbséget e két dolog miatt.....hát, mit mondjak. Azért írtam, hogy ezeket utólag is be lehet tenni, a kettőt max. 130ezerért. Az esőérzékelő, meg automata lámpa kapcsolás, tetőablak meg nem érdekel. Nem is örülnék, ha 2 csepp eső miatt elkezdené karistolni szárazon az ablakot. Tudtommal ki is lehet iktati.

Előzmény: Törölt nick (119)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.07 0 0 119
Igen, az 1,6-os gyorsulása, végsebessége nem rossz papíron, de ezt úgy tudja, ha 7000-nél váltasz. Én arra lennék kíváncsi, hogy viselkedik üzemszerű fordulaton...

A tempomat jó dolog, de egy ilyen drága autóba ne keljen már utólag belerakni,meg a parkradart se!
Cserébe nekem nem kell esőszenzor. Bármennyire hihetetlen, az szélvédőn megjelenő esőcseppeket könnyebben észreveszem, mint az autó mögött meglapuló esetleges kemény dolgokat:)
Előzmény: Tibor78 (118)
Tibor78 Creative Commons License 2010.05.07 0 0 118
Én sem merném nyugodt szívvel az 1,6-ost választani, mert 1400 kg és 160 Nm nyomaték nem kevés, de a gyorsulása annyi, mint az 1,6-os 103 LE-s Stilomé volt, 200 kg-al könnyebben. Tolatóradar az nem árt egy ekkora autóban, bár kombiban nem annyira létszükség, de én is tennék bele. Ezeket utólag is meg lehet oldani. Tempomatot 100 ezerért beleteszik. Ezek csak a legmagasabb felszereltségnél vannak gyárilag. Én kiegyeznék a Sol felszereltséggel 1,8-as motorral. Csak nekem sedan kéne, mert sosem szerettem a kombikat. Tudom a célszerüség, meg a használhatóság, de akkor sem szeretem. Ez hülyeség, de mindig a Volga Kombi hullaszállitó jut eszembe minden kombiról.
Előzmény: Törölt nick (117)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.07 0 0 117
Igen reklám ízű cikk.
Nem volt nekem sem rossz benyomásom róla, de félek az 1,6-os motor kicsi neki a gyakorlatban (papíron nagyon is nem az), meg nincs benn tempómat. Kár.
És tolató radar sem. (Nős vagyok, tudod? .-)
Előzmény: Tibor78 (116)
Tibor78 Creative Commons License 2010.05.07 0 0 116
Előzmény: Törölt nick (115)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.07 0 0 115
Az új Avensis nekem nagyon is áramvonalasnak tűnik és nagyon átdolgozták az elődhöz képest. Biztosan egyre gondolunk?
A diesel változatok drágák, ezért egy 1,6-os, benzines, 132Lóerős változatot néztem, kombit. 80 éves a helyi márkakereskedés, ezért akcióznak. Engednének a listaárból plusz négy téli gumi felnivel ajándék! Csak nem tudom, mennyire lenne alul motorizált az 1,6-os motorral.
Előzmény: Nacrea (111)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.07 0 0 114
Kész és meg is vették, ki is fizették!
Előzmény: Nacrea (110)
Tibor78 Creative Commons License 2010.05.06 0 0 113
Először fel sem tünt az ülőlap rövidsége, csak uganazon horvát út után az ezt megelőző Fiat Stiloból valamivel "fittebben" szálltam ki, mint a Magentisből. Akkor kezdtem keresni az okot és kezembe került talán az Auto Bild egyik száma, ahol összehasonlították a középkategóriás autók: Mondeo, Passat, C5, Avensis, Mazda 6, Accord és még egyebek paramétereit, köztük az ülések méreteit cm.-ben. Nagyon meglepődtem, hogy mindegyik közül a Magentis ülőlapja volt a legrövidebb. Ezzel meg lett fejtve a talány. Utána lemértem a Magentisét és a Stiloét is és bizony a kisebb, alsó közepes olasznak kb. 5 cm-el hosszabb és jóval szélesebb is az ülőlapja. Feltünt mikor megvolt és nem kaptam rá trikó huzatot, mert nem fért rá egyik sem, külön kellett csináltatni. Az ujságbeli összehasonlításnál tényleg a japánoké volt a legkisebb és a C5, Mondeo a legnagyobb. Méretre, tengelytávra közel azonos kocsikról beszélünk. Különben én is a mögém beülős módszerrel tesztelem a hátsó ülések kényelmét, azzal nincs is probléma.
Előzmény: Nacrea (109)
Nacrea Creative Commons License 2010.05.06 0 0 112

Érdemes volt szapulni a Volvok elavult külsejét, a fejlesztők is rájöttek, hogy valamit kéne már csinálni vele! Most néztem az egyik autós újságot, és a genfi autószalon képei közt láttam, hogy szépen átszabták a kifogásolt külső részeket!

Bár mondjuk nekem ezek a régebbiek belülről sem jöttek be, olyan semmilyennek találtam, jó sok pénzért, de ez ízlések és pofonok. Az újak már belülről is biztosan jobban néznek ki!

Előzmény: Nacrea (34)
Nacrea Creative Commons License 2010.05.06 0 0 111

És hogy tetszik?

Nekünk 6 évvel ezelőtt volt új Avensisünk. Nagyon oda voltunk érte! Szép volt kívül-belül, jól felszerelt, és tágas is! Vásárlás előtt először annyira nem tetszett, mert kicsit bumfordinak találtam az elejét, de aztán teljesen beleszerettem!

Akkoriban sokan megnézték, olyan volt, mint most a Magentis, azóta már eléggé eltrejedt, sokat látok az úton.

Nagyon csöndes volt kívülről is, nem egyszer fordult elő, hogy előttünk az úton sétálnak, mi türelmesen araszolunk mögöttük, csak észrevesznek, de nem, szólni kellett, aztán ijedten ugrottak szét, hogy jé, itt egy autó, nem is hallottuk!

1.8-as benzines volt, indulásnál beteg szamár, mintha húzták volna visszafelé.. Ha beindult, már jól ment, 200-at szépen vitte, de az elindulás... 180 körül fülsikító hangon sípolt valami a jobb első ajtónál, elviselhetetlen volt, a szervizben sem tudták megtalálni. Lehet, hogy beépített túlgyorsulás visszafogó védelem volt?:)

Mivel volt ilyen autónk, mindig nézem, hogy mennyiben változott. A vásárlásnál is szóba jött újra, de forma-ár kategóriában a Magentis győzőtt!

A 6 évvel ezelőtti modellt csak részletekben frissítették, a formáját még mindig nem találom elég áramvonalasnak. A lámpa és az orrész már modernebb lett, ez sokat dob, de még több kéne! Szóval nem rossz, de ha most választhatnék, akkor a legújabb Magentist választanám!

Előzmény: Törölt nick (107)
Nacrea Creative Commons License 2010.05.06 0 0 110
Kész lett végül?
Előzmény: Törölt nick (103)
Nacrea Creative Commons License 2010.05.06 0 0 109

Mi viszont elég magasak vagyunk, úgyhogy autó megnézésénél egyik fontos elem, hogy első ülést jól hátratolni, és mögé beülni. Ha a térd nem ér az első üléshez, akkor elég tágas. Így tűnt fel pl. hogy a kipróbált Lexus nem egy tágas autó. Hátul a Wagon R sem, de ott csak a gyerek szokott ülni, ő meg egyenlőre elfér.

A vevő alkata fontos egy kocsi vásárlásánál, mert ami jó az egyiknek, az nem jó a másiknak. Magas ember egy kisautóba gyűrve úgy néz ki, mint majom a köszörűkövön!

Előzmény: Tibor78 (106)
Nacrea Creative Commons License 2010.05.06 0 0 108

Ez eddig nem tűnt fel, majd megnézem, ha beülök. Deréktámasz nincs benne? A mienkben sem? Nem is tudom...:)

Előzmény: Tibor78 (104)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.05 0 0 107
Én még akkora sem vagyok mint te.Nekem kimondottan kényelmes.
Ma kipróbáltam az új Avensist...
Előzmény: Tibor78 (106)
Tibor78 Creative Commons License 2010.05.05 0 0 106
Én sem vagyok az a tipikus kosaras alkat és a180 cm-el nem azt mondom, hogy kényelmetlen, de lehetne kicsit hosszabb az ülőlap! Ez legyen a legnagyobb hibája!
Előzmény: Törölt nick (105)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.05 0 0 105
Japánokra is jellemző ez a kis üléslap, bár nekem nem gáz, magam is japán méretü vagyok:)
Előzmény: Tibor78 (104)
Tibor78 Creative Commons License 2010.05.04 0 0 104
Ha már az ülést emlitetted, megjegyeznék egy negatívumot a Magentisnél. Az első ülések ülőlapjai rövidek. Pedig bőven lenne hely, mert hátul tényleg nagyvonalú a helykinálat, még teljesen hátratolt első ülések esetében is. Ha pl.3 cm-el megnövelik az nagyon sokat jelentene a combok alátámasztásánál és még hely is maradt volna bőven. A franciáktól lehetne megtanulni kényelmes üléseket csinálni! A deréktámasz hiányáról most nem beszélek, mert még nem volt olyan autóm. De olvastam több típusnál, hogy csak bajnak van, mert nem kényelmes. Gondolom a prémium márkáknál nincs ilyen probléma!
Előzmény: Nacrea (100)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.03 0 0 103
A javítás folyamatban,talán holnapra kész lesz!
Előzmény: Nacrea (101)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.03 0 0 102
A kereskedő jobb ha bezár,ha ennyit ért az autókhoz.Én is voltam már ilyen kereskedőnél aki a színe alapján azonosította be az autókat.A márka és típus nem sokat mondott neki....
A Luxus autókat sokat szidják,mivel a vásárló kör nagyon igényes és kukacoskodó...
Előzmény: Tibor78 (97)
Nacrea Creative Commons License 2010.05.03 0 0 101
Sikerül?
Előzmény: Törölt nick (81)
Nacrea Creative Commons License 2010.05.03 0 0 100

Nem ugyanaz a kategória, ez igaz! Viszont a dícséret iránya így hízelgő! Azért az húzósabb lenne, ha a jóval drágább Lexust magentiseznék le. Mivel nem ugyanaz a kategória, így nyilván a megmérettetés vesztese a Magentis lehet, de hadd mondjak egy személyes példát, ami a Lexussal összehasonlítva a Magentis javára dől el: a helykínálat a Magentisben hátul nagyobb! A Lexusban hátul ülve a térdem verte az első ülés, elég fura volt nekem ilyen drága autónál. Hát lehet, hogy ennyi is a kiemelhető pozitívum:)

Előzmény: Törölt nick (95)
Nacrea Creative Commons License 2010.05.03 0 0 99

He-he, mint a nagyok! Azért jó érzés, és féláron!:)

 

Már korábban írtam, egyes márkakereskedésekben a kereskedők még a saját márkájukat is csak a papírról "ismerik", alig tudnak épkézláb infót adni. Elég idegesítő!

Előzmény: Tibor78 (94)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!