most nem érek rá, ha van multimétered azt is használhatod ráteszed a izzitó csatijára a másikat meg a blokkra ha ráteszitek a gyújtást látni kell rajta 12,XXV tot. ha nincs rajta szar a relé vagy a multiméter :D
Ha ot van a 12V akkor számolod meddig van ott. és kész.
Az normális, hogy az izzítás visszajelző egy-két másodperc után elalszik? A problémám az, hogy míg melegen (nyáron) pöccre indul, hidegen tekerni kell. Az izzító gyertyák a napokban cserélve lettek. Nincs az izzításnál egy relé, ami túl gyorsan kapcsol le? A kocsi típusa 2 hsz.-el lejjebb. Köszönöm a türelmet, és a választ.
akasztják a hóhért… bejött a hideg, és 2x izzitás után 15-20mp hosszan teker az önindító, mire beröffen.
segitene indítás előtt a motortérben levő manuális pumpával 2-3x pumpálni? Mert szerintem állás közben a hidegben a rendszerből visszamegy a tankba a gázolaj, és ennyi időbe telik, mire felveszi…
Ezt mérni kell, nem szakérteni azért nem szóltam hozzá.
Ha minden jó azt mégsem jó akkor a monitor mögül elég nehéz megtalálni a hibát.
Testhiba, szállszakadás mégsem jó az izzó. Stb..
Vasárnap néztem meg egy ford mondeot 2009 valami szívja az akkut, 2 óra alatt leellenőriztem a generátort akkut biztositkokat a hiba behatárolva de hogy mi szívja pontosan.. pcm vagy bmc mindkettő 100e res tétel. Rádió behalt müszerfal is szar. Szerelők nem foglalkoznak vele. Müszerfalat megcsinálni 2 óra min újraforrasztani kiszerelés beszerelés. Rádió kiszedése is kb.
Ha ezzek jók mert a rádió is bezavarhat a rendszerbe akkor kezdödhet a többi. Ami megint nem nagy buli és nekem se fizetnék ki ha meg szar jön a hiszti.
Ha leveszed a ködlámpa csatolóját, felkapcsolt állapotban ráteszel egy próbalámpát. ha világít, akkor passz (XD), ha nem világít, akkor valószínű, hogy szálszakadásod van valahol a rendszerben, mert ha a visszajelző világít a műszerfalon, akkor odáig kimegy a jel, és akkor a biztosíték is jó.
De majd BM kollega okosabban megszakérti, mert ő tud minden apró trükköt...
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! Nekem van egy 2002 és jeep cherokee 2.5 crd. Sajnos mikor még ettem már akkor sem működött a ködlámpa. Az izzók jók, ahogy a biztosíték is. Elforgatom a bajuszkapcsoló végét akkor a műszerfalon a visszajelző is jelez, de sajnos a lámpák nem világítanak!! Ebben szeretném a segítségeteket kérni, amit előre is köszönök.
De tegnap végre hazajött. Azt kell, hogy mondjam, a kormányom feszes lett. Voltak kétségeim a kormánymű felújító készlet miatt, de ügyesen megoldotta a korány fejős érzését, és stabilan megy a verda. A futómű szintén feszes lett, hála az észrevett szar szilenteknek. Sajnos a tankburkolat cseréje elmaradt, így azt a kozmetika során kell orvosolni, vagy a helyén (ami azért nem vidám...)
Ha a tervek klappolnak, akkor héten-jövő héten klímatöltés és ülésfűtés, utána meg kozmetika.