Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Rumcice Creative Commons License 2021.11.18 0 0 43042

Sajnos ehhez nem értek. BMW szerelő kéne diaggal. Hideg motornál kiolvasni élő adatot, hogy az adott szenzor hány Celsius fokról küld jelet, az valós-e (egyeznie kell a külső hőmérséklettel) és utána megnézni, változik-e, ha lehúzód róla a csatit. És hogy így beindul-e vagy sem. Utána kimérni a szenzor ellenállását. Mert lehet, hogy a szenzor jó, és a kábelezésben van szakadás/zárlat.

Előzmény: Amirofake (43041)
Amirofake Creative Commons License 2021.11.18 0 0 43041

Esetleg megtudod mondani hol találom a hőmérők csatijait? Köszönöm a válaszod!

Előzmény: Rumcice (43040)
Rumcice Creative Commons License 2021.11.17 0 0 43040

Hideg motornál elkezdeném lehúzogatni a hőmérőkről a csatikat. Ott lesz a hiba, amelyiknél jól indul.

Előzmény: Amirofake (43039)
Amirofake Creative Commons License 2021.11.14 0 0 43039

Sziasztok!

 

Az alany egy E60 525i 2004 M54B25. Ahogy jöttek a hidegek, az autót nehezen lehet indulóra bírni. Mindig beindul, de csak pár másodpercre, aztán leáll. Kidobja hogy Drive Control System drive moderately és ennyi. Közbe kattan a kesztyűtartóban egy hang, de talán az eddig is volt, csak bebeszélem már, nem tudom. Beindul, majd leáll. Addig addig szórakozok vele míg felmelegszik, és jó lesz. Ez kb 10-15-20 indítást jelent, attól függ mennyire van hideg. Minél hidegebb van, annál több idő melegíteni. Tehát mindig beindul, csak utána leáll pár másodperc után akár 2-5-10-20 mp után. Amint bemelegszik így ebben a formában az autó, teljesen hibátlan. Mindaddig jó, amíg ki nem hűl. Tehát ha megállva hagyom 3-4 órát akkor még beindul mert valamennyire meleg, de ha reggeltől estig kéne várni estére már megint kihűlten nem indulna egyszerűen. Nem hagy cserben, mert amint bemelegszik jó, de addig nagyon kellemetlen indítgatni. 10-20 perceket szoktam indulás előtt szarakodni hogy bemelegedjen. A fordulatszám nem ugrál amíg jár a motor, stabilan tart.

 

Több szerelőnél volt, nem tudják mi baja. A legutóbbinál a szerelő nem tud mit kezdeni vele, nem tudja mi baja, aztmondja mostanra már hogy elektronikai baja van, több idő kéne mindent átnéznie az elektronikájában, de 2 hónap után meguntam és elhoztam az autót. Gyári diagok amit írtak végigjártuk és kicseréltük. Potyára cseréltünk akkumlátort (feszültség teljesen jó - hibátlan), fojtószelepet, üzemanyagszűrő, üzemanyagpumpa. Végül motorvezérlőt cserélt, és ugyanúgy rossz az autó. Ugyanazok a tünetek. Rengeteg pénz elment a semmire... Most kaptam olyan tippet egy baráttól hogy főtengely jeladó csere lehet hogy megoldaná. Lehet. De lehet hogy 40-50 ezer ft megy megint a kukába, ha nem jó.(Legalább is azt mondta ennyibe kerül.) Vagy semmi köze hozzá meg se próbáljam? Diagok már nem mondanak érdemleges infót semmit nem segítenek.

 

Valaki járt hasonló cipőben? Esetleg kikövetkeztetni hol lehet a probléma?

 

Teljes tanácstalanság és kilátástalanság. Nem tudni mi a probléma. Pedig ezen kívül nagyon stabil megbízható autó és nagyon szeretem, az évek alatt rendbe tettem, de ez hogy nincs meg a probléma és viszi a pénzt már lassan oda vezet hogy így fogok elválni tőle. Talán ez a fórum ahol várok utolsó reményeket hátha tud valaki valamit, aztán fájó szívvel túllépek rajta, ha nem jön össze... Nagyon sajnálnám.

 

Bízom benne hogy valaki tud hozzászólni a dologhoz és adná a jó Isten hogy megoldódjon a probléma.

 

Előre is köszönöm a válaszotokat! Szép napot!

a.n.onym Creative Commons License 2021.11.13 0 0 43038

Sziasztok, egy kis segítségre lenne szükségem !

 

Van egy 2006-os 535D-m és akkumlátorcsere után középen a navi képernyője nem kelt életre. Nem tudom hol a biztosítéka. Tudja valaki, mi lehet a hiba?

 

Segítségeteket előre is köszönöm.

 

Üdv.

 

Ádám

AnnaRose Creative Commons License 2021.11.08 0 0 43037

Sziasztok, segítséget szeretnék kérni: BMW E60 525 xi  2007 évjárat N53B30 , motortartó bak alucsavarjainak mennyi a meghúzási nyomatéka, ha valaki tudja megköszönöm, illetve hol tudnék utána nézni. Köszönöm szépen a választokat!!!

Bogárgyűjtő Creative Commons License 2021.11.07 0 0 43036

Eladva..

Előzmény: Bogárgyűjtő (43035)
Bogárgyűjtő Creative Commons License 2021.11.06 0 0 43035
Bxx7 Creative Commons License 2021.10.29 0 0 43034

Nem kell foglalkozni vele, rendjén vannak az értékek. 

12,7V-ot nem fog tudni az akku alap helyzetben. 

 

Akkor aggódj, amikor a rendszer jelzi a hibát. 

Előzmény: Bmw-s Ani (43033)
Bmw-s Ani Creative Commons License 2021.10.27 0 0 43033

 

Kedves szakik!

Banner 90 ah agm akkut vettem kb fél éve! Regisztrálták és beirták azt is hogy agm került bele ( előtte sima volt ) minden rendben látszóleg! - de titkos menüben illetve az akkun is a mért fesz 12.3V és a töltés 14.3V-14.8V! Este beállok a garázsba másnap reggel megmérem és 12,2-12,3V ! Azt olvasom , hogy 12.7 V- nak kellene lennie! Miért van benne csak ennyi?!

Hondahornet Creative Commons License 2021.10.15 0 0 43032

Köszi! Úgy néz ki meglett a hiba, ellennyomás szenzort beírta hibának. Hétfőn csere és kiderül megoldódik-e.

 

Előzmény: Bxx7 (43031)
Bxx7 Creative Commons License 2021.10.15 0 0 43031

Istaval vagy Rheingolddal érdemes kiolvasni, Inpa max. tűzoltásra jó. Ez így sok mindent nem mond sajnos. Ha gondolod, ki tudom olvasni Bp-en és meg lesz a hiba. 

Előzmény: Hondahornet (43030)
Hondahornet Creative Commons License 2021.10.15 0 0 43030

Inpával lett olvasva. Termosztátok jók, gyári új lett beszerelve kb fél éve. 85-93 fok között van általában a hőmérséklet.

Kb. egy hónapja volt túl gyakori regenerálás hibakód.

Csatolok egy képernyőképet amin, látszik a hiba és az értékek.

Előzmény: Bxx7 (43029)
Bxx7 Creative Commons License 2021.10.15 0 0 43029

Az a nagy kérdés, hogy mivel lett kiovasva a hibatároló? Mert a 480a csak ez okozat. Ha gyári diaggal olvasod, akor ott még kell egyéb másnak is lennie, vagy pedig valamelyik feltétele nem áll fenn a regenerációnak. Mivel faceliftes, a km-re való tekintettel 452a hibát nem találtál? Vized rendben van?

 

Én nem szórakoznák a dpf kiszedésével, egyszerűbb és olcsóbb a hibát megszüntetni.

 

Kipufogógáz ellennyomást ellenőrizted? 

Előzmény: Hondahornet (43028)
Hondahornet Creative Commons License 2021.10.14 0 0 43028

Sziasztok! 

 

E61 LCi 25d 249980km-nél megjelent a műszerfalon a partikelfilter hiba. Kérdés, hogy érdemes kimosatni, vagy elég megadni neki, hogy ki lett cserélve és egy kényszerregenerálást indítani? 480A hibakód van, más tárolt hiba nincs a vezérlőben.

Köszi...

Bxx7 Creative Commons License 2021.09.30 0 0 43027

Jobb oldali: 34 40 6 770 602

Bal oldali: 34 40 6 770 603

Előzmény: fine1 (43026)
fine1 Creative Commons License 2021.09.22 0 0 43026

Szia!

 

Szedán

Előzmény: Bxx7 (43025)
Bxx7 Creative Commons License 2021.09.21 0 0 43025

Kombi vagy szedán?

Előzmény: fine1 (43024)
fine1 Creative Commons License 2021.09.20 0 0 43024

Szia!

 

2004-es 535d

Előzmény: Bxx7 (43013)
csiziktomi2 Creative Commons License 2021.09.19 0 0 43023

Erre valaki? 

43014

Bxx7 Creative Commons License 2021.09.19 0 0 43022

Nem plug and play a mulf, mindenképpen kódolni kell. 

 

Gyakorlatilag a telefonos kihangosításért felelős a mulf. 

Előzmény: Bmw-s Ani (43017)
Bxx7 Creative Commons License 2021.09.19 0 0 43021

Ezek szerint a zöld relé mozgatása nem hozott eredményt, nem azzal van a baj... 

Előzmény: srácjani (43019)
Bxx7 Creative Commons License 2021.09.19 0 0 43020

Tibay Tomira keress rá, a fb-on, ő tud neked segíteni. Ha nincs fb. elérhetőséged, akkor tudok adni hozzá telefonszámot. 

 

Előzmény: X norbi (43018)
srácjani Creative Commons License 2021.09.18 0 0 43019

Sziasztok.

 

Olyan problémám van, hogy a légrugó néha leereszt. Valamikor napokig (4-5)nap tökéletes valamikor meg indítás után leereszt és 2-3x újra indítom az autót és akkor fújja fel.

A diag 5f9a hibakódot dob ki rá. Találkozott valaki már ilyen hibával, mi lehet a probléma?

X norbi Creative Commons License 2021.09.17 0 0 43018

Sziasztok. Szeretnék segítséget kérni. Igaz nem E60 hanem E64 de ugyan az a navi. Olyan embert keresek aki szakszerüen tud CCC Prof. navit javítani. A jelenség még csak annyi hogy nem olvassa be a navigációs DVD-t. Úgy tudom hogy ez is illetv más gondok is szoktak lenni az egységgel, pl. fekete vagy fehér kijelző, nem indul el rendesen a fejegység... Előre is köszönöm

Bmw-s Ani Creative Commons License 2021.09.14 0 0 43017

Mulf modul! Bontós 15 ért adna, de gondolom az is bármelyik pillanatban kifeküdhet!

Azt nem értem,hogy nincs rajta a csatlakozó mert lehúztam és minden működik?!csak a bluetooth nem tudom aktiválni! Persze örülök”, hogy csak ennyi hiba van a modul miatt! Cserekor bármelyik is lenne pl mulf2 kell programozni kell hozzá mester vagy csak a régi helyére beteszem!?

 

köszi a gyors választ! Irásaidból kiderül, hogy Te magas szinten ismered a tipust…! 👍

Bxx7 Creative Commons License 2021.09.14 0 0 43016

Azt tisztázzuk, hogy most mulf vagy tcu-d van. Az előbbi csoda, hogy eddig ment, a tcu kevésbé hajlamos meghibásodásra. 

Ha van SOS gombod, akkor tcu-d van, ha nincs, akkor mulf. 

 

Ne is keresd többet ezt a valakit. Valóban, a mulf gyenge pontja a forrasztások, de vagy jó lesz vagy nem, ugyanis nem csak sima forrasztások vannak rajta, hanem bga forrasztás is. 

 

Én a helyedben vennék egy mulf2-t, ami plug and play, sokkal stabilabb, azzal többet nem lesz probléma. A mulf1 nagyon instabil volt, rengeteg probléma volt már ezzel a gyártás elején is. 

 

40 E Ft egy kicsit pofátlan összeg... 

Előzmény: Bmw-s Ani (43015)
Bmw-s Ani Creative Commons License 2021.09.14 0 0 43015

Sziasztok!

Hozzáértőktől kérdezném: e60 525d 2004.06 bluetooth-t nem lehet aktiválni ( egy ideje hol tudtam telefonálni hol nem , de ez csak nyáron melegben volt ) utána jártam és a mulf modul a hiba oka!

Bizonyos alkatrész túlmelegedése okozza a hibát , forrasztási hiba…! Csatlakozót lehúztam róla és a telefonon kivül minden más egyéb működik! Kérdésem: Tudjátok e hogy konkrétan melyik ez az alkatrész?? Bontóból nem vennék,aki javítja azt mondta telefonba,10 perc a javitás 40 e ft! 👍

csiziktomi2 Creative Commons License 2021.09.13 0 0 43014

Sziasztok!

 

Kellene egy kicsi segítség. Van egy 2009.X havi E61 -m. 520d.Ebben sima belső visszapillantó tükör van.Ezt szeretném kicserélni egy fényre sötétedőre. Vettem egyet használtan. DE. Nem találom a bekötési rajzát,csak 2007-ig.Esetleg valaki meg tudná mondani ,hogy hova kell kötni a +12V,test,kapcolt12v-ot?

A lábkiosztás: 1:sárga,2:zöld,3:-,4:-,5:barna,6:szürke,7:-,8:piros,9:fehér,10:fekete

A bekötésnél semmilyen plussz nem kell,se az oldalsó tükör ,se a távolsági fényszoróautómatika ,semmi csak az ,hogy este besötétedjen.

Köszönöm a segítséget.

Bxx7 Creative Commons License 2021.09.13 0 0 43013

Pontosan milyen típus, mikori évjárat? 

 

Előzmény: fine1 (43012)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!