Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

józsi1966 Creative Commons License 2017.08.07 0 0 3770

Köszönöm szépen! Olajcsere vajon mennyiben van? 10, vagy 15.000 km?  Alkatrészek vannak hozzá így hogy már nem gyártják...? 

 

Előzmény: Woodyka (3769)
Woodyka Creative Commons License 2017.08.07 0 0 3769

Nekem városban 5,5 , maximum 6 ritkán, országúton 4,5 körül..

Előzmény: józsi1966 (3767)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.07 0 0 3768

Sikeresen megtörtént az izzó csere... Nem 5 perc volt... Sokat segített egy kétoldalas pipere tükör, aminek az egyik fele domború, felnagyítja a tükörképet. Így láthattam az izzó fészkét, a feszítő rugót, mi hol bújik meg. Utána már csak tapi, tapi. Az akksit nem szedtem ki, azon az oldalon az izzócsere meglehetősen küzdelmes.            

józsi1966 Creative Commons License 2017.08.07 0 0 3767

Köszi a választ.. Ezek alapján saccolom hogy 5 l körül olykor ez alatt is lehet a Suzukival átlagot autózni?!

Szép napot!

Előzmény: Marcyt5-2 (3764)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.06 0 0 3766

Köszi, ez is hasznos info... Még nem kezdtem hozzá, majd a héten valamikor. A mostani kánikulában nincs türelmem babrálni.  

Előzmény: Marcyt5-2 (3765)
Marcyt5-2 Creative Commons License 2017.08.05 0 0 3765

Szerintem az akksit nyugodtan vedd ki, én most cseréltem így semmi baja nem lett nem omlott össze semmi elektronika.

Előzmény: Törölt nick (3761)
Marcyt5-2 Creative Commons License 2017.08.05 0 0 3764

Hááát... a klíma sokszor ment a kocsi meg volt pakolva, illetve a német pályákon toltam neki de szerintem olyan 12 tank ment el. Hozzáteszem azért Norvégia nem sík terep brutális helyeken mentünk harmadikba nagyon megindul 5000 nél, élveztem vele menni a kanyarokban. 9,500 km lett az össz táv. Egy elsőizzó ment ki de felmérve a helyzetet úgy döntöttem elég egy első égő is hazáig:-)))  Itthon az akksit is ki kellett vennem úgy sem volt egyszerű de a sceniknél is a kereket doblemezt kell kivenni. Nem normálisak a tervezők az biztos.

 

További szép hétvégét!

Előzmény: józsi1966 (3760)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.04 0 0 3763

Köszi, ez jó ötlet! Megpróbálom... Olvasgattam a netet ez ügyben, sok típusnál küzdelmes az izzócsere. Ez közismert. A splashben nem néztem meg eddig, hogy is megy ez. A japók precízek, ésszerűen gyártják a cuccaikat, ez volt a kisagyamban. Persze, ügyes ahogy arra a kis helyre eldugták a foglalatot, de ötéves gyereket kell befogni az izzócserére? Persze akkor se látni, mert rövid a motortér, az ember kobakja nem fér oda. Olvastam valahol, hogy egy 2006-os eu-s határozat szerint az izzóknak könnyen cserélhetőnek kell lenni. No comment...  Köszi még 1x!  

Előzmény: Woodyka (3762)
Woodyka Creative Commons License 2017.08.04 0 0 3762

Én is szívtam a vakon matatással, majd egyszer amikor csak magam tudtam vele foglalkozni, elő a fényképezőt, befotóz, utána vakon is egy pillanat alatt be tudtam tenni, nem kellett 5 perc a kettőhöz együtt.

Előzmény: Törölt nick (3761)
Törölt nick Creative Commons License 2017.08.04 0 0 3761

Emelt fényerejű H4 izzót vettem (GM megalight ultra +120). Jókedvűen kinyitottam a motorháztetőt, majd hamarosan lekonyultam... Ámberek!... hát ez? A jobbos mögött még csak csak van hely, de akkor is teljesen vakon lehet csak matatni. A másik oldalon, az akksi + kábel miatt nem fér be a kezem. Jó, ki lehetne venni az akksit, de akkor a komputer és egyebek kómába esnek. Nem merek hozzányúlni. Van valakinek ötlete/tanácsa? Vagy irány a szerviz? Gondoltam, hogy a lámpatestet talán ki kellene venni. Itt az a gond, hogy egy csavart látok, a többit takarja a komplett, egybe épített lökhárító, jobban mondva az autó egész elejét bontani kellene.  

józsi1966 Creative Commons License 2017.08.02 0 0 3760

Hálásan köszönöm hogy írtál! 

Fogyasztásról, (klímával vagy nélküle) mi a tapasztalatod?

Üdv: Józsi

Előzmény: Marcyt5-2 (3759)
Marcyt5-2 Creative Commons License 2017.08.02 0 0 3759

Üdv!

 

A feleségemnek van most jöttünk meg vele a Nordkapp ról 9.501 km tekertem bele 3 fő csomagok több mint 2 hétre. Hátul ült a lányom aki 10 éves én vezettem végig nekem koppig hátul az ülés de elfértünk számomra meglepően dinamikus volt . A német pályán is és norvégia szerpentinjein is jól ment de pörgettem is. Nagyon pozitivan csalódtam benne pedig nekem egy scenik van használatban. Dániából az utolsó etapon 1306 kilométert jöttem de nagyon jól tette a dolgát a scenikkel is meg kellett volna állni ennyiszer tankolni wc evés de nem volt fárasztó. Mellékelek egy képet a Nordkapp parkolójában álló gépsárkányról.

Előzmény: józsi1966 (3758)
józsi1966 Creative Commons License 2017.07.27 0 0 3758

Üdv!

Mi a véleményetek a Splashről? Leginkább ketten vagy egyedül megyek. Fogyasztásban költségekben hibalehetőségekben szeretném a véleményeteket kérni. Összehasonlítva pl. a FAbiával... ? Köszönöm , ha válaszoltok!

panacs Creative Commons License 2017.07.23 0 0 3757

Üdvözlet mindenkinek! 1,3 ddis splash üzemanyag szivattyúja kb gyujtásnál kb 20 másodpercig szivattyúz. Ez nem túl hosszú idő? A régi dizelesnél 7-8 másodpercig tartott izzitással együtt. A splash nem jelzi hogy indítható, de ugye kívárom. Másnak is így működik? Vagy hiba? 

t.lantos Creative Commons License 2017.05.27 0 0 3756

Nem vegeztem behatobb tanulmanyokat :)

De nagyobb valasztek, nagyobb esely talalni jot.

Előzmény: tartarus1 (3755)
tartarus1 Creative Commons License 2017.05.27 0 0 3755

Ahogy nézem az agila egy árban van a splash-el.

Woodyka Creative Commons License 2017.05.25 0 0 3754

Toronycsapágyat csak a a jobb oldalit cserélték nekem pár éve, úgy emlékszem. De annak meg szerintem egy jó éves tanfolyam volt az oka. Napi szinten olyan út, ami elég nagy forgalmú (nem nagyon lehet lassan gurulni), de volt kapásból 3-4 keresztirányú "púp", főleg a jobb keréknyomban.

Előzmény: 4x4zsolt (3752)
t.lantos Creative Commons License 2017.05.25 0 0 3753

Bar az Opelek dragabbak szoktak lenni, nézd meg az Agila kinalatot is. Lehet, hogy ott talalsz eppen egy neked megfelelot.

 

 

Előzmény: tartarus1 (3751)
4x4zsolt Creative Commons License 2017.05.25 0 1 3752

Nagyon jó választás lehet! Úgy tudom, hogy Swift alapokon nyugszik mindene, de érzésre sokkal jobban össze van rakva. Praktikusabb is, én nem cserélném le az enyémet Swiftre, az biztos. A gyenge pontok talán a torony csapágy és az ABS motor. Más mindene megbízható, mint a Swifteknek. Próbálj meg magasan felszerelt modellt keresni belőle. Ha van affinitásod az automata váltóshoz, akkor az a király választás. Sok sikert!!! :)

tartarus1 Creative Commons License 2017.05.19 0 0 3751

Lassan lecserélném hű társamat (Peugeot 206 sw 1.4-es, 2002-es) és nagyon megtetszett a splash. Még soha nem ültem benne, csak láttam, meg olvastam róla. Nekem fontos a csomagtartó mérete, ezért választottam annak idején a Peugeot-t, mert teljesen sík rakteret ad az ülések döntésével, és ezt látom a splashnél is, még ha egy picit kisebb is, de én szinte csak ledöntve használom. Nagyon tetszik, csak azt látom, hogy az újkori ára picit alacsonyabb volt, mint a swift-é, most használtan meg kicsit drágább tőle :D Nyilván azért van ez mert praktikusabb. Van valami típushiba a splashnél? illetve mire kell figyelnem, ha elmegyek nézni egy használtat? 1.2-es benzines motorral szeretném :) köszi előre is!

janman Creative Commons License 2017.04.20 0 0 3750

Rokonom Suzuki szakszervízben dolgozik, szerelőként. Ő ajánlotta fel a szoftver frissítés lehetőségét, és semmibe nem került nekem. Vas megye.

Csak érzetre van változás. Hajszálnyit mintha jobban menne. Eget rengető változásról nem tudok írni. 

Előzmény: hislahh (3748)
hislahh Creative Commons License 2017.04.19 0 0 3749

Én is második autónak választottam a Splasht. Ennek ellenére ma sem a Xsara Picassóban ültünk 4-en, hanem ebben. :D
2008-as 1.0. A "városi" fogyasztása 4,5 körül tartható. Persze nem szétforgatva. Garantáltan kevesebbet kér, mint az 1.2-es változat.  A teljesítménye bőven elég. Ha ráérzel, akkor jól autózható! Mondom ezt úgy, hogy egy hete egy 182+ LE-s RS Cliot hajtok napiszinten. :D De ma jó volt beülni a Splashbe, komolyan mondom!

Előzmény: Törölt nick (3738)
hislahh Creative Commons License 2017.04.19 0 0 3748

Kifejtenéd kicsit bővebben? Hol csináltattad, mennyiért és milyen fordulatszám tartományban érzed a változást?

Előzmény: janman (3747)
janman Creative Commons License 2017.04.18 0 0 3747

Sziasztok! Voltam a szervizben motorvezérlő szoftver (ha jól tudom) cserén pár hete. Úgy érzem, hogy jobban megy az autóm. 2008-as évjáratú, 1.0-ás Spash-em van.  Volt más is ilyen szoftver cserén? Ha igen, akkor mit tapasztalt utána?

Törölt nick Creative Commons License 2017.04.13 0 0 3746

Nekem az sx4 jött be nagyon, aztán egyre csak drágult a benzin, 2013-14-ben 450 forint környékén volt már literje. 500 forint feletti benzinárat is vetítettek előre egyes sajtócikkek, úgyhogy arra gondoltam, csak kis fogyasztású autó jöhet. Megjelent már az új swift-3, tesztvezettem azt is, aztán mégis az akkor már kifutó splash mellett döntöttünk 2014-ben. A swift-3 térérzetre kisautósabbnak tűnt  belülről a splashnél - alacsony szélvédő, keskeny ablakok -. persze minden paraméterében korszerűbb, a motor ugyan egyforma, de 650 ezerrel drágább volt. A splash egyedi, érdekes formavilága, tágas belseje, magassága, a csomagtartó jobb kihasználhatósága (kétszintes cs.tartó + a síkba dönthető üléstámlák) döntött.  Utólag sajnálom, hogy nem a GS felszereltséget rendeltük az elektromos menetstabilizátor miatt. Türkízkék színben tetszett, de időközben ez a szín már kikerült a kínálatból.  Viszonylag hosszabb utakat is tettünk vele (Adria), mindössze 2x álltunk meg pihenni 700 km-en. Az autópályák belső sávjában nyugodtan lehet vele gurulni, ha kell, 150-160-al simán. A gps statisztikáját nézegetve, mentünk 165-el is. Menet közben fel sem tűnt, hogy így "repesztettünk".

Előzmény: 4x4zsolt (3745)
4x4zsolt Creative Commons License 2017.04.13 0 0 3745

Nekem nagyon bejön a Splash! Még 2008-ban vettem egy SX4-et, automata 1,6. Egy éven belül eladtam és vettem egy szintén automata Splast. Az SX4, bármennyire is favorizálták, közel sem volt olyan jó vezetni, mint a Splash-t. A kis Splash a mai napig megvan és nem is tervezem eladni, míg ki nem rohad alólam! Most 82000 km van benne, garázsban lakik és persze patika állapotú. Úgyhogy még van egy pár boldog évem vele. Ja és egy éve vettem egy új automata Vitarát. Mondván kell a két autó a családban, meg nagyobb is. Nem mondom, hogy rossz autó, de mégis jobban szeretem a kis Splasht!!!

Woodyka Creative Commons License 2017.04.11 0 0 3744

Városban általában 5,5-6,5 között szoktam tudni eljárni, de többnyire nem dugóban.

Előzmény: Törölt nick (3743)
Törölt nick Creative Commons License 2017.04.11 0 0 3743

Köszönöm a válaszokat.

 

A fogyasztás jól hangzik, mert zömében autóúton + városban lenne használva. Az 1 literest azért nem zárom ki, utazóautónak van nagyobb. Mivel használtan veszem, az általános állapot fog inkább számítani. 

Törölt nick Creative Commons License 2017.04.10 0 0 3742

Ezt még nem tapasztaltam, pedig elég sokat pályáztam szeles időben is. Ami irritál, az az utak rossz állapota. Ezért jobb pályázni, azok még jók.   

Előzmény: Woodyka (3739)
Woodyka Creative Commons License 2017.04.10 0 0 3741

Az 1.2-es 2008-as modell országúton 80 körül 4,1-4,2-t eszik, 90-nél 4,4-4,5 míg pályán 130-nál 5,8-6-ot. (60-70 közt tartósan egyenletes haladáskor 3,9-re is lemehet :) )

Előzmény: Törölt nick (3738)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!