Keresés

Részletes keresés

bodrostomi Creative Commons License 2011.05.18 0 0 399

Miért lenne hátrányos a Cargonak? Annyiért vállalja a fuvart, amennyiért megéri neki. Max. az ügyfélnek lesz hátrányos, ha túl drágán akar a Cargo szállítani.

Előzmény: Törölt nick (398)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.18 0 0 398

Igen, ez magától értetődő, de gondolom nem csak 16 tonnára rakják meg (ha már a 16,5-ös Csörit nem engedik rá állítólag), ugyanis az a vállalkozó vasút számára (jelen esetben Cargo) hátrányos. Más helyeken ahol nem rakhatják meg a vagont a terhelési határig vagy ahhoz közeli állapotig, ott szóba sem áll a Cargo az ügyféllel.

(magánvasút az más tészta, ők elviszik akár a fél terhelésű kocsit is, nekik kell a fuvar, meg nem is kell akkora vízfejet eltartaniuk:)

Előzmény: bodrostomi (397)
bodrostomi Creative Commons License 2011.05.18 0 0 397

Viszont egy ócskavassal megrakott tehervagonnak simán van 17-18-19 tonna tengelynyomása.

 

Attól függ mennyire rakják meg.

Előzmény: Törölt nick (396)
Törölt nick Creative Commons License 2011.05.18 0 0 396

Ez a tengelyterheléses dolog ellentmondásos. A Csörgőnek viszonylag alacsony a tengelynyomása (ha jól emlékszem 16,5 t). Viszont egy ócskavassal megrakott tehervagonnak simán van 17-18-19 tonna tengelynyomása.

Biztos, hogy le van tiltva a Csörgő a csáti vonalról?

Előzmény: M41-2175 'Bitang' (394)
bodrostomi Creative Commons License 2011.05.16 0 0 395

Köszi. :)

Előzmény: M41-2175 'Bitang' (394)
M41-2175 'Bitang' Creative Commons License 2011.05.16 0 0 394

Csá!

 

Ma ment le csátra egy újabb adag üres kocsi, holnap valamikor a délutáni órákban hozzák vissza rakottan (gondolom a szokásos 12 kocsi)

Sajnos arról viszont, hogy csáton M41-est fotózz, le kell mondanod, ugyanis már 2009-ben megtiltották a sorozat közlekedését, Hejőbába-Hejőpapi mh.-ig  még mehet, tehát a nyiltvonali rakodásban még szerepelhet, de csátra már nem. Ennek az az oka, hogy a pálya állapota nem enged meg egy bizonyos tengelyterhelést amit sajnos a 41-es elér.

De hátha lesz a nyiltvonali rakodáson még 41-eske!

 

Üdv

Előzmény: bodrostomi (392)
M41-2175 'Bitang' Creative Commons License 2011.04.29 0 0 393

Igen tudtommal minden nap van TVK kiszolgálás, a Tiszaújvárosi tartalék szokta végezni (M47-es van megrendelve rá)

Előzmény: bodrostomi (392)
bodrostomi Creative Commons License 2011.04.29 0 0 392

A TVK kiszolgálása mindennapos, vagy csak bizonyos napokon van?

Előzmény: M41-2175 'Bitang' (391)
M41-2175 'Bitang' Creative Commons License 2011.04.29 0 0 391

Csak hogy mindenki megnyugodjon, a 88-ason lesz teherezés, ez az ócskavasas vonat rendszeresen jár (általában 2 hetente), meg szerintem lassan beindul a nyiltvonali rakodás is, illetve vannak olyan hírek, miszerint csáton a 4. vágányon is rakodna egy csáti bánya, meg van még egy aki Igricinél akarna rakodni. Hát kiváncsi leszek melyikből mikor lesz valami, az engedélyeztetés elvileg már folyamatban van, a felmérések illetve a helyszini szemle már megtörtént.

Volt olyan elképzelés is, hogy kivilágított rakodót alakítanának ki, hogy éjszaka is rakodhassanak, ki tudja eből is hátha lesz valami.

A 89-esről meg a kolléga jól megírta a dolgot, 2 pár rendszeres vonat van Tiszaújvárosból Miskolc-Rendezőig és vissza, meg az a baj, hogy kiszámíthatatlan a más tehervonatok közlekedése, van, hogy csak a város-rendező közötti jár, máskor meg jönnek dögivel...

jbaal Creative Commons License 2011.04.28 0 0 390

Hol?A mezőcsátin, mint látod egyre inkább indul be a dolog.

A 89-esen most, hogy az erőmű körül megy ez a herce-hurca, lehet, hogy a szénvonat ritkábban közlekedik, de a többi teher megy.

Napi 2 Miskolc-Rendező, 1 pár Slovnaft teher(érdekes ez is, mert itt is két féle szokott lenni, van benzinvonat Pozsonyba GATX meg VTG kocsikkal, viszont van TVK-ba menő teher is ZSSK kocsikkal), Záhony felől is szokott jönni olaj, az MMV is néha előfordul, meg ugye a tegnapi Csörgős CER vonat.

Előzmény: Edericsi (389)
Edericsi Creative Commons License 2011.04.28 0 0 389

Most akkor kevesebb tehervonat lesz mint tavaly nyáron???

 

bodrostomi Creative Commons License 2011.04.28 0 0 388

Ha nem mondják, nem hiszem el, eléggé kihalt volt most minden.

 

Ma se mvolt unalmas egyik vonal sem. :-)

Előzmény: jbaal (386)
jbaal Creative Commons License 2011.04.28 0 0 387

Mármint tegnapelőtt :)

Előzmény: jbaal (386)
jbaal Creative Commons License 2011.04.28 0 0 386

Na az jó hír.Akkor ezek szerint még működget az erőmű.

Tegnap volt érdekesség a vonalon bőven kár, hogy nem arra voltam.

Előzmény: bodrostomi (385)
bodrostomi Creative Commons License 2011.04.28 0 0 385

Írtam, hogy nem tudni mikor lesz. De lesz még.

Előzmény: jbaal (384)
jbaal Creative Commons License 2011.04.28 0 0 384

A szénvonat már nem jár?

Előzmény: bodrostomi (383)
bodrostomi Creative Commons License 2011.04.27 0 0 383

És egy tiszaújvárosi is:

 

 

Talán lesz majd vonat az erőműbe is, de nem tudni mikor.

bodrostomi Creative Commons License 2011.04.27 0 0 382

Tegnap vittek le pár kocsit, ma jött az újabb adag, amit majd pénteken hoznak vissza, ha minden igaz. Pár kép az eseményről:

 

 

 

emedeuzea Creative Commons License 2011.04.24 0 0 381

Köszi az infót, én lehet élek vele!:D

Kővonatokról még nincs hír?

Előzmény: M41-2175 'Bitang' (380)
M41-2175 'Bitang' Creative Commons License 2011.04.23 0 0 380

Üdv!

 

Készülj a jövőhétre! Ha minden igaz, lesz csáti teher.

A keddi napon fix, hogy lesz, állítólag szerdán és pénteken is.

Valszeg kedden és szerdán lefele üres Eas kocsikkal, pénteken meg 2 menetben hozza fel a rakottakat!

Előzmény: bodrostomi (379)
bodrostomi Creative Commons License 2011.04.06 0 0 379

:-) De legalább értékes infókat tudtál meg, az is valami.

Előzmény: M41-2175 'Bitang' (378)
M41-2175 'Bitang' Creative Commons License 2011.04.06 0 0 378

Sajnos nem... meg nem is tudnék, munka közben nem lehet...

Előzmény: bodrostomi (377)
bodrostomi Creative Commons License 2011.04.05 0 0 377

Nem fotóztál?

Előzmény: M41-2175 'Bitang' (375)
emedeuzea Creative Commons License 2011.04.05 0 0 376

Hőerőbe milyen napokon szokott kiszolgálás leni?

 

OFF

Tomi, mail ment újra, de majd hívlak is vmikor...

ON

Előzmény: M41-2175 'Bitang' (375)
M41-2175 'Bitang' Creative Commons License 2011.04.05 0 0 375

Üdv!

 

Néhány dolog ami ma történt a 89-esen:

A személyek: Bzmot 398 és V43 1368 +Bhv+BDbt 365

Ezenkivül: Dupla gépmenet M47-1314 + M47-1302

A 1302 a Tiszaújvárosi tartalék volt, a 1314 pedig a TIFO-t ment kiszolgálni.

Délután jött aztán a jó dolog:

elsőnek egy Cargo-s Taurus által vontatott szénvonat (65243)

ezt követte egy MÁV-os Tau (a 6-os) egy másik teher vonattal ez már tartályokból állt (48181). Közben a Cargo-s Tau távozott nyékfelé és a 1314-es Remot Dácsia ment vissza Miskolcra.

bodrostomi Creative Commons License 2011.04.04 0 0 374

Vétel! Freemail rosszalkodott. Érdekel. ;)

Előzmény: emedeuzea (373)
emedeuzea Creative Commons License 2011.04.04 0 0 373

Vasügyi mail ment!

Előzmény: bodrostomi (372)
bodrostomi Creative Commons License 2011.04.03 0 0 372

Ha tudsz valamit, jelezd. ;-)

Előzmény: M41-2175 'Bitang' (371)
M41-2175 'Bitang' Creative Commons License 2011.04.03 0 0 371

Üdv!

 

Úgy tűnik lesz itt élet a csátin, vannak olyan infók, mely szerint Igricinél és csáton a 4. vágányon is akarnak rakodóhelyet kialakítani. Emellett persze megmarad a Bába-Papi is.

Sőt voltak olyan feltevések is, hogy kivilágított rakodókat alakítanának ki, hogy ne csak nappal lehessen rakodni! Az lenne aztán a csúcs... Éjjel-nappal lehetne menet...

Ja meg csátról a FÉMKER-ből is már heti rendszerességgel adnak fel ócskavasat. Múlthéten is hétfőn és kedden vitték le az üres Eas kocsikat (11 - 11 db-ot), majd csütörtökön hozták vissza 2 részletben, Nyéken zárják össze ezeket a vonatokat, majd jön egy villanygép és irány Sopron felé... legalábbis a menetrendje addig szól...

jbaal Creative Commons License 2011.04.02 0 0 370

89-es vonal:

A 011-es Gigant volt ma szénvonattal, tehát még megy az erőmű.Reggel 10-kor volt egy Slovnaftos teher Pest felé.

Ezeken kívül elég nagy pangás volt napközben, viszont estére azért beindult a forgalom.A 11-es Gigant visszajött Tiszapalkonyáról egy ZSSK tartályvonattal Nyékre, ott körüljárt, valószínűleg Rajka felé tart.Közben az 1192-es Szili megjött egy ugyanilyen szerelvénnyel Pest felől, ő pedig körüljárás után Tiszapalkonya felé ment.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!