Adott egy Franciaországból behozott Ford C-max 2.0 TDCI Powersif DPF gépjármű 140ezrer km futással, melyet kereskedőnél vásároltunk. Eleinte csak kisebb, rövidebb távokat tettünk meg, mert nem volt távolabbi uticél, illetve ismerkedtünk az autóval. Majd el mentünk egy hoszabb útra, mely tartalmazott autópályát is. Ekkor szembesültünk a problémával. A videóban láthatójelenséget produkálja az autó. https://youtu.be/7QXYqfoi7fU
Ford szervízben azóta több alkalommal is jártam, olvasták, de soha semmi hibát nem ír az autó. Komplett szervíz, olaj, és olajszűrők cserélve, váltóban motorban, és persze az üzemanyag szűrő is, stb. Ezt a jelenséget 90 és 140 km/h közötti sebesség tartományban produkálja, tempomat nélkül, és tempomattal is. Sem alacsonyabb, sem magasabb sebességnél nem. Ez a jelenség, megtörténte után, minden lámpa elalszik, és ha misem történt volna rendben működik az autó,egy darabig. Üzemzavaros működés esetén, a következő felirat látható a műszerfalon.
Transmission limited function see manual, és egy alkalommal olyan is hogy Aktiv City Stop
Azt hittem hogy sikerült egy jó autót vásárolnom, de sajnos kisebb vagyont költöttem már rá. Nagyon el vagyok keseredve. Az építő jellegű hozzászólásokat előre is köszönöm
2006-os évjárató c-maxba keresek kutyarácsot, vagy hálót. Használ valaki ilyet? Milyet ajánlotok? Egyébként hol vannak azok a pontok, ahová ezt rögzíteni tudom?
Szia! Épp ezért kérdeztem hogy hogy kell a csatiba bekötni mert nem tudom hogy mit mérjek. Ha van kapcsolási rajz vagy valami azon még el tudok menni de mérni nem tudok.
Sziasztok! Van egy olyan problémám hogy cserélni kellett a2010-es Ford c-max-on visszapillantó tükröt. A régibe nem volt index meg kilépőfény de amire cseréltem abba viszont benne van. Hogy lehetne életre kelteni a funkciókat?
Van egy 2014-es Ford C Max 1,6 TDCI-m aminek egyszerre mente el mindkét oldali ablakemelő motorja, fűtőventillátora, szélvédő mosó motorja. Nagyon megköszönném ha valaki tudna adni egy rajzot vagy arról egy linket, vagy konkrét tippet hogy mit cseréljek. Köszi előre is!
Egyik ajtónál sem működik a zár?Csak távirányítóval nem működik(ellemcsere megoldja) de gyerekzárral ígen,akkor távírányitó.Ha gyerekzárral sem működik,akkor lehet bíztositék is.Ha ezek jók,(ellem-bíztositék)akkor marad a vezérlő modul,ami már szakembert ígényel.
Friss C-max (DXA 2011, dízel, automata) tulaj vagyok, 5 napja van nálam. Ezalatt az 5 nap alatt az alábbiakat láttam a kijelzőn kis sárga "i" betűvel Engine malfunction, aztán itthon steering assist mulfunction, deflation. Többször előjöttek, majd el is tűntek. Valamint a kulcs nélküli nyitás nem akar működni. Elemet cseréltem, mert jelezte, hogy merül. Van ötletetek, hogy miért lehet? A volt tulaj említette, hogy az utolsó augusztusi szervizen levették az akksi sarukat, addig ezeket ő nem tapasztalta, kivéve a részecskeszűrős hibát. De azt meg ráfogta a regeneráció hibájára.
Az utóbbi két hétben vettem észre, a klíma kijelzője 5-10 perc működés után kezd elhalványulni, kialudni, pislákol, majd egy idő eltelte után helyreáll és ez megismétlődik minden újabb autózásnál. Ez nem befolyásolja a klímát, az működik rendesen. Valami érintkezési hiba lenne?
Ha egy borítással van takarva a csavar,azt lehet látni(ha más nem nagyitóval vízslatni)Ha mégse,akkor csak rá van simán nyomva,és csak le kel húzni.Ha nem jőn,akkor lehet neki egy zéger gyűrű szerü kerek acéldrot rőgzitése is a tengelycsonknál,mint a régi kurblis ablakemelő karoknál.Tehát erőssen kel húzni.Még valami(nem valószínű,de sose tudni)lehet hernyócsavar rőgzítése is a tekeröfej mögött.Más nem lehet,legalább is elvileg.
A vezető ülés bal oldalán van egy műanyag borítás, amit véletlenül megfeszítettem és letörött az a rész, ami tartja, viszont nem tudom levenni, mert előbb le kellene szereljem az ülés állítócsavarját. Nem jövök rá, hogy van felfogatva, talán a közepén csavarral, ami el van takarva egy borítással?
Én úgy tudom,hogy bizony be van ragasztva az az üveg.Van aki letudja szedni hőkezeléses modszerrel.Mindenhogy csak az üvegbura leszedésével fogod tudni javítani.
Az első bal fényszóróban elmozdult az index lámpa rész, nagyon zörög, félek, hogy egészen leesik az aljára. Próbáltam levenni az üveget, de lehetetlen, mintha oda lenne ragasztva, hiába nyitom szét a pöcköket, amik tartják, meg se mozdul. Van valami módszer a visszaszorítására, mert az izzó helyén benyúlva nem sikerül sehogy sem?
Persze néztem.Szombaton tekertem le egy huzamban 500 km,és minden rendbe volt a csapágyakkal.De úgy néz ki(előző hsz-ban írtam)megvan a zaj forrása.Köszi a válaszod.
Köszi az infót.Úgy néz ki,hogy igazad lesz.Felemelve megnéztem a hátsó gumikat és hát kagylósak,ez adja ezt a zavaró hangot.Konzultáltam egy szakival,ő azt mondi, hogy a C-max nagyon könnyű hátul,és ha sokat megy üres csomítartóval akkor kagylós lesz.