Keresés

Részletes keresés

Lónyak Creative Commons License 2014.03.29 0 0 24973

Szerintem sokkal. A Golf R-t nem értem, nem ~ugyanaz a futómű, csak +20 ló és összkerék? Miért megy ennyivel jobbat a Cupra?

Előzmény: Varshi (24972)
Varshi Creative Commons License 2014.03.29 0 0 24972

Viszont az Auto Express széria autókat vitt pályára.

Jobb időt ment a Cupra a Golf R-nél és a Megane RS-nél is (igaz, nem sokkal).

 

1 p 13,9 mp --> Cupra
1 p 14,3 mp --> Megane RS

1 p 14,7 mp --> Golf7 R

Varshi Creative Commons License 2014.03.11 0 0 24971

Na, piszkálgatják a témát erősen: http://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=29599

 

Úgy tűnik, hogy az autó csak a kiegészítőként megvehető (de még nem kapható :) Performance Pack révén tudja azt a showt. Nehéz ezt ellenőrizni, mert abban kábé csak a Brembo fékek sokkal jobbak, mint a gyári (ami alapból 19-es felniken megy).

Lónyak Creative Commons License 2014.03.10 0 0 24970

36. Suzuki Swift Sport 9:00.10 137 '06 125 / 1105 Dale Lomas

 

Ez valszleg tök utcai lehet mert a Rent4Ringesekkel (csövezés, futómű- és féktuning, R888-as gumik) bemennek a kocasofőrök(!) a 9 perc alá.

Előzmény: VDaNi (24969)
VDaNi Creative Commons License 2014.03.10 0 0 24969

Nézzük inkább itt, itt több autó van és ott vannak a driverek is:

http://fastestlaps.com/tracks/nordschleife.html


Viper meg C63 meg RS5 meg 911 GT3nál szériában nem lehet jobb, slick gumival, versenyfutóművel, húzva talán.

Esetleg még csövezve hátul, ilyesmi.

 

Rá tudsz amúgy a filternél az elsőkerékre szűrni!

Előzmény: Varshi (24964)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.09 0 0 24968

"Seat Marabellát"

 

Jó lesz az Fiat-nak is... :-)

Előzmény: tcaoe (24965)
tcaoe Creative Commons License 2014.03.09 0 0 24967

Az előbbit oda pont nem,  az utóbbinál meg nem tudhatjuk, hogy nem volt-e annyira részeg valaki.:)

Előzmény: Varshi (24966)
Varshi Creative Commons License 2014.03.09 0 0 24966

De mindannyiunk szerencséjére egyiket se lökdösték fel a Nordschleiféra. :-)

Előzmény: tcaoe (24965)
tcaoe Creative Commons License 2014.03.09 0 0 24965

Pedig a renó már akkor R5 Turbot épített, mikor a Seat Marabellát.:)

Előzmény: Varshi (24960)
Varshi Creative Commons License 2014.03.09 0 0 24964

Amúgy nyilván van benne valami, amit írsz. (nem a Megánról)

Két dolog:

- a listában nekem a nevek nem mondanak semmit (kivéve Sabine a TopGearből:-), szóval gyári tesztpilóta 100-200 köre vs. Random srác a topiktaliról 1 körre összedobott pénzből összehasonlítva nem éppen fair.

 

- meg nem értem, mi az a távolság-dolog ott a listában. van hosszabb nyomvonal meg rövidebb? vagy változott közben?

Előzmény: VDaNi (24962)
Varshi Creative Commons License 2014.03.09 0 0 24963

Hát már nem az. :)

Előzmény: VDaNi (24961)
VDaNi Creative Commons License 2014.03.09 0 0 24962

Igen es mivel elsokerekes, ezert versenypalyan a csaladi auto ferrarit es porschet aláz? :))

Előzmény: Varshi (24959)
VDaNi Creative Commons License 2014.03.09 0 0 24961

Tudod, a leggyorsabb elsokerekes auto a Nurburgringen,:)

Előzmény: Varshi (24960)
Varshi Creative Commons License 2014.03.08 0 0 24960
Megán, pfff.
Előzmény: VDaNi (24957)
Varshi Creative Commons License 2014.03.08 0 0 24959
Gondolom az lenne a lényege.
200-ra jobbat megy - 20 mp-en belül - az összes hasonló motoros konszerntársánál, felette meg látványosan. Mer ugye nem összkerekes.
Előzmény: Lónyak (24956)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.08 0 0 24958

A turbódízelek sem tetszenek...

Evo, Sti motorok sem tetszenek.

Előzmény: mondtam, hogy nem kéne. (24955)
VDaNi Creative Commons License 2014.03.08 0 0 24957

Nyilvánvalóan nem :)
ez az idő a Caterham, 911 GT3, Ferrari, AMG Mercedesek, stb... zónája

8:16ot ment a becsövezett műanyagablakos Megane.

Előzmény: Lónyak (24956)
Lónyak Creative Commons License 2014.03.08 0 0 24956

Ez csont szeria, becsszora? 

Előzmény: Varshi (24949)
mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2014.03.08 0 0 24955

ez turbós lesz, nem szívó.

Előzmény: Törölt nick (24953)
Varshi Creative Commons License 2014.03.08 0 0 24954

Á, azzal is úgy leszel, mint  BMW-kkel. Még ha tetszik is, nincs hozzá forrásod. :)

Előzmény: Törölt nick (24953)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.07 0 0 24953

Én személy szerint nem vagyok oda úgy általában a japánokért (elismerve amúgy őket) - a motorjaik miatt. Nekem motorikusan az összes japánom csalódás volt.

Na persze lehet, hogy majd most. :-)

Előzmény: mondtam, hogy nem kéne. (24952)
mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2014.03.07 0 0 24952

azért én megvárnám, mit tud a civic, leírás alapján nem rossz és a japánok nagyot nem szoktak tévedni.

de erős a mezőny, nem egyértelmű a leon királysága.

Előzmény: Törölt nick (24951)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.07 0 0 24951

Ha ilyen jellegű autót keresnék most én is Cupra-t vennék (+chip)

Előzmény: Varshi (24949)
dokeee Creative Commons License 2014.03.07 0 0 24950

Szervezünk egy túrát?

Előzmény: Varshi (24949)
Varshi Creative Commons License 2014.03.07 0 0 24949

Apa következő autóját láttátok már?

 

 

Összehasonlításul:

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburgring_Nordschleife_lap_times

 

 

a Bloom Creative Commons License 2014.02.13 0 0 24948

Egy '86-os bontószökevényről van szó:

 

- T+29 másodperc: átlépik a 10 ezer láb (3 ezer méter) magasságot és a 0,5 Mach-ot, vagyis a hangsebesség felével haladnak;

- T+41 másodperc: 19 ezer lábon (5800 méteren) vannak és egy Mach-hal repülnek: a gép átlépi a hangsebességet;

- T+62 másodperc: 35 ezer láb (10700 méter), másfélszeres hangsebesség;

- T+70 másodperc: a földi irányítóközpont utasítására a parancsnok maximális teljesítményre kapcsolja a hajtóműveket

Hol van az a dízel, ami 29 másodperc alatt gyorsul fél Machra? Pláne úgy, hogy csak 70 másodperc után padlózza az arc? :D

VDaNi Creative Commons License 2014.01.15 0 0 24947

Ha ezt tenyleg igy hajtod, akkor uzemoras vagy uzemnapos? :)

Előzmény: mondtam, hogy nem kéne. (24946)
mondtam, hogy nem kéne. Creative Commons License 2014.01.14 0 0 24946

jöhetne már a gyóccerész, hogy megszakértse, mennyi az annyi.

ez egy harmadik fokozat teteje, negyedik alja.

kicsit nehezen találja meg a tapadást százhetven-száznyolcvan környékén.

Varshi Creative Commons License 2014.01.11 0 0 24945

Érdekes nézni, hogy milyen gyorsan, fokonként megy fel a hőmérséklet állófűtéssel:

Lónyak Creative Commons License 2013.12.17 0 0 24944

Ezekben a pici, játékos futóművű autókban vagy nincs turbós vagy (orr)nehéz vagy nem ebben az ársávban kapható, vagy ennyiért lefingott/öreg/problémás van. 1,72-ért vettem a Susut, most lesz csak 4 éves, 60-at futott, használatnak semmilyen nyoma nincs rajta, se karc, megkopás, olyan mint egy új autó.

Előzmény: Törölt nick (24943)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!