Keresés

Részletes keresés

obb 1014 fans Creative Commons License 2021.07.08 0 0 14384

Szerintem igen. 

Előzmény: manhattani (14367)
róbertke Creative Commons License 2021.07.07 0 0 14383

17,5% kapacítás csökkenés az már tényleg gondolkodóba ejtő, hogy ragaszkodjon-e az UP az adott géphez, vagy csináljon valamit vele? 

Előzmény: róbertke (14382)
róbertke Creative Commons License 2021.07.07 0 0 14382

Egy előző típusnak megfelelően volt megtervezve az alváz és a tartály felfüggesztése, nem a megnövelt tartályéra. 

1000 gallon (5200 liter) kevesebb üzemanyag/mozdony induláskor azért q..va nagy érvágás. 

Előzmény: Törölt nick (14381)
Törölt nick Creative Commons License 2021.07.07 -1 0 14381

As originally built by EMD, the SD90MAC had a fuel tank capacity of 5,700 gallons. While owned by Union Pacific,
the units started developing cracks in the frames around the fuel tank mounts.  UP worked with EMD to solve the
frame cracking problem by adding additional mounting brackets between the frame and fuel tank. In addition, the fuel
filler pipes were modified to only allow a maximum of 4,700 gallons of fuel to be added. All of the former UP units had
this modification when they were delivered to NS. NS did this modification to the former CIT units during rebuilding.

 


Ez a teny is tisztara a kapzsisagra vall hogy a mozdony vaza nem birja az teli uzemanyagtartaly sulyat!

Előzmény: róbertke (14371)
Törölt nick Creative Commons License 2021.07.07 -1 0 14380

Ha pedig csak ugy bedobtad, akkor en is bedobom ezt:

 

https://www.trains.com/trn/train-basics/free-downloads/podcasts/conversations-with-brian-solomon/

 

Melo kozben is lehet hallgatni :-)

Törölt nick Creative Commons License 2021.07.07 -1 0 14379

Mondjuk innen nem derul ki, de te tudod hogy Brian magyar szarmazasu? A neve nem kifejezetten az (kozel-keleti - zsido, gorog nev)

Előzmény: róbertke (14378)
róbertke Creative Commons License 2021.07.07 0 0 14378

1996 óta több mint 60 könyvet és tucatnyi folyóiratcikket írt és illusztrált. 

 https://reedsy.com/brian-solomon 

Előzmény: manhattani (14377)
manhattani Creative Commons License 2021.07.07 -1 0 14377

Nekem ez a Brian Solomon, gőzös szakíró is gyanús. Salamon Béla?

Törölt nick Creative Commons License 2021.07.07 -1 0 14376

Szuper! Kosz.

Előzmény: paca664 (14375)
paca664 Creative Commons License 2021.07.07 0 0 14375
Előzmény: Törölt nick (14373)
róbertke Creative Commons License 2021.07.06 0 0 14374

Felőlem akár a kongói Unga-bunga is írhatta volna .... 

Előzmény: manhattani (14372)
Törölt nick Creative Commons License 2021.07.06 -1 0 14373

Trump elnok megbizott vasutfonoke is magyar nevu:

https://en.wikipedia.org/wiki/Ronald_Batory

 

Előzmény: manhattani (14372)
manhattani Creative Commons License 2021.07.06 -1 0 14372

"This is the personal website of Chris R. Toth"

 

Sok a magyar név az amerikai vasútbarátok - szakszerzők között, most hirtelen egy Oroszira emlékszem.

Előzmény: róbertke (14371)
róbertke Creative Commons License 2021.07.06 0 0 14371

Ezt egy hónapja frissítették. 

 

http://www.nsdash9.com/rosters/7229.html 

Előzmény: Törölt nick (14370)
Törölt nick Creative Commons License 2021.07.06 -1 0 14370

Ezeket talatam gyors googlizas utan:

 

https://www.trainorders.com/discussion/read.php?2,5126284

 

http://railroadfan.com/phpbb/viewtopic.php?t=36988

 

Hogy mi az oka? 

Szerintem ket oka van. Tul sokat vasaroltak anno mozdonybol (a 6000 loeros mozdonyok is a kapzsisag jele) meredekebb szallitasi igeny novekedese joslatan felbuzdulva, a masikat meg ugy hivjak hogy "Precision Scheduled Railroading" amit a CN kezdett el es midnegyik Class 1 atvett azutan. Hosszabb egysegvonatok ritkabban jaratva kevesebb dolgozoval, csak a profit erdeket (operating ratio) nezve.

Nezzetek meg a UP-nak hany mozdonya taroloban varakozik. 

Mennyi uj amerikai mozodonyt gyartottak az utobbi 2-3 evben? Nagyon keveset. Nincs igeny.

róbertke Creative Commons License 2021.07.06 0 0 14369

Én is csak nézem, hogy mi ez az NS vasútnál? 

Megvesz egy halom UP gépet, beleöl csilliónyi dollárt 2016-2018 között az átalakításukba/Tier 1+ modernizálásukba, azt most kidobálják őket?

Előzmény: obb 1014 fans (14366)
Törölt nick Creative Commons License 2021.07.06 0 0 14368

...Canadian Pacific, nem a National....

Előzmény: manhattani (14367)
manhattani Creative Commons License 2021.07.06 -1 0 14367

Átlapoztam az idei TRAINS-eket, nem volt hír róluk. Nem lehetett nagyon sikertelen az átalakítás, mert a 2015-ben kezdődött átalakítás után a Canadian 2018-ban is tett ilyet. Vajon az U az Ultra Cabot jelenti, aminek a beépítése része az átépítésnek?

Előzmény: obb 1014 fans (14366)
obb 1014 fans Creative Commons License 2021.07.05 -1 0 14366

Sziasztok 

 

Nemrég láttam a Norfolk Southern egyik SD70ACU-ját a Roanoke-i webkamerán keresztül. Ha minden igaz már eléggé kivesző félben van ez a típus ennél a cégnél. Idén már 46 darabot eladtak/visszaadtak a Progress Rail-nek,pedig néhány éve újítottak fel és alakították át őket az SD9043MAC-ből. Képen látható példány is eredetileg az Union Pacific-nél volt kezdte a pályafutását,majd 2014-ben adták el az NS-nek jó pár társával együtt.

 

 

manhattani Creative Commons License 2021.07.03 -1 0 14365

Nagyon vacak ez a helyesírás ellenőrző! :-) Kösz.

Előzmény: róbertke (14364)
róbertke Creative Commons License 2021.07.03 0 0 14364

Huh, ez szép anyag ... Nem is tudtam, hogy a Metra vasút ilyen idős... 127 éves. 😀

Előzmény: manhattani (14363)
manhattani Creative Commons License 2021.07.03 -1 0 14363

Világvasutai: Az Illinois Central bejáróvasútja Chicagóban 2, a vasút története, a technikai háttér és a forgalomszervezés.

manhattani Creative Commons License 2021.06.30 -1 0 14362

Azért divisiontől kérdeztem, mert ő írta, hogy mi van ezekben a kocsikban, ami így ki tud gyulladni. Erre volt válasz az utalás a teherautó tartalmára.

Bocsánat a túl nagy logikai ugrásért :-) Mentségem, hogy téged nem vettelek figyelembe, mert neked ehhez a világon semmi közöd :-)

Előzmény: RhB (14358)
RhB Creative Commons License 2021.06.29 0 0 14361

Ja, és a Surfliner és társai nagyjából megvan, engem kimondottan érdekel. :D

Előzmény: manhattani (14355)
RhB Creative Commons License 2021.06.29 0 0 14360

Úgy látszik a hozzászólás láncban elveszett a kiindulási infó. :-) Engem a Superliner I coach-baggage (31000-31047) érdekel. Erről kérdeztem még az elején, hogy van-e infó arról, hogy mikor kezdték belemezelni az ablakokat, ill. hogy melyik kocsiról van fotó és mikori, és azon be van-e lemezelve az ablak?

 

Meg érdekelne a smoking-coach-ra átalakítás (310xx > 315xx), hogy hogyan néz ki az alsó szint, de írtad, hogy ilyen infó nincs a könyvben.

Előzmény: manhattani (14355)
RhB Creative Commons License 2021.06.29 0 0 14359

Én a 39018-39046 gyártási időpontjára lettem volna kíváncsi. :-) (Majd egyszer meglátogatlak, és kiírom a könyvből a teljes Superliner sort. :D)

 

Előzmény: manhattani (14354)
RhB Creative Commons License 2021.06.29 0 0 14358

Ezt miért divitől kérdezed? :-))) Amúgy nemrég pakoltam tele a képekkel a balesetes topikot...

 

 

 

Előzmény: manhattani (14347)
manhattani Creative Commons License 2021.06.29 0 0 14357

Ja, rá kell kattintani a képre :-) De hogy a szövegben miért vágja le? Na mindegy.

Előzmény: manhattani (14356)
manhattani Creative Commons License 2021.06.29 0 0 14356

Nem látszanak, pedig a forrásképen ott vannak.

Előzmény: manhattani (14355)
manhattani Creative Commons License 2021.06.29 0 0 14355

Általában nincs coach-baggage.

 

 

Remélem, az elküldöttben majd látszik a két legalsó, a Surfliners és az NCDOT (North Carolina DOT). 

 

A Surflinerek között van Cab/Baggage/Coach, az NCDOT-ok között meg Theater/Inspection (??), Coach/Bag/Bike, Bag/Lounge/Vending/Bike meg egyéb marhaságok (a vending pénzbedobós automatás?). Ezekkel érdektelenség miatt nem foglalkozom :-)

Előzmény: RhB (14341)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!