Keresés

Részletes keresés

dav3279 Creative Commons License 2013.04.16 0 0 6798

"Mert függőn keletkezik, ezért valójában nem keletkezik, annak következtében, hogy önmagában nincs, tehát nincs olyan valami, ami más dolgoktól függene, pont azért, mert függő létező. "

 

-Ja a méhecske is függ a virágtól vice versa de a keletkezés mint technikai fogalom a megnyilvánulás ősrobbanás evolúció és megsemmisülés folyamatára stb. jó! Tehát azzal hogy fogalmakat tagadok mint hogy pl. nincs idő vagy ninsc Isten akkor több zavart okozok a nyelvi rendszerben nem beszélve az alacsonyabb értelmű hallgatóság fejében mintha nem tagadnánk ezeket!

 

"A függő létezés valósága miatt lehetséges a hétköznapi valóság, mert ha léteznének a dolgok önmagukban, akkor nem beszélhetnénk változásról, változás híján pedig nincs sem cselekvés, sem tapasztalás."

 

-A változás maga a cselekvés és tapasztalás miatt/hatására van! Nem léteznek dolgok önmagukban ezt már a részecskéket felfedező fizika is észrevette basszus még is ahhoz hogy e dolgok létezzenek tehát akár csirke akár asztal mind mind a tudat termékei tehát egy biztos van egy álmodó, tehát cselekvő és ezzel teremtő tudat vagy értelem amit per pillanat Istennek nevezünk pont!

Előzmény: Törölt nick (6782)
dav3279 Creative Commons License 2013.04.16 0 0 6797
Előzmény: thoughts (6791)
dav3279 Creative Commons License 2013.04.16 0 0 6796

Igen a minen van minden időben jó mert zt a BUddhizmus is imsri ill. a klinikai halélt átélők is ezt mondjék hogy a jelent jövőt múltat stb. egyetelen egy nagy egész mostnak vannak érzékelték tehát valós érzékelésü volt ellenben nekünk itt a 3ds érzékelésünk csonka hiszen elrejti a jövőt és homályosítja a múltat de még a jelent is csak a fejünkből kifele érzékeljük mint egyéni önmagunkat!

Előzmény: Törölt nick (6779)
MageGuild Creative Commons License 2013.04.16 0 0 6795

Vigyázz, mert a buddhistakommandó máris szemet vetett rád... :D

Előzmény: Törölt nick (6792)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.15 0 0 6794
Szerintem is alakul.
És az érdekes a dologban az, hogy e két "alakul" kijelentés mégis mennyire mást és mást jelent...
Előzmény: Törölt nick (6793)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.15 0 0 6793

alakul.

Előzmény: Törölt nick (6792)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.15 0 0 6792
Azt hiszem, hogy soha nem hittem abban, hogy nincs, de volt idő, amikor hittem abban, hogy van.

Most egyikben sem hiszek.
Előzmény: thoughts (6790)
thoughts Creative Commons License 2013.04.15 0 0 6791

ez egyébként nem teljesen igaz.

a mai világképem szerint ezt mondanám, de egész egyszerüen ateistának születtem, és nem ragadott meg a templomok "élményokozói", a templomok "szelleme". besétáltam és kisétáltam, különösebb behatás nélkül. ha akkor (naon régen) valami magávalragad, lehet nem itt tartanék...

Előzmény: thoughts (6790)
thoughts Creative Commons License 2013.04.15 0 0 6790

én azért hiszek abban, hogy nincsen Isten, mert ha lenne, nem hagyná azt, amin keresztülmegyek.

és akkor még csak magamról beszéltem...

Előzmény: Tauron (-)
thoughts Creative Commons License 2013.04.15 0 0 6789

ha Buddháról van szó, akkor megvilágosulásról beszélünk.

egyébként télleg: lehet, hogy felvilágosultabbak vagytok nála.

Előzmény: Törölt nick (6788)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.15 0 0 6788
Már bocs, de mi meg nem meg-, hanem felvilágosultabbak vagyunk.
Előzmény: thoughts (6787)
thoughts Creative Commons License 2013.04.15 0 0 6787

már bocs, de Buddha nem fel, hanem megvilágosult volt...

Előzmény: Perzsian (6785)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.15 0 0 6786
Ugyanarra gondoltunk, csak én tömörebben fogalmazok. :)
Előzmény: Perzsian (6785)
Perzsian Creative Commons License 2013.04.15 0 0 6785

Ezek szerint te megértetted azt, amit leírtam. :) Felvilágosultabbak vagyunk, mint Buddha maga. :)

Előzmény: Törölt nick (6778)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.15 0 0 6784

Ja hogy ezért xd:

 

"Mingyár jön a propur, hogy ezt nem úúúúgy kell értelmezni és nem ismered a bibliát. :DDD"

 

 

http://www.torzsasztal.hu/Article/showArticle?t=9176306&go=111630411&p=1

Előzmény: Törölt nick (6783)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.15 0 0 6783

Ha eccer új nicket választasz, javaslom a "Buddhista Propur"-t! :-D

Előzmény: Törölt nick (6782)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.15 0 0 6782

"A kölcsönös függőség jelenti egyrészt a fogalmi viszonylagosságot is, vagyis az olyan eseteket, mint hogy egy dolog mindig csak valami máshoz képest nagy vagy kicsi, hosszú vagy rövid. Másrészt jelenti a függő keletkezést, vagyis hogy a dolgok sosem önmagukban léteznek, hanem különböző okok és feltételek szerint jönnek létre. Minthogy önmagukban nincsenek, ezért nem lehet azt mondani, hogy valójában léteznének. Mivel függőn keletkeznek, azt sem lehet mondani, hogy valójában nem léteznek. Mert függőn keletkezik, ezért valójában nem keletkezik, annak következtében, hogy önmagában nincs, tehát nincs olyan valami, ami más dolgoktól függene, pont azért, mert függő létező. A függő létezés valósága miatt lehetséges a hétköznapi valóság, mert ha léteznének dolgok önmagukban, akkor nem beszélhetnénk változásról, változás híján pedig nincs sem cselekvés, sem tapasztalás."

 

 

Előzmény: Törölt nick (6781)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.15 0 0 6781

Monnyuk ha bedobsz egy kézigránátot a csirkeólba, ott hány ok van, és hány okozat?

Előzmény: Törölt nick (6780)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.15 0 0 6780

Az egyből nem lehet sokat teremteni mert:

 

"Egy okból sok okozat nem lehetséges, mert akkor az ok egysége, avagy a sokaság hiánya, nem jelenne meg az okozatban, ezért a sokasága ok nélküli lenne, továbbá egység híján kapcsolatot sem lehetne megállapítani ok és okozat között."

 

 

Előzmény: Törölt nick (6779)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.15 0 0 6779

"Tehát a Biblikus meghatározás miszerint az Alfa és Omega én vagyok! Ugye az Isten maga az ok és okozat"

 

Öt fő madhajamka érvelés:

 

 

"Az önmagából keletkezés nézete az, hogy valami saját magának az oka. Ez lehet egy olyan nézet, mint hogy a világ egyetlen erőből, energiából van, és ez hoz létre mindent, de valójában amit létrehoz, az is ugyanaz az erő. De lehet egy olyan nézet is, hogy valaki pusztán magától tesz valamit, tehát az ok önmagában van. Ha viszont megvizsgáljuk, akkor lehetetlen, hogy valami önmagának legyen az oka. Amennyiben valami magától jön létre, akkor újra és újra önmagát hozza létre, anélkül, hogy bármit is létrehozna, hiszen már eleve létezik. Az ok ekkor ugyanaz lenne mint az okozat, amit azt jelentené, hogy valójában nincs sem ok, sem okozat, így létrejövés sincs.
Egy ellenérv lehet, hogy olyan nem jöhet létre, ami nincs, tehát az okozatnak már benne kell lennie az okban. A felvetés hibás, mert ha már létezik valami, akkor nincs értelme annak, hogy létrejöjjön, így az okban lévő okozatot nem kell az oknak okoznia, mert már ott van. Erre válasz lehet az, hogy az okban csak mint meg nem nyilvánult van jelen, majd okozatként lesz megnyilvánult. Ez azonban ugyanannyi, mint azt mondani, hogy a semmiből jön létre valami, mert ha az okban nem látható sehogyan sem az okozat, akkor az nincs ott. Továbbá, ha minden eleve létezik az okban, akkor abból az következik, hogy minden van minden időben."

Előzmény: dav3279 (6776)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.15 0 0 6778
Én meg kijelentem, hogy recece.
Előzmény: Perzsian (6777)
Perzsian Creative Commons License 2013.04.15 0 0 6777

Ez teljesen téves. Az anyagi világ energiája a gondolaton keresztül nem tud manifesztálódni, mert teljesen más a kozmikusan védikus anyagi rezgése, hiszen ha ugyanaz lenne, akkor kioltanák egymást. Tehát az idő manifesztuma egy hetedik felharmonikus által jelen lévő pulzáció, ami pontosan a hidrogénatom (tűzatom) frekvenciáján rezeg, mert az az univerzum legalapvetőbb fehér anyaga. Isten ebből a rezgésből nyúlik ki tudati szinten, miközben a sötét anyagban létezik, és ennek a kettőnek a rezisztensen faktorális együtthatása hozza létre az általunk ismert világot (fluktuációsan természetesen, mert biorezingens módon nem lehet, hiszen a pretuációjuk ellenkező irányú, bár a fázisflukutációjuk azonos.

Előzmény: dav3279 (6776)
dav3279 Creative Commons License 2013.04.14 0 0 6776

Köszönjük a Védikus idézeteket mert klasszak és lényegre törőek feltéve hogy a maximum Biblikus szintig jutott többség elolvassa azokat!

 

A személiység már megnyilvánulás és csak is ezt lehet tükrözni az manifesztáció sor legalsó szintjén tehát az anyagban, így a technikailag személytelen nem is létezhet mert nincs is.

 

Mert ugye Isten megszólal az már ugye manifesztáció tehát a személyiség egy rendszerrész vagy egész mérhetőmeghatározható valamilye! Tehát a "személytelen" mint olyan inkább a jelenség tagadása tehát baromság míg a "személyes" már meghatározás ugye mint 0 és 27! Innentől kezdve nincs üres univerzum ahogy itt néhány Buddhista erőlteti mert az 0 és tudtommal az a manifesztációk közti sohasem volt állapot mivel manifesztáció tehát anyag nélkül nins idő sem szóval soem volt 0 tehát üres és személytelen hanem mindig végtelen tehát teljes a tökéletességben és tulajdonságokban ami a teljesség szétbomlása különböző arányokban a manifesztáció tehát tehát teremtéskor! Így az üresség hajkurázása inkább olyan kamaszos marhasság hogy nem akarok részt veni az életben a'lá Sziddharta féle duzzogás! :D

Tehát a Biblikus meghatározás miszerint az Alfa és Omega én vagyok! Ugye az Isten maga az ok és okozat ami már szamszara! Attól függetlenül az ok és okozat nélküliség ha van olyan de nincs így nem tudm hogna lehet az univerzum üres ahogy mos tolvastam a Buddhista topicban?!

 

 

"Ezután, mivel olyan hosszú ideig tartózkodott ott egyedül, kielégületlenség és izgatottság alakul ki benne, és így sóvárog: „Bárcsak mások is lennének e helyen!”

 

-Hasonlót állít a Katolikus teológia miszerint Isten végtelen szeretetét nem tudta önmagával megosztani, így megteremtette a világot!

Előzmény: Törölt nick (6775)
Törölt nick Creative Commons License 2013.04.13 0 0 6775

"-Ez kb az mit a BUddhisták állítanak hogy nincs személyes Isten"

 

 

"Vannak remeték és tudósok, akik múltról spekulálók, akiknek megrögzött nézeteik vannak a múltat illetően, s akik tizennyolcféle alapon különféle konceptuális tételeket állítanak a múlt vonatkozásában...

Ezek között vannak, akik azt hirdetik, hogy az énünk és a világ részben örökkévaló, részben nem örökkévaló. Közülük sokan így gondolkoznak:

A világegyetem fokozatos megsemmisülése során a lények legnagyobb része az Abaszvara Bráhma istenvilágban születik újjá. Ott időznek, tudat által létrehozottan, és úgy maradnak hosszú időn át. Amikor azután a világ kezd újra alakot ölteni, egyszer csak megjelenik Bráhma üres palotája. Ekkor egy bizonyos lény, élettartama kimerülése vagy érdemei elfogyása folytán elmúlik az Abaszvara síkról, és Bráhma üres palotájában születik újjá. Ott időzik, tudat által létrehozottan, és így marad hosszú időn át.

Ezután, mivel olyan hosszú ideig tartózkodott ott egyedül, kielégületlenség és izgatottság alakul ki benne, és így sóvárog: „Bárcsak mások is lennének e helyen!” Ezalatt, élettartamuk vagy érdemeik kimerülése folytán, bizonyos más lények is elmúlnak az Abaszvara síkról, és Bráhma üres palotájában, e lény társaságában születnek újjá. Ott időznek, tudat által létrehozottan, és így maradnak hosszú időn át.

Erre fel az a lény, aki elsőként született ott újjá, így gondolkodik: „Én vagyok Bráhma, a Diadalmas, a Legyőzhetetlen, a Mindentlátó, a Hatalom Letéteményese, az Úr, az Alkotó és Teremtő, a Legfőbb Lény, az Elrendelő, a Mindenható, Atyja mindazoknak, akik vannak és lesznek. Ezeket a lényeket pedig én teremtettem, mert először én óhajtottam: ,Bárcsak mások is lennének e helyen!' És miután e döntést meghoztam, e lények íme, megjelentek.”

A lények pedig, akik őutána születtek ott újjá, így gondolkodnak: „Ő kell, hogy legyen Bráhma, a Diadalmas, a Legyőzhetetlen, a Mindentlátó, a Hatalom Letéteményese, az Úr, az Alkotó és Teremtő, a Legfőbb Lény, az Elrendelő, a Mindenható, Atyja mindazoknak, akik vannak és lesznek. Bennünket pedig ő teremtett, mert látjuk, hogy ő volt itt előbb, és mi őutána jelentünk meg.”

Ezután az történik, hogy egy bizonyos lény elmúlik erről a síkról, és újjászületik az embervilágban. Itt odaadása, szorgalma és megfelelő elmélkedése révén a szellemi összpontosításnak olyan fokára jut el, hogy képes lesz a közvetlenül megelőző életének felidézésére, anélkül azonban, hogy ennél korábbra vissza tudna emlékezni. Azután így szól: „Minket ő, Bráhma, a Diadalmas, a Legyőzhetetlen, a Mindentlátó, a Hatalom Letéteményese, az Úr, az Alkotó és Teremtő, a Legfőbb Lény, az Elrendelő, a Mindenható teremtett, Atyja mindazoknak, akik vannak és lesznek. Ő állandó, szilárd, örökkévaló, nincs kitéve változásnak, s ugyanaz marad, mint maga az örökkévalóság. Mi azonban, akiket ő teremtett, és őáltala jelentünk meg ebben a világban – mi mulandók, változékonyak, rövid életűek vagyunk, s pusztulásra vagyunk ítélve."

Előzmény: dav3279 (6765)
Never Man Creative Commons License 2013.04.13 0 0 6771

"a BUddhisták állítanak hogy nincs személyes Isten "

 

- Csak a pontosság kedvéért:  a buddhisták ilyet nem állítanak, buddha tanításában sincs se  ilyen állítás se az ellenkezője.

Előzmény: dav3279 (6765)
MageGuild Creative Commons License 2013.04.13 0 0 6770

"És ugyanezt a gondolat menetet kellene erőltetni..."

 

- Én a magyar nyelv iránti minimális tiszteletem miatt nem vagyok hajlandó erőltetni.

Előzmény: dav3279 (6765)
dav3279 Creative Commons License 2013.04.13 0 0 6769

"A természetet tragikus katasztrófába és nyomorba sodró önkényeskedés, és az alkohol, vagy a kábítószer hatására létrejövő kába agresszivitás is csak a bűnbeesés, illetve a primer létkorrupció logikája szerinti, civilizált életrendnek egy- egy parányi része és következménye. Az emberi immunrendszernek a magas fokú megbomlását előidéző gyógyszerhasználathoz, valamint a rákkeltő ipari szenny mértéktelen előállításához ugyanaz az út vezet, mint a szellemi tisztánlátás elvesztéséhez. Ezt mind, de mind a természettől és az "Istentől" való elszakadáshoz vezető bűnbeesést elsősorban a természetből kivonható anyagokból minél nagyobb mennyiségű élvezeti eszközök gyártására és a természeti jelenségekkel szembeni védekezésre irányuló „Civilizált , modern és keresztény” törekvéseink idézték elő és azok idézik elő ma is."

 

Idézet: Kozma Szilárd- "A második beavatás"

 

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2013.04.12 0 0 6768

 "Ne essünk abba a történelmi hibába, hogy a titkos társaságok által rendszeresen használt szimbólumokat megtagadjuk, vagy ellenszenvet érzünk ezekkel kapcsolatban! Valójában a Föld ősi és ma is élő kultúráinak szent jelképrendszereiről van szó. Ha összefüggéseiben vizsgáljuk őket akkor láthatjuk: Ősi tudás és technológia(!) van bennük kódolva. Ezen kívül a lehetőség arra, hogy a különböző népek, nemzetek kifejezzék tiszteletüket egymás irányába. A jelképrendszerek vizsgálata számos, a hétköznapi, agyondolgoztatott ember számára rejtett információra világít rá!"

 

Hát igen. :-DDD

Előzmény: dav3279 (6767)
dav3279 Creative Commons License 2013.04.12 0 0 6767

Meg különben is Oblivion! Ott a játék Istene az ember tehát a virtuális karakteré kizárólag a progamozó illetve játékos maga egyben csak hogy érthető legyen mennyire valós a univerzumunk az Istennhez képest!

Ezt imádni fogod:

A fickó megoldotta a folyton végesekben gondolkodó fizikusok és asztrofizikusok problémáját és a vicc az egészben hogy csupán ősi szimbólumokat kellett elővennie amik már rég ott voltak az Egyiptomi, Maya, Védikus, Bibliai stb. leírásokban....

Előzmény: MageGuild (6762)
dav3279 Creative Commons License 2013.04.12 0 0 6766

Látom van itt sütni való, éppen ezért hatványozottan ajánlom ezt az analogikus felsőbbrendű rendszert ami biztosan tetszeni fog: http://kozmaszilard.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=221&Itemid=2

Előzmény: MageGuild (6760)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!