Keresés

Részletes keresés

gumidani Creative Commons License 2011.03.16 0 0 1897
Előzmény: radio100jozsi (1896)
radio100jozsi Creative Commons License 2011.03.16 0 0 1896

Elküldenéd ezt nekem olvasható formában is, mert így nagyon kicsi, köszönöm.:

hidasinfo(kukac)vasutihid(pont)hu

 

Szép lehetett ez a völgyhíd, amúgy ezért is becses itthon a két rátóti völgyhíd, mert működő vasszerkezetű már nincs itthon üzemben más, és a biatorbágyi van meg mint emlék még. Pedig azon szép volna valami atrakció a jövőben, akár egy kisvasút formában is, de ez már egy másik történet.

 

 

Előzmény: gumidani (1894)
gumidani Creative Commons License 2011.03.16 0 0 1895

gumidani Creative Commons License 2011.03.16 0 0 1894

Vasút 1976

blzs Creative Commons License 2011.02.14 0 0 1893

Itt pedig szintén a Galga hídja a 10-es Nohabbal - 2010 őszén.

 

Előzmény: Vumurt89 (1892)
Vumurt89 Creative Commons License 2011.02.14 0 0 1892

Kevésbé megáradva ugyanannak a folyónak a hídja Aszódnál kör IC-vel:

Előzmény: blzs (1891)
blzs Creative Commons License 2011.02.14 0 0 1891

Egy kisebb híd, a Galga hídja Galgamácsánál:

 

blzs Creative Commons License 2011.02.05 0 0 1890

Megtörve a hosszú csendet - Ipolyság:

 

RhB Creative Commons License 2010.12.01 0 0 1889

Most csak Landwasser van kéznél (szeritem már volt itt), Wiesener-t szkennelni kéne. De előbb megkeresni a fotókat...

 

 

Előzmény: Slijepac Most (1888)
Slijepac Most Creative Commons License 2010.12.01 0 0 1888

Ha Landwassernek nem is, egy Langwieser még összejöhet. :D

Előzmény: RhB (1887)
RhB Creative Commons License 2010.11.28 0 0 1887

OFF Jól értesültem, hogy téged hamarosan Slijepac Most helyett Landwasser-viaduktnak fognak hívni? :-))) ON

 

Előzmény: Slijepac Most (1886)
Slijepac Most Creative Commons License 2010.11.25 0 0 1886

A háttérben a hegy is stimmel.

 

Ezen kívül nem sok ilyen híd volt: a Poriadie-i ehhez kicsi: http://www.panoramio.com/photo/20262813

 

Lehetne a Myjava: http://www.panoramio.com/photo/9539728 , de ez már akkor lakott kellett, hogy legyen, és szerintem a méret se stimmel.

 

Szintén a beépítettség miatt nem hiszem, hogy a homonnai vonal hídja lenne:

 

Kb. ennyi az összes lehetőség.

Előzmény: radio100jozsi (1885)
radio100jozsi Creative Commons License 2010.11.25 0 0 1885

Na ez lehet. Gyönyörű egy hidas környék ez a Privigye-Felsőstubnya vicinális az biztos, főleg itt Nyitrabányánál ahogy megkerüli a várost.

Előzmény: Slijepac Most (1884)
Slijepac Most Creative Commons License 2010.11.25 0 0 1884
Előzmény: gumidani (1883)
gumidani Creative Commons License 2010.11.23 0 0 1883

Nem tudom. A fortepan képek között találtam.

Előzmény: radio100jozsi (1882)
radio100jozsi Creative Commons License 2010.11.22 0 0 1882

Uzsoki-hágó völgyhídja lenne?

Előzmény: gumidani (1881)
gumidani Creative Commons License 2010.11.22 0 0 1881

blzs Creative Commons License 2010.11.12 0 0 1880

Kiskörei Tisza-híd:

 

radio100jozsi Creative Commons License 2010.11.11 0 0 1879

Jé, ez szerkezetileg totál olyan, mint a Vadnai Sajó, vagy a Rétszilasi Sárvíz vasúti hidak. Elméletben egy terv alapján még további az említett két híd épült, de akkor lenne még ez is? Na ennek majd utánaolvasok, hogy ez a véletlen műve-e vagy sem. Érdekes még, hogy a rácskiosztás is azonos, meg a méret is.

 

Ez a Rétszilasi:

 

http://vasutihid.hu/sarviz.html

Előzmény: bhevuwhu (1878)
bhevuwhu Creative Commons License 2010.11.11 0 0 1878

Üdv,

 

Egy kis 1998-as Dunavarsányi Taksony Vezér hídcsere!

98 kép!

 

http://www.kisdunainagyhajok.hu/kis-dunai_hidak/dunavarsanyi-taksony_vezer-hid_csere.php 

 

 

Kár, hogy megszűnt rajta a vasút :(

civil Creative Commons License 2010.10.07 0 0 1877

Sziasztok!

A Tárnok-Székesfehérvár vonal korszerűsítése keretében felszerkezet cserére kerül sor a Baracskai közút feletti műtárgyon. Félpályás útlezárás mellett folyik most ősszel a bal vágány alatti szerkezet cseréje. A tartóbetétes vasbeton födémet hosszában két helyen átvágták - a vágányok közötti nagytengelynél és a bal oldali födémrész középvonalában, majd éjjeli teljes útzárban leemelték. Zsaluzás után az új tartóbetétek beemelése, majd vasszerelés következett. Ma a jó időnek köszönhetően a betonozás is megtörténik. A szigetelés elkészülte után, mikor a födém elérte a két hetes kort, alsóágyazat készíthető és a géplánc átfektet a műtárgyon. A jobb vágány felé ágyazatmegtámasztó gerenda zárja le a munkaterületet. Néhány kép:

1. Beállványozott műtárgy

2-3. A felszerkezet hűlt helye, még a hídfők visszavésése előtt

4. A leemelt felszerkezet

5. Új hídfők, tartóbetétek és vasalás. A keddi "monszun" miatt szerdán ki kellett fújni a vizet a zsaluból.

6. Ütközőgerenda. Ez védi a műtárgyat a figyelmetlen űrszelvényes kamionoktól és emeletes turistabuszoktól.

 

 

 

 

 

 

sincsavar 1.1 Creative Commons License 2010.09.29 0 0 1876
Sajnos annyi alvást vagy elhivatottságot nem sikerült tartalékolni, így maradt az épületben alvás. Legalább jó volt korán fölkelni és sétálni egyet, de evezős csónakkal soha többé, ide már kell a motor:)
Előzmény: blzs (1875)
blzs Creative Commons License 2010.09.29 0 0 1875
Jó képek - éjszakai horgászat közben? :)
Előzmény: sincsavar 1.1 (1874)
sincsavar 1.1 Creative Commons License 2010.09.28 0 0 1874

18 nyílás, sok sekély víz, poroszlói vonatok, szonbat délutántól vasárnap reggelig

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zolcsi67 Creative Commons License 2010.09.26 0 0 1873
Hány éve lóg a levegőben a rákosrendezői idegenvezetés? :-)))
Előzmény: radio100jozsi (1862)
radio100jozsi Creative Commons License 2010.09.25 0 0 1872
Igen, pedig érdekes, hogy azt írják, hogy 1974-ig a 29,00 m támaszközével a MÁV legnagyobb vasbeton hídszerkezete volt. De majd egyszer ezt is lefotózom persze.
Előzmény: blzs (1866)
radio100jozsi Creative Commons License 2010.09.25 0 0 1871
Az volt, de amikor a híd már megépült, akkor már nem Pest-Vác, hanem Pest-Marchegg vasútvonal volt, ezért kaphatta ezt a nevet.
Előzmény: Garbai Sándor (1865)
gumidani Creative Commons License 2010.09.25 0 0 1870
A viszonosság elve alapján ennek Budapeste-Brücke lenne az illő neve. (Marcheggen van)
Előzmény: LVI (1868)
Garbai Sándor Creative Commons License 2010.09.25 0 0 1869
Ma is okosabb lettem.
Előzmény: LVI (1868)
LVI Creative Commons License 2010.09.25 0 0 1868
Az bizony, csak ezen a vonalon egykoron nem Szob (64km) / Helemba (66km) volt az országhatár, hanem Dévény-Újfalu (226km) / Marchegg (232km) az osztrák határon.
Előzmény: Garbai Sándor (1865)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!