Keresés

Részletes keresés

Mylodon Creative Commons License 2005.01.09 0 0 99
Hmm, g25 hozzászólása ráébresztett egy olyan egyszerű tényre, hogy valószínűleg léteznie kell egy extra jelenetekkel tarkított filmváltozatnak is... :) Ezt sajnos én nem láttam, úgyhogy ICPX kollega valószínűleg itt láthatta a metró elindulását, de ehhez akkor így nem tudok hozzászólni, bocsika. :)
Előzmény: Mylodon (96)
g25 Creative Commons License 2005.01.09 0 0 98
Szia Mylodon!

Tök igazad van, hiszen a két állomás teljesen különbözik egymástól. Az zavart meg talán, hogy az extra DVD-n a kimaradt jelenetek között ott van Bulcsú verése is, de közben nem megy a vonat egyáltalán, az ajtók is nyitva maradnak. Viszont ha bent is maradt volna a jelenet, ugyanúgy a következő jelenet jött volna, az ajtók hangjával, az oszlopokkal teli másik megállóval, meg a leköpéssel. Vagyis utána a metró tényleg továbbment, de azt nem mutatták egyáltalán. Köszi, még egy párszor meg kellett volna néznem, hogy erre rájöjjek :).

Sokan bakinak tarthatják, hogy az egyik metróállomás után nem az a másik jön, aminek jönnie kellene; ezek nem igazi bakik, hiszen a történet nem a budapesti metróban játszódik.
Előzmény: Mylodon (83)
Mylodon Creative Commons License 2005.01.09 0 0 97
Különben is nem Gyaloggalopp, hanem Gyalogkakukk. Én meg másollak mint a hülye. :)
Előzmény: ICPX (93)
Mylodon Creative Commons License 2005.01.09 0 0 96
Te azt hol látod, hogy elindul a metró??? Gyaloggalopp kampec, Bulcsú csukott szemmel álldogál, aztán szétveri a budit, majd elviszik kihallgatásra. Hol látsz te itt metró elindulást? Pláne, hogy még egy hulla is fekszik a sineken.
Előzmény: ICPX (93)
Macsek-007 Creative Commons License 2005.01.09 0 0 95
Az Index cikkében említett Csodálatos Júlia baki nem baki szerintem, mert Tomnak volt órája azelött is , hogy Júliától kapott volna órát, csak beadta zaciba, amit kiváltott Júlia pénzéből és utána már Júlia viselte és helyette vett Tomnak egy komolyabb órát.

Volt órája, de beadta a zaciba, hogy elvihesse vacsorázni Júliát, és az étteremben mégis volt órája! Szóval baki.
Előzmény: Törölt nick (46)
muybien Creative Commons License 2005.01.09 0 0 94
ez szerintem nem baki, mivel a film nem a budapesti metróbirodalomban játszódik... viszont, az argóban van egy jelenet, amikor egy fehérvári mekibe mennek, de az a meki nem is fehérváron van ahol felvették...
Előzmény: tutetem11 (50)
ICPX Creative Commons License 2005.01.09 0 0 93
Kontrollban van egy hiba. Mikor Bulcsu beloki a gyaloggalopot a metro ala, utana  a metro abba az iranyba indul el amely felol erkezett.  
PaT_PaN Creative Commons License 2005.01.08 0 0 92
Vagy az ötödikre gondoltál? :))
Előzmény: tiB (89)
PaT_PaN Creative Commons License 2005.01.08 0 0 91
Vissza háromba.
Nekem soha nem sikerült 110 fölé vinni, mert akkor már nem kapott elég benzint, és leállt mindig motor.

Lehet, hogy elfelejtettem visszaváltani annakidején.....
Előzmény: tiB (89)
PaT_PaN Creative Commons License 2005.01.08 0 0 90
Szereztem bizonyítékokat :)



tiB Creative Commons License 2005.01.08 0 0 89
Azért tudja elérni a 120-at, mert 100-nál vált még egyet, hogy éppen hányasba vált azt nem tudom, de felfelé tolja a váltókart. :-)
Előzmény: PaT_PaN (88)
PaT_PaN Creative Commons License 2005.01.08 0 0 88
Nem tévedtél.

Ha a 100 métereket nem számolom, az elsőnél a km óra állása:
84 072, éppen 100-at mutat az óra.

A másodiknál: 80 093, és ekkor éri el a 120-at.

Nekem is volt trabantom, de 100-ról 120-ra nem 21 km alatt gyorsult fel, hanem semennyi alatt nem volt erre hajlandó :-)

Ettől függetlenül baki az...főleg, ha a hely ismeretében a megtett távolságot is figyelembe vesszük...
Előzmény: tiB (85)
NemethA Creative Commons License 2005.01.08 0 0 87

nem pontosan magyar filmes baki, de talán annak is tekinthető:

a legtöbb x-akták rész eleje az, hogy "THE TRUTH IS OUT THERE". ezt magyarra úgy ferdítették, hogy "az igazság odaát van" pedig a jelentése elvileg pont a film mottója hogy "az igazság ott kint van" azaz mennyé' nyomozzá' és megtalálod a zigazságot.

cinquecento Creative Commons License 2005.01.08 0 0 86

Világszám:

1. Az éjszakát egy mezőn töltik a két orosszal meg a tankkal. reggel, amikor felkel a nap, látjuk a két ponyva alatt alvó társaságot, ám a háttérben tisztán látszik a mezőn húzódó (lőtér?) drótkerítés, meg a betonoszlopok...

 

2. Mindenkitől elhagyatva húzza a tank a kisbuszt keresztül-kasul egy földutakkal szabdalt mezőn, az egészet madártávlatból látjuk (sokszor mennek végig ugyanazon az úton), de az egyik snittben látszik, amint jó ötszáz méterrel mögöttük porzik egy másik jármű is...

 

500

tiB Creative Commons License 2005.01.08 0 0 85
akkor tévedtem...
Előzmény: negyvenketto (84)
negyvenketto Creative Commons License 2005.01.08 0 0 84

Naszóval ha jól emlékszem a Trabi kilométeróráján az utolsó számjegy a 100 métereket mutatja, ha jól rémlik az utolsó számjegy más színű is.

 

42

 

Előzmény: tiB (81)
Mylodon Creative Commons License 2005.01.08 0 0 83

g25!

 

Ebben a jelentben nincs semmi hiba. A történet a következő: Megérkezik a metró, és mivel Bulcsú az állomás azon végére áll, ahol még a leggyorsabban halad, ezért amelyik kocsi megáll előtte, az a legutolsó. Ide rángatják be Bulcsút is. Az ajtók bezáródnak (ezt persze nem látjuk), és a következő megállóig jól elpüfölik a Bulcsút. Ha jól megnézed azt a jelenetet mikor Gonzóék nevetgélve kiszállnak a kocsiból, láthatod, hogy az ajtók éppen akkor nyíltak ki (még a hangját is lehet hallani). Azaz ők már a következő megállónál vannak, aminek a peronja éppenséggel az ellenkező oldalon van mint ahol beszálltak. Béla bá' nagyon helyesen, az első kocsiból rohan vissza az utolsó kocsiig.

Előzmény: g25 (60)
habszegfu Creative Commons License 2005.01.08 0 0 82
A Világszámban, amikor Koltai és Gáspár már felnőtt korukban előadnak egy cirkuszi számot (asszem nem az ominózus órásat, hanem még előtte),  a  Koltai nyakán van egy sebtapasz, mikor legközelebb mutatják, meg már nincs ott, de sebhely sincs.
tiB Creative Commons License 2005.01.08 0 0 81

Nem gyenge:

Az első snitt-nél: 840929-et a másodiknál pedig: 840937-et mutat a km számláló .

Nem gyenge futásteljesítmény egy trabitól :-))))))

 

Észre nem vettem volna, de csakazért is letöltöttem a filmet, hogy megnézzem :-)

Előzmény: Wolfhauser Ottokár (79)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2005.01.08 0 0 80
Mit mutat?
Előzmény: Wolfhauser Ottokár (79)
Wolfhauser Ottokár Creative Commons License 2005.01.08 0 0 79
Tessék nézni a kilométeróra állását is.
Előzmény: Sánta Kutya (SK) (78)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2005.01.08 0 0 78
Azért, mert Koncz G. gerendázik, egy másik magyar harcos közben miért ne anyázhatna egy törökre? Csata hevében előfordul az ilyesmi.

Nekem mostanában egy mobilos reklámfilm tetszik, ahol két fiatal egy piros Trabantot nyüstöl, hogy pörögne már 120-szal, és akkor nagyon boldogok, hogy mennyit telefonálhatnak ezért. Közben a fejük fölött jól látható az M1-M7 budaörsi körforgalmú felüljárója, ahol végig százas tábla van. Na, végül is nem a KRESZ-t reklámozza a film.
Előzmény: andzsin (52)
rg7 Creative Commons License 2005.01.08 0 0 75

Öööö... Én arra emlékszem, hogy a gazdatestet másolja le. Tehát ha nem volt gyárilag 3 kezű a rendőr, akkor nem tud + kezet növeszteni. Vagy tévedek?

Előzmény: sha_dowe (74)
sha_dowe Creative Commons License 2005.01.08 0 0 74
Direkt van ennyi keze. ez a lényege!!!!!

Előzmény: rg7 (72)
ottokar Creative Commons License 2005.01.08 0 0 73
Szerintem annyi, amennyit csinál magának.
Ezér' ő a T-1000.
Előzmény: rg7 (71)
rg7 Creative Commons License 2005.01.08 0 0 72

Ez lemaradt:

 

Előzmény: rg7 (71)
rg7 Creative Commons License 2005.01.08 0 0 71

Yooo a topik!:)

Igaz csak részben magyar (A.V.), de hány keze is van a T1000-nek a T2-ben?

 

T1000 1.T1000 2.T1000 2.T1000 4.
andzsin Creative Commons License 2005.01.08 0 0 70
Mint látható, az lba.hu-ról copyztam ki, nem én írtam, azé a "hülyeség" aki nem tudja hogy egy perc az 60 sec. Off: a Honfoglalásból 10 percet bírtam nézni, politikai giccs.
Előzmény: Törölt nick (62)
Laszlo000 Creative Commons License 2005.01.08 0 0 69

De lehet, hogy rosszul rémlik, és Nagytétény felől érkezett vissza Bp-re a vonat és akkor nézegették azt a térképet. De akkor a mozdonyvezetőt megölték, így ha a vonatot nem fogta meg az éberségőr, akkor kisiklott volna, mert onnan nem tudott volna egyenesen a Nyugatiba menni. (na, igaz ez már szőrszálhasogatás, hiszen nem a város vasútjait imerteti a film)

 

A legjobb ez a mondat: "Abban a kocsiban van, amelyik bevágódik az állomásépületbe!" Mii??? A mozdonyban? Ahova be se lehet menni menet közben, csak ilyen filmen? A vonat elején? Ha már dízelvonatot akartak, ahol be tudnak menni a vezetőhöz is, akkor kölcsönkérhették volna Kádár vonatát.

Előzmény: Laszlo000 (68)
Laszlo000 Creative Commons License 2005.01.08 0 0 68

Meg úgy rémlik, hogy amikor elhatározták, hogy visszairányítják a vonatot Bp felé, a forgalomirányító térképen azt a váltót valahol Nagytétény környékén állították át. Lehet, hogy Érd elágazás? És a vonat nem Bécs, hanem Pécs felé indult el?

A vonat meg valami pusztában haladt, a jelző és a váltók is a semmi közepén voltak. 

Előzmény: 911 (44)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!