És még egy kérdés elsőre pöccintésre indul az autó aztán megállítom és utána újraindítom erőlködve indul el lehet hogy a gyújtógyertyát ki kéne cserélni?
Ha az autó tudja (tehát olyan multimédia csomag lett bele rendelve, amihez BT-s egység csatlakozik), akkor gyújtásnál rákeresel a telefonnal, majd csatlakozol. A kód 1234 vagy 0000, már nem emlékszem.
Beszereltem, világít is, viszont a műszerfalon azóta világít az égőhibát jelző lámpa, és nem hajlandó kialudni. A leírás szerint ez a led-égő vissza tud jelezni, tehát elvileg csak akkor szabadna a hibajelzőnek égnie, ha valóban hiba van. Mi lehet a gond? Minden más égő is működik, tehát elvileg csak az új égőkkel lehet gondja. Én paraszti logikával arra gondolok, hogy esetleg a rendszer kevesli az áramfelvételt, és emiatt jelezhet hibát?
A másik a szintén itt felmerült rádiós témával kapcsolatos. Beleültettétek a bogarat a fülembe ezzel a lecseréléssel. Az lenne a kérdésem, hogy a szimpla, hagyományos fejegységek jók bele, vagy beépíthető a dupla magasságú is? Mi kellene hozzá? Nekem a piros kijelzős alap egység van gyárilag.
Sziasztok.
Vettem egy használt Seat Altea XL-t. 1,8 benzines 2009es.
Pár napja elkezdett alacsony fordulatszámon (elsősorban kanyarodáskor) "Engine fault Workshop" hibát feldobni. De csak 1 másodpercre és van úgy, hogy csak egyszer 1 nap. Hibát nem észlelek a meghajtásban, hibajel sincs a műszerfalon. A jövőhéten mennék szervízbe megnézetni. Mire számíthatok?
Én se gondolkoznék rajta, csak preferálom a gyári kinézetet.
De így muszáj leszek, ha értelmes zenét akarok😃.
Másrészt van olyan kézikönyv amiben leírnak olyan adatokat, mint az olajtípus és a kerékméret? A pár hozzászólással ezelőttit letöltöttem, de abban én nem láttam.
Csatlagoznek az előttem szolohoz. En szenvedtem a gyari fejessel. Aztan betoltam egy pio fejet, es azóta szep es jo minden. A maiak mar akár naviznak is neked.
Szerintem vegyél egy Pioneer vagy Jvc fejegységet, 15-20 ezer körül kijön és sokkal jobban is szól. Kellett hozzá még egy beépítőkeret, meg egy átalakítós csatlakozó.
Valaki tudna nekem segiteni a tempomat hasznalataban?:) Esetleg video linkelesevel, de akar leirassal is. Koszonom elore is!:) (2007-es 2.0PDTDI Alteam van.)
Sziasztok!!!Problémám a következő:2006os 1.9tdi alteám kb 2 napja nehezen recsegősen veszi a 2-est,a többi sebivel nincs semmi gond,de ahogy rakom át 1-ből 2-be nagyon recseg.Valaki talákozott már ilyennel???
A tempomat kar aljanal reped a vezetek, tipushiba.
Nezd meg, elvben leszedheto a burkolata. Ha mar ott vagy, kontakt sprevel tisztitsd meg a kapcsolojat. Az szokott meg koszosodni. (ha a kabel törik forraszthatod, de ahoz kormány le)
A többivel szervizbe mennék annyira nem vagyok autoszerelo.
1.6 ALTEA MPI NORMÁL MENETBEN ELVESZEM A GÁZT, KITESZEM ÜRESBE, ÉS A MOTOR FELPÖRÖG 1500-2000-IG. HA VALAKI TUDJA ENNEK AZ OKÁT, SZÍVESEN MEGHALLGATNÁM A VÉLEMÉNYÉT. KÖSZÖNÖM
Az autót németben vettem egy kereskedésben. amikor kipróbáltuk ezek közül egy probléma sem jelentkezett. Most szombaton vettem és hétfőn hoztam el. Tegnap szakadó esőben mentem dolgozni az autópályán és kb 50 kilométer megtétele után kiálltam egy parkolóba és ahogy kisoroltam a leállósávba akkor gyulladtak ki a lámpák. Tegnap és ma egypárszor elaludtak menet közben egy pár másodpercre.
A ventilátor lapát szerintem jó lehet mert a kerregés nem a fordulatszámra változik hanem állandó. azt figyeltem meg most haza felé, hogy a bal oldali fűtésből jön a hideg a jobboldaliból pedig csak nagyon gyenge erővel a meleg levegő. valszeg valamelyik terelő lapát van beszorulva vagy a mechanikája (fogaskerék) adta be a kulcsot.
Van még egy problémám.
A tempomat, hol műxik, hol nem és a műszerfalon egyáltalán nincs visszajelzése, pedig ott kellene lennie.
Ha az ABS érzékelő koszos azt hol tudom megnézni kitisztítani?
Szia. a kerrego hang valsz a kesztyutarto alatt / mogott a ventillator lesz. (nalam pl. megevett valamit, ezert neha hajlamos berezegni, mert 1-2 lamella kitort belole.) Szedd le a jobb 1 also lemezet a muszerfal alol, mintha pollenszurot cserelnel. jobb oldalon van a venti, egy csati. szedd kis (ra fogsz jonni) aztan nezd meg, valsz lamellak hianyoznak.
A visszajelzokre, cinkes, lehet koszolodott erzekelo, vagy hasonlo. Szervizben nezess ra. (meg probald ki, hogy megy-e az abs).
A minap vettem egy altea xl-t és 200 km megtétele után kigyulladt az ABS, ESP, és a menetstabilizátor lámpám egyszerre.
Szakadt az eső amikor ez történt és én arra gondoltam, hogy valszeg beázott valami csatlakozó. Egy nap elteltével még mindig világítanak folyamatosan, de időnként egyszer egyszer elalszik mind a három menet közben, hogy aztán erőt gyűjtve ismét teljes erővel világítsanak.
A másik problémám az hogy a kesztyűtartó mögül kerregő hang jön, amikor a fűtés be van kapcsolva, ha kikapcsolom akkor azonnal megszűnik a kerregés.
Ha esetleg találkoztatok már a fenti hibákkal, lécci osszátok meg velem is.
Nekem anno az M3n ment el ugyanígy, de akkor bizti ment ki, csakk nem a kormány alatti, hanem a motorter biztositekai közül ment ki egy. Ha kell, kuldom a hogy melyik. Megvan meg a gepkonyv.