Már a lányaim pedálosát is jobb szerettem volna fémből, vagy legalább az alvázát, mart a fa kasztnival semmi bajom, az elég "klasszikus". De amíg fúrni, ragasztani, csavarozni tudok, addig hegeszteni nem. Utoljára egyetemen hegesztettem, legalább 5-ös lemezeket, ívvel. És randán. Na, de ha majd egyszer nyugdíjas leszek!
.
.
.
Akkor már lesz...om az egészet, és nem érdekel semmi, csak a meleg mamuszom, meg a tévé. :-)
Évek óta pofázom, szerintem itt is. Végre valaki más is rákattant. :-) Nekem az a nagy bánatom, hogy a lakatos-motor részekhez abszolút nem értek, de karosszerálásban szívesen résztvennék. Igaz, az időm nem nulla, hanem valahol mínuszban van, szegény Tökömtuggya átkárpitozását, műszerfal furnérozását is csak toszogatom magam előtt.
úgy van ! lLacibácsiék csinálták én láttam személyesen is B Tibiék műhelyében akitől a küllős kerekeimet vettem papír alapú képeim vannak is róla valahol .....
Az a baj, hogy az alap az 500/126. Életem egyetlen olyan autója volt a kispók, amit megbántam, hogy megvettem. Ahogy a barátom mondta: "ti ezzel az autóval kölcsönösen utáljátok egymást, és ez mindkettőtökön meglátszik". Pedig az első saját autóm volt, a saját keresetemből vettem, szeretnem kellett volna, de nem ment.
Én is néztem.Viszont csak a bódét megkapod a feléért is. Lehet, hogy be kéne érni a kevésbé szofisztikált holland verzióval, az nyilván olcsóbb, ha így fikázza. :-)
Ez az ügyes emberke fogja kezelésbe venni a Ferrari motort, aki ezt az Opel motort is építette, tuningolta. https://www.youtube.com/watch?v=RyYUMjMvj2k
ühüm. tawaj még filoztam is, h wegyek e egy ilyet, wégül ki is probiztam, de a szuzim kb két körrel gyorsabb, agilisebb, igy ennél maradtam. no mert feelingje wan ugyan a fiatnak, na de a duttoné jobb. )))
Triumph Herald 13/60. Már eredetileg sem a saját karbijával volt, hanem egy kisebb Zenithtel, mert az eredeti dupla karbi szerintem végképp nem fért oda, de nagyon szárnyaszegett kacsa volt szegény. Nagyon persze nem zavart, mert egyrészt nem vagyok teljesítmény kényszeres, másrészt hová rohanjak egy autóval, amihez képest egy Trabant is ötcsillagos töréstesztet produkál? De azért most sokkal jobban tetszik ez a röfögés. :-)
Bigi! Nem tudom, azt is meg kell néznem, mikor van az X1/9 klub éves dzsemborija, mert arra mindig járok, még ha csak vendég is vagyok.