Szisztok segitségre volna szükségem adott egy 2009 es 407 2,7 v6 hdi coupe valós 88000 km rel 1 tulaj én vagyok a második minden szép és jó Ja nem már mindent megtettem de nem jöttem rá mi lehet a baja 1800 és 2000 között be be ránt Rángat se alatta se felette tökéletesen megy teszi a dolgát mielött nekiálnánk találgatni Volt Márkaszervizben diag minden jó szoftver rendben minden naprkész váltóolaj cserélve akku cserélve friss vezérlés minden ami ilyenkor cserélni kell meg azon felül is minden kicserélve Tökéletesen regenerál Minden jó és még sem jó De megörít a rángatás kérem valaki segítsen Elöre is köszönöm üdv Marci
Szisztok segitségre volna szükségem adott egy 2009 es 407 coupe valós 88000 km rel 1 tulaj én vagyok a második minden szép és jó Ja nem már mindent megtettem de nem jöttem rá mi lehet a baja 1800 és 2000 között be be ránt Rángat se alatta se felette tökéletesen megy teszi a dolgát mielött nekiálnánk találgatni Volt Márkaszervizben diag minden jó szoftver rendben minden naprkész váltóolaj cserélve akku cserélve friss vezérlés minden ami ilyenkor cserélni kell meg azon felül is minden kicserélve Tökéletesen regenerál Minden jó és még sem jó De megörít a rángatás kérem valaki segítsen Elöre is köszönöm üdv Marci
Üdv. 407 2.0Hdi 2009.02 140LE.Parkolásnál illetve alacsony tempójú kanyarodásnál, morgó hangot ad a kormánymű illetve nagyon picit remeg. Érdekesség hogy csak +6-7 Celsius felett, télen meg sem nyikkan, egészen tavaszig. Valakinek esetleg tapasztalat, vagy konkrét megoldás? Előre is köszi.
- Vezérlés csere. Aztán 5 év vagy 90 ezer km-enként
- Folyafékok cseréje. Motorolaj 10-15 ezrenként, fékolaj 2-3 évente, fagyálló 3-4 évente és akkor cserélj kormányszervo olajat is, hátha csak ennyi a gondja. Korménytekerés közben nincs ropogó hang?
sziasztok.problémám a következő ,407 1,8 benzin 2007 -es.kormányzás nehéz,kanyarodás után nemigazán akar visszajönni egyenesbe,kormányszervón olajpára,szervóban van olaj.elektromos olajszervószivattyú probléma?
Én most cseréltem EGR cooler nevű alkatrészt, mert szintén szakosodott az utastér. A kipufogó cső és csatlakozásai rendben voltak, ezért kerestem máshol a problémát.
A motor hátsó felén, a légszűrő ház alatt van egy fém henger, van rajta a két végén kipufogógáz vezető cső, a henger oldalán pedig víz be- és kivezetés. Nekem ennek a nyaka eresztett a roppantott bilincs alatt. Fújja a kormot is kifelé, könnyen észrevehető a hibája.
Nem tudom a hátsó ablaktörlő kart leszedni a Recés tengelyéről, gondolom úgy rá van rohadva. Ütögetni nem nagyon merem, mert az ablak üvegén van az egység. Csavarlazítóztam hetek óta, mégsem enged.
Az a probléma, hogy nyugalmi állapotban a törlőkar bal oldalon leesik az ablak alá, jobb oldalon pedig sok helyet kihagy törlésekor.
A rángatás természetesen nem normális jelenség, de az enyém is csinálja. Hol jobban, hol kevésbé. Ahogy írod, intenzív gyorsításnál megy mint barom, semmi jele...
Nem tapasztalom, hogy bármi változna prémium gázolaj tankolásakor sem.
A kijelző csere miatt tűnt el az elérhetősége. Nekem azt mondták a szervízben, hogy "ez csak egy kijelző, egy megjelenítő eszköz", nem lehetséges az, hogy eltűnik belőle korábban aktív menüpont.
De pedig lehet.
Bele kell nézni diagnosztikai eszközzel a rendszerbe és engedélyezni kell. Azóta nekem újra aktív a konfiguráló menüben.
Köszönöm az infót, az a problémám, hogy a "define.... Parameters" menübe nem tudom hogy kell, egyáltalán be lehet e lépni, mert ezt nekem halványabban mutatja a kijelző, és a gombokkal nem engedi kijelölni.
Az autón volt központi kijelző csere, nem tudom ez összefügg e vele, mikor vettem a tulaja azt mondta hogy működött az automatata világítás de őt zavarta így kikapcsolta,ha nekem kell kapcsoljam vissza, csak azt nem mondta, hogy hol? Ezért vagyok tanácstalan
Belépsz a menübe, ott válaszd a "Personalisation configuration" almenüt, azon belül megtalálod az "Define vehicle parameters" azon belül a "Lighting and signalling" és ott találsz egy olyan opciót, hogy "Automatic lighting and headlamps". Azt kell aktiválnod és máris működik a fényérzékelés. ;)
Első tulajtól jött, családon belülről, szóval az átverés nem opció. :)
Két kérdésem van:
- az üzemanyag sapka nem reteszelődik az autó bezárásával? (Ez felettébb meglepett)
- 1800 - 2000 -es fordulat környékén, nem durva, de érezhető "rángatást" érezni, mintha nem kapna elég üzemanyagot, de ez gyorsan normalizálódik. Gázadásnál nincs gond, harap, gyorsul, semmi erőtlenség nem tapasztalható.
Hibaüzenet nincs, "Check OK"m viszont indításkor a klasszik sárga motorjel látható 2 mp-ig az indítást követően. Nem villog, nem marad ott, szóval valami rendellenességre utal.
Sziasztok,lenne egy kérdésem,407 peugeotnál,1,6hdi az automata (sötétedésre)bekapcsolodó világítást hogy lehet bekapcsolni,mert nekem manuálison van,állítólag ha az autó kiírja hogy man,akkor tud működni automatán is.A válaszokat előre is köszönöm