Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

francecoupe Creative Commons License 2020.03.18 0 0 22171

Bocs, nem jártam erre. Ma hívlak.

Előzmény: Oláh Márton (22170)
Oláh Márton Creative Commons License 2020.03.14 0 0 22170

Ha lehet szivesen beszélnk veled holnap 12 töl  biztos felveszem bocsi 06702379132 kélek hívj Köszi Marci

 

Előzmény: francecoupe (22168)
Oláh Márton Creative Commons License 2020.03.14 0 0 22169

Budapest de ha kell bárhova megyek csak legyen megoldás

 

Előzmény: francecoupe (22168)
francecoupe Creative Commons License 2020.03.14 0 0 22168

Élő diag kell. Lehet egr, turbó geometria szabályzás, stb. Merre vagy?

Előzmény: Oláh Márton (22167)
Oláh Márton Creative Commons License 2020.03.14 0 0 22167

Szisztok segitségre volna szükségem adott egy 2009 es 407 2,7 v6 hdi coupe valós 88000 km rel 1 tulaj én vagyok a második minden szép és jó Ja nem már mindent megtettem de nem jöttem rá mi lehet a baja 1800 és 2000 között be be ránt Rángat se alatta se felette tökéletesen megy teszi a dolgát mielött nekiálnánk találgatni Volt Márkaszervizben diag minden jó szoftver rendben minden naprkész váltóolaj cserélve akku cserélve friss vezérlés minden ami ilyenkor cserélni kell meg azon felül is minden kicserélve Tökéletesen regenerál Minden jó és még sem jó De megörít a rángatás kérem valaki segítsen Elöre is köszönöm üdv Marci

 

 

Oláh Márton Creative Commons License 2020.03.14 0 0 22166

Szisztok segitségre volna szükségem adott egy 2009 es 407 coupe valós 88000 km rel 1 tulaj én vagyok a második minden szép és jó Ja nem már mindent megtettem de nem jöttem rá mi lehet a baja 1800 és 2000 között be be ránt Rángat se alatta se felette tökéletesen megy teszi a dolgát mielött nekiálnánk találgatni Volt Márkaszervizben diag minden jó szoftver rendben minden naprkész váltóolaj cserélve akku cserélve friss vezérlés minden ami ilyenkor cserélni kell meg azon felül is minden kicserélve Tökéletesen regenerál Minden jó és még sem jó De megörít a rángatás kérem valaki segítsen Elöre is köszönöm üdv Marci

 

 

 

libegő0603 Creative Commons License 2020.03.10 0 0 22165

Szia. Nem biztos csak belülről annak tűnik. A toronycsapágy lehet ennyire hőmérséklet függő? Köszi a tippet. 

francecoupe Creative Commons License 2020.03.10 0 0 22164

Biztos a kormánymű? Toronycsapágy esélyesebb.

 

Előzmény: libegő0603 (22163)
libegő0603 Creative Commons License 2020.03.10 0 0 22163

Üdv. 407 2.0Hdi 2009.02 140LE.Parkolásnál illetve alacsony tempójú kanyarodásnál, morgó hangot ad a kormánymű illetve nagyon picit remeg. Érdekesség hogy csak +6-7 Celsius felett, télen meg sem nyikkan, egészen tavaszig. Valakinek esetleg tapasztalat, vagy konkrét megoldás? Előre is köszi.

Üdv :Libegő 

francecoupe Creative Commons License 2020.03.02 0 0 22162

Olaj le, szivárgás megszüntetése, friss olaj be, légtelenítés.

Előzmény: Lacidani (22161)
Lacidani Creative Commons License 2020.03.02 0 0 22161

Viszont a szivattyu alatt olaj van.

Előzmény: Lacidani (22160)
Lacidani Creative Commons License 2020.03.02 0 0 22160

Nincs semmilyen ropogo hang.simán megy.

francecoupe Creative Commons License 2020.03.02 0 0 22159

Ja és motorolaj 5w40 ACEA a3b4 szabvány, 4,25 liter

Fékolaj dot 4

Szervo, Total fluide atx

Váltóolaj csere se árt, 75w80 total 2 liter

Előzmény: Lacidani (22157)
francecoupe Creative Commons License 2020.03.02 0 0 22158

Akkor ezzel kezd:

- Vezérlés csere. Aztán 5 év vagy 90 ezer km-enként

- Folyafékok cseréje. Motorolaj 10-15 ezrenként, fékolaj 2-3 évente, fagyálló 3-4 évente és akkor cserélj kormányszervo olajat is, hátha csak ennyi a gondja. Korménytekerés közben nincs ropogó hang?

Előzmény: Lacidani (22157)
Lacidani Creative Commons License 2020.02.29 0 0 22157

Héfőn vettem.Nemtudom.Ill motorolajmilyen kell bele?hány km-nél kell vezérmű szijjat cserélni?

Előzmény: francecoupe (22155)
Lacidani Creative Commons License 2020.02.29 0 0 22156

HÉTFŐN HOZTAM EL.NEMTUDOM MIKOR VOLT OLAJCSERE.

francecoupe Creative Commons License 2020.02.29 0 0 22155

Volt már cserélve az olaj?

Előzmény: Lacidani (22154)
Lacidani Creative Commons License 2020.02.29 0 0 22154

sziasztok.problémám a következő ,407 1,8 benzin 2007 -es.kormányzás nehéz,kanyarodás után nemigazán akar visszajönni egyenesbe,kormányszervón olajpára,szervóban van olaj.elektromos olajszervószivattyú probléma?

Lala123457 Creative Commons License 2020.02.16 0 0 22153

Nekem is volt egy ilyen sejtésem,diagnosztika után remélem jó lesz!Köszönöm szépen!😀

Előzmény: kakadu001 (22147)
Tari110 Creative Commons License 2020.02.15 0 0 22152

Hello!

Sikerült esetleg utánajárni hogy mi okozhatta a problémát? Nálam is jelentkezett ugyan ez, csak a jobb oldali tükörrel.

 

Előzmény: Álló Gábor (21979)
kakadu001 Creative Commons License 2020.02.12 0 0 22151

Egy garnitúra alufelnit keresek 5*108 osztással a P 407 sw-mre.

1,6 hdi de nem csak a 16-os érdekel (mert centírozas után a ragasztott súlyokat letépkedte a féknyereg, annyira kicsi a hely).

Aki tud valamit, jelezze kérem! 😀

kakadu001 Creative Commons License 2020.02.12 0 0 22150

Ha még aktuális...

Én most cseréltem EGR cooler nevű alkatrészt, mert szintén szakosodott az utastér. A kipufogó cső és csatlakozásai rendben voltak, ezért kerestem máshol a problémát.

A motor hátsó felén, a légszűrő ház alatt van egy fém henger, van rajta a két végén kipufogógáz vezető cső, a henger oldalán pedig víz be- és kivezetés. Nekem ennek a nyaka eresztett a roppantott bilincs alatt. Fújja a kormot is kifelé, könnyen észrevehető a hibája.

Bontóból 10.000 ftért volt, autósboltban 70 E.

Bővebbet is írok ha érdekes lehet.

Előzmény: ede111 (22130)
kakadu001 Creative Commons License 2020.02.12 0 0 22149

Láttam itt egy korábbi képen...

Nem tudom a hátsó ablaktörlő kart leszedni a Recés tengelyéről, gondolom úgy rá van rohadva. Ütögetni nem nagyon merem, mert az ablak üvegén van az egység. Csavarlazítóztam hetek óta, mégsem enged.

Az a probléma, hogy nyugalmi állapotban a törlőkar bal oldalon leesik az ablak alá, jobb oldalon pedig sok helyet kihagy törlésekor.

 

Ötlet, javaslat?

kakadu001 Creative Commons License 2020.02.12 0 0 22148

A rángatás természetesen nem normális jelenség, de az enyém is csinálja. Hol jobban, hol kevésbé. Ahogy írod, intenzív gyorsításnál megy mint barom, semmi jele...

Nem tapasztalom, hogy bármi változna prémium gázolaj tankolásakor sem.

Előzmény: Donicetti1979 (22143)
kakadu001 Creative Commons License 2020.02.12 0 1 22147

A kijelző csere miatt tűnt el az elérhetősége. Nekem azt mondták a szervízben, hogy "ez csak egy kijelző, egy megjelenítő eszköz", nem lehetséges az, hogy eltűnik belőle korábban aktív menüpont.

De pedig lehet.

Bele kell nézni diagnosztikai eszközzel a rendszerbe és engedélyezni kell. Azóta nekem újra aktív a konfiguráló menüben.

Előzmény: Lala123457 (22146)
Lala123457 Creative Commons License 2020.02.03 0 0 22146

Köszönöm az infót, az a problémám, hogy a "define.... Parameters" menübe nem tudom hogy kell, egyáltalán be lehet e lépni, mert ezt nekem halványabban mutatja a kijelző, és a gombokkal nem engedi kijelölni.

Az autón volt központi kijelző csere, nem tudom ez összefügg e vele, mikor vettem a tulaja azt mondta hogy működött az automatata világítás de őt zavarta így kikapcsolta,ha nekem kell kapcsoljam vissza, csak azt nem mondta, hogy hol? Ezért vagyok tanácstalan

Előzmény: Donicetti1979 (22145)
Donicetti1979 Creative Commons License 2020.02.01 0 0 22145

Belépsz a menübe, ott válaszd a "Personalisation configuration" almenüt, azon belül megtalálod az "Define vehicle parameters" azon belül a "Lighting and signalling" és ott találsz egy olyan opciót, hogy "Automatic lighting and headlamps". Azt kell aktiválnod és máris működik a fényérzékelés. ;)

Előzmény: Lala123457 (22142)
pacsepa Creative Commons License 2020.02.01 0 0 22144

"a klasszik sárga motorjel látható 2 mp-ig az indítást követően."

 

Ez teljesen normális. Ha égve marad, akkor kezdjél aggódni!

Előzmény: Donicetti1979 (22143)
Donicetti1979 Creative Commons License 2020.02.01 0 0 22143

Sziasztok!

 

Peugeot 407 SW 2.0 HDi- 2004-es. (132.000 km)

Első tulajtól jött, családon belülről, szóval az átverés nem opció. :)

Két kérdésem van:

 

- az üzemanyag sapka nem reteszelődik az autó bezárásával? (Ez felettébb meglepett)

 

- 1800 - 2000 -es fordulat környékén, nem durva, de érezhető "rángatást" érezni, mintha nem kapna elég üzemanyagot, de ez gyorsan normalizálódik. Gázadásnál nincs gond, harap, gyorsul, semmi erőtlenség nem tapasztalható.

Hibaüzenet nincs, "Check OK"m viszont indításkor a klasszik sárga motorjel látható 2 mp-ig az indítást követően. Nem villog, nem marad ott, szóval valami rendellenességre utal.

 

Valakinek valami tipp?

 

Köszi!

 

 

Lala123457 Creative Commons License 2020.01.26 0 0 22142

Sziasztok,lenne egy kérdésem,407 peugeotnál,1,6hdi az automata (sötétedésre)bekapcsolodó világítást hogy lehet bekapcsolni,mert nekem manuálison van,állítólag ha az autó kiírja hogy man,akkor tud működni automatán is.A válaszokat előre is köszönöm

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!