Keresés

Részletes keresés

Tzp Creative Commons License 25 órája 0 0 334126

A jövő vadászgépeiben is közös hűtőkört terveznek :)

Előzmény: szilvatövis (334124)
zöldkomcsi. Creative Commons License 26 órája 0 0 334125

Örülhetett volna a zöldkomcsi, hogy megmondta, de az orosz hatóságok egyelőre diákcsínynek minősítik a kerni iskola felrobbantását. )-:

szilvatövis Creative Commons License 27 órája 0 0 334124

A filmben elmondják, az akkuk és az utastér fűtését elsődlegesen az elektromos eszközökben keletkező hulladékhővel oldják meg. Föl van fűzve az egész egyetlen hűtőkörre.

Előzmény: Tzp (334123)
Tzp Creative Commons License 27 órája 0 0 334123

"hasznosítják az utolsó joule hulladékhőt is"

 

Ez alatt mit kell érteni?

Előzmény: szilvatövis (334058)
GPS Creative Commons License 28 órája 0 0 334122

 

panaszkodnak hogy sok az üres üzlethelység Manhattan-ben, persze Detroit-t nem fogják utolérni

 

Szerintem nincs ebben semmi rendkívüli. Nézd meg nálunk a Rákoczy utat, vagy akár a Körútakat.

 

Valamikor ezeken üzletet birtokolni egyenlő volt az előkelőséggel és a gazdagsággal.

Ma meg már a lepukkant, csődös üzletek szinonimái.

 

A tehetőseknél már nem sikk délután kikorzózni a nejükkel, vagy a barátnőjükkel az említett üzletsorokra - csakúgy, mint ahogy már a 5th Avenue-ra sem divat már.

 

Az üzletek elé parkolni nem lehet, bizonyos szint felett a paparazzók sem kímélnek, a boltok eszméletlenül túlárazottak (köszönhetően elsősorban az üzletek cunilingusokat nyaldosó bérleti díjainak) - hát kinek kell ez?

 

És már meg sem említem az internetet - ahol még a leg-elitebb márkáknak is van  webshopja, ahol még azt is kitalálták, hogy bizonyos helyeire csak VIP-kóddal, de minimum arany hitelkártyával lehessen csak belépni.

Már hogy az úri közönség ne vegyüljön a plebs-el és még a neten is megőrizze meg az exkluzivitását.

 

Változik a világ - mese nincs.

.

Előzmény: frozen(friizer) (334120)
ZOH Creative Commons License 28 órája 0 0 334121

Csak elkepzeled a dolgot, mint a gyerekek a (...) rézfaszú baglyot.

 

made my day!!! mostantol ezt is en mondtam

Előzmény: shadowbull (334115)
frozen(friizer) Creative Commons License 28 órája 0 0 334120

https://www.theatlantic.com/ideas/archive/2018/10/new-york-retail-vacancy/572911/?single_page=true

 

járt valaki mostanában NY-ban?

 

panaszkodnak hogy sok az üres üzlethelység Manhattan-ben, persze Detroit-t nem fogják utolérni

GPS Creative Commons License 28 órája 0 0 334119

 

Remélem ezt nem olvassák a Kosuth-téren, vagy a Lendvai utcában.

.

Előzmény: z_a_p (334112)
Auralianus Creative Commons License 28 órája 0 0 334118

Anno 2-3 éve még azt hittem van értelme egyéni menekülőutazni... azóta továbbképeztem magam :) Egyrészt ez elől nem futhatsz el,

másrészt minél meszebb vagy az óceánoktól, minél több specializált tudással rendelkező egyénhez közel, annál jobbak az esélyeid. 

Előzmény: z_a_p (334112)
frozen(friizer) Creative Commons License 29 órája 0 0 334117
GabikA Creative Commons License 29 órája 0 0 334116

jaja, meselted, megane2 elso evekbeli sorozat

Előzmény: Pomber Béla (334042)
shadowbull Creative Commons License 29 órája -1 0 334115

Nekem legalabb van fogalmam arrol amirol beszelek (leven ez a munkam) neked meg lovesed sincs, meg a legalapvetobb dolgokat sem ismered. Csak elkepzeled a dolgot, mint a gyerekek a hetfeju sarkanyt meg a rézfaszú baglyot.

Előzmény: _Berci (334114)
_Berci Creative Commons License 29 órája -1 1 334114

Tul nagy lett a szad, meg a bekepzelt önbizalmad.

Egy motorblokköntesz, aki azt kepzeli magarol, hogy mindent ismer a BMW-n belül. :-(

Előzmény: shadowbull (334111)
shadowbull Creative Commons License 29 órája 0 0 334113

Hogy pontosan mi nem jott be es miert azt nem tudjuk, az hogy a TC mit talalgatott informacio hianyaban az nem igazan relevans.

Előzmény: Kisfiatal (334100)
z_a_p Creative Commons License 29 órája 0 0 334112

(Uj-Zelandot is lassan ki lehet huzni a B-tervek kozul? https://edition.cnn.com/2018/10/03/asia/new-zealand-customs-passwords-intl/index.html)

Előzmény: Auralianus (334102)
shadowbull Creative Commons License 29 órája -1 0 334111

"Az ICE motor különbözö csücskeit különbözö osztalyok keszitik (meg egy rakas beszallitoja is van, pl. Bosch). Mindegyik osztalynak minden projektre vannak "goal"-jai."

 

Meg ahogy azt Moricka elkepzeli :) LOL.

Előzmény: _Berci (334110)
_Berci Creative Commons License 29 órája -1 0 334110

 

Rosszul erted a problemat. Az ICE motor különbözö csücskeit különbözö osztalyok keszitik (meg egy rakas beszallitoja is van, pl. Bosch). Mindegyik osztalynak minden projektre vannak "goal"-jai. Aztan, ha pl. egy csapagy tul draga, vagy idöközben dragabb lesz a gyartasa (pl. beszallitotol erkezik), akkor majd olyat valasztanak, amely beleillik az arstrukturaba.

 

Ugyhogy a "hiba" nem közvetlenül all elö, nem feltetlenül egy emberre kenhetö, hanem az együttmüködes hibai hozzak azt letre. Rendszerhiba ... Aztan, ha egy motort nagyon elqrnak, akkor kell nagyobb darabszamban es garancialisan cserelgetni öket.

 

Előzmény: GPS (334101)
shadowbull Creative Commons License 29 órája 0 0 334109

En nem koveteltem a Teslan semmit. Musk tett fel egy ketsorost a twitterre, amit en a valosagnak megfeleloen marketing bullshitnek nyilvanitottam. Ennyi.

Előzmény: GPS (334108)
GPS Creative Commons License 29 órája 0 0 334108

 

A BMW nem hoz nyilvanossagra semmilyen teszteredmenyt.

 

Igaza van, ezek senkire nem tartoznak - csak a végtermék, amiért fizetnek a vevők.

De akkor ne követeljük a Teslán sem ugyanezt.

.

Előzmény: shadowbull (334104)
shadowbull Creative Commons License 29 órája 0 0 334107

Az Evinrude peldaul hajomotorokat gyart.

 

Kismillio fuggetlen motorgyarto van.

Előzmény: GPS (334105)
shadowbull Creative Commons License 29 órája 0 0 334106

"Olajfogyasztás ez miatt lehet főleg"

 

Ja, meg a kartergaz-visszavezetesnel. Sot, ott eszi meg a legnagyobb mennyisegu olajat a motor.

Előzmény: Kisfiatal (334100)
GPS Creative Commons License 29 órája 0 0 334105

 

Hajómotorgyártók jöhetnek? Mert vannak bőven azok is.

.

Előzmény: shadowbull (334103)
shadowbull Creative Commons License 29 órája 0 0 334104

A BMW nem hoz nyilvanossagra semmilyen teszteredmenyt.

Előzmény: szilvatövis (334098)
shadowbull Creative Commons License 29 órája 0 0 334103

"Az egyetlen független motorgyarto a Cummins"

 

Meg a Deutz. Meg a Detroit Diesel. Meg a VM Motori (igaz oket megvette a Fiat 2013ban). Meg a Rotax. Meg az Evinrude. Meg a...

Előzmény: _Berci (334097)
Auralianus Creative Commons License 29 órája -1 0 334102

Szerintem eléggé meglepődnél, ha találkoznánk ;)

 

Annak pedig igazán nincs sok jelentősége, hogy ki mit szeretne feladni a mostani életmódjából. Amikor az ember egy "dévényitibibácsis" világból

egy egész másfajátba történő átmenet közepén csücsül... akkor ez sokadrangú tényező. Függetlenül attól, hogy (f)elfog(ad)ja-e a többség mi is

történik éppen... az érdemi döntések meghozatalához rendelkezésre álló idő vészesen fogy.

 

Ha egyszer kényszerpályára kerültünk, akkor a tanulógörbe sokkal meredekebbé válik. 

 

 

Ott ahol a kizárólag zéró összegű játszmákban gondolkodni képes emberek (demográfia, geopolitika + hasonló hülyeségek) majd egymást tapossák
halálra a "maradékért"... ott az értelmesebbje rendszerszintű megoldásokkal áll elő és a végén mindenki jobban jár.

 

 

Gyanítom nem az értelmesebbje fog rosszabbul járni, ha a "maradékért" zajló küzdelemben az ő fejébe repítenek először golyót ;)

Előzmény: kobab (334095)
GPS Creative Commons License 29 órája 0 0 334101

 

a TFSI motornál is a dugó-gyűrűnél volt a gond.

 

130 év autógyártás után?

Beszarok, komolyan.

.

Előzmény: Kisfiatal (334100)
Kisfiatal Creative Commons License 30 órája 0 0 334100

Nyilvánvalóan nem jött be a dolog, hisz garanciás motorcserék lettek belőle, az is nyilvánvaló hogy nem eleve így tervezték, amit te állítasz, hisz nem új koruktól ették az olajat. Tehát nyilvánvalóan vmi el lett baxva :)

Amúgy sztem kismillió oka nem lehet ennek, a TFSI motornál is a dugó-gyűrűnél volt a gond. Olajfogyasztás ez miatt lehet főleg, meg ugye a turbo tömítése, szelepszárszimmering, de az már egyértelműen elhasználódás.

Előzmény: shadowbull (334074)
GPS Creative Commons License 30 órája 0 0 334099

 

Tudsz mutatni olyan BMW műhelytesztet aminek az eredményét úgy hozták nyilvánosságra, hogy teljes részletességgel közölték a teszt körülményeit és menetét?

 

Igazság szerint ez senkire nem tartozik - sem a BMW-től, sem a Teslától...és senkitől sem.

 

Ami a nyilvánosságra tartozik az az, hogy ha a vevő kifizet egy valag pénzt egy autóért - az ne hemzsegjen tervezési-gyártási-anyag-vagy összeszerelési hibáktól, sőt, a szoftvere se legyen bug-os és semmiképp ne tartalmazzon úgynevezett "típushibákat".

 

Az én szakmámra hivatkozva (mint analógia), a megrendelőmnek köze sincs ahhoz, hogy én milyen QA (Quality Assurance) szoftvert használok a kész munka ellenőrzésére - vagy hány dollárt fizettem a CAT-szoftverem legerősebb, opcióként megvásárolható QA-moduljáért - illetve hányszor és milyen fokozaton engedem azt át a kész szövegen.

 

Ha kérdezné se mondanám el neki - mert rá csak a kész munka minősége tartozik... meg az, hogy fizesse ki miután átvette.

.

Előzmény: szilvatövis (334098)
szilvatövis Creative Commons License 30 órája 0 0 334098

Tudsz mutatni olyan BMW műhelytesztet aminek az eredményét úgy hozták nyilvánosságra, hogy teljes részletességgel közölték a teszt körülményeit és menetét?

Előzmény: shadowbull (334096)
_Berci Creative Commons License 30 órája -1 0 334097

 

Egyébként a Model 3-nál már messzemenően optimalizálták az EV-re tervezést, modularizálták az egységeket, hasznosítják az utolsó joule hulladékhőt is.

 

Igy van. Az e-motor nyilvan marad (kar is lenne nehany ezer motor miatt uj motortekercselö sort epiteni). Az öntötthazat, attetelt kell megfelelöen elkesziteni.

 

Ha a Model 3 rendesen beindul, a teherautogyartas is megmozdul ... hat akkor olyan ~1 millio e-motor/ev sebesseggel lehet gyartani öket ... ami mar olyan darabszam, amit messzemenöen lehet optimalizalni (es automatizalni) is.

 

Ha valamikor elkeszül a Model Y, akkor abba is valszeg ugyanez a motor kerül. Kar lenne nagyot valtoztatni rajta ... ertelem hianya miatt. Csak az ICE kendacsolas olyan, hogy az evi ~100 millio autoba vagy 10 000 különbözö ICE-motor kerül. 

 

(Az egyetlen független motorgyarto a Cummins. A különbözö földmunkagepeket gyarto cegek tölük veszik a dieselmotort ... de valojaban ilyesmi ritkasagszamba m1).

 

Előzmény: szilvatövis (334058)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!