Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

almostsaint Creative Commons License 2012.11.13 0 0 141

diesel

Előzmény: Airbag. (140)
Airbag. Creative Commons License 2012.11.13 0 0 140

benzines v. diesel?

Előzmény: almostsaint (139)
almostsaint Creative Commons License 2012.11.13 0 0 139

Sziasztok!

 

2007-es Renault Clio. Reggel még beálltam vele, délután se kép se hang. Minden világít, rádió szól, nem kerreg mint amikor az akku merült le. Szóval semmi "géphang" Szerintetek?

Köszi

mate_s Creative Commons License 2012.10.31 0 0 138

yoko@skylc.hu

üdv yoko-

inkább ide írok- A probléma még nem szünt meg azóta sem teljesen de jobb. Ki lett cserélve az üzemanyagszürő meg a csővezeték ami megy az üzemanyagszivattyúhoz.Attól kicsit jobb lett mert a csatlakozosáoknál levegőt szívott.Most jelen hidegegben hogyan indul az autód??

B45524D N3K1 Creative Commons License 2012.08.21 0 0 137

Ha már ennyit költöttél rá, akkor egy kb. 15 ezres tétel "semmi" ... cseréld ki a kopogás érzékelőt!

Szembeállsz az autóval, akkor a motor középvonalától kicsit balra, kb a blokk közepén, talán 22-es kulcs kell rá ...

 

üdv

 

Előzmény: gizi01 (136)
gizi01 Creative Commons License 2012.06.15 0 0 136

Sziasztok4

Sürgős segítséget kérnék mert kezdem feladni. Egy 2002 1.5 dci okozza. Természetesen az izzítás lámpa 2 ezres fordulat fölött. Olvastam rengeteg hozzászólást ehhez a hibához, de egyiksem az. Sorrendbe : Lámpa kigyulladását követően számítógépes ellenőrzés- Üzenyomás probláma-porlasztócsúcsok cserélve EGR szelep kitakarítva. Jobb de a lámpa alkalmanként kigyullad. Ezt követően indítási problámák melegen egyre nehezebben indul. Porlasztócsúcs ellenőrizve javítva.Működött de nem tökéletesen. Ezután jött a lámpa kigyulladása kissé jobban kihúzattam csörgés csattogás motor jár de alig megy kék füst. Ezután turbó csere .Az autó működött, de a lámpa kigyullad. 4 villamossági szerelő tesztelte a vezetékkötegbe egy vezetéket átkötött 1 hétig megoldás volt. Porlasztócsúcsok jók résveszteség tökéletes turbó kicserélve és jött ma a hiba. Reggel hidegbe elindulva 150 km tudtam menni tökéletes. Délután 2 óra melegvan hosszúútón 110 el szépen megy. egy két előzés lámpa egyre sűrűbbem kigyullad. 20 km után húzatás szépen 2 ezernél ugrik a motor csörgés és kéken füstöl.Az autóval leáll nem indul be sen az önindító viszi semmi. 15 perc várakozás után pöcre indul és csörgésmentesen füst nélkül megy. MIt csináljak vele. Alágyújtás gondolata jár a felembe! Lehet a korom miatt felmelegszik a turbó vagy mi lehet.

Segítségeteket előre is köszönöm mivel ezek a műveletek igen sokba kerültek de legalább jó lenne, de nem.

mrpocok Creative Commons License 2012.05.15 0 0 135

Üdvözlet!

Én is kis segítséget kérnék. 2000-res évjáratú a verda, és a fűtéskapcsolónál mintha kiégett volna egy izzó. Gondoltam kicserélem gyorsan szépen okosságosan, de két csavar kivétele után megis bukott a projekt. A konzol mocorog, lötyög, de fogalmam sincs merre jön szét vagy mi fogja még. Ilyesféle, csak a középső gomb nem van. Alul tartja 2 csavar a középkonzolhoz, de utána nemtom hogyan tovább.

Előre is köszönöm a segísséget!

Törölt nick Creative Commons License 2012.05.11 0 0 134

Üdv az uraknak:)

Fontolgatom egy Clio vásárlását. De van pár dolog, amit szeretnék megtudni, és nem kaptam rá választ. Szóval ha megengeditek kérdeznék egyet-kettőt a típusról.

 

-Pontosan mit jelent az, hogy Tech futómű?  A Tech típusjelűek miben mások műszaki szempontból?

-Sperrdifit készít hozzá valaki? Ha igen, milyen rendszerű kapható (torsen, lamellás)? Esetleg valamelyik változatban van gyárilag?

-Melyikek a láncos motorváltozatok?

-Van esetleg olyan motorváltozat ami valamiért kerülendő a tapasztalatok alapján?

-Nem tudom, hálásak-e a benzines motorok piszkálás szempontjából? A főtengelyük 5 helyen, végig csapágyazott?

 

Volt régebben egy 1.6 16V Megane-om, annak a motorját kissé butának éreztem, kicsit traktoros érzés volt és nem igazán tetszett, nem győzött meg a teljesítménye (igaz ott a nagyobb kasznihoz volt)

 

A kétliteres gyári sportváltozatok árát kicsit sokallom, azért az adabszurdum plusz 3-400 ezer forintért már relatíve jó futóművet tudok csinálni egy autó alá (ha alkalmasak az adottságai hozzá), és nekem inkább az lenne a fontos, nem feltétlenül a 170lóerő.

 

Köszönöm a türelmet a sok kérdésért, és előre is, ha adtok tippeket, így elsőre. És közben szép lassan olvasom is a témát, az elejéről.

 

Köszi,üdv

Lariat

anonym76 Creative Commons License 2012.04.11 0 0 133

Szép napot!

 

Tudnátok nekem segíteni, hogy 2008-as 1,2-es, Renault Clio szervíz lámpát hogyan lehetne kikapcsolni?

Van valami trükk a szervízkód eléréséhez?

Köszi a segítséget előre is.

revesz01 Creative Commons License 2012.02.22 0 0 132

Üdv.!

 

 

Nem tud valaki véletlenül Clio II.-re (2003.09. havi) biztosíték tábla borítást?

mate_s Creative Commons License 2012.02.21 0 0 131

(janiIdi)Elöször is nézd meg kb,h honnan is folyik az olaj!!!Lehet,h a turbónál,ott folyt nekem is sokáig még rá nem jöttek-

snooky-01 Creative Commons License 2012.02.13 0 0 130

Jaslom próbáld a http://www.renaultclub.hu/forum/ -ot, itt biztos tudnak segíteni!

Előzmény: janildi (129)
janildi Creative Commons License 2012.02.11 0 0 129

Sziasztok! Segítséget szeretnék kéni tőletek,mert én már nem tudom mire gondoljak.A következő dolog történt az autómmal,Renault Clio 1.5 dci)először is elszakadt a hosszbordás ékszíjj,ezt kicseréletem,aztán elkezdte folyotni az olajat, (nem csöpög,folyik)mondták ,hogy valószínű vezérmű szíjjat is kell cserélni , (mert nagyon ráfolyt az olaj)ez is megtörtént,továbbra is folyt az olaj ,kicseréltük a vezérmű tengely szimeringet és a főtengely szimeringet is, mert úgy tünt onnan folyik az olaj,de sajna ez sem oldotta meg a problémát.Azóta is folyik az olaj.Esetleg valakinek lenne -e ötlete vagy esetleg valaki találkozott-e ilyen esettel.Arra is gondolok,hogy esetleg nem-e dupla szimering kell a főtengelyhez? Nagyon köszönöm ha valaki segít nekem!

Szultán81 Creative Commons License 2012.01.05 0 0 128

Sziasztok! Segítséget kérnék, hátha vkinek volt már hasonló probléma a kocsijával. Alapjáraton (hideg/meleg) rángat a motor, fordultszám enyhén ingadozik 5-800 fordaulat között. Megvételkor is lehetett érezni enyhén anno, de az elmútl 60e km-t amióta beleraktam, egyre intenzívebb. Gázadásra megszűnik, trafók lettek cserélve és 500 km-el ezelőtt új vezérlés és benzin szűrőt cseréltünk. Évjárat 2001, motor 1.4 16V. Üdv

mate_s Creative Commons License 2011.12.31 0 0 127

üdv-

Remélem talán tud valaki nekem valami okosságot mondani.Van egy 1.5DCI Cliom 60kw óra szerint 121621Km de állítom,h több mint 300ezer van már benne.De a lényeg az,h valamiért tele van levegővel az üzemanyagrendszer.A bejövőnél még nincs ami a szürőbe megy,de a szívatyúba már megy levegő de nem annyi mint amikor kijön és ezáltal rángatózik a motor,h majd kiszakad a helyéről.Hidegen csínálja ezt leginkább melegen is észre lehet venni de nem annyíra.Voltam már több szerelőnél is de semmi változás nem történt.Ezért ha valaki már találkozott ilyen hibával és tudta orvosolni az kérem írjon.

 

 

 

RenPaul Creative Commons License 2011.11.26 0 0 126

Szia,

Van egy speckó renault-s motorolaj-adalék kifejezetten az 1,5 Dci-hez, ami a leragadt dugattyúgyűrűket kezeli.

 

Kb 50% az esélye, hogy megoldja a gondot.

 

Turbócsere nem oldotta meg, akkor 99%, hogy dugattyúgyűrű problémád van, 1,5 Dci-nél hengerfejjel nem szokott gond lenni, a hengerfej-cserét felejtsd el.

 

Ha érdekel ez az adalékos dolog, írj egy mailt, megadom a paramétereket..

 

üdv

 

RP

Előzmény: NDN (125)
NDN Creative Commons License 2011.11.07 0 0 125

Egy másik szaki azt mondta, hogy 70 ezerért kicseréli a hengerfejet munkadíjjal együtt, amiben benne vannak a gyűrűk, szelepek, stb. Szerinte 100%, hogy az a baja. Csak nem merek már találomra javíttatgatni, mert kicsit sokba lesz ez a gép, pedig egyébként nagyon jó. Ezt leszámítva egy rossz szavam nem lehet rá.

rezso54 Creative Commons License 2011.11.06 0 0 124

Jah meg

 

"kb. 1000-1500 km alatt fogy el belőle 4-5 liter. A Renault-os "atyaúristen" azt mondta, hogy tuti turbós."

 

mielőtt meg veszed a turbót mondani kellett volna hogy  oké ha továbbra sem javul akkor te fizeted...

 

 

 

bazz ezt máshol is így kéne, először fizet a szerelő  aztán ha mejavul akkor csak azt az alkatrészt...elmenne a kedvük a szükségtelen cseréktől

Előzmény: NDN (121)
rezso54 Creative Commons License 2011.11.06 0 0 123

"kb. 1000-1500 km alatt fogy el belőle 4-5 liter. A Renault-os "atyaúristen" azt mondta, hogy tuti turbós."

 

mer aztán az nagyon befolyásolja  ám az olaj fogyasztást...még a füstöt se

ellenben az adagoló rossz beállítása annál inkánbb a füstöt

 

az olaj meg hát ...gyűrűzés

Előzmény: NDN (121)
jojjcsii Creative Commons License 2011.11.05 0 0 122

lehet dugo hüvely csere én erre tipelnék vagy esetleg olaj lehuzo gyürket cserélsz jobbik esetben jó lesz roszabik esetben furni kell   szerintem én se értek ugy hozzá csak az nagy baj ha eszi az olajat

Előzmény: NDN (121)
NDN Creative Commons License 2011.11.03 0 0 121

Sziasztok!

Egy olyan problémám lenne, amire eddig senki nem tudta a megoldást. Hátha köztetek van valaki, aki tudna segíteni. Augusztusban vásároltam egy 2003-as Clio 1.5 DCi-t. A műszaki vizsgán kiderült, hogy az óra által mutatott 173.000 km helyett kb. 300.000 van benne. Ez még nem is lenne probléma. Viszont zabálja az olajat. Ez azt jelenti, hogy kb. 1000-1500 km alatt fogy el belőle 4-5 liter. A Renault-os "atyaúristen" azt mondta, hogy tuti turbós. Oké mondom, vettem is egyet, ki is lett cserélve, de a tünet ugyanaz. (Megjegyzem van egy hibátlan turbóm eladó) Hidegen füstöl, mint a Lenin Kohászati Művek, aztán abbahagyja. Most vastagabb olaj van benne, így már nem annyira drasztikus, de azért ez is nagyon brutális. Mi lehet a gond? Mit cseréljek ki? Az autó most mindennel együtt kb. 800.000-ben van, ennyiért úgysem tudom eladni. Inkább rendbe raknám, úgy legalább pénzt tud keresni.

Tudtok segíteni, vagy ajánlani valakit, aki segít? Ez már a végső kétségbeesés. Előre is köszi.

fredd00 Creative Commons License 2011.11.02 0 0 120

valoszinü trafo gondjaid leszenek akkor ha gyári még az összes /sagem/akkor cseréld ki mind mert azok selejtesek

Előzmény: jojjcsii (118)
mrpocok Creative Commons License 2011.10.26 0 0 119

Üdv!

2000-es évjáratú, 1.4-es clio II-esem van. A gyári kerékkel, 175/65 R14 asziszem legalábbis. A kérdés, hogy OZ SUPERTURISMO GT1 alufelni felmegy-e, és milyen méretű gumi kellene rá hogy a kerék még beférjen simán a kaszni alá. Ezen méretek vannak róla megadva:

4X100

15 COL
7COL
ET40
AGYM 70MM.

 

Köszi, Viktor

jojjcsii Creative Commons License 2011.10.09 0 0 118

sziasztok! nem rég vetem egy 14.16i techrun cliot  1-2 hónapig nem volt semmi gond pöcre indult stb!de am elkezdet nehezebben indulni  volt mikor pöcre indult de volt amikor 10 .-re és akkor vilogot az elakadás jelzőtöl kezdve minden ! ezek a hibák még hadján mai napon melo után inditom  fasza minden , elindulok és elkezd dadogni szagatni meg rángatni olyan mint ha nem menne csak 3 henger.

 

 

 

ha valaki tudna ebben segiteni h mi a franc baja van nagyon megköszöném !! amugy jó kis kocs lenne ha ezek nem volnának

 

 

előre is köszönöm

fredd00 Creative Commons License 2011.09.08 0 0 117

hello simán cserélj új akksira nekem is az volt a baj

Előzmény: Törölt nick (115)
Törölt nick Creative Commons License 2011.09.02 0 0 116

immo reset: akksi POZITÍV saru le és vissza, miközben gyújtáson van.

 

az ütközéskor leoldó üzemanyagcsap valamiért leoldott, azt kellett visszanyomni. enyhén szólva nem nagyon pörög ez a topik, de hátha valakinek jól jön.

Előzmény: Törölt nick (115)
Törölt nick Creative Commons License 2011.08.31 0 0 115

hi,

 

az akksi lemerült a kocsiban, feltöltöttem, és most mégse indul. nem immobilizer, mert világít a kis visszajelző lámpa, nem villog.

 

hogyan lehet "resetelni" a kocsit?

 

köszi

sn

zimeszke Creative Commons License 2011.08.17 0 0 114

Sziasztok.

 

 

Nekem egy 1.5 dci vel lenne gondom.

Az auto most lett osszerakva uj hengerfej, nagynyomasu pumpa, porlasztok, egr szelep.

Most ha hidegen inditom gyonyoruen indul megy szepen huz szep hangja van.

Jarathatom orakat semmi gond.

Viszont ha leallitom es ujra inditom melegen zakatol ha ralepek a gazra nem tortenik semmi csak alapjaraton zakatol.

Tudna nekem valami okosat mondani mert megorulok.

 

 

emi1986 Creative Commons License 2011.02.25 0 0 113

Sziasztok!

 

Hamarosan terveem egy Clio II RS vásárlását (2003-2006 évjáratot) Van valakinek tapasztalata ezzel a típussal? Megbízhatósága, hibái, erősségei, gyengeségei, mire kell figyelni a vásárlás előtt stb....

Minden információ érdekelne. Átlagfogyasztás, fentartási költség, jó igényes, olcsó és jó szervízhelyek magyarországon.

 

Előre is köszönöm a válaszokat.

 

ÜDv: emi1986

tusi74 Creative Commons License 2011.02.18 0 0 112

Nos a szindróma nálam teljesen ugyanez volt, igaz egy ideig elvoltam, ha az 5 A-es biztosítékot cseréltem. Aztán már úgysem. 4 évig, mióta megvan, húzódott a dolog, a kocsi rengeteg márkaszervízt, kisebb szervízt megjárt, sehol nem találták az okot, mígnem rátaláltam egy olyan szervízre, amelyik kimondottan autóvillamossággal foglalkozik. Igaz ott volt 4 napig a kocsi, de kiderítették, hgy hol az a kábel, amelyik folyamatosan zárlatot okozott, ezáltal nem indult az autó. Ez a Cool-Mobil Kft. és igen is megérdemlik a reklámot. Hihetetlen szakértelmet mutattak, és nem adták fel, pedig nem egyszerű volt kideríteni a zárlat helyét.

 

http://www.cool-mobil.hu/index.php/cimlap

 

Én már feladtam, hogy valaha rájönnek, hol a hiba.

Előzmény: nandiii1 (111)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!