2007-es Renault Clio. Reggel még beálltam vele, délután se kép se hang. Minden világít, rádió szól, nem kerreg mint amikor az akku merült le. Szóval semmi "géphang" Szerintetek?
inkább ide írok- A probléma még nem szünt meg azóta sem teljesen de jobb. Ki lett cserélve az üzemanyagszürő meg a csővezeték ami megy az üzemanyagszivattyúhoz.Attól kicsit jobb lett mert a csatlakozosáoknál levegőt szívott.Most jelen hidegegben hogyan indul az autód??
Sürgős segítséget kérnék mert kezdem feladni. Egy 2002 1.5 dci okozza. Természetesen az izzítás lámpa 2 ezres fordulat fölött. Olvastam rengeteg hozzászólást ehhez a hibához, de egyiksem az. Sorrendbe : Lámpa kigyulladását követően számítógépes ellenőrzés- Üzenyomás probláma-porlasztócsúcsok cserélve EGR szelep kitakarítva. Jobb de a lámpa alkalmanként kigyullad. Ezt követően indítási problámák melegen egyre nehezebben indul. Porlasztócsúcs ellenőrizve javítva.Működött de nem tökéletesen. Ezután jött a lámpa kigyulladása kissé jobban kihúzattam csörgés csattogás motor jár de alig megy kék füst. Ezután turbó csere .Az autó működött, de a lámpa kigyullad. 4 villamossági szerelő tesztelte a vezetékkötegbe egy vezetéket átkötött 1 hétig megoldás volt. Porlasztócsúcsok jók résveszteség tökéletes turbó kicserélve és jött ma a hiba. Reggel hidegbe elindulva 150 km tudtam menni tökéletes. Délután 2 óra melegvan hosszúútón 110 el szépen megy. egy két előzés lámpa egyre sűrűbbem kigyullad. 20 km után húzatás szépen 2 ezernél ugrik a motor csörgés és kéken füstöl.Az autóval leáll nem indul be sen az önindító viszi semmi. 15 perc várakozás után pöcre indul és csörgésmentesen füst nélkül megy. MIt csináljak vele. Alágyújtás gondolata jár a felembe! Lehet a korom miatt felmelegszik a turbó vagy mi lehet.
Segítségeteket előre is köszönöm mivel ezek a műveletek igen sokba kerültek de legalább jó lenne, de nem.
Én is kis segítséget kérnék. 2000-res évjáratú a verda, és a fűtéskapcsolónál mintha kiégett volna egy izzó. Gondoltam kicserélem gyorsan szépen okosságosan, de két csavar kivétele után megis bukott a projekt. A konzol mocorog, lötyög, de fogalmam sincs merre jön szét vagy mi fogja még. Ilyesféle, csak a középső gomb nem van. Alul tartja 2 csavar a középkonzolhoz, de utána nemtom hogyan tovább.
Fontolgatom egy Clio vásárlását. De van pár dolog, amit szeretnék megtudni, és nem kaptam rá választ. Szóval ha megengeditek kérdeznék egyet-kettőt a típusról.
-Pontosan mit jelent az, hogy Tech futómű? A Tech típusjelűek miben mások műszaki szempontból?
-Sperrdifit készít hozzá valaki? Ha igen, milyen rendszerű kapható (torsen, lamellás)? Esetleg valamelyik változatban van gyárilag?
-Melyikek a láncos motorváltozatok?
-Van esetleg olyan motorváltozat ami valamiért kerülendő a tapasztalatok alapján?
-Nem tudom, hálásak-e a benzines motorok piszkálás szempontjából? A főtengelyük 5 helyen, végig csapágyazott?
Volt régebben egy 1.6 16V Megane-om, annak a motorját kissé butának éreztem, kicsit traktoros érzés volt és nem igazán tetszett, nem győzött meg a teljesítménye (igaz ott a nagyobb kasznihoz volt)
A kétliteres gyári sportváltozatok árát kicsit sokallom, azért az adabszurdum plusz 3-400 ezer forintért már relatíve jó futóművet tudok csinálni egy autó alá (ha alkalmasak az adottságai hozzá), és nekem inkább az lenne a fontos, nem feltétlenül a 170lóerő.
Köszönöm a türelmet a sok kérdésért, és előre is, ha adtok tippeket, így elsőre. És közben szép lassan olvasom is a témát, az elejéről.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kéni tőletek,mert én már nem tudom mire gondoljak.A következő dolog történt az autómmal,Renault Clio 1.5 dci)először is elszakadt a hosszbordás ékszíjj,ezt kicseréletem,aztán elkezdte folyotni az olajat, (nem csöpög,folyik)mondták ,hogy valószínű vezérmű szíjjat is kell cserélni , (mert nagyon ráfolyt az olaj)ez is megtörtént,továbbra is folyt az olaj ,kicseréltük a vezérmű tengely szimeringet és a főtengely szimeringet is, mert úgy tünt onnan folyik az olaj,de sajna ez sem oldotta meg a problémát.Azóta is folyik az olaj.Esetleg valakinek lenne -e ötlete vagy esetleg valaki találkozott-e ilyen esettel.Arra is gondolok,hogy esetleg nem-e dupla szimering kell a főtengelyhez? Nagyon köszönöm ha valaki segít nekem!
Sziasztok! Segítséget kérnék, hátha vkinek volt már hasonló probléma a kocsijával. Alapjáraton (hideg/meleg) rángat a motor, fordultszám enyhén ingadozik 5-800 fordaulat között. Megvételkor is lehetett érezni enyhén anno, de az elmútl 60e km-t amióta beleraktam, egyre intenzívebb. Gázadásra megszűnik, trafók lettek cserélve és 500 km-el ezelőtt új vezérlés és benzin szűrőt cseréltünk. Évjárat 2001, motor 1.4 16V. Üdv
Remélem talán tud valaki nekem valami okosságot mondani.Van egy 1.5DCI Cliom 60kw óra szerint 121621Km de állítom,h több mint 300ezer van már benne.De a lényeg az,h valamiért tele van levegővel az üzemanyagrendszer.A bejövőnél még nincs ami a szürőbe megy,de a szívatyúba már megy levegő de nem annyi mint amikor kijön és ezáltal rángatózik a motor,h majd kiszakad a helyéről.Hidegen csínálja ezt leginkább melegen is észre lehet venni de nem annyíra.Voltam már több szerelőnél is de semmi változás nem történt.Ezért ha valaki már találkozott ilyen hibával és tudta orvosolni az kérem írjon.
Van egy speckó renault-s motorolaj-adalék kifejezetten az 1,5 Dci-hez, ami a leragadt dugattyúgyűrűket kezeli.
Kb 50% az esélye, hogy megoldja a gondot.
Turbócsere nem oldotta meg, akkor 99%, hogy dugattyúgyűrű problémád van, 1,5 Dci-nél hengerfejjel nem szokott gond lenni, a hengerfej-cserét felejtsd el.
Ha érdekel ez az adalékos dolog, írj egy mailt, megadom a paramétereket..
Egy másik szaki azt mondta, hogy 70 ezerért kicseréli a hengerfejet munkadíjjal együtt, amiben benne vannak a gyűrűk, szelepek, stb. Szerinte 100%, hogy az a baja. Csak nem merek már találomra javíttatgatni, mert kicsit sokba lesz ez a gép, pedig egyébként nagyon jó. Ezt leszámítva egy rossz szavam nem lehet rá.
lehet dugo hüvely csere én erre tipelnék vagy esetleg olaj lehuzo gyürket cserélsz jobbik esetben jó lesz roszabik esetben furni kell szerintem én se értek ugy hozzá csak az nagy baj ha eszi az olajat
Egy olyan problémám lenne, amire eddig senki nem tudta a megoldást. Hátha köztetek van valaki, aki tudna segíteni. Augusztusban vásároltam egy 2003-as Clio 1.5 DCi-t. A műszaki vizsgán kiderült, hogy az óra által mutatott 173.000 km helyett kb. 300.000 van benne. Ez még nem is lenne probléma. Viszont zabálja az olajat. Ez azt jelenti, hogy kb. 1000-1500 km alatt fogy el belőle 4-5 liter. A Renault-os "atyaúristen" azt mondta, hogy tuti turbós. Oké mondom, vettem is egyet, ki is lett cserélve, de a tünet ugyanaz. (Megjegyzem van egy hibátlan turbóm eladó) Hidegen füstöl, mint a Lenin Kohászati Művek, aztán abbahagyja. Most vastagabb olaj van benne, így már nem annyira drasztikus, de azért ez is nagyon brutális. Mi lehet a gond? Mit cseréljek ki? Az autó most mindennel együtt kb. 800.000-ben van, ennyiért úgysem tudom eladni. Inkább rendbe raknám, úgy legalább pénzt tud keresni.
Tudtok segíteni, vagy ajánlani valakit, aki segít? Ez már a végső kétségbeesés. Előre is köszi.
2000-es évjáratú, 1.4-es clio II-esem van. A gyári kerékkel, 175/65 R14 asziszem legalábbis. A kérdés, hogy OZ SUPERTURISMO GT1 alufelni felmegy-e, és milyen méretű gumi kellene rá hogy a kerék még beférjen simán a kaszni alá. Ezen méretek vannak róla megadva:
sziasztok! nem rég vetem egy 14.16i techrun cliot 1-2 hónapig nem volt semmi gond pöcre indult stb!de am elkezdet nehezebben indulni volt mikor pöcre indult de volt amikor 10 .-re és akkor vilogot az elakadás jelzőtöl kezdve minden ! ezek a hibák még hadján mai napon melo után inditom fasza minden , elindulok és elkezd dadogni szagatni meg rángatni olyan mint ha nem menne csak 3 henger.
ha valaki tudna ebben segiteni h mi a franc baja van nagyon megköszöném !! amugy jó kis kocs lenne ha ezek nem volnának
immo reset: akksi POZITÍV saru le és vissza, miközben gyújtáson van.
az ütközéskor leoldó üzemanyagcsap valamiért leoldott, azt kellett visszanyomni. enyhén szólva nem nagyon pörög ez a topik, de hátha valakinek jól jön.
Hamarosan terveem egy Clio II RS vásárlását (2003-2006 évjáratot) Van valakinek tapasztalata ezzel a típussal? Megbízhatósága, hibái, erősségei, gyengeségei, mire kell figyelni a vásárlás előtt stb....
Minden információ érdekelne. Átlagfogyasztás, fentartási költség, jó igényes, olcsó és jó szervízhelyek magyarországon.
Nos a szindróma nálam teljesen ugyanez volt, igaz egy ideig elvoltam, ha az 5 A-es biztosítékot cseréltem. Aztán már úgysem. 4 évig, mióta megvan, húzódott a dolog, a kocsi rengeteg márkaszervízt, kisebb szervízt megjárt, sehol nem találták az okot, mígnem rátaláltam egy olyan szervízre, amelyik kimondottan autóvillamossággal foglalkozik. Igaz ott volt 4 napig a kocsi, de kiderítették, hgy hol az a kábel, amelyik folyamatosan zárlatot okozott, ezáltal nem indult az autó. Ez a Cool-Mobil Kft. és igen is megérdemlik a reklámot. Hihetetlen szakértelmet mutattak, és nem adták fel, pedig nem egyszerű volt kideríteni a zárlat helyét.