Kipróbáltam, de sajnos ugyanúgy "lelöki'" itt is, mint a másik beállítási lehetőségnél. Bekapcsolom, de inaktív marad a Be "fülecske", majd pedig visszadobja "Ki" állásba... és annyi.
-> visszavált, illetve
<--> nem aktiválódik itt se' / illetve visszakapcsol "Ki" állásba.
Szóval: egyik helyen sem hagyja magát bekapcsolni. Pedig korábban már működött. :(
Úgy is próbáltam, hogy a WiFi közben ki van kapcsolva / hátha egyszerre nem működik.
Van olyasmi, hogy Bluetooth "modul", vagy - "egység", vagy valami ilyesmi, ami külön el tud romlani?
2018/2019-es Honda Jazz-ünknél, alapos - de belül nem vizes!- külső-belső takarítás után elszállt a Bluetooth...
(Autókozmetikában történt, nem mi mostuk.)
Ilyen érintőképernyős az "infotainment" (vagy minek nevezik) egység. (Ez netes kép, de ilyen...)
Hiába navigálok oda a menüben, hogy Bluetooth Be/Ki, - miután bekapcsolom, utána nem fogadja el; "Ki" állapotba vissza-szexuálja. Ezt eddig nem csinálta..., sőt nagyon könnyen csatlakozott akármelyikünk telefonjához.
Az akku- saru levételét még nem próbáltam. Szerintetek segíthet ez, vagy mi lehet a baj? (Lehet, semmi köze a kocsimosáshoz...)
sziasztok. 2005 ös 1,2 Honda Jazznél az ablaktörlő motor állandóan megy. Annyit sikerült kikutatnom, hogy valószínűleg az ablaktörlő motor relé halt be. Hol találom pontosan és melyik az. A külső biztosíték táblát végig néztem. ott nincs. Az utastériben lehet. De melyik?
Szüleim meglehetősen megkímélt 2007. szeptemberi évjáratú 1.2 Jazzén nagyjából 120.000 km-nél most jött el az első fék (betét + tárcsák cseréje). A gyári szett nyilván a legjobb választás lenne, azonban egyéb utángyártók termékei is szóba jönnek a jóval moderáltabb árak miatt. A kérdésem az lenne, hogy milyen gyártó termékeit ajánljátok, amivel pozitív a tapasztalat nyikorgás, hullámosodási hajlam és kopási gyorsaság tekintetében. Saját tapasztalatom az, hogy gyakran érdemes vegyítve használni különböző gyártók termékeit a betét és tárcsa tekintetében, hogy jó, halk és tartós megoldást kapjunk.
Nektek mi a jól bevált párosítás? Negatív tapasztalat is érdekel!
Volt nekem egy új, 2007-es Jazz-em (GD), amit 15 évig használtam hiba nélkül. Aztán eladtam, mert elkezdett rohadni és nem volt kedvem javítgatni. Vettem helyette egy 2 éves i20-t, ami egy vacak : gyenge, szarul pakolható és a kuplungja is rossz gyárilag. Mondjuk cserébe 5L az átlagfogyasztása. Jazz nálam +1 liter / 100 km volt.
Szóval visszaülnék Jazz-be inkább, a GE szériából választanék egy szimpatikus darabot, mert annak még nem cseszték el a formatervét és arra van pénzem.
Kérdés : mindent összevetve jobb-e a GE széria a GD-nél ? Fogyasztás, kényelem, dinamika, stb
Jazz-re nem próbáltam, így csak általánosságban: Ha az ET méreten kívül minden azonos, elvileg felrakható illetve használható, ha el tud forogni a felni, azaz nem ér bele a féknyeregbe. A másik gond, ha el is forog a kerék, a futófelület középvonalának eltolása 5 mm-rel változik. Ezáltal megváltozik a kerékgeometria, nagy az eséllyel így a kormányzás, és a stabilitás is. Megtapasztaltam más típusoknál az ET különbséget.
Már a második Jazzt koptatom! Az elsővel oktattam. Voltak kísérletek a tönkretételére, de nem tudták :). Most II-es jazzem van. Ezzel kapcsolatban kérdezném, hogy esetleg valakinek képe a gyári könyöklőről?
Hány évesek a Mondeók? Újak? Mert ha nem, akkor irreleváns, hogy a Mondeót mennyiért szervizelik. Minél újabb egy autó, annál drágább az éves szerviz. Ha pedig nem márkaszervizbe hordod, + viszed magaddal az összes cserélendő cókmókot, még azt az összeget is meg tudod felezni. Nem értelek. :) Nekem a 2017-es, újonnan vásárolt Jazz, 1 évesen 2018-ban (a kötelező szerviz) 85e Ft volt. Azóta eltelt 5 év és most 90e egy nagyságrenddel komolyabb Jazz szerviz költsége. Kicsit sem tartom soknak egy új hibridre a 90 ezres szervizt. És mondom, egy f@stalicska 1.2-es Fabia is 100e felett van VW-Skoda márkaszervizben.