Szóval, a lényeg kimaradt: az R134a a két említett gépjármű-kategória légkondicionáló berendezései kivételével minden más berendezésben továbbra is használható marad.
Ez egy alapvető félreértés. A 2006/40/EK irányelv (MAC-irányelv, az EB irányelve a 70/056/EGT irányelv módosításáról, a gépjárművek légkondicionáló berendezéseinek károsanyag-kibocsátásával kapcsolatosan) csak és kizárólag közúti gépjárművekre, azon belül is csak a személygépkocsikra (M1 kategória) és a kisáruszállítókra 3750 kg össztömegig (N1 kategória) vonatkozik.
Ez a két hűtőközeg többé-kevésbé azonos tulajdonságokkal rendelkezik, illetve a meglévő berendezésekben használható azok főbb elemeinek cseréje nélkül. Más hűtőközeg, más típusú kompresszort (Más anyagú tömítéseket, tekercsszigetelést, kenőanyagot, stb..) igényel. Így meg lehet oldani a dolgot "nagyobb" költségek nélkül egyelőre.
Ha tud valaki segíteni, nagy tettet hajtana végre: vasúti szerelt kerékpár méretátvételi lap (jegyzőkönyv?) mintára lenne szükségem, fordítanom kell román nyelvről ilyesmit és keresgélek... A szótárak erre nem alkalmasak..
Azért, ha majd egyszer az OTW100K motortípusára is rátalálsz (D10?), nézd már meg a kerékátmérőjét is nekem, lszi! gyanítom, hogy 1000 vagy 1050 mm. Köszönöm!
Ez a szerkezet egy TVG-ből kialakított jármű. A hajtáslánca és a futóműve - kerékátmérőstől - ugyanaz. Hogy motort milyet tettek bele a TVG-kben használtakból, az az épp aktuális jászsági széljárástól függ.
Sziasztok! Egy zöldfülű kérdésem volna: Szilin hogy szólítjuk azt a "váltót" "kapcsolót" "izét" ami azért felelős egyik állásában, hogy fékezéskor a kitaposott mozdony pedáljáról a lábunkat levéve a mozdony fékhengerei újból feltöltődnek, másik állásában egy ilyen "manővernél" csak akkor fékez a gép is, ha a D12-vel tovább csökkentjük a fővezeték nyomást? Előre is köszönöm!
A dízelmotor hibája miatt kevés a szolgálatképtelenség. Gyenge pontja az olajnyomás jeladóhoz menő flexibilis cső, illetve a turbó kenőolaj rendszerében az öntvény könyökcső.
A hűtővízkör az átmeneti időben(ősz-tavasz) tömörtelen tud lenni,illetve a kék szilikon tömlők is könnyen lyukadnak.
A távvezérlés komoly probléma, és a 200 üzemelő Bz-re az IZO nevű cirkuszban nincs egységes kapcsolási rajz gyűjtemény, így nincs természetesen a távvezérlés bekötéséről egységes rajz.