Keresés

Részletes keresés

V63 151 Creative Commons License 2014.07.30 0 0 14456

Üdv!

 

A MÁV A25 016-os gépéről valaki tudna küldeni egy jellegrajzot? A választ előre is köszönöm.

scsabi Creative Commons License 2014.07.30 0 0 14455

Szóval, a lényeg kimaradt: az R134a a két említett gépjármű-kategória légkondicionáló berendezései kivételével minden más berendezésben továbbra is használható marad.

Előzmény: scsabi (14454)
scsabi Creative Commons License 2014.07.30 0 0 14454

"R-22-es hűtőközeget lecserélik, de egy pár év múlva szintén kivezetendő hűtőközegre?"

 

Ez egy alapvető félreértés. A 2006/40/EK irányelv (MAC-irányelv, az EB irányelve a 70/056/EGT irányelv módosításáról, a gépjárművek légkondicionáló berendezéseinek károsanyag-kibocsátásával kapcsolatosan) csak és kizárólag közúti gépjárművekre, azon belül is csak a személygépkocsikra (M1 kategória) és a kisáruszállítókra 3750 kg össztömegig (N1 kategória) vonatkozik.

Előzmény: Zahnrad (14452)
Schmidt-féle túlhevítő Creative Commons License 2014.07.27 0 0 14453

Ez a két hűtőközeg többé-kevésbé azonos tulajdonságokkal rendelkezik, illetve a meglévő berendezésekben használható azok főbb elemeinek cseréje nélkül. Más hűtőközeg, más típusú kompresszort (Más anyagú tömítéseket, tekercsszigetelést, kenőanyagot, stb..) igényel. Így meg lehet oldani a dolgot "nagyobb" költségek nélkül egyelőre.

Előzmény: Zahnrad (14452)
Zahnrad Creative Commons License 2014.07.25 0 0 14452

Éppen egy 10-67 sorozatú vasúti kocsin ,,élvezem" a hűtőközeg hiányát, amikor szembe jött ez a tender:

http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:253656-2014:TEXT:HU:HTML&src=0

Az szép, hogy az R-22-es hűtőközeget lecserélik, de egy pár év múlva szintén kivezetendő hűtőközegre? Ez miért jó?

manhattani Creative Commons License 2014.07.25 0 0 14451

Ha már szóba került a kerékpár, csak annak az apropójából, hogy véletlenül a kezembe került:

 

id. Nagy Miklós Creative Commons License 2014.07.11 0 0 14450

Nagyon szépen köszönöm, üdvözlettel:
Nagy Miklós

Vendégsín Creative Commons License 2014.07.10 0 0 14449

2616-11 MÁV Szabvány, ha segít.

Előzmény: id. Nagy Miklós (14448)
id. Nagy Miklós Creative Commons License 2014.07.10 0 0 14448

Ha tud valaki segíteni, nagy tettet hajtana végre: vasúti szerelt kerékpár méretátvételi lap (jegyzőkönyv?) mintára lenne szükségem, fordítanom kell román nyelvről ilyesmit és keresgélek... A szótárak erre nem alkalmasak..

 

Reménykedéssel:
Nagy Miklós 

bi-02 Creative Commons License 2014.05.31 0 0 14447

A D10 nem lehet szívómotor

Előzmény: marslakó (14444)
manhattani Creative Commons License 2014.05.31 0 0 14446
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.15 0 0 14445

Sziasztok!
Schlieren-kocsi dokumentációja volna valakinek fellelhető? Kapcsolási, bekötési rajzokat keresek.
Előre is köszönöm!
Szép napot!!

marslakó Creative Commons License 2014.04.26 0 0 14444

Lenne egy újabb kérdésem, a TVG-s topikban eddig passzolták: 

 

Milyen motor van az FJM felsővezetékes motorkocsikban?

Állítólag FJM-01-ben egy szívómotor (Rába D10 TLL-235?), míg a másik háromba Deutz. Na de melyik?

marslakó Creative Commons License 2014.04.26 0 0 14443

Köszönöm!

Előzmény: Luigi78 (14442)
Luigi78 Creative Commons License 2014.04.25 0 0 14442

Na akkor D10 UT-206

 

Irányváltó: WV110U

Seb.váltó:SG-120U

 

Remélem mond Neked valamit...

Előzmény: marslakó (14441)
marslakó Creative Commons License 2014.04.23 0 0 14441

Bocs, megtaláltam abban a bizonyos táblázatban, 1050 mm...

Akkor már csak a D10-es pontos típusa érdekelne :-)

Előzmény: marslakó (14438)
marslakó Creative Commons License 2014.04.23 0 0 14440

Köszönöm!

Előzmény: Luigi78 (14439)
Luigi78 Creative Commons License 2014.04.23 0 0 14439

 A D10 az biztos. 6-o váltó, Roboshift vezérléssel. Ennyi rémlik.

Előzmény: marslakó (14438)
marslakó Creative Commons License 2014.04.23 0 0 14438

Azért, ha majd egyszer az OTW100K motortípusára is rátalálsz (D10?), nézd már meg a kerékátmérőjét is nekem, lszi! gyanítom, hogy 1000 vagy 1050 mm. Köszönöm!

Előzmény: Vendégsín (14436)
marslakó Creative Commons License 2014.04.23 0 0 14437

Köszönöm!

Előzmény: Vendégsín (14436)
Vendégsín Creative Commons License 2014.04.23 0 0 14436

milyen motorral lettek az OTW100K-k és a DMm-ek felszerelve:

 

DMm: RÁBA-MAN D2156 MT6

 

A DGKUm-ekben maradt az eredeti szovjet (Kaluga?) hidraulikus erőátvitel?

 

Az eredeti, UGP-230 LE hajtóműnél nem kell jobb...

Előzmény: marslakó (14435)
marslakó Creative Commons License 2014.04.23 0 0 14435

Hálás köszönet, erre nem is gondoltam. Azért ha valaki tudja pontosan, hogy milyen (IFA, Martin, Deutz?) motor van benne, kérem, írja meg! Köszönöm.

 

Még arra keresnék választ, hogy milyen motorral lettek az OTW100K-k és a DMm-ek felszerelve.

 

És egy ismét Vendégsínnek passzoló kérdés :-) A DGKUm-ekben maradt az eredeti szovjet (Kaluga?) hidraulikus erőátvitel?

Előzmény: Vendégsín (14434)
Vendégsín Creative Commons License 2014.04.23 0 0 14434

Ez a szerkezet egy TVG-ből kialakított jármű. A hajtáslánca és a futóműve - kerékátmérőstől - ugyanaz. Hogy motort milyet tettek bele a TVG-kben használtakból, az az épp aktuális jászsági széljárástól függ.

Előzmény: marslakó (14433)
marslakó Creative Commons License 2014.04.23 0 0 14433

Üdv!

 

Visszaolvastam az elmúlt 1 év hsz-ait, de mind a 14ezer hsz-t nem tudom most átböngészni.

Kérem, segítsetek, ha volt is már téma!

 

A (kb. 1985-ben gyártott) FVG-1401 vágánygépkocsi motorjának típusát és kerékátmérőjét keresem, köszönöm!

 

Őróla van szó.

Vendégsín Creative Commons License 2014.04.22 0 0 14432

Nem, hanem arra utalnak, hogy mester szakon ilyesmi az ismeretanyag...

Előzmény: manhattani (14431)
manhattani Creative Commons License 2014.04.21 0 0 14431

A szerző nevét írták dőlt betűvel?

Előzmény: Vendégsín (14430)
Vendégsín Creative Commons License 2014.04.20 0 0 14430

Sikerült beleolvasnom a kacsamagazin áprilisi számában a Drót alatt című írásba.

Ha igaz a cikk végén a dőlt betűs állítás, akkor ebben az országban nagyon nagy baj készül.

1047 005-2 Creative Commons License 2014.04.11 0 0 14429

Utánfékezőszelep.

Előzmény: Törölt nick (14428)
Törölt nick Creative Commons License 2014.04.11 0 0 14428

Sziasztok! Egy zöldfülű kérdésem volna:
Szilin hogy szólítjuk azt a "váltót" "kapcsolót" "izét" ami azért felelős egyik állásában, hogy fékezéskor a kitaposott mozdony pedáljáról a lábunkat levéve a mozdony fékhengerei újból feltöltődnek, másik állásában egy ilyen "manővernél" csak akkor fékez a gép is, ha a D12-vel tovább csökkentjük a fővezeték nyomást?
Előre is köszönöm!

bzmotoros Creative Commons License 2014.02.01 0 0 14427

A dízelmotor hibája miatt kevés a szolgálatképtelenség. Gyenge pontja az olajnyomás jeladóhoz menő flexibilis cső, illetve a turbó kenőolaj rendszerében az öntvény  könyökcső.

A hűtővízkör az átmeneti időben(ősz-tavasz) tömörtelen tud lenni,illetve a kék szilikon tömlők is könnyen lyukadnak.

A távvezérlés komoly probléma, és a 200 üzemelő Bz-re az IZO nevű cirkuszban nincs egységes kapcsolási rajz gyűjtemény, így nincs természetesen a távvezérlés bekötéséről egységes rajz.

Előzmény: Törölt nick (14425)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!