Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

csillés1 Creative Commons License 2020.02.24 0 0 31744

A vákum szelepeket megnézted?  ezekre gondolok

https://www.google.com/search?q=2.0dti+opel+v%C3%A1kumszelep&newwindow=1&client=firefox-b-d&sxsrf=ALeKk01j3TOUe3tqL2JYcED3u_TSM-rQWA:1582566222369&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwju65HM3urnAhVNEncKHcvjAOYQ_AUoAXoECCcQAw&biw=1366&bih=642

Az egrt teszteli a vezérlő motorfék után mikor épp hogy odalépsz , én is szívtam vele sokat . Nekem egy Egr simulátor oldotta meg az eby-ról. Amikor ledugóztuk akkor meg a légtömeg mérő reklamált magas fordulaton.

Meg kellene még nézni a levegőszűrő és a szívótorok közötti csöveket is és a vákum csöveket könyököket nagyon alaposan. Élő adatot néztetek?

Előzmény: ovoo (31743)
AAAAAAAAAAAAAAA
ovoo Creative Commons License 2020.02.23 0 0 31743

Sziasztok

 

Segítség kellene... Egy út során egyszer csak feljött a chek e. Ha gyorssitok eltünik elindul az autó kb 5-10 másodperc. leveszem a gázról a lában  visszajön.A vákumcsöveket átnéztem a vákumkapcsolokat nem tudom lehet e tesztelni. Az EGR jó ki probáltam a pillangókat nyitó vákumkapcsoló jó.A turbónál a turbót inditás után rögtön behuzza ahogyan kell.Több hibakód volt már de ezek az utólsok. valakinek javaslata ötlete? mellékelem a kódokat.   A vákumnak mekkorának kell lennie amugy mérve?

 

P1503 -(A)

P0195-(2)

P0400 -(5)

P1125-)3)

 

Ezeket dobálja..

 

csillés1 Creative Commons License 2020.02.17 0 0 31742
Előzmény: jostu (31741)
jostu Creative Commons License 2020.02.17 0 0 31741

Üdv mindenkinek. 

Valaki találkozott olyan hibával hogy csurdig tankolom az autót és nem megy fel a mutató teljesen? " 60 l a tank és egy rublokaval alatta megall a mutató, eddig nem volt vele gond. 2.0 dti Vektra amúgy a páciens. 

kocka775 Creative Commons License 2020.02.10 0 0 31740

Valahogy így kell szétszedni, nem egyszerű, csak forrasztani lehet, érdemes LED-ezni

Előzmény: Roli7906 (31733)
Bencuc Creative Commons License 2020.02.09 0 0 31739

Végül is új tranzisztor a panelre 3600 forint, átforrasztom visszateszem, ha megint tönkremegy akkor cserélem a motort. Egyébként azután szállt el ez a cucc hogy a klímát már vagy fél éve nem használtam, utána bekapcsoltam, másnapra már nem működött.

csillés1 Creative Commons License 2020.02.09 0 0 31738

Hát lehet:), Legalább is újra  kiszedni még egyszer megnézni nem e szorul, lötyög. Rádugni 12V-ra és ugy megnézni mit csinál. A régiekben legalább is az astra kadet csapágyazás helyett perselyezve voltak, szeretett kikopni is bizonyos állásokban random megszorult. Nekem a kadetban a bizti tábla hátulját olvasztotta meg. A következő oldalon még foglalkoznak vele  azt nem tudom olvastad e.

Mivel a veciben nem volt vele gond nem foglalkoztunk vele igazán. Mondjuk a kilima se volt jó.

Nem vagyok szerelő, (sógor az)én is csak azt tudom amit már szereltünk a családban, meg sokat keresgélek a neten amikor  valamire nem tudjuk a választ.:)

 

Előzmény: Bencuc (31737)
Bencuc Creative Commons License 2020.02.09 0 0 31737

Ez akkor talált süllyedt, mert ott van nekem is a két vízszintes vonal. De most akkor ha jól értem lehet tanácsos lenne egyúttal a ventillátort is kicserélni?

Előzmény: csillés1 (31736)
csillés1 Creative Commons License 2020.02.09 0 0 31736

persze, sőt valószínű mert amit megnéztem az manuális klímás volt . Most más képp kerestem ezt találtam

https://forum.index.hu/Article/showArticle?go=103496024&t=9091442

 

11313 hozzászolás

Előzmény: Bencuc (31734)
Bencuc Creative Commons License 2020.02.09 0 0 31735

Ja amúgy a pedál nekem nem ilyen, ez elektronikus, nekem csak egy sima fémkeretben van. 

Bencuc Creative Commons License 2020.02.09 0 0 31734

Hú, nem tudom, én nem emlékszem, de megnézni se tudom már mert visszaraktam mindent. De én szerintem ez a másféle panel csak a digitális klímásnál van, nem lehet hogy ami neked van alkatrész az a sima manuális klímáshoz van? Mert egyébként ehhez a zöld előtétellenálláshoz a bolt is azt írja, hogy manuális klímás. A digitálishoz meg a másik, panelszerűt árulja. A kézikönyv viszont az utóbbira nem tér ki. Meg amúgy a klímarendszerre se. Lehet ezért nincs benne róla szó. De itt van a video, erről a panelről van szó. Ha kiszendevtem mostmár kiszedem, mégegyszer megnézem majd a pedált hátha mégis van még rajta egy csavar. Ha nem akkor kiszedetem a pedált a szerelővel. 

 

https://m.youtube.com/watch?v=ePX6XxucP88&t=429s

Előzmény: csillés1 (31732)
AAAAAAAAAAAAAAA
Roli7906 Creative Commons License 2020.02.09 -1 0 31733

Üdv! Valaki cserélt már izzót hátsó ablakfűtés kapcsolóba? Egyáltalán lehetséges, mert elakadtam. Az izzó nem jön ki, a kapcsolót meg nem merem szétszedni. 

csillés1 Creative Commons License 2020.02.09 0 0 31732

felmentem a padlásra, vann fenn egy komplett klímás füttésbosz dti böl, de nyomát se találom rajta ennek a vacaknak. ha a föttömotor mellet nézelődsz nem áll ki a lemezből egy csati, valahol az ablaktörlö és a föttőmotor között. elvileg 4 szál megy a csatira és mellé még 2-tő

 

Előzmény: Bencuc (31730)
csillés1 Creative Commons License 2020.02.09 0 0 31731
Előzmény: Bencuc (31730)
Bencuc Creative Commons License 2020.02.09 0 0 31730
Jól van, hát túl nagy gond akkor nem lesz belőle. Nekem viszont csak gyanús ez hogy nincs ott semmi az én autómban ahol te az előtétellenállást találtad. Mert lemértem, és ha oda kellene betenni úgy, hogy befele van, a kábel nem érne el a morotig. Csak úgy lehetne ahogy a kézikönyvben látszik, kifelé, akkor elérne a kábel. Viszont az a másik fajta ott van a gázpedál mellett. Ki is csavaroztam már, csak a gázpedáltól nem fér ki. Azt hogy tudom leszedni? Az nincs benne a könyven. Van a keretén 2 anya, azt lecsavartam, utána mozdul a keret, de le nem jön. Lehet a motorház felől ki kellene húzni a csavarjukat. Más rögzítést nem látok. Ezek sima pedálok nem az elektromos. Amúgy magyar könyvem van.
csillés1 Creative Commons License 2020.02.09 0 0 31729
Előzmény: Bencuc (31727)
csillés1 Creative Commons License 2020.02.09 0 0 31728

Hát nekem is meg kellett nézni de úgy nézem az lesz az, felfelé kel tolni és utána kifelé.

Azt hiszem a vákum cső a belsölevegő keringetéshez kapcsolódik , de nem vennék rá mérget.

Magyar nyelvű a leírásod?

 

 

Előzmény: Bencuc (31727)
Bencuc Creative Commons License 2020.02.08 0 0 31727

Csillés, neked is így nézett ki az előtétellenállás helye, mint nálam, ahogy a képen látszik? Kivettem a fűtőventillátort, de nincs mellette semmilyen előtétellenállás, csak ez a műanyag darabka. Azt írja a szervízkönyv, hogy húzzam felfele aztán kifele, de ezt nem lehet megmozdítani, meg a könyvben úgy tűnik, mintha az ellenállás az kifele volna, nem befele. Rendeltem egy olyan zöld ellenállást, de az a helyzet, hogy ha azt befele kéne becsúsztatni, a kábel el se érne a ventillátorig. Nekem nagyon az a gyanúm, hogy a másik helyen kellene ezt néznem, a gázpedál mellett, ahol a digitális klímások magyarázzák. Mit gondolsz? Feszegessem azt a műanyagot vagy hagyjam?

 

Egy másik dolog: Az a fekete cső ami ott fölötte bemegy a borítás mögé, az hova vezet? Van valami kis kütyü a pollenszírőházra csavarozva, abból jön. Gondolom a vákum cső, de mit szabályoz ez? Az a baj, hogy nem voltam benne biztos, hogy le lehet szedni a kütyüről ezt a csövet, úgyhogy inkább kijjebb húztam a kocsi belsejéből, hogy ki tudjam szedni a pollenszűrőházat, hát csak remélni tudom, hogy a másik végén nem jött le onnan ahova rá volt dugva. 

 

Előzmény: csillés1 (31704)
jostu Creative Commons License 2020.02.08 0 0 31726

Így van ahogy írtad egy filléres dolog megy el az elektronikaban, rendeltem már 2db tranzisztort otthon van ha hazamegyek jövő héten a hibás elektronikaba ki ledz cserélve és akkor hordom magammal, mondjuk kicsit macerás ha út közben fossa el magát főleg ha itt kint osztrákban, de mivel értek az autóhoz legalább kitudom cserelni, és nem kell egy vagyont kifizetem az automentonek. 😂

csillés1 Creative Commons License 2020.02.07 0 0 31725

Valahol olvastam hogy 50ezer -ért javítják, amúgy egy 100ft os alkatrész megy el benne.

volt szerencsénk hozzá sikerült is kicserélni,  de ügyesek voltunk és a próba közben zárlatot csináltunk így lett egy másik adagoló.

https://www.youtube.com/watch?v=ydwzUSeH-4A

Előzmény: jostu (31724)
jostu Creative Commons License 2020.02.06 0 0 31724

Most hogy kijarok vele 800 km osztrákban, így szinte csak pályán megy, sztem most ki tisztul a kipufogó rendszer. 😂  Én csak az adagoló elektronika miatt aggódom. 😂 Az a gyenge pontjuk sajnos. 

AAAAAAAAAAAAAAA
csillés1 Creative Commons License 2020.02.06 0 0 31723

Nekem se ette az olajat, talán az olajcsere periódus végén csipegette, ha meghajtottuk. A Bmw 525tds em is így volt, nem igazán szerette a 200-at ilyenkor. Néha azért érdemes meghajtani hogy rendesen átmelegedjen a kipufogó rendszer. Persze szigorúan betartva a szabályokat.

Előzmény: jostu (31722)
jostu Creative Commons License 2020.02.05 0 0 31722

Igen, szeret rohadni, főleg az ajtók és a sárvédő, de kikarosszeriaztam tavaly, egy pár évig talán most kiszolgal. Amúgy sztem nem rossz autók. Az olajat meg nem mondhatnam hogy eszi, olajcseretol olajcsereig bőven bírja rá töltés nélkül. 

csillés1 Creative Commons License 2020.02.05 0 0 31721

Nem rossz  autó vectra b 2.0dti, rendszeres olajcsere és kirohad a kaszni a motor alól.  :)

Előzmény: jostu (31720)
jostu Creative Commons License 2020.02.05 0 0 31720

Köszönöm a gyors választ mindenkinek, így akkor nyugodtabb vagyok szép hangja van, és szépen kipörög a motor is. Adagolót cseréltem nem rég akkor láttam a lánc és a fogaskerekek állapotát, semmi kopás nem látszódott rajtuk. Egyenlőre akkor marad minden a régi. 

csillés1 Creative Commons License 2020.02.04 0 0 31719

Elvileg nem kell, automatán után feszít, de ha zörög vagy nem pörög ki rendesen érdemes ránézni.

Még ahol rá tudsz nézni nagyobb bontás nélkül ha leszeded a szelepfedelet és megnézed a vezérműtengely lánckerék fogait mennyire kopottak meg onnan a feszítőt egy lámpával talán.

Én még nem hallottam hogy szakadt volna. Szerintem ezt csak szerelő tudná eldönteni igazán.

https://www.youtube.com/watch?v=-NfHY2QETaw

 

Előzmény: jostu (31717)
Törölt nick Creative Commons License 2020.02.04 0 0 31718

Nekem 600000+Km. van benne, még nem volt cserélve. Ne aggódj, meghallod, ha megérett a cserére!   A gyakorlat azt mutatja, ha rendszeresen megkapta a megfelelő karbantartást a motor, 500- ig valószínűleg nem lesz rá gondod.

 

Üdv! Víziló

Előzmény: jostu (31717)
jostu Creative Commons License 2020.02.04 0 0 31717

Üdv mindenkinek!

Kérdésem az volna, hogy Vektra dti motoron milyen időközönként kell vezérlést cserélni, 403.000 km van benne. Nálam egy éve van az előző gazdája nem cserélt láncot, az előtte levő nem tudni hogy cserélt-e. Hallottam olyat is, hogy egyáltalán nem kell. Vki tud vmi hasznos infót akkor kérem ne tartsa magában.

Köszönöm a segítséget.!!

jostu Creative Commons License 2020.01.31 0 0 31716

Vakum cső repedés okozta a hibát. 😂 Kicseréltem most jó. Köszönöm a segítséget mindenkinek!!! 

csillés1 Creative Commons License 2020.01.29 0 0 31715

Megpróbálhatod féktisztítóval kitakarítani de nekem még sose lett jó.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!