Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
pH03N1xM 2014.11.07 Creative Commons License 9336

25 fokon 0,3 - 0,6 ohm kozott kene lennie az izzitogyertyanak.

A langornek 2,6 - 3,4 ohm kozott. (PTC ellenallas egyebkent az)

Előzmény: T-omti (9335)
T-omti 2014.11.06 Creative Commons License 9335

Sziasztok

 

Kimértem 3 izzítógyertyámat.

2nél 1ohm, de a harmadiknál 1.4-1,5 volt.

Akkor az most jó vagy sem  ?

 

Lángőrt ki lehet mérni , ellenőrizni ?

 

DW50 még mindig.

 

Köszi a válaszokat.

arpi500 2014.11.06 Creative Commons License 9334

köszönöm a segítséget elvileg áram rendben van akksirol van minden és járo motornál sem megy teljesen olyan mintha kiszívná a gázolajat nem tudom hogy gyári kötésnél nincs e valami szelep vagy akármi ami ezt nem engedné...?

Előzmény: imbuszmester (9327)
pH03N1xM 2014.11.06 Creative Commons License 9333

A gyari doksi javasolta a rovid max 20V-os impulzust (gondolom leragadt magnesszelepet feltetelezve). 12v jo probanak szerintem. Helyileg Zalaegerszegen vagyok, ha ez segit. Par regi bw50/dw50 kalyhat javitottam mar.

Előzmény: danidoki (9330)
gibbonpitti 2014.11.06 Creative Commons License 9332

nem sajnos....

Előzmény: Csacsiterelő (9331)
Csacsiterelő 2014.11.06 Creative Commons License 9331

Értem.

Buszost lehet analóg rendszerbe illeszteni, illetve analógot buszos rendszerbe? Úgy hogy megfelelően működjön is.

Előzmény: gibbonpitti (9322)
danidoki 2014.11.05 Creative Commons License 9330

PH03N1xM,

 

ismét köszönöm a válaszod!!!!! a 32s-t jó, hogy írtad, mert én egyből indítás után mértem volna rá a lábakra. Ha a lábakon van feszültség, akkor a nagy bajt kilőttem, de a kis mágnesszelepet nem elég, ha 12V-os akkumlátorról mozgatom meg? Impulzust nem tudok sajnos produkálni. 

 

Helyileg egyébként hol vagy? ( ha elakadnék:)) mdaniel520 kukac gmail pont com

 

Előzmény: pH03N1xM (9321)
409 2014.11.05 Creative Commons License 9329

Szerintem úgy nem lesz jó. A motort, ami 8V-os, kitöltési tényezővel szabályozza. Annak a relé valószínűleg nem "örülne".

 

 Viszont. A vezérlő belső csatlakozójában vannak szabad lábak. Érdemes lenne kimérni, hogy azokon mikor mi van. Bizonyára a keringető vezérléséhez vannak, csak nem tudom, hogy kiegfűtésként kapcsol-e rájuk valamit a vezérlő. Már többször akartam kimérni, de valahogy eddig nem jött össze.

Előzmény: imbuszmester (9323)
T-omti 2014.11.05 Creative Commons License 9328

Sziasztok

 

Nyíregyháza környékéről van állófűtés mester itt a fórumon ?

 

A dw50-em rosszalkodik:

Program óráról nem akar indulni, de most már amúgy se.

Kis felpörgés után kiszellőztet.

Eleinte csak másodikra indult.

 

Az előző panelom is úgy halt meg, hogy egymás után próbáltam indítani, aztán látom, repedés a processzoron lévő gyantán, mintha szikra érte volna.

 

Köszi

imbuszmester 2014.11.05 Creative Commons License 9327

Biztos,hogy jó helyre kötötted be az üzemanyag vezetéket?A résolaj visszafolyó is a visszatérő ágba van kötve. Az áramellátást hova kötötted be? A kapcsolókkal te nem kapcsolsz semmit,te csak jelet küldesz a vezérlő elektronikának, hogy mit kapcsoljon be. Csak úgy mindenhonnan nem vehetsz le áramot ez már nem az a régi megoldás. Próbáld meg direktből az aksitól elvenni az áramot.

Előzmény: arpi500 (9325)
csabais 2014.11.05 Creative Commons License 9326

Küldj mailt, és elküldöm a programozás leírását.

Előzmény: fatom10 (9316)
arpi500 2014.11.05 Creative Commons License 9325

Sziasztok segitség kellene van 1 fiat multiplám 1,9 jtd raktam rá 1 eberspacher kieg fűtésből meghekkelt állófűtést a hiba a következő fűt minden rendben de ha gyújtást ráadom vagy ha jár a motor a kályha leáll mintha eltűnne az üzemanyag be tápja alsó visszafolyó ágba van kötve ahogy a gyári kieg fűtés 

norbi0325 2014.11.05 Creative Commons License 9324

Ha egy nagyon kis áramfelvételű relét teszel rá akkor talán azt nem veszi észre az elektronika !

Máskülönben letilt

 

Előzmény: imbuszmester (9323)
imbuszmester 2014.11.05 Creative Commons License 9323

Szia. Köszönöm a segítséget. Érdekelne, ha kihoznék egy szálat a motorról és azzal működtetném a relét, ez jó megoldás lenne? Nem befolyásolná a kályha működését? 

Előzmény: 409 (9317)
gibbonpitti 2014.11.05 Creative Commons License 9322

ezek csak webastoból vannak...az E és a C az egy kissé régebbi(1997-2010) típus.

 

 a V(venturi)az utána jövő a fejlődésben és ebből let az EVO és a VEVO

 

 

a V/EVO/VEVO-ból nem volt analóg csak buszos.

Előzmény: Csacsiterelő (9320)
pH03N1xM 2014.11.05 Creative Commons License 9321

32s utan (inditas utan merve) kene tapot merni a kis magnesszelepen. A gyari szervizdoksi javaslata szerint, ha nem kapcsol, akkor rovid ideig tarto magas aramimpluzussal (max 20 Volt) meg kene probalni meginditani. Ha akkor sem, akkor biza beadta a kulcsot. Ha nincs rajta tap 32s utan, akkor vezerlohiba van.

Előzmény: danidoki (9315)
Csacsiterelő 2014.11.05 Creative Commons License 9320

Most láttam, hogy van "V" is.

Tudtok egy linket ahol lehet bogarászni a különbségeket, eltéréseket. Esetleg hogy milyen autóba mit lehet tenni. Gyártó mit ajánl.

Előzmény: Csacsiterelő (9319)
Csacsiterelő 2014.11.05 Creative Commons License 9319

Lemaradt az előzőből... az "E" és a "C" változat mit jelent?

Előzmény: Csacsiterelő (9318)
Csacsiterelő 2014.11.05 Creative Commons License 9318

És az "EVO" mit takar?

Előzmény: 409 (9317)
409 2014.11.05 Creative Commons License 9317

 A "Z"-s nem vezérel keringetőt, mert ez kiegészítőfűtés, azaz csak járó motornál működik. (tehát a D3WZ sem fogja vezérelni)

 

 Az "S" az állófűtéses, annak van keringető vezérlése is egy külön csatlakozón.

Előzmény: imbuszmester (9314)
fatom10 2014.11.05 Creative Commons License 9316

Tehát lehetséges az ,hogy hétfötől péntekig 6-kor kapcsoljon ,hétvégén pedig ne?!Úgy hogy nem állitgatom?

Segitenél beállitani mert nem igazán találom hogy hol lehet bejelölni egyszerre több napot!

 

Előzmény: csabais (9310)
danidoki 2014.11.05 Creative Commons License 9315

Szia PH03N1xM, köszönöm a válaszod!

 

Ha ezek szerint rámérek a két lábra, ahol a tápot kapja a kis mágnesszelep, ott lennie kéne szakaszosan feszültségnek (nem tudom, hogy nyit, folyton kap tápot, vagy csak szakaszosan az elején).

 

Igen, jól emlékszel, két db. nagyon vékony kék kábel, amelyek külön, alulról jönnek be a vezérlés házába, pontosabban középre, a fedél alá, ahol a többi kábel is rámegy a lábakra.

 

De ha 12V-ot adok a mágnesszelepnek, annak is kéne halkan kattannia, nem?

Előzmény: pH03N1xM (9313)
imbuszmester 2014.11.05 Creative Commons License 9314

Szia. Melyik az a típus ami tudja vezérelni a keringtetőt? D3WZ tudja? Esetleg van olyan vezérlő amelyik nem csak a kályhát indítja a beállított időben hanem a keringtetőt is? 

ui.: esetleg az járható út ha kályha levegő szállító villanymotorjáról hozok ki egy szálat ami vezérelné a keringtető szivattyú reléjét?  

Előzmény: norbi0325 (9306)
pH03N1xM 2014.11.05 Creative Commons License 9313

Egy hasonlot csinaltam par eve, ott a magnesszelep vezerlo icje adta be a kulcsot (beazas miatt). Kimerheto a helyen is, azon a verzion a magnesszelepre 2 vekony (talan kek) kabelen ment a tap.

Előzmény: danidoki (9312)
danidoki 2014.11.05 Creative Commons License 9312

Sziasztok!

 

Van egy BW50-es kis kályhám. A gondom az vele, hogy kapcsolt jelre bekapcsol, hallom, hogy keringeti a vizet, a kis ventillátor is elindul, továbbá a kis kattogást is hallani (ez gondolom a kis gyújtásoké), de nem pörög fel, benzinszag nincs (mint amikor pld. elindul, de gyenge az akksi és egy idő után lekapcsol).

Jól gondolom, hogy a kis mágnesszelep nem nyithat ki, ami beengedi a benzint az égőtérbe, szitába?

 

Itt a ventillátor szívja be egyébként a szitába a benzint a mágnesszelepbe menő kis csövön keresztül?

 

Köszi válaszotokat.

gibbonpitti 2014.11.04 Creative Commons License 9311

engem meg inkább vidékről keresnek...  :)

 

1x csináltam ilyen videos dolgot és mindjárt beleszaladtam egy mekkmesterbe aki élből fordítva kötötte be a két tápkábelt....másnap visszajött asszem gyuláról vagy honnan és akkor már nem volt nagy szája,mert előtte azért én voltam a lehúzós,köcsög fővárosi(amúgy vidéki vagyok)nepper gyerek.

 

amikor közöltem vele h panelcsere lesz akkor meg majd sokkot kapott.

 

na ezért inkább személyesen és nincs konfliktus utána...legalább is jogos nincs.

Előzmény: norbi0325 (9306)
csabais 2014.11.04 Creative Commons License 9310

A fűtési idő kezdetének beprogramozása

24 órán belül 3 különböző bekapcsolási időpontot, vagy egy bekapcsolási időt 7 napon keresztül be lehet állítani.

Aktiválni mindig csak egy időpontot lehet.

Előzmény: fatom10 (9309)
fatom10 2014.11.04 Creative Commons License 9309

Valahogy lemaradt a kép! Ez is 7-es óra. a gyári cikkszáma:8eu007696

Előzmény: csabais (9308)
csabais 2014.11.04 Creative Commons License 9308

Van 7 napos óra is.

Előzmény: fatom10 (9307)
fatom10 2014.11.04 Creative Commons License 9307

Sziasztok! 

Azt szeretném megtudni, ha van egy ilyen órám akkor be tudok állitani napi 3 inditást egy hétre? 

Mert én azt gondoltam,de sajnos nem ugy néz ki! Azt hiszem a hét bármeik napjára tudok inditást beállitani de összesen csak 3 alkalmat. Vagyis szerdán már át kell állítanom ha csütörtök reggel meleg vassal akarok indulni!? 

Vagy én látom rosszúl?

Köszi a választ mindenkinek!

üdv Tomi