Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2016.03.12 0 0 12733

Köszönöm a látószögbővítést.

Előzmény: gibbonpitti (12732)
gibbonpitti Creative Commons License 2016.03.12 0 0 12732

az ötletedre csak annyit h a kókányolás az megy.......csináld már megy egy mondeo motorterében.....

 

megpróbálom bőviteni a látószögedet.......kikerülöd a tankban lévő nyomásszabályzót és ekkor meglesz az előrejövő ágban a nagyobb nyomás.veszel egy normális szabályzót és azt beépíted a motortérben az előremenő ágba és ekkor már lesz egy visszatérő ágad amit a tankba vissza tudsz vezetni.ergo megvan a táplálás oldva az adott kályhának.

 

ez lenne a szakmai szemmel elfogadható!!!!!

 

DE!!!!!!!

 

egy ilyen install nem olcsó......és ha hozzáteszed a kályha árát akkor már bőven felújított c-s kályhát kapsz annyiért.és még ott van h nincs alkatrész  a bw/dw50 kályhához......

 

elég parttalan ez a beszélgetés......vitának nem nevezném.

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (12731)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2016.03.12 0 0 12731

Még mielőtt nagyon beleéled magad, nem kötelező írni. De, ha eldöntöm, hogy segítek, akkor segítek, egyébként meg nem reagálok, mert nem kötelező. Nem ma kezdted itt a fórumon, a kérdésből meg tudod itélni, hogy miről van szó...

Az viszont, hogy "nem lehet", "vegyél másikat" az nem segítség, csak szófosás.

Ha leírod, hogy a szelep nem bírja a nyomást, akkor már érthetővé válik a miért, és elfogadható a válasz. (Egyébként ötletelés: egy puffertartályba mágnesszelepen, szintérzékelőn keresztül engeded a tüzelőanyagot, ahonnan gravitációsan táplálod a kazánt...? )

A milliós kárhoz meg nem kell kazán, egyszerűbb szerszámokkal is megy...

Előzmény: gibbonpitti (12730)
gibbonpitti Creative Commons License 2016.03.12 0 0 12730

az a baj az ötleteléssel h általában semmit sem ér.mivel ez finoman szólva is veszélyes üzem ezért itt nem tippelgetünk!

veszélyes,mert egyrészt adott egy nem éppen kis teljesítményű láng aminél jelen van az autó üzemanyaga.másrészt a vízoldali és elektromos oldallal is simán lehet milliós kárt okozni.......erre is tudok nem egy példát.

és lett volna itt baj ha én vagy vki más akit érdekel a dolog nem szól bele ebbe......az ember megcsinálja a TE ötleted alapján mondjuk az y leágat......ugyanis az a bizonyos szelonoid nem egyből pukkan el......régebben kipróbáltam próbapadon.ha meg baj van akkor biztosan feltetted volna kezeidet,gondolom......hisz te csak ötleteltél.

mint írtam nem a segítség a gond,olyat kell mondani amit már magad is kipróbáltál és nem lett belőle gond.

 

és igen,ez egy fórum,de attól h itt vagyok NEM kötelező senkinek sem segítenem!aki annyira sem hajlandó h visszaolvasson egy fél órát a topikban az ne háborodjon fel.a másik dolog amikor tök laikusként idejön,olvas a neten ezt azt aztán kész tényként leírja mi a baja a kályhájának.és besértődik ha nem kap segítséget,végül is ha a világháló segítségével fel tudta tárni a hibát akkor lesz rá orvosság is......saját esélyeit rontja így az user.jöjjön ide és kérdezzen,de ne azt írja le h szerinte mi a hiba hanem magát a jelenséget.az egy hozzáértőnek többet segít mint a célbalövés.

 

ha itt kérdez vki és kap rá választ hozzáértőtől akkor illik elfogadni.ha nem fogadja el akkor sajnálom.nem sok kedvem van állandóan ugyanazt leirogatni.nem ügyfeleket fogni járok ide....azok szerencsére jönnek és nagyrészük a régieken keresztül.

 

ha vki normálisan nyitja ki azt a bizonyos ajtót akkor segítek neki,erre azért több a példa mint az ellenkezőjére.a diagért sem mindig szoktam pénzt kérni pedig megtehetném.....

 

és az h te szeretsz írogatni a te gondod.nem ismersz engem és ennél fogva nem értem azt az elvárásodat h kötelező itt bárki hozzáértőnek is segítséget adnia.ez nem nagyképűség hanem egyszerű józan felfogás.én meg vinnyogok ha ehhez van kedvem....megtehetem😉

 

csak remélni tudom,hogy a saját szakmádban nem ötletelsz.......

 

 

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (12729)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2016.03.12 0 0 12729

Többféle megoldás létezik a nyomás csökkentésére, megszüntetésére akár gravitációs szintig. Miattam nem égett volna le az autója, én nem foglalkozom kivitelezéssel. Ötletszinten próbálkoztam segíteni. Mivel egy egy fórum, így, ha itt vagy, akkor hiába a telefonos segítség, írni kell.

Mindenesetre örülök, hogy sikerült segítened telefonon, mégha ez a topiolvasóknak később derült ki...

Hidd el, más topicban én is leírom hetente ugyanazt, mégsem vinnyogok ezerrel, hogy utálok írni...

Előzmény: gibbonpitti (12725)
Gede Albert Creative Commons License 2016.03.11 0 0 12728

Top c- t akartam írni nem tudom mert s-t írtam :) top c típusú volt az előző autómba :)

 

gibbonpitti Creative Commons License 2016.03.11 0 0 12727

top c-t vegyél.ahhoz van alkatrész.....az s hez már semmi nincs.

Előzmény: Gede Albert (12726)
Gede Albert Creative Commons License 2016.03.11 0 0 12726

Köszönöm a segítséget .Ezek szerint veled beszéltem telefonon gibbonpitti :) Előre menő ágra semmiképp nem kötöm rá. Nem èpìtettem be ilyen kàjhàt mèg csak top s tìpusut az előző autómba. Pont ezért kérdeztem itt meg hogy milyen lehetőségek vannak.Itt nem kaptam kielégítő választ ezért fellapoztam egy ismert hirdető oldalt és kerestem olyat aki javitassal foglalkozik. W124E300TDT4MATIC azt meg megcafolnàm amit te írtál hogy gibbonpitti nem segített. Telefon hìvàsunk elején elmondtam neki hogy szakmai tanácsot szeretnék kérni ès nem rám rakta a telefont hanem elmondta hogy működik és mit tanácsol.

gibbonpitti köszöntem mèg egyszer is a segítséget :) Ezt meghirdetem és top s lesz helyette :) ha valakit érdekel eladó :) lepròbàlva , nem csöpög nem szimeringes a Keringető szivattyúja,kàjha része Szép állapotú nincs szét égve . 

gibbonpitti Creative Commons License 2016.03.10 0 0 12725

nos ő felhívott mielőtt miattad leégett volna az autója......

 

és amúgy az adott kályha műszaki specifikációja,amiben kifejezetten tiltják a nyomó ágba való kötést!!!!, megtalálható a neten......tudod....a googli a barátod.

 

a stílus meg neked szólt!

 

aki veszi a fáradságot és felhív annak szoktam segíteni.....és ez nem kuncsaft lesz-e kérdés!!!!

 

sztem segítek eleget ahhoz h pont te ne fírtasd ezt a vonalat!

 

és tegyük hozzá h néha nem ártana visszaolvasni......elhiszem h könnyebb kérdezni,de nekem meg unalmas leirogatni havonta ugyanazt.....ezért jobb a telefon.gyorsabban elmondom mint leirom.

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (12724)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2016.03.10 0 0 12724

Nos, ha ezt így leírod a kérdezőnek - nem ebben a stílusban - akkor segítettél. (volna)

Továbbgondolva akkor lenne jó ez a topic, ha esetleg megoldást is javasolnál. Neked nem valószínű, hogy kuncsaftod lenne, de a tudat, hogy segítettél... és a kérdező is előrébb lenne.

 

PEACE :-)

Előzmény: gibbonpitti (12723)
gibbonpitti Creative Commons License 2016.03.10 0 0 12723

az megvan h ha csöndben maradsz legalább nem mondasz hülyeségeket?

 

akkor leirom h te is megértsed és ne adj másnak olyan jótanácsot amitől leég utána a verdája.....

 

ha oda kötnéd ahová te mondod akkor nyomás alatt lenne.....minimum 3 bar ott a nyomás mivel az ilyen autókban a tankban van a nyomásszabályzója az üzemanyagrendszernek.szóval a kályha üzemanyagtartályában is meglenne a 3 bar.maga a tartály még ki is birná......csakhogy van ott egy szelonoid ami meg nem!!!

 

ez a szelonoid amúgy is gyenge pontja,sokszor elkezd magától is folyatni.....és ha ez folyat akkor pont a kipuffcsőre folyik az üzemanyag......folytassam????

 

ha konyitanál vmit az autószereléshez meg az állófűtésekhez akkor nem irnál hülyeségeket!!!!

 

 

jó buli a másik autóját a hiradóban látni amikor ég........

 

 

 

tanulj,szerezz gyakorlati ismereteket és majd ezután mondj ötleteket,mert az iránymutatásért illik vállalni a felelősséget is!!!

 

 

itt nem a segitségel van a baj hanem annak milyenségével.

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (12721)
Gede Albert Creative Commons License 2016.03.10 0 0 12722

Akkor ezek szerint felejtsem el ezt a típust ? Nincs rá semmi megoldás ?

W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2016.03.10 0 0 12721

Bukó bizony, mert a szűrő kilépő oldalán az "Y"' elágazást még nem fedezték fel...

Előzmény: gibbonpitti (12720)
gibbonpitti Creative Commons License 2016.03.10 0 0 12720

ha nincs visszatérő akkor ez bukó......csak oda lehet berakni.

Előzmény: Gede Albert (12719)
Gede Albert Creative Commons License 2016.03.09 0 0 12719

Sziasztok .Olyan kérdésem lenne hogy van egy webasto top t 31397A  típusú állófűtésem. Ahogy olvasgattam ezt a fajtát a visszatérő benzin ágra kellene kötni .Az a problémám hogy az én autóban nincs visszatèrő benzin vezeték. Ford mondeo mk3 2003 évjárat .Hogyan lehetne ezt bekötni. Vagy milyen lehetőség van a motortèrben ahonnan üzemanyagot tudnék venni a webastonak. Válaszotokat előre is köszönöm .

Futszer Creative Commons License 2016.03.09 0 0 12718

Az még vállalható. Ha kiszereltem( pár héten belül) kereshetlek?

 

Előzmény: gibbonpitti (12717)
gibbonpitti Creative Commons License 2016.03.09 0 0 12717

a fekete részben nem mindenhol van viz......az ac is abban van meg a keringető is......a csere meg....vhol olyan 50 körül van újban.

Előzmény: Futszer (12716)
Futszer Creative Commons License 2016.03.09 0 0 12716

A szvattyúház az a teljes egybeöntött műanyag vízteret foglalja magában, vagy csak az alsó csonknál kicsavarozható dolgot. Amúgy ez a kupak ami folyat gyárilag ragasztott, préselt, műanyaghegsztett, vagy milyen illesztésű. Ha kiszedhető valahogy, akkor egy próbát megérne hogy eltömítsem. Nyomáspróbánál kiderül. 

Ha csere, amit mondasz is. Az mennyire "olcsó"? 

Tavasszal amúgy is ki kell vegyem a kályhát, hogy átalakítsam a vízbekötéseket, mert ez a balfék aki beszerelte........ Szóval mind a két cső dörzsölődik itt-ott, s félek hogy hamarosan elhagyom valahol a hűtőfolyadékom.

 

Szal mennyi is?

 

 

Egyébként ha kiszereltem, vállalsz egy karbantartást? Posta oda-vissza. Én meg nyugodt vok, hogy rendbe van a kályha;-)

Előzmény: gibbonpitti (12712)
gibbonpitti Creative Commons License 2016.03.09 0 0 12715

azért kipróbálás nélkül meg diag nélkül nem venném meg.....

Előzmény: csabesz0611 (12714)
csabesz0611 Creative Commons License 2016.03.09 0 0 12714

akkor veszem köszönöm :)

 

 

 

Előzmény: gibbonpitti (12713)
gibbonpitti Creative Commons License 2016.03.09 0 0 12713

webasto diag megmondja......

 

 

de a képen látható az analóg......

Előzmény: csabesz0611 (12711)
gibbonpitti Creative Commons License 2016.03.09 0 0 12712

ha az folyik ami9re gondolok akkor kuka....szivattyúház csere.....jó olcsó.

Előzmény: Futszer (12710)
csabesz0611 Creative Commons License 2016.03.09 0 0 12711

 

még csak annyi kérdés hogy honnan tudom megkülönböztetni hogy can-busos vagy w-bus -os nehogy roszba nyúljak bele idáig azért nem mertem venni. esetleg ez nem tudom menyire kivehető ez a BMW-s.

Előzmény: gibbonpitti (12709)
Futszer Creative Commons License 2016.03.09 0 0 12710

Kedves fórumozók!

Van egy eberspacher d5wsc kályhám.

Az előremenő(meleg) vízcsonknál van egy kerek kupak szerű lezárás. Valami gyári dugónak néz ki. Ott szivárog a hűtőfolyadék. Lehet ezzel vAlamiT kezdeni? Nem mertem kifeszegetni, mert úgy tűnik, hogy az nem kivehető. Esetleg van e ötletetek a javítására?

Linkelek egy képet (nem az én kályhámról) ott látszik a felső vízcsőnél a dugó. ( nem a légtelenítőre gondolok)

 

Köszönöm a segítséget!

 

gibbonpitti Creative Commons License 2016.03.09 0 0 12709

amikor kiegből csinálok állót teljesen bevett dolog az utánfutásmodul......és mint írtam keress c kályha panelt ha gyárit szeretnél.

Előzmény: csabesz0611 (12708)
csabesz0611 Creative Commons License 2016.03.08 0 0 12708

én építettem ki ki az egész vezérlést már a kapcsolásom is meglenne a túlfutáshoz csak jobban szeretném a gyári panelbol megoldani de akkor esélytelen teljesen a túlfutás kivezérlése, ha esetleg panelcserére folyamodok melyiket ajánlod nekem hogy biztosra menjek?

 

Előzmény: gibbonpitti (12707)
gibbonpitti Creative Commons License 2016.03.08 0 0 12707

ez érdekes....aki bekötötte neked állóra az ezt a részét miért nem tudta megoldani?

 

vagy keresel utánfutásmodult ami sztem az olcsóbb megoldás vagy jó a bmw panel de csak ha analóg és tényleg álló panel.ilyet csak az e34ben fogsz találni......azok meg szeretnek behalni sajnos.

Előzmény: csabesz0611 (12706)
csabesz0611 Creative Commons License 2016.03.08 0 0 12706

A ventim szépen indul a szivatyú bent van csak az a túlfutás zavar. melyiket javasolod a túlfutás vezérlőt vagy tudok szerezni egy BMW-böl termo /C panelt ha az jó lenne bele .

Előzmény: gibbonpitti (12705)
gibbonpitti Creative Commons License 2016.03.08 0 0 12705

kell egy utánfutásmodul...ennyire egyszerű.....meg ugye meg kell oldani a belső ventillátor indulását is.....

 

vagy veszel egy thermo top c panelt......az álló.

Előzmény: csabesz0611 (12704)
csabesz0611 Creative Commons License 2016.03.08 0 0 12704

nem a nyári funkció mozgat hogy ne égjen szét a panelom a túlfutás hiánya miatt. mert most úgy programozom hogy ott legyek a leállításnál és indítom a mocit amikor leállítom a kályhát hogy tovább keringjen a víz.  de ha panelt akarok cserélni akkor melyiket ajánlod hozzá mert senkivel nem tudtam idáig beszélni aki tudott volna tanácsot adni. köszönöm.

 

Előzmény: gibbonpitti (12703)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!