Udv. Engedd el. Finoman fogalmazva is hozamelteres van az erdetihez kepest. Es meg a kinai is akar 200%-ot szor onmaguk kozott!!! Ugyanez all a dp30-ra is. Elhiszem h kecsegteto az ara, nalam pl napi szinten csapodnak le ezek a vackok. Egy dologra jok: macskat dobalni!
Megkockáztatva itt mindenféle savazást, és fikázást, én azért megkérdezem :-) : ezeket az utángyártott DP42-es tápszivattyúkat próbálta már valaki, használhatóak esetleg?
Szia.Elég sokmindennek kell teljesülni, hogy a kályha elkezdje a tényleges begyújtási protokolt....az ac csak akkor fog megindulni, elötte öndiagnosztikát csinál a klyha minden indításkor.
Ha gondolod holnap hívj fel 10 óra után és szívesen elmondom amit tudnod kell, hogy ki tudd próbálni mi nem jó nálad. Mielött még elkezdenek veled mindenfélét megvetetni :)
Van egy tűztér hibás BW50-esem. Ennek az elektronikája szemre csereszabatos lenne, de a fölső csatlakozót is használja. Ezzel ki tudom próbálni, hogy tényleg az elektronika a rossz?
Sokat segítene, ha valaki leírná a folyamatot, ami a kályhában végbemegy. Pl. az üzemanyag szivattyú működtetésnek van-e feltétele, pl. az izzítás elér egy hőfokot? Vagy egyéb?
Adott egy Thermo Top Z/C-B Webastó állófűtés. Tavaly télen még ment, most nem indul el. Vízszivattyút elindítja. Üzemanyagot nem kap. A szivattyú külső tápról kattog. Vezetékei folytonosak a testhez és a csati 6.pontjához. Ebből gondolom, hogy a Webastó nem működteti a szivattyút. Mi lehet az ok? Találkozott valaki hasonlóval?
a biztosítékos dolog igaz, viszont valami gubanc lesz a kályháddal ha ilyet csinál, keress fel egy webasto diaggal rendelkező hozzáértő egyént es megoldódik a problémád. Addig csak a kanasztát fogod járni....
Azt elfelejtettem ,hogy az auto 2010-es és a webasto utólag 2012-ben került bele.Akkor gondolom így nem az autő szabályozaz ,hogy mikor indulhat,vagy nem jól gondolom?Olvastam olyan resetet,hogy elindítom a webastot,és utána kiveszem a biztit pár másodpercre és így elvileg újra indul vagy ez így nem igaz?
Nincs és nem véletlen nincs! A hibákat nem törölni kell hanem ki kell javítani, az autódban már a vevo kályha van és a feszhiba miatt nem a kályha lockolja magát hanem az autó tíltja ki az extrákat szépen sorjában ahogy az akku döglik meg.
Adott egy Mercedes W204 típusú auto amelyben sajnos nem tudom milyen webasto van ,de távirányítóról indul.Alacsony feszültség miatt nem indult el ,de elvittem a budafoki útra szervizbe és töröltek a hibát ,utána jó volt egy darabig utána megint ugyanez.Közben ki vettem az aksit feltöltöttem,illetve töröltettén a hibát ,és megint jó volt.Most megint nem indul ,de veszek egy új aksit bele ,de az lenne a kérdésem,hogy a webastokhoz nincs esetleg olyan hiba törlési lehetőség mint pl.a 2$-os obd autoknál?Kicsit sajnálom kifizetni minden alkalommal a 10 ezret.Esetleg valami újraindítató pöcök nincs rajta🤣?Esetleg valaki olcsóbban törölni?
Sziasztok! Bár kissé megkésve kérdezem, vásároltam egy AUTOTERM air 4D (planar-44D-12-GP), 12V, dízel állófütést,ennek az ára vezérlővel kb.280,000ft . Kérdésem összehasonlítva más fütések áraiva, vajon az általam vett ára tükrözi e a minőségét?
Szia. Lehet persze, de abban az autóban még venturi lesz és nem vevo...nem ugyanaz a gyertyájuk. Ráadásul a venturi elég kényes jószág. Simán javítható, kell hozzá alkatrészbázis meg a webasto diag elmélyült ismerete.
Thermo Top Vevo diesel-hez (Touran 2006) lehet izzító/lángőrt külön beszerezni, vagy csak a lángcsővel stb. kompletten? (begyullad, megy 5-8másodpercet majd nem megfelelő jel a lángőrtől hibával leáll)
Előző télen, valami sugárhajtómű hangú csoda beindult az autó alatt, onnan tudtam meg, hogy van benne ilyen... Ebből gondolom, hogy működik/működött.
Vállaltok ilyen átalakítást? Kb mennyibe kerülne egy vezérlő beépítése és szervíz? Nekem nem kell távirányító, gsm modul... csak egy kapcsoló, vagy vezérlő.
ha még működik az a kaályha az kisebb csoda, sajnos sokszor úszik a nagy pocsolyázás alkalmával vízben amit nem annyira szeret a lángcső és a gyertyája. A belső ventilátornak pedig nem csak táő kell, egy pwm is szükséges a ventilátor fordulat szabályzásához, és mindehez még kell egy kábelköteget is eszkábálni....nem 10 perce munka, nekünk 4 óra ha minden gyári az autóban!
A kályha elhelyezkedéséből adódóan néha macerás kiszerelni. Sajnos az aljára van felszerelve. Kap hideget-meleget. Néha szétszerelés is időigényes. Ennyit a gyors szervizelésről.
A benne alvásról. A működtető egység Óra, telefonos indítás, 1 órát szoktak engedni, akku kímélés miatt. Sajnos sok komponens főleg a fűtőmotor nagy energia igénye miatt. Inkább előmelegítésre szokták használni. Esetleg egy külön akku a fűtéshez, járómotoros töltéssel.
Szervizek listája a Webasto, Eberspasher honlapokon megtalálod. Általában minden szerviz foglalkozik mindkét típussal.
Szeretném kapcsolható állófűtéssé varázsolni/varázsoltatni. (szeretnénk néha benne aludni). Van erre esetleg Bevállt módszer? Ha jól olvastam, az egyik lábát ( 6 os csati 1 - láb) kell megtáplálni, valamint a ventillátor motornak kell külön áramot adni, hogy működjön. (Anélkül, hogy minden más szívná az akksit).
Mi lenne erre a legjobb megoldás? 15 000 körül láttam bontott vezérlőket. Esetleg valakit ajnánlanátok, aki rövid határidővel beszereli és leszervizeli a kályhát? (Győrben élek, de 100 km nem gond)
Sziasztok, Az autómnak Eberspacher állófűtése van és a képen látható távirányítója meghibásodott. Segítsetek abban, hogy hól tudok ilyet venni vagy ki az aki ilyet tud javítani. Hiba, a közepét erősen kell nyomni és akkor valahogy be tud kapcsolódni.
Van egy Webasto thermo top evo petrol típusú állófűtésem, amit nem fogok beépíteni, így el szeretném adni!
A készülék kb 10 éves, mivel nem volt még beépítve és minden alkatrésze megvan, valószínűleg nem lesz gond a működésével, gyakorlatilag új állapotban van!
A levegő hőmérsékletét elég széles tartományban lehet állítani. Az üzemanyag-szivattyú befecskendezési időintervallumát, így annak teljesítményét szoktam állítani. 0.8-tól egészen 5 hz-ig terjedő tartományban lehet állítani, s ettől függ a befújt levegő hőmérséklete.
Teljesen kifűti a teljes kabint, úgy szoktam használni, hogy a tánctérnél lévő levegőbefújással átellenes orr résznél a billenő ajtót pár centire nyitva szoktam hagyni a legnagyobb hidegben is, hogy legyen légmozgás. Kinti -5 fokban is egy szál pólóban szoktam bent aludni. :) "
Rendszer.hiba nevű fórumlakót keresd ... régóta használ ilyet lakóhajón, de van egy csoport az FB-n is: hajós cuccok kínából ott is van olyan aki már használ ilyet. Nekem még lesz vele dolgom bőven és sajnos egyéb intézendők miatt nem ez a fő prioritás most, de természetesen fogok írni a tapasztalataimról is. :)