Keresés

Részletes keresés

tfa Creative Commons License 2005.08.22 0 0 2714
Én ma már turistabakancsba indultam a városnak, mert nem csak az úttesten vannak lengéscsillapítókat tönkretevő kátyúk, de a járdák is olyanok likasak, megsüllyedtek, roncsok, hogy bizony a főváros járdáit helyesebb lenne "A milliónyi pocsolya birodalma" névvel megnevezni.
Előzmény: sutka (2711)
sutka Creative Commons License 2005.08.22 0 0 2713
Olyat bizony. Eddig csak akkor kellett a Keletinél szambáznom, ha latyakos volt az aluljáró. Most meg egészen a peronig lehet lejteni. Ha így folytatom, eséllyel indulok a  latin táncok bajnokságán. :)
Előzmény: wizes (2712)
wizes Creative Commons License 2005.08.22 0 0 2712

Megint olyant raktak le??

Vadmarhák!

Régebben is be kellett zárni avatás után és csúszásmentesíteni!

Jujj de sok hülye van!

 

Előzmény: sutka (2711)
sutka Creative Commons License 2005.08.22 0 0 2711

Bocs, egy kicsit off. Én nem a lerohasztásról, hanem az újjáépítésről szeretnék kérdezni valamit. Ma reggel én is birtokba vettem a felújított metrót. Szép is és még tiszta is. De árulja már el valaki, hogy mi a fenének kell ilyen csúszós járólappal burkolni a megállókat? Hiányzik a BKV-nak néhány kártérítési per az esetleges balesetek miatt?

Jó, tudom, vegyek inkább metrókomform cipőt.

naiv Creative Commons License 2005.08.22 0 0 2710
Fogalmam nincs, de a netről sokminden kikutatható.
Előzmény: tfa (2709)
tfa Creative Commons License 2005.08.21 0 0 2709
Azt lehet tudni, ma hűny utcaseprő van és mennyi az átlagosan végzett napi munka? Meg jó lenne valami kimutatás, hogy Demszky előtt milyenek voltak a számok.
Előzmény: naiv (2708)
naiv Creative Commons License 2005.08.21 0 0 2708
TB-vel stb. együtt kb. ennyibe kerül, napi 8 órában.
Előzmény: tfa (2706)
tfa Creative Commons License 2005.08.21 0 0 2706
100000-et keres havonta egy utcaseprő?
Előzmény: naiv (2704)
ScanDriver Creative Commons License 2005.08.21 0 0 2705

New Yorkban nem hirdetnek hanem büntetnek, azaz 100 dolcsi a kutyakakit utcán hagyó gazdinak.

Van is hatása.

Gesztinek lesz ez jó megint.:-(((

Előzmény: naiv (2704)
naiv Creative Commons License 2005.08.21 0 0 2704
D. még mindig nem tanult meg várost vezetni.
200 utcaseprő egyévi fizetését költené egy szdsz közeli vállalkozók kampányára.

Demszky: 200 milliós kampány a kutyapiszok eltakarításáért
2005. augusztus 21. 14:18

MNO
A főváros szemléletváltással igyekszik megoldani a Budapesten keletkező napi 40 tonna kutyaürülék problémáját – jelentette be Demszky Gábor főpolgármester.


Demszky Gábor a Felvonulási téren zajló Arc plakátkiállítás keretében sorra került civil napon tartott sajtótájékoztatóján közölte : a főváros 200 milliót fordít a kulturált, európai ebtartásért indított kampányára, amely a kiállításon is látható plakátok mellett klipeket is jelent. A főpolgármester szerint a gazdákat kell megszólítani, hogy takarítsák el a kutyapiszkot.
tfa Creative Commons License 2005.08.15 0 0 2703
Demszky 'fagyilkos' Gábor ismét világvárosépítő lendületben:

Stefka István: Miért kell túladni a svábhegyi arborétumon?
2005. augusztus 15. 9:58


MNO
Stefka István: A tizenkétezer négyzetméternyi svábhegyi ősparkot egymilliárd forintért akarja eladni üzleti érdekből a fővárosi önkormányzat. Az ügy pikantériája, hogy a védett fákkal teli füvészkertet több mint hetven éve egy sváb család adományozta mozgássérült gyerekeknek. A területen kertészeti szakmunkásképző iskola működik, ahol enyhén mozgássérült fiatalokat oktatnak, nevelnek. Ha pénzzé teszik, hogyan érvényesül majd a hagyományozók akarata? Mi lesz a gyerekekkel, mi lesz a pótolhatatlan természeti értékekkel?

(Magyar Nemzet, 2005. augusztus 15.)
tfa Creative Commons License 2005.08.14 0 0 2702
Mi, az hogy forgalom? Álltunk egy helyben. Olyan, mint ma este az M1/M7 bevezetése, a budaörsi tescónál kezdődött a dugó, onnét álltunk - nem tudom, miért nem lehet a BKV buszoknak a belső agglomerációban buszsávot kialakítani. :(
Előzmény: naiv (2701)
naiv Creative Commons License 2005.08.14 0 0 2701
Piacgazdaság, Demszky-szadesz módra.
A forgalom meg le van szarva.
Az a néhány vállalkozó úgyis felveszi a milliárdjait és le is adja a százalékot, függetlenül meddig tart a káosz és milyen minőségű az eredmény.
Előzmény: tfa (2700)
tfa Creative Commons License 2005.08.12 0 0 2700
Tegnap egy útfelújítás felé jártam, fel van dúlva az út. A munkások a következőket csinálták (visszafele is arra jöttem, tehát egy jó óra elteltével sem változott a helyzet):
ül az árnyékban
hever az árnyékban
ácsorog, esetleg beszélget
lapátot támaszt (ezeknek végre volt szerszám a kezében! ;))
a vállának van támasztva a lapát, miközben ül
csak úgy ül a szegélykövön és nézelődik
sétál

Kb. 20 vagy párral több ember "dolgozott" az adott területen a fenit módon tegnap koradélután.
Előzmény: naiv (2698)
Törölt nick Creative Commons License 2005.08.12 0 0 2699

Elírták!

 

A pontos szöveg így szól:

Május végére minden két évvel ezelőtti kátyút betömünk, jövőre pedig sor kerülhet a múlt éviekre, utána pedig teljes gőzzel neki a 4-es metrónak.

Előzmény: naiv (2691)
naiv Creative Commons License 2005.08.12 0 0 2698
Káosz a főváros útjain
A felbontott szakaszokon gyakran semmi jele a lázas munkavégzésnek
augusztus 11.

Egymást érik a közlekedési dugók Budapesten, miután e héttől párhuzamosan zajló útfelújítási munkákat végeznek a város több főútvonalán. A Magyar Nemzet olvasói közül sokan nehezményezik, hogy miközben órákat várakoznak autóikban, néhány felbontott szakaszon senki nem dolgozik. ...
naiv Creative Commons License 2005.08.10 0 0 2697
A kátyúk és a kupleráj száma és mérete nem csökken hanem nő.
tfa Creative Commons License 2005.08.06 0 0 2696
Melyik háza felé? Mer' hogy egy gátlástalan egyingatlanspekulánsról beszélünk ...
Előzmény: Boldog ember (2694)
naiv Creative Commons License 2005.08.06 0 0 2695
??
Előzmény: Boldog ember (2694)
Boldog ember Creative Commons License 2005.08.04 0 0 2694

 

Hallottákot, láttátok a TV-kben a FIDESZNÁCI légiforgalmi irányítók Demszky háza felé vezetik a repülőgépeket!

naiv Creative Commons License 2005.08.03 0 0 2693
Igen, valahogy a kátyúbecsináló iparon nem érződik a versenyhelyzet.
Azt hiszem 1-2 cég csinálja cartellben az egész milliárdos melót saját, no meg a szadesz-maszop városvezetés boldogulására...
Előzmény: tfa (2692)
tfa Creative Commons License 2005.08.02 0 0 2692
A munkások 90%-a a lapátot fogja. Hogy el ne dőljön.
Így még ezzel a piti munkákkal is el fognak csúszni az őszbe, bejön a rossz időjárás és az eddig selejt mellé esőbe, vízbe, hűvösben (hiszen akkor még kátyút sem lehet javítani, mint idén megtudtuk) csak silány munkát fognak már tudni csinálni.
Előzmény: naiv (2691)
naiv Creative Commons License 2005.08.01 0 0 2691
Munkahelymre utazás alatt - 6km - néha úgy futok kátyúba, majd kiesik a kerék.
Május végére minden kátyút betömünk: nézem a naptárt...
Ha erre az útszakaszra 10-15 kátyú jut, Bp teljes úthűlózatára hány kátyú jut....?

Mindenütt ásnak, felbontott, félbehagyott utak, munkásokat, munkavégzést a 10%-uknál látni.
Nem baj. Ez a Patyomkin útjavítás. A feladat, minél nagyobb felfordulást csinálni Bp-en, a látszat, egy látszat párt kedvéért. Néhány válllakozó kedvéért. Egy látszat, választási párt zsebéért...
tfa Creative Commons License 2005.08.01 0 0 2690
http://ma.hu/page/cikk/ae/0/126595/1
Méreg száll a pesti levegőben - a helyzet rosszabb mint tíz éve

Mérgező a budapesti levegő. A fővárosi lakosok hamarabb halnak meg, ha nem változik meg a helyzet. A méreg nagy része az autók kipufogójából származik.
2005.07.31 12:29 reggel.hu



Ma már az orvosok és a környezetvédők is tudják, hogy a nagyvárosok levegőjében lévő szennyeződés és por évekkel rövidíti meg az emberi életetÉvekkel rövidíti meg az emberek életét a fővárosi légszennyezés.

A budapesti levegő tele van olyan mérgező anyagokkal, amelyek korábban nem léteztek vagy kisebb mennyiségben fordultak elő. Mindez a Környezetvédelmi Minisztérium mérési adataiból derül ki. A fővárosi önkormányzat vitatja a hitelességüket, de érdemben még nem hajlandó kommentálni azokat. Majd csak szeptemberben, egy konferencia keretében - közölte Németh Aranka, a Főpolgármesteri Hivatal környezetvédelmi ügyosztályának vezetője.

A levegőben lévő méregkeverék olyan kis részecskékből áll össze, amelyek nem akadnak fenn a légzőrendszerben, hanem belélegezve közvetlenül a tüdőbe jutnak. A szakemberek úgynevezett PM 2.5-nek hívják ezeket. A számadat azt jelenti, hogy 2,5 mikrométernél is kisebb részecskékről van szó. Budapesten elsősorban a közlekedés felelős a kibocsátásért.
A napokban megnőhet a koncentrációjuk a levegőben, így még több mérget szívnak be a fővárosi lakosok. Sőt, a külvárosi lakóparkokban élők sem menekülhetnek. Őket az ózonmolekulák fenyegetik. Az erős napsugárzás hatására a levegőben lévő vegyületekből ózon keletkezik. Ezek azonban nem születésük helyén, hanem messzebb, a kertvárosokban fejtik ki hatásukat a légzőrendszerre. Hogy pontosan mit okoznak, nem tudni biztosan. Csak a belvárosi porról igazolták tudományosan, hogy összefüggésben áll az allergiás, asztmás és más légzőszervi megbetegedésekkel. Sőt, rátapadnak a pollenek felületére, és agresszívabbá teszik azokat.

Húsz évvel ezelőtt csak hírből ismertük a szénanáthát. Ma minden tizedik ember allergiás. A levegőben lévő káros anyagok öszszezavarják az immunrendszert. Az allergia lényege, hogy a szervezet a veszélytelen anyagokat is veszélyesnek tartja, és védekezik.
Az Európai Unióban évente 300 ezren halnak meg a városi por miatt. Egy átlagos magyar ember a jelenlegi szennyezettségi szint mellett egy évet is veszíthet az életéből. Legalábbis a Levegő Munkacsoport szerint.

A civil szervezet állítja, Budapest Európában a harmadik legrosszabb helyen áll. Az Országos Környezet-egészségügyi Intézet (OKI) elemzi a Környezetvédelmi Minisztérium mérési eredményeit. Budapest európai összehasonlításban a középmezőnyben áll a légszeny-nyezettséget illetően - közölte Páldy Anna, az OKI igazgatóhelyettese. Ha lecsökkentenék a porszennyezettséget az EU-ban 2010-ben bevezetendő értékre, a harminc felettiek élete 2-13 hónappal meghosszabbodna. Budapesten a közlekedés, főleg a dieselmotorok szennyezik legin-kább a környezetet. Így a fővá-rosnak ebben kell valamit lépnie az elkövetkező években

Gyakoribb locsolással, útmosással is lehetne védekezni a szennyezés ellen

Budapesten jelenleg rosszabb a helyzet, mint évtizedekkel ezelőtt, amikor rengeteg ipari üzem működött a városban. Az általuk kibocsátott kosz ugyanis leülepedett. Az autók szennyezése viszont a levegőben marad, s így belélegezzük. Nemcsak a közlekedés, hanem a köztisztaság is befolyásolja a levegő szennyezettségét.

Az utak takarítása hagy némi kívánnivalót maga után - vélte a Környezetvédelmi Minisztérium főosztályvezető-helyettese. Draskovitsné Temesi Éva szerint ha gyakrabban mosnák az utakat, kevesebb lenne a szálló por. A Fővárosi Közterület-fenntartó Rt. szóvivője, Szegedi Péter közölte, folyamatosan, huszonnégy órában mossák az utakat. Ám ha az aszfalt hatvan fokos, a víz pillanatok alatt elpárolog, s vele együtt felszáll a por is.
naiv Creative Commons License 2005.07.28 0 0 2689
Demszky csak a budapesti autósokkal, lakosokkal szemben kemény, a parkolótársaságokon keresztül. MIndenki másnak olcsó jános és bagóért adja a budapesti szolgáltatásokat (filmeseknek területbérlés stb.)
Előzmény: Szezonális Uborka (2688)
Szezonális Uborka Creative Commons License 2005.07.27 0 0 2688

És ez???

"Kevesebbet fizet a Budapest Film Rt.
Ez év augusztus 1 - től 30 százalékkal kevesebbet kell fizetni a Budapest Film Rt.- nek a Mammut parkoló után. Igy a Fővárosi Önkormányzat és a társaság között korábban létrejött szerződésben meghatározott összeg helyett havonta közel 800ezer forintot fizet- derült ki a tulajdonosi bizottság keddi ülésén. "

kambekk Creative Commons License 2005.07.27 0 0 2687
A budapesti nyilvános wc-k üzemeltetőjének prémiummegvonása

július 26. 19:53

[MTI]

Négy önkormányzati, gazdasági társaság ügyvezetőjének részben vagy egészben kifizethető múlt évi prémiuma, a csepeli szennyvíztisztító építését bonyolító, Enviroduna Kft. két ügyvezetőjének ez évi prémiumfeltételeit viszont nem fogadta el a Fővárosi Közgyűlési Tulajdonosi Bizottsága kedden.

Az Enviroduna Kft. két igazgatójának javasolt prémiumfeltételek részben a kötelező feladatokra épültek, indokolták a cég vezetőjének prémiummegvonását. Az ellenzékiek elutasító álláspontja miatt nem kapta meg a több mint 700 ezer forintos havi fizetése alapján neki járó évi 100 százalékos múlt évi prémiumát az igazgató, aki éveken át egyedül irányította a céget.

Az utcai illemhelyek működtetését végző Il-Net Kht. két ügyvezetője sem kapta meg a tavalyi 293 ezer forintos havi fizetése alapján előirányzott 150 százalékos prémiumát. Kifogás velük szemben, hogy a cég továbbra is veszteséges, egy illemhely felújítását több hónapos késéssel, csak idén áprilisban fejezték be, három meghibásodott automata illemhelyet pedig nem cseréltek ki, így csak 80 százalékos prémiumot kapnak.

 

 

Hogy rohadna rájuk a buditető! 

A mindössze 80%-nyi prémium üzenete: Dolgozz szarul, akkor is kinyaljuk a segged!

 

 

naiv Creative Commons License 2005.07.26 0 0 2686
...a tanácsadók is elfogadják....
...Demszkí is elfogadja, mint híres villatulajdonos és Tuaregbérlő...
Előzmény: Sir Balambér (2685)
Sir Balambér Creative Commons License 2005.07.26 0 0 2685
Elfogadja a tanácsokat :)))))
Előzmény: naiv (2683)
Törölt nick Creative Commons License 2005.07.26 0 0 2684

Lerohasztotta, lerohasztotta?

 

Osztán számít?

 

Birkamagyarja és a "torzulványa" visszahozza.

 

Made in Hungary

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!